REALZEUS έγραψε:ΟΚ, στην ευθεία ίσως είναι πιο αργό, αλλά συνολικά δε νομίζω να υπολείπεται αισθητά. Περιμένω για παράδειγμα να είναι ταχύτερο σε γυρολόγια σε σχέση με το RS3.
Άσε τι θα κάνει, θα το δούμε.
Μιλάμε specs-to-specs. Δεν είναι hyeprhatch το Megane RS.
Καλησπέρα σας,
και ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Μόλις προχθεςπαρουσιάστηκεστη Φρανκφούρτη. Μέσα στο 1ο τρίμηνο του 2018 υπολογίζεται το λανσάρισμά του στην Ευρωπαική αγορά. Όσο πλησιάζουμε θα υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες και για το λανσάρισμα του μοντέλου στη χώρα μας. Ο τιμοκατάλογος βγαίνει πριν την άφιξη του μοντέλου.
< >
Δεν είναι καθόλου μοντέρνα (σύμφωνα με αυτά που είχες γράψει πάντα) η προσέγγισή του στο τι είναι fun-to-drive: είναι πολύ γρήγορο, είναι σκληρό και καθόλου άνετο στο δρόμο, έχει πολύ παραπάνω άλογα από αυτά που θα χρειαστείς, καίει πολύ (βενζίνη και όχι diesel), δεν έχει χώρους και ειδικά το πορτμπακάζ είναι για γέλια (ειδικά αν το συγκρίνεις με αυτό που έχεις τώρα).
Επομένως, θα περίμενα να σκέφτεσαι κάτι τέτοιο:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 24711.html
και ακόμη καλύτερα σε Combi για ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών:
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Και ένα ελληνικό άρθρο:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 20-tdi-dsg
Ενώ, γιατί όχι και κάποιο SUV μιας και ήδη έχεις εταιρικό το Octavia (από το οποίο αν καταλαβαίνω σωστά είσαι απολύτως ευχαριστημένος, δεν θυμάμαι να έχεις γράψει ποτέ κάτι αρνητικό) και να θέλεις κάτι διαφορετικό:
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 17-review/
Δεν έβαλα το diesel και 4x4 γιατί ξεφεύγει πολύ σε τιμή και φόρους.
Όταν υπάρχουν τέτοιες εναλλακτικές επιλογές, δεν καταλαβαίνω γιατί κοιτάς το Megane RS. Εκτός αν έχεις αλλάξει γνώμη, οπότε πάσο.
(οι μη μπασκετόφιλοι δεν θα το πιάσετε αλλά δεν έβρισκα το meme που ήθελα τώρα )
Giuseppe Busso έγραψε:Τον δίκασε.
να ακούσουμε και τον κατηγορουμενο πρωτα
Το ότι κάποιοι άλλαξαν γνώμη μετά από 2-3 χρόνια, γιατί είναι κακό;
Υπογράφει κανείς συμβόλαιο πως δεν θ' αλλάξει γνώμη;
Anonymous Founder έγραψε:Βάσει αυτών που έχεις δηλώσει παλιότερα πάντως, για το τι θεωρείς fun-to-drive, δεν βλέπω για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο RS...
Δεν είναι καθόλου μοντέρνα (σύμφωνα με αυτά που είχες γράψει πάντα) η προσέγγισή του στο τι είναι fun-to-drive: είναι πολύ γρήγορο, είναι σκληρό και καθόλου άνετο στο δρόμο, έχει πολύ παραπάνω άλογα από αυτά που θα χρειαστείς, καίει πολύ (βενζίνη και όχι diesel), δεν έχει χώρους και ειδικά το πορτμπακάζ είναι για γέλια (ειδικά αν το συγκρίνεις με αυτό που έχεις τώρα).
