Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582528 Από τα reviews πάντως δεν έβγαλα το συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο είναι "μιεχ". Ως ένα πολύ καλό sportscar το παρουσιάζουν όλοι. Είναι game changer? Φυσικά και όχι, αλλά πως θα μπορούσε να είναι, άλλωστε; Σάμπως ήταν οι προηγούμενες Supra? Περίμενε επίσης κανείς να συμπεριφέρεται στο όριο σαν μια κεντρομήχανη Cayman? Πως θα μπορούσε; Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του. Είναι πιο δυνατό, πιο γραμμικό και φυσικά πιο οικολογικό (όπως επιτάσσουν οι νόρμες μετά από 25 χρόνια). Προσωπικά μου αρέσει πολύ και μάλλον θα το προτιμούσα σε σχέση με μια Cayman S, τόσο για το εξακύλινδρο μοτέρ, όσο και για την πιο left-field εικόνα και την σπανιότητα του (στην Ελλάδα τουλάχιστον). Το μεγάλο πρόβλημα της Supra όμως ονομάζεται BMW M2, η οποία είναι ισχυρότερη, ελαφρώς φτηνότερη και βγαίνει και χειροκίνητη, για όποιον ενδιαφέρεται.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#582532 H M2 ειναι ακριβοτερη αλλα ισως δεν εχει τοση διαφορα γιατι περνεις και περισσοτερα. Παντως το Σουπρα ηρθε καπως ακριβοτερο απο οσο περιμενα και μην ξεχναμε το Ζ4 εχει 385 ιππους δηλ +50 με τον ιδιο κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582533
GTS έγραψε:H M2 ειναι ακριβοτερη αλλα ισως δεν εχει τοση διαφορα γιατι περνεις και περισσοτερα. Παντως το Σουπρα ηρθε καπως ακριβοτερο απο οσο περιμενα και μην ξεχναμε το Ζ4 εχει 385 ιππους δηλ +50 με τον ιδιο κινητηρα.


Τιμές Ελλάδος για την Supra δεν έχουμε, αλλά στην Αγγλία η χειροκίνητη Μ2 είναι περίπου 3000 λίρες φτηνότερη - με το PDK είναι πολύ κοντά. Η Supra είναι περί τις 3000 λίρες φτηνότερη από την Cayman S PDK. Η χειροκίνητη Cayman S στην Ελλάδα κάνει 94.000 Ευρώ και η Μ2 84.000...

Επίσης καλό είναι να διαβάζεις και Ευρωπαϊκό τύπο. Θα παρατηρούσες τότε ότι στην Ευρώπη η Ζ4 έχει 340 άλογα, όσα ακριβώς και η Supra. Στην Αμερική έχει 385 άλογα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#582536
REALZEUS έγραψε:
GTS έγραψε:H M2 ειναι ακριβοτερη αλλα ισως δεν εχει τοση διαφορα γιατι περνεις και περισσοτερα. Παντως το Σουπρα ηρθε καπως ακριβοτερο απο οσο περιμενα και μην ξεχναμε το Ζ4 εχει 385 ιππους δηλ +50 με τον ιδιο κινητηρα.


Τιμές Ελλάδος για την Supra δεν έχουμε, αλλά στην Αγγλία η χειροκίνητη Μ2 είναι περίπου 3000 λίρες φτηνότερη - με το PDK είναι πολύ κοντά. Η Supra είναι περί τις 3000 λίρες φτηνότερη από την Cayman S PDK. Η χειροκίνητη Cayman S στην Ελλάδα κάνει 94.000 Ευρώ και η Μ2 84.000...

Επίσης καλό είναι να διαβάζεις και Ευρωπαϊκό τύπο. Θα παρατηρούσες τότε ότι στην Ευρώπη η Ζ4 έχει 340 άλογα, όσα ακριβώς και η Supra. Στην Αμερική έχει 385 άλογα.


Αμερικη με ενδιαφερει. Στην Ευρωπη δεν προκειτε να πουλησει η Σουπρα παρα λιγο. Στην Ελλαδα ζητημα να δεις 5-10.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#582622
REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.


Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... :innocent: για να το θέσω ευγενικά... :innocent: :lol:

ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582623
markvag έγραψε:Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται


Κάγκουρα... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#582626 Eυθειάκιας :rtfm:

600-700 άλογα στο Supra, που να φρενάρεις και που να στρίψεις :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#582642
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.


Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... :innocent: για να το θέσω ευγενικά... :innocent: :lol:

ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...


Για πλάκα ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#582689
red_monster έγραψε:
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.


Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... :innocent: για να το θέσω ευγενικά... :innocent: :lol:

ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...


Για πλάκα ? :hmmm:


περιεργο ε?
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#582691
dimik έγραψε:Eυθειάκιας :rtfm:

600-700 άλογα στο Supra, που να φρενάρεις και που να στρίψεις :lol:


τι μου θύμησες :inlove:





:inlove:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#582754
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε: Όσο για το μοτέρ, δεν βλέπω που μπορεί να υπολείπεται σε σχέση με τον προκάτοχό του.


Υπολείπεται στο πόσο εύκολα σκαλίζεται (και τι αποτέλεσμα έχει το σκάλισμα αυτό)... Πχ ο 2JZ για πλάκα έβγαζε 600-700 άλογα χωρίς θέματα... Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι το BMWμοτόρι θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον 2JZ... :innocent: για να το θέσω ευγενικά... :innocent: :lol:

ΟΚ, βέβαια, πλέον άλλες είναι οι προτεραιότητες...


Για πλάκα ? :hmmm:


περιεργο ε?


Για πλάκα 700 αξιόπιστα άλογα ναι, είναι περίεργο
Άβαταρ μέλους
By elteo
#582755 2JZ

Δεν απέκτησε φήμη για την φράτζα του.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#582777
elteo έγραψε:2JZ

Δεν απέκτησε φήμη για την φράτζα του.


Ακριβώς... :s_yes :twisted:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#582832 Αν ήταν έτσι απλά τα πράγματα, θα έβγαζε τόσα άλογα από το εργοστάσιο.

Ανακοινώθηκε και η τιμούλα στην Ελλάδα. €85.000...