Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#434194 Και πως ακριβώς θα το καταφέρει αυτό με 120hp και 700cc λιγότερα? Ειπαμε καλοστημένο αλλά δε γίνεται να καταργήσει και τη φυσική.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#434195 Αν πάρουμε για παράδειγμα το προηγούμενο RS3 με το προηγούμενο Megane Trophy (ούτε καν το σκληροπυρηνικό R δηλαδή): http://www.zeperfs.com/en/duel5366-3710.htm

:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#434209
REALZEUS έγραψε:ΟΚ, στην ευθεία ίσως είναι πιο αργό, αλλά συνολικά δε νομίζω να υπολείπεται αισθητά. Περιμένω για παράδειγμα να είναι ταχύτερο σε γυρολόγια σε σχέση με το RS3.


Άσε τι θα κάνει, θα το δούμε.

Μιλάμε specs-to-specs. Δεν είναι hyeprhatch το Megane RS.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#434214 Απάντηση από renault

Καλησπέρα σας,

και ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Μόλις προχθεςπαρουσιάστηκεστη Φρανκφούρτη. Μέσα στο 1ο τρίμηνο του 2018 υπολογίζεται το λανσάρισμά του στην Ευρωπαική αγορά. Όσο πλησιάζουμε θα υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες και για το λανσάρισμα του μοντέλου στη χώρα μας. Ο τιμοκατάλογος βγαίνει πριν την άφιξη του μοντέλου.


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#434217 Βάσει αυτών που έχεις δηλώσει παλιότερα πάντως, για το τι θεωρείς fun-to-drive, δεν βλέπω για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο RS...
:hmmm:
Δεν είναι καθόλου μοντέρνα (σύμφωνα με αυτά που είχες γράψει πάντα) η προσέγγισή του στο τι είναι fun-to-drive: είναι πολύ γρήγορο, είναι σκληρό και καθόλου άνετο στο δρόμο, έχει πολύ παραπάνω άλογα από αυτά που θα χρειαστείς, καίει πολύ (βενζίνη και όχι diesel), δεν έχει χώρους και ειδικά το πορτμπακάζ είναι για γέλια (ειδικά αν το συγκρίνεις με αυτό που έχεις τώρα).
Επομένως, θα περίμενα να σκέφτεσαι κάτι τέτοιο:
Εικόνα
http://www.independent.co.uk/life-style ... 24711.html
και ακόμη καλύτερα σε Combi για ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών:
Εικόνα
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Και ένα ελληνικό άρθρο:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 20-tdi-dsg

Ενώ, γιατί όχι και κάποιο SUV μιας και ήδη έχεις εταιρικό το Octavia (από το οποίο αν καταλαβαίνω σωστά είσαι απολύτως ευχαριστημένος, δεν θυμάμαι να έχεις γράψει ποτέ κάτι αρνητικό) και να θέλεις κάτι διαφορετικό:
Εικόνα
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 17-review/

Δεν έβαλα το diesel και 4x4 γιατί ξεφεύγει πολύ σε τιμή και φόρους.

Όταν υπάρχουν τέτοιες εναλλακτικές επιλογές, δεν καταλαβαίνω γιατί κοιτάς το Megane RS. Εκτός αν έχεις αλλάξει γνώμη, οπότε πάσο.
:s_whiteflag :s_howdy
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#434229 Aka "The Elevator" Effe with the big block! :shifty:

(οι μη μπασκετόφιλοι δεν θα το πιάσετε αλλά δεν έβρισκα το meme που ήθελα τώρα :s_sarcastic )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#434289
Giuseppe Busso έγραψε:Τον δίκασε.


να ακούσουμε και τον κατηγορουμενο πρωτα
Άβαταρ μέλους
By dimik
#434297
Το ότι κάποιοι άλλαξαν γνώμη μετά από 2-3 χρόνια, γιατί είναι κακό; :s_dunno
Υπογράφει κανείς συμβόλαιο πως δεν θ' αλλάξει γνώμη;


:rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#434303
Anonymous Founder έγραψε:Βάσει αυτών που έχεις δηλώσει παλιότερα πάντως, για το τι θεωρείς fun-to-drive, δεν βλέπω για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο RS...
:hmmm:
Δεν είναι καθόλου μοντέρνα (σύμφωνα με αυτά που είχες γράψει πάντα) η προσέγγισή του στο τι είναι fun-to-drive: είναι πολύ γρήγορο, είναι σκληρό και καθόλου άνετο στο δρόμο, έχει πολύ παραπάνω άλογα από αυτά που θα χρειαστείς, καίει πολύ (βενζίνη και όχι diesel), δεν έχει χώρους και ειδικά το πορτμπακάζ είναι για γέλια (ειδικά αν το συγκρίνεις με αυτό που έχεις τώρα).
Επομένως, θα περίμενα να σκέφτεσαι κάτι τέτοιο:
Εικόνα
http://www.independent.co.uk/life-style ... 24711.html
και ακόμη καλύτερα σε Combi για ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών:
Εικόνα
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Και ένα ελληνικό άρθρο:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 20-tdi-dsg

Ενώ, γιατί όχι και κάποιο SUV μιας και ήδη έχεις εταιρικό το Octavia (από το οποίο αν καταλαβαίνω σωστά είσαι απολύτως ευχαριστημένος, δεν θυμάμαι να έχεις γράψει ποτέ κάτι αρνητικό) και να θέλεις κάτι διαφορετικό:
Εικόνα
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 17-review/

Δεν έβαλα το diesel και 4x4 γιατί ξεφεύγει πολύ σε τιμή και φόρους.

Όταν υπάρχουν τέτοιες εναλλακτικές επιλογές, δεν καταλαβαίνω γιατί κοιτάς το Megane RS. Εκτός αν έχεις αλλάξει γνώμη, οπότε πάσο.
:s_whiteflag :s_howdy

Αυτό λέγεται καλλιτεχνικό τρολαρισμα με λίγο δόση flame, δε το περίμενα από admin.

Για να σου απαντήσω πάντως, σίγουρα δε θα είναι άνετο και πιθανόν να μη βολεύει για daily driver, όμως γνωρίζεις ότι δε θα είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο καθώς έχω και το εταιρικό το οποίο σε δύο χρόνια θα αντικατασταθεί με station αν όλα πάνε καλά.

Τέλος πάντων, προτεραιότητα έχουν τα παιδιά τώρα και το σχολείο τους σε δύο χρόνια και μετά τα παιχνίδια.

Το ότι με ενδιαφέρει πάντως είναι σίγουρο και δε καταλαβαίνω γιατί με φέρνεις σε αυτή τη θέση να απολογηθώ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#434330
Anonymous Founder έγραψε:Βάσει αυτών που έχεις δηλώσει παλιότερα πάντως, για το τι θεωρείς fun-to-drive, δεν βλέπω για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο RS...
:hmmm:
Δεν είναι καθόλου μοντέρνα (σύμφωνα με αυτά που είχες γράψει πάντα) η προσέγγισή του στο τι είναι fun-to-drive: είναι πολύ γρήγορο, είναι σκληρό και καθόλου άνετο στο δρόμο, έχει πολύ παραπάνω άλογα από αυτά που θα χρειαστείς, καίει πολύ (βενζίνη και όχι diesel), δεν έχει χώρους και ειδικά το πορτμπακάζ είναι για γέλια (ειδικά αν το συγκρίνεις με αυτό που έχεις τώρα).


...Όταν υπάρχουν τέτοιες εναλλακτικές επιλογές, δεν καταλαβαίνω γιατί κοιτάς το Megane RS. Εκτός αν έχεις αλλάξει γνώμη, οπότε πάσο.
:s_whiteflag :s_howdy


Aν θυμαμαι καλα τον Νικο τον γνωρισες και προσωπικα, τουλαχιστον απο την εποχη που σου πουλησε την 120i...
Δεν ξερω βεβαια κατα ποσον ειχατε στην συνεχεια παρεβρεθει ειτε σε συναντησεις απο το αλλο forum, και γενικοτερα τι εντυπωση ειχες σχηματισει για τον ιδιο, στο θεμα του αυτοκινητου.

Εκεινη την εποχη παντως τον γνωρισα και εγω, λιγο καιρο πριν αποχωριστει την 120i , διαπιστωνοντας παραλληλα οτι ειναι αρρωστος Bmwδακιας.

θυμαμαι οτι στις αυτοκινητοβολτες, δεν ηταν ο πιο "γρηγορος", ο πιο "χερας" και αυτο απο καποιους ειναι αρκετα πιθανο να δημιουργησε λανθασμενες εντυπωσεις, οτι πχ "ενταξει δεν ειναι και ΠΟΛΥ ανησυχος" και παει λεγοντας...Με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται σε αυτοκινητιστικες προτιμησεις, οδηγικες εμπειριες κτλ...

