https://www.car.gr/18723664-suzuki-jimn ... t-gl-102hp
https://www.car.gr/20256364-suzuki-jimn ... -new-model
Sent >
< >
Το πιο πιθανό είναι ότι αν είδαν σημαντικά μεγαλύτερη ζήτηση θα αυξήσουν την παραγωγή λίγο αν είναι εύκολο ΚΑΙ θα αυξήσουν την τιμή. Η αύξηση τιμής προσφέρει περισσότερο κέρδος, έχει μηδενικά έξοδα και είναι πολύ εύκολα αντιστρεπτή (η αύξηση παραγωγής όχι). Και μπορεί να το κάνει γιατί είναι μοναδικό στην αγορά, αναγνωρισμένο όνομα/όχημα κλπ. Ο μοναδικός πραγματικός αντίπαλος ήταν το Niva (πολύ παλιό με όσα αυτό συνεπάγεται σε θέματα τεχνολογίας, κατανάλωσης, επιδόσεων, κατασκευής κλπ συν το θέμα της αξιοπιστίας). Και λίγο πιο πέρα, σε 5πορτο το Terios I+II και το αρχικό Duster.
Είναι πάντως περίεργο που παρά την διεθνή επιτυχία και πωλήσεις κανένας δεν βγάζει κάτι αντίστοιχο.
I. Στην Αγγλία οι αντιπροσωπείες έχουν σταματήσει να λαμβάνουν παραγγελίες μιας και ο χρόνος παράδοσης έχει ξεπεράσει τους 12 μήνες. Εδώ είμαστε στους 8 μήνες αυτή τη στιγμή και παρά την αύξηση της τιμής, το αυτοκίνητο συνεχίζει να παρουσιάζει ενδιαφέρον. Υπ΄ όψιν ότι για παραλαβές μετά τον Σεπτέμβρη, τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν σε περίπου 450€ για το χειροκίνητο και 550€ για το αυτόματο σύμφωνα με WLTP.
II. Πριν 2-3 βδομάδες είχε έρθει Ιάπωνας στέλεχος της SUZUKI για επιθεώρηση στην Ελλάδα και ανέφερε ότι ένας φίλος του στην Ιαπωνία θα παραλάμβανε εντός μήνα, παραγγελία που είχε γίνει πριν 12 μήνες. "12 μήνες πριν" σημαίνει 4 μήνες πριν καν παρουσιαστεί το αυτοκίνητο.
III. Όλες οι παραγγελίες πηγαίνουν ΜΟΝΟ σε ιδιώτες και όχι σε εταιρία. Ήμουν παρών σε διαδικασία/προσπάθεια παραγγελίας 10 αυτοκινήτων, χωρίς διάθεση έκπτωσης από τη μεριά του αγοραστή, δηλαδή €200κ, και ο Σφακιανάκης αρνήθηκε. Η αιτιολογία: κάθε παραγγελία πρέπει να γίνεται για φυσικό πρόσωπο και να παραδοθεί σε αυτό το πρόσωπο εν τέλει.
Amen and a-women!
Focusman91 έγραψε:
Στο 1:41 διακρίνεται φωτογράφος? με αυτοκτονικές τάσεις .
Προσωρινά έχουν σταματήσει όλες οι παραδόσεις (αυτά που έγραψε παραπάνω ο ροκστα) περιμένουν παραλαβή χαλυβα για να τοποθετηθεί πρόσθετο υποπλαίσιο πρπ 480 κιλών κάτω από την ποδιά. Οι εξομοιώσεις έδειξαν ότι στο τεστ ταράνδου θα περνάει με 107 χλμ/ώρα.
224v έγραψε:αν το ελαφροναν κατά 200 κιλα και μελιγωτερα ηλεκτρονικα θα ειχε πιο γλυκια συμπεριφορά, αλλα τι ηξερε ο τσαπμαν από τετοια...
Χωρίς ηλεκτρονικά και με άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω και επιλεκτική τετρακίνηση, θα ήταν περίπου αδύνατο για τον μέσο οδηγό να ολοκληρώσει την παραπάνω δοκιμασία.