Επομένως, θα περίμενα να σκέφτεσαι κάτι τέτοιο:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 24711.html
και ακόμη καλύτερα σε Combi για ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών:
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... st-review/
Και ένα ελληνικό άρθρο:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 20-tdi-dsg
Ενώ, γιατί όχι και κάποιο SUV μιας και ήδη έχεις εταιρικό το Octavia (από το οποίο αν καταλαβαίνω σωστά είσαι απολύτως ευχαριστημένος, δεν θυμάμαι να έχεις γράψει ποτέ κάτι αρνητικό) και να θέλεις κάτι διαφορετικό:
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 17-review/
Δεν έβαλα το diesel και 4x4 γιατί ξεφεύγει πολύ σε τιμή και φόρους.
Όταν υπάρχουν τέτοιες εναλλακτικές επιλογές, δεν καταλαβαίνω γιατί κοιτάς το Megane RS. Εκτός αν έχεις αλλάξει γνώμη, οπότε πάσο.
Αυτό λέγεται καλλιτεχνικό τρολαρισμα με λίγο δόση flame, δε το περίμενα από admin.
Για να σου απαντήσω πάντως, σίγουρα δε θα είναι άνετο και πιθανόν να μη βολεύει για daily driver, όμως γνωρίζεις ότι δε θα είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο καθώς έχω και το εταιρικό το οποίο σε δύο χρόνια θα αντικατασταθεί με station αν όλα πάνε καλά.
Τέλος πάντων, προτεραιότητα έχουν τα παιδιά τώρα και το σχολείο τους σε δύο χρόνια και μετά τα παιχνίδια.
Το ότι με ενδιαφέρει πάντως είναι σίγουρο και δε καταλαβαίνω γιατί με φέρνεις σε αυτή τη θέση να απολογηθώ.
< >
Anonymous Founder έγραψε:Βάσει αυτών που έχεις δηλώσει παλιότερα πάντως, για το τι θεωρείς fun-to-drive, δεν βλέπω για ποιο λόγο να σε ενδιαφέρει το συγκεκριμένο RS...
Δεν είναι καθόλου μοντέρνα (σύμφωνα με αυτά που είχες γράψει πάντα) η προσέγγισή του στο τι είναι fun-to-drive: είναι πολύ γρήγορο, είναι σκληρό και καθόλου άνετο στο δρόμο, έχει πολύ παραπάνω άλογα από αυτά που θα χρειαστείς, καίει πολύ (βενζίνη και όχι diesel), δεν έχει χώρους και ειδικά το πορτμπακάζ είναι για γέλια (ειδικά αν το συγκρίνεις με αυτό που έχεις τώρα).
...Όταν υπάρχουν τέτοιες εναλλακτικές επιλογές, δεν καταλαβαίνω γιατί κοιτάς το Megane RS. Εκτός αν έχεις αλλάξει γνώμη, οπότε πάσο.
Aν θυμαμαι καλα τον Νικο τον γνωρισες και προσωπικα, τουλαχιστον απο την εποχη που σου πουλησε την 120i...
Δεν ξερω βεβαια κατα ποσον ειχατε στην συνεχεια παρεβρεθει ειτε σε συναντησεις απο το αλλο forum, και γενικοτερα τι εντυπωση ειχες σχηματισει για τον ιδιο, στο θεμα του αυτοκινητου.
Εκεινη την εποχη παντως τον γνωρισα και εγω, λιγο καιρο πριν αποχωριστει την 120i , διαπιστωνοντας παραλληλα οτι ειναι αρρωστος Bmwδακιας.
θυμαμαι οτι στις αυτοκινητοβολτες, δεν ηταν ο πιο "γρηγορος", ο πιο "χερας" και αυτο απο καποιους ειναι αρκετα πιθανο να δημιουργησε λανθασμενες εντυπωσεις, οτι πχ "ενταξει δεν ειναι και ΠΟΛΥ ανησυχος" και παει λεγοντας...Με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται σε αυτοκινητιστικες προτιμησεις, οδηγικες εμπειριες κτλ...
