Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By 224v
#571617
Anonymous Founder έγραψε:
224v έγραψε:αν το ελαφροναν κατά 200 κιλα και μελιγωτερα ηλεκτρονικα θα ειχε πιο γλυκια συμπεριφορά, αλλα τι ηξερε ο τσαπμαν από τετοια...

Χωρίς ηλεκτρονικά και με άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω και επιλεκτική τετρακίνηση, θα ήταν περίπου αδύνατο για τον μέσο οδηγό να ολοκληρώσει την παραπάνω δοκιμασία.


Το ειδα εχθες στο δρομο, και μου φανηκε αρκετα ψηλο και με λεπτα αδυνατα λαστιχα... θα το ηθελα με φαρδυτερα... τωρα για το κενρο βαρους του μαλλον το εχει ψηλα...

Στο συγκεκριμενο τεστ παντως οταν λενε την ταχυτητα, σε ποιο σημειο την εννοουν?? στο σημειο που ξεκινανε να μπουν στον ελιγμο?? τον κανουν χωρις να πατησουν φρενο?? και το φρεναρισμα το κανει το ηλεκτρονικο ESP κλπ?? η φρεναρει και οδηγος προσπαθοντας να το κρατησει στην πορεια του?? Τα περισσοτερα βγαινουν με λιγα χλμ παντως ετσι οπως το βλεπει καποιος... λενε την ταχυτητα εξοδου???
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#801072
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#801113 Βρες ας βάλουν καναν "eu" κινητήρα οι Ιάπωνες κι ας το φέρουν κατά 'δω να γίνει χαμούλης. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#801175 Ετοιμάζεται με 1,5 υβριδικό... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#801177 Καλά, @@ υβριδικό, η γνωστή μπαταριούλα. Αν καταφέρουν όμως και μειώσουν κάπως τους ρύπους, θα το ξαναδούμε σαν επιβατικό στα μέρη μας.