Αυτά που ήξερα τα ξέχασα
Το τιμόνι όχι τέλειο αλλά πολύ βελτιωμένο, η ανάρτηση άψογη, το μοτεράκι σπιρτόζικο με άψογη λειτουργία, το κιβώτιο ωραίο, καλοφτιαγμένο μέσα έξω, πολύ ήσυχο, λίγο μικρός χώρος αποσκευών, αλλά οκ, και στα μάτια πολύ όμορφο. Το start stop δε μου πολυάρεσε, αλλά κλάιν, φαντάζομαι βγαίνει off. Χαμηλή κατανάλωση και κόστη. Για γύρω-γύρω και κάνα ταξιδάκι για 3-4 άτομα (με επιφύλαξη το χώρο αποσκευών για τα 4, γιατί οι υπόλοιποι χώροι είναι οκ) είναι ό,τι πρέπει.
18 χιλιάρικα παρά κατι ψιλά με την προσφορά, όλα μέσα, η πλούσια έκδοση και 5 χρόνια εγγύηση, not bad.
Έχει και μια παπαριά που πατάς ένα κουμπί, συνδέεται στο δίκτυο και μιλάς με... Luton (στα ελληνικά) και σου στέλνουν οδηγίες στο navi, φωνάζουν οδική αν χρειάζεται και διάφορα τέτοια
Α είχε ωραία καθίσματα και ΓΑΜΑΤΟ τεμπέλη
Πλέον, δεν απέχει και πολύ από το Focus σε συμπεριφορά και επειδή είναι πιο φρέσκο, μέσα είναι καλύτερο
Αν κατάλαβα καλά μάλιστα, δεν είναι προϊόν PSA (που θα εξηγούσε κάποια πράγματα), αλλά το είχε φτιάξει πριν η Οpel
Aνώτερο από Megane και Leon (μου φάνηκε πιο φτηνιάρικο και μπλέκεις με VAG), θα το έβαζα λίγο κάτω από 308 και Focus (αλλά μπορεί και να το προτιμούσα υπό προϋποθέσεις από αυτό), από αυτά που έχω δει.