Ελα ομως που οσοι τον εζησαν απο κοντα στην συνεχεια, ξερουν οτι αφενως ηταν και ειναι Low profile χαρακτηρας σε αυτο το κομματι, αλλα κυριως η πειθαρχια και η μεθοδικοτητα που τον διακατεχουν, τον εκαναν -με την βοηθεια φυσικα και της ενασχολησης με τα καρτ- να εξελιχθει σε ενα πολυ δυνατο "χερι" με τον πλεον σωστο τροπο και οχι οπως πχ μπορει να εχουν μαθει αλλοι απλως στο δρομο (οπως και εγω μεταξυ αλλων) πιο προχειρα εως και επικινδυνα...

Ο Νικος λοιπον ξερει πολυ καλα τι μπορει να ειναι Fun to drive, (ασχετως αν ισως καπου στην επεξηγηση χανεται η μεταφραση, κατι οχι σπανιο στα fora...) τι ειναι σκληροπηρυνικο, τι ειναι οδηγοκεντρικο και μπορει επισης να φτασει και να ξεπερασει τα ορια ολων αυτων των κατασκευων, με σχετικη ανεση αλλα κυριως με ασφαλεια.

Εχοντας υποψιν ολα τα παραπανω, θεωρω οτι τουλαχιστον ειναι τωρα σαφες, οτι εαν και οταν κανει την οποια κινηση για "παιχνιδι" αυτο θα εμπεριεχει στον μεγιστο βαθμο, ολες τις παραπανω παραμετρους, με την μικροτερη δυνατη παραχωρηση σε συμβιβασμους, οπως χωροι πχ για πισω επιβατες και αποσκευες.
Ειδικα απο την στιγμη που ειναι και γνωστο οτι υπαρχει εταιρικο αυτοκινητο, για τις καθημερινες αναγκες και εξυπηρετηση της οικογενειας.

Να σημειωσω τελος οτι ουδεμια "υπερασπιση" χρειαζεται ο Νικος, απλως επειδη τον γνωριζω προσωπικα εδω και μερικα χρονια, θεωρησα οτι καποια πραγματα ισως θα ηταν καλο, στην παρουσα φαση, να αναφερθουν...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#434359 Με αφορμή το ποστ του ΓΚ που αναφέρεται στο καρτ, θα το πω, κι ας το πάρει ο καθένας όπως θέλει γιατί έχει κουράσει αυτό το αστειάκι με το φαν-το-ντράιβ.

Όταν κάποιος φτάσει στο σημείο να ξοδεύει δεκάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο για αυτή τη γκ@βλ@ που λέγεται motorsport γιατί τα έχει φάει σε φρέσκο αγωνιστικό εξοπλισμό και όχημα, σε 25 σετ λάστιχα, 800 λίτρα VP racing βενζίνης, 24 λίτρα λάδι και κάθε Σάββατο να ξημεροβραδιάζεται στη πίστα και να γυρίζει στο Καρτόδρομο στο 43,3 και στα Μέγαρα στο 41,6 ή να μπει στο ξύλο, στη μάχη και προετοιμασία του ΣΚ που λέγεται αγώνας ας έρθει να μου πει μετά για πετροχεντ και φαν-του-ντράιβ που ουδεμία σχέση έχει με αυτό που μπορείς να πάρεις από το οποιαδήποτε όχημα που κυκλοφορεί.-

Υ.Γ. ΓΚ :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#434373 Εγώ ανατρίχιασα! :omg:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#434377 Δεν κατάλαβα τώρα, αλλά λέμε στο θέμα της Χ1 και αλλά εδώ;
Παραπέμπω τον Nikos! και τον . Κίκιζα σε αυτά που είχαν γραφτεί εκεί περί fun to drive, αλλά και αυτά που κατά καιρούς έχουν υποστηριχτεί εδώ μέσα σε αλλά θέματα.
Μην με αναγκάσετε να ψάχνω για λινκ, η ερώτηση ήταν απολύτως σοβαρή.
Αν το δικό μου είναι τρολάρισμα, τα διάφορα που γράφτηκαν στην κουβέντα για την Χ1 τι είναι; Σοβαρά;
Όσο για το ποστ για το καρτ, θέλω μια διευκρίνηση: τρολάρισμα κι αυτό ή όχι;
Μην παρεξηγηθούμε πάλι, κρίμα. Καμία απολογία δεν ζητείται, απορία εξέφρασα και προτάσεις έκανα.