Ελα ομως που οσοι τον εζησαν απο κοντα στην συνεχεια, ξερουν οτι αφενως ηταν και ειναι Low profile χαρακτηρας σε αυτο το κομματι, αλλα κυριως η πειθαρχια και η μεθοδικοτητα που τον διακατεχουν, τον εκαναν -με την βοηθεια φυσικα και της ενασχολησης με τα καρτ- να εξελιχθει σε ενα πολυ δυνατο "χερι" με τον πλεον σωστο τροπο και οχι οπως πχ μπορει να εχουν μαθει αλλοι απλως στο δρομο (οπως και εγω μεταξυ αλλων) πιο προχειρα εως και επικινδυνα...
Ο Νικος λοιπον ξερει πολυ καλα τι μπορει να ειναι Fun to drive, (ασχετως αν ισως καπου στην επεξηγηση χανεται η μεταφραση, κατι οχι σπανιο στα fora...) τι ειναι σκληροπηρυνικο, τι ειναι οδηγοκεντρικο και μπορει επισης να φτασει και να ξεπερασει τα ορια ολων αυτων των κατασκευων, με σχετικη ανεση αλλα κυριως με ασφαλεια.
Εχοντας υποψιν ολα τα παραπανω, θεωρω οτι τουλαχιστον ειναι τωρα σαφες, οτι εαν και οταν κανει την οποια κινηση για "παιχνιδι" αυτο θα εμπεριεχει στον μεγιστο βαθμο, ολες τις παραπανω παραμετρους, με την μικροτερη δυνατη παραχωρηση σε συμβιβασμους, οπως χωροι πχ για πισω επιβατες και αποσκευες.
Ειδικα απο την στιγμη που ειναι και γνωστο οτι υπαρχει εταιρικο αυτοκινητο, για τις καθημερινες αναγκες και εξυπηρετηση της οικογενειας.
Να σημειωσω τελος οτι ουδεμια "υπερασπιση" χρειαζεται ο Νικος, απλως επειδη τον γνωριζω προσωπικα εδω και μερικα χρονια, θεωρησα οτι καποια πραγματα ισως θα ηταν καλο, στην παρουσα φαση, να αναφερθουν...
Anonymous Founder έγραψε:
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Όταν κάποιος φτάσει στο σημείο να ξοδεύει δεκάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο για αυτή τη γκ@βλ@ που λέγεται motorsport γιατί τα έχει φάει σε φρέσκο αγωνιστικό εξοπλισμό και όχημα, σε 25 σετ λάστιχα, 800 λίτρα VP racing βενζίνης, 24 λίτρα λάδι και κάθε Σάββατο να ξημεροβραδιάζεται στη πίστα και να γυρίζει στο Καρτόδρομο στο 43,3 και στα Μέγαρα στο 41,6 ή να μπει στο ξύλο, στη μάχη και προετοιμασία του ΣΚ που λέγεται αγώνας ας έρθει να μου πει μετά για πετροχεντ και φαν-του-ντράιβ που ουδεμία σχέση έχει με αυτό που μπορείς να πάρεις από το οποιαδήποτε όχημα που κυκλοφορεί.-
Υ.Γ. ΓΚ
Παραπέμπω τον Nikos! και τον . Κίκιζα σε αυτά που είχαν γραφτεί εκεί περί fun to drive, αλλά και αυτά που κατά καιρούς έχουν υποστηριχτεί εδώ μέσα σε αλλά θέματα.
Μην με αναγκάσετε να ψάχνω για λινκ, η ερώτηση ήταν απολύτως σοβαρή.
Αν το δικό μου είναι τρολάρισμα, τα διάφορα που γράφτηκαν στην κουβέντα για την Χ1 τι είναι; Σοβαρά;
Όσο για το ποστ για το καρτ, θέλω μια διευκρίνηση: τρολάρισμα κι αυτό ή όχι;
Μην παρεξηγηθούμε πάλι, κρίμα. Καμία απολογία δεν ζητείται, απορία εξέφρασα και προτάσεις έκανα.