Ξέρεις πόσους δίσκους κατεστραμμένους Audi / BMW / Merc μου έχουν φέρει να τους δώ και να φτιάξω άλλους με την καλή παραδοσιακή συνταγή και με το σωστό αλουμίνιο ?
Αυτός είναι Audi, ρίξε μια ματιά πως είναι τοποθετημένοι οι πείροι, είναι περίεργο γιατί αυτοί οι δίσκοι υπάρχουν μόνο εργοστασιακοί και όχι σαν aftermarket από μεγάλους και γνωστούς οίκους κατασκευής φρένων ? Αν ήταν η σωστή λύση γιατί δεν επικράτησαν ? Ούτε καμμία διαστημική κατασκευαστική τεχνική έχουν, αλλά ούτε και το ίδιο ποιοτικό αλουμίνιο έχουν αφού είναι πολύ μαλακό χυτό, το έχω πιάσει τορνίρει, τρυπήσει κλπ για να το δώ και είναι σκουπίδι, οι καμπάνες των aftermarket bi-metal δίσκων είναι από κράμα 6061, καμμία σχέση με αυτό το χώμα που έχουν αυτοί οι δίσκοι.
Aυτός είναι ECS, από τους σοβαρότερους βελτιωτές, βλέπεις να έχουν ομοιότητα ως προς την στήριξη της καμπάνας ?
Aυτός είναι Brembo, λες η Brembo να μην μπορούσε να φτιάξει για την δική της aftermarket αγορά αυτούς που φτιάχνει σαν εργοστασιακούς για τους παραπάνω Γερμανούς / Γάλλους κλπ ? Δε νομίζω.
Ας παινέψω και το σπίτι μου
21 quadra έγραψε:
Ξέρεις πόσους δίσκους κατεστραμμένους Audi / BMW / Merc μου έχουν φέρει να τους δώ και να φτιάξω άλλους με την καλή παραδοσιακή συνταγή και με το σωστό αλουμίνιο ?
δισκος evo x mr floating
21 quadra έγραψε:
Ας παινέψω και το σπίτι μου
Φοβερη δουλεια!
Το αλουμινιο με το ατσαλι μπορουν να...συνυπαρχουν οταν αναπτυσσονται πολυ υψηλες θερμοκρασιες, οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση, ή πχ χρειαζεται καποιο αλλο υλικο ενδιαμεσα ωστε να μην ειναι σε επαφη?
Κίκιζας . έγραψε:Το αλουμινιο με το ατσαλι μπορουν να...συνυπαρχουν οταν αναπτυσσονται πολυ υψηλες θερμοκρασιες, οπως στην συγκεκριμενη περιπτωση, ή πχ χρειαζεται καποιο αλλο υλικο ενδιαμεσα ωστε να μην ειναι σε επαφη?
Αυτό ήθελα να το ρωτήσω κι εγώ... Κάπου είχα δει πως αλουμίνιο + ατσάλι = διάβρωση. Είμαι σίγουρος πως ο quadra έχει βρει λύση (ή πως εγώ δεν θυμάμαι καλά ), ποια είναι όμως.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Προστασία βαφής δεν υφίσταται γιατί στην περίπτωση των fixed δίσκων πρέπει να υπάρχει σφιχτή επαφή για την μεταφορά της θερμοκρασίας, ούτε στις περιπτώσεις των πλευστών δίσκων βάφεται το σημείο γιατί τα ελάσματα που παρεμβάλονται είναι πολύ σφιχτά και μπαίνουν με το ζόρι οπότε το πάχος της μπογιάς δεν το επιτρέπει, η μόνη προστασία είναι η ανοδείωση του αλουμινίου αλλά και πάλι δεν κάνει μεγάλη διαφορά γιατί είναι πολύ επιθετικά τα κατάλοιπα από τα τακάκια που κάνουν ζημιά, ούτε λεπτό στρώμα γράσου δεν μπορείς να βάλεις γιατί με την θερμοκρασία γίνεται σαν νερό αφού αλλάζει το ιξώδες του και φυγοκεντρίζεται επάνω στον δίσκο σαν τις ακτίνες του ήλιου της Βεργίνας.
Τελικά δεν υπάρχει κανείς λόγος ανησυχίας, έτσι έχουν τα πράγματα εδώ και δεκαετίες, άλλα είναι τα προβλήματα στα φρένα και όχι αυτό.
21 quadra έγραψε:, θέλω να πω ότι δεν φαίνεται αν δεν αφαιρεθεί η καμπάνα από τον δίσκο.
ετσι ακριβως ηταν και τα δικα μου Παναγιωτη οταν λυθηκαν οι βιδες του δισκου με την καμπανα,για να αλλαξω τους ροτορες.Υπηρχε διαβρωση,αλλα ηταν επιφανειακη.
21 quadra έγραψε:
Τελικά δεν υπάρχει κανείς λόγος ανησυχίας, έτσι έχουν τα πράγματα εδώ και δεκαετίες, άλλα είναι τα προβλήματα στα φρένα και όχι αυτό.
OK! Ευχαριστώ!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
πωωωωωω ρε πουστη.
χαντακωμα η αμαξαρα με τα κωλομπιτζεστονε.
δλδ δεν τους κοβει εκει στην γαλλια;;; ΕΛΕΟΣ