Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#434421
Anonymous Founder έγραψε:Δεν κατάλαβα τώρα, αλλά λέμε στο θέμα της Χ1 και αλλά εδώ;
Παραπέμπω τον Nikos! και τον . Κίκιζα σε αυτά που είχαν γραφτεί εκεί περί fun to drive, αλλά και αυτά που κατά καιρούς έχουν υποστηριχτεί εδώ μέσα σε αλλά θέματα.
Μην με αναγκάσετε να ψάχνω για λινκ, η ερώτηση ήταν απολύτως σοβαρή.
Αν το δικό μου είναι τρολάρισμα, τα διάφορα που γράφτηκαν στην κουβέντα για την Χ1 τι είναι; Σοβαρά;
Όσο για το ποστ για το καρτ, θέλω μια διευκρίνηση: τρολάρισμα κι αυτό ή όχι;
Μην παρεξηγηθούμε πάλι, κρίμα. Καμία απολογία δεν ζητείται, απορία εξέφρασα και προτάσεις έκανα.


Εγώ δε κατάλαβα που το πας ., εκτροχιάζοντας ένα θέμα σε off topic συζήτηση. :hmmm:

Σε προκαλώ να ψάξεις να βρεις λινκ...ή μάλλον όχι θα το κάνω εγώ για σένα και θα σου παραθέσω τη τελευταία μου δημοσίευση:

Nikos! έγραψε:Για μένα ο όρος "fun-to-drive" (η διασκέδαση στην οδήγηση δηλαδή) έχει περάσει από πολλά στάδια ο οποίος πάντα οριζόταν από τους περιορισμούς της συγκεκριμένης περιόδου.

Οπότε τελικά νομίζω ότι είναι κάτι υποκειμενικό για τον καθένα.

Αυτό που λέει ο morpheus δεν είναι λάθος, ιδιαίτερα όταν έχεις ένα ικανό αυτοκίνητο στα χέρια σου και ιδιαίτερα δε αν οι καταστάσεις στο επιτρέπουν.

Όμως, δεν έχουν όλοι τις ίδιες προτεραιότητες ή δε βρίσκονται όλοι στο ίδιο στάδιο της ζωής τους και γιαυτό έγραψα ότι με την Χ1 μπορεί να μετατραπεί σε fun-to-drive η μετακίνησή της, ίσως κάτω από κάποιες συνθήκες.

Δε θα συνεχίσω όμως να περιγράψω τι σημαίνει για μένα τώρα η έννοια της διασκέδασης στη (καθημερινή) οδήγηση ή γιατί μπορεί να ισχύει για αυτοκίνητα όπως η Χ1 γιατί τον morpheus μπορεί να τον χάσουμε. :lol:

Ένα γενικό σχόλιο για αυτά τα αυτοκίνητα. Αν και η 4κίνηση μετράει, νομίζω ότι περισσότερο μετράει η απόσταση από το έδαφος. Το μεγαλύτερο θετικό όμως τέτοιων αυτοκινήτων είναι (morpheus μη διαβάζεις) οι χώροι και η πρόσβαση στo πορτ-μπαγκάζ.


Για να σε βοηθήσω, μιλάω για προτεραιότητες και περιορισμούς (που ακόμα δεν καταλαβαίνεις, λογικό), μιλάω για καθημερινή χρήση, για καθημερινή οδήγηση, σε καθημερινές συνθήκες. Αυτή ήταν η συζήτηση για το Χ1.

Αφού λοιπόν δεν καταλαβαίνεις (ή κάνεις ότι δε καταλαβαίνεις) τη διαφορά της τότε συζήτησης, με την τώρα, προφανώς και τρολάρεις.

Μάλλον όχι απλά τρολάρεις, ψάχνεσαι για off topic συζητήσεις, άσχετες εντελώς με το θέμα που μέχρι τώρα ήρεμα συζητάμε για να μου τη πεις...

Σε λίγο θα παίζεις μπαλίτσα μόνος, με τους φίλους σου αγαπητέ... :s_howdy

Υ.Γ. Αυτά τα αθώα mea cupla "απορία εξέφρασα και προτάσεις έκανα" αλλού :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#434423 Δεν υπάρχει mea culpa, μπορείς να αγνοήσεις τις προτάσεις μου και καμία διάθεση δεν έχω να στην πω και για ποιο λόγο άλλωστε.
Ούτε προσωπικά έχω μαζί σου, ούτε κάποια κακή πρόθεση.
Απλώς μου φάνηκε παράξενη η επιλογή σου σύμφωνα με αυτά που έλεγες παλιότερα.
Over and out από εμένα και επειδή βλέπω κάτι να σε ενοχλεί, δεν πρόκειται να ασχοληθώ εκ νέου.
Άβαταρ μέλους
By Sam Spade
#434451
Nikos! έγραψε:Με αφορμή το ποστ του ΓΚ που αναφέρεται στο καρτ, θα το πω, κι ας το πάρει ο καθένας όπως θέλει γιατί έχει κουράσει αυτό το αστειάκι με το φαν-το-ντράιβ.

Όταν κάποιος φτάσει στο σημείο να ξοδεύει δεκάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο για αυτή τη γκ@βλ@ που λέγεται motorsport γιατί τα έχει φάει σε φρέσκο αγωνιστικό εξοπλισμό και όχημα, σε 25 σετ λάστιχα, 800 λίτρα VP racing βενζίνης, 24 λίτρα λάδι και κάθε Σάββατο να ξημεροβραδιάζεται στη πίστα και να γυρίζει στο Καρτόδρομο στο 43,3 και στα Μέγαρα στο 41,6 ή να μπει στο ξύλο, στη μάχη και προετοιμασία του ΣΚ που λέγεται αγώνας ας έρθει να μου πει μετά για πετροχεντ και φαν-του-ντράιβ που ουδεμία σχέση έχει με αυτό που μπορείς να πάρεις από το οποιαδήποτε όχημα που κυκλοφορεί.-

Υ.Γ. ΓΚ :s_howdy


Εικόνα

σε 4Κ HD :inlove:
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#437421 Ωραίο!!!

Αν και θα ήθελα και έναν παλιό Ρενακια, Ρανιοτι :superman:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#438506
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#438533 Πορωτικός ήχος!!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#481068
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#482843
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#483681 Ωραίο φαίνεται...

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#486878

Το βουητο στα φρεναρισματα ειναι απο το μπλοκε? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#486885 απο τα φρενα.Τι δισκους φοραει? εχουν τρυπες,χαρακιες?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#486891
dimviii έγραψε:απο τα φρενα.Τι δισκους φοραει? εχουν τρυπες,χαρακιες?


Εικόνα

Εικόνα

Σε καθε ξενο Video που εχω δει, οποιος και να οδηγει, οποιο και να ειναι το αμαξι (εχουν καμποσα, απλως ειναι σχεδον ολα κιτρινα... :lol: ) στο φρεναρισμα κανει αυτο τον ηχο.

Εντωμεταξυ συμφωνα και με το δελτιο τυπου της παρουσιασης, στην πιστα ειχαν διαθεσιμα τα χειροκινητα με μπλοκε...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#486893 ειναι απο τα φρενα,οταν πιεζονται πολυ οπως στο βιντεο,ειναι φυσιολογικο να βγαλουν βουητο.Αυτα με τις τρυπες ειναι πολυ δυσκολο να βγαλουν,για αυτο και θα δεις πολλους κατασκευαστες να τα χρησιμοποιουν,παρολη τη ταση που εχουν να δημιουργουν ρωγμες στις τρυπες.Αυτα με τις χαρακιες βγαζουν ευκολοτερα βουητο σε τετοια χρηση.Τα δικα μου πχ που ειναι με χαρακιες,και στο πρωτο πολυ δυνατο φρεναρισμα θα βγαλουν αυτον τον ηχο που ακουγεται στο βιντεο.
Δεν ειναι προβλημα,απο τη στιγμη που δεν συνοδευεται απο κραδασμο σε τιμονι/πενταλ φρενου.
τα τορσεν που λογικα θα φοραει το μεγκαν δεν κανουν θορυβο.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#486894 Εντωμεταξυ για την εκδοση cup οπως στο video, που ειναι εντος πιστας γινεται λογος για δισκους φρενων απο δυο υλικα, "bi-material" τα αναφερουν στο press kit, απο αλουμινιο/ατσαλι, κατι που μειωνει κατα 1,8Kg την μη αναρτωμενη μαζα ανα τροχο.