Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#564395 Για να αυξήσει έτσι την τιμή, μάλλον κάτι τέτοιο θεωρεί η suzuki.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#564446 Μπα, κανεις δεν εχει εκθεσιακο προς πωληση. Ολα τα εκθεσιακα - τα λιγοστα - κανουν τουρ απο dealer σε dealer.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#564447 Σήμερα είδα ενα γκρι σκούρο στην Suzuki στην Όλγας. Δεν ξέρω αν ήταν προς πώληση ή εκθεσιακό

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#565072 Βέβαια και το να αυξήσεις την παραγωγή (αν το έκαναν) δεν είναι πάντα εύκολο. Δεν είναι ότι μπορούν αλλά κρατιώνται, θα ήταν σπατάλη, τα περιθώρια αύξησης μάλλον είναι πολύ μικρά και οτιδήποτε παραπάνω θα πρέπει να γίνει σε βάρος άλλου μοντέλου. Και το να ξαναστήσεις γραμμή από άλλο μοντέλο κι αυτό θέλει χρόνο και χρήμα.
Το πιο πιθανό είναι ότι αν είδαν σημαντικά μεγαλύτερη ζήτηση θα αυξήσουν την παραγωγή λίγο αν είναι εύκολο ΚΑΙ θα αυξήσουν την τιμή. Η αύξηση τιμής προσφέρει περισσότερο κέρδος, έχει μηδενικά έξοδα και είναι πολύ εύκολα αντιστρεπτή (η αύξηση παραγωγής όχι). Και μπορεί να το κάνει γιατί είναι μοναδικό στην αγορά, αναγνωρισμένο όνομα/όχημα κλπ. Ο μοναδικός πραγματικός αντίπαλος ήταν το Niva (πολύ παλιό με όσα αυτό συνεπάγεται σε θέματα τεχνολογίας, κατανάλωσης, επιδόσεων, κατασκευής κλπ συν το θέμα της αξιοπιστίας). Και λίγο πιο πέρα, σε 5πορτο το Terios I+II και το αρχικό Duster.
Είναι πάντως περίεργο που παρά την διεθνή επιτυχία και πωλήσεις κανένας δεν βγάζει κάτι αντίστοιχο.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#566419
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#566424 Δεδομένου του οχήματος, τα αποτελέσματα είναι καλύτερα του αναμενομένου. Θεωρώ ακόμη πρωταθλητή κακής επίδοσης το Mazda CX-3 με το Seat Arona να χάνει στην πρωτιά στα σημεία (κυρίως γιατί δεν χοροπηδάει σαν κατσίκι...). Το Jimny είναι ειδικό όχημα και δεν γίνεται να έχει αντίστοιχες επιδόσεις. Η συμπεριφορά του πάντως είναι ασφαλής, σε αντίθεση μετα προαναφερθέντα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#566426 Σχόλιο κάτω από το βίντεο : "This car isn't meant to evade a moose, it is supposed to climb over it." :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#569770 Λοιπόν αυτό που γίνεται με το jimny είναι κωμικοτραγικό σε παγκόσμιο επίπεδο. Μερικά κουτσομπολιά της πιάτσας:
I. Στην Αγγλία οι αντιπροσωπείες έχουν σταματήσει να λαμβάνουν παραγγελίες μιας και ο χρόνος παράδοσης έχει ξεπεράσει τους 12 μήνες. :lol: Εδώ είμαστε στους 8 μήνες αυτή τη στιγμή και παρά την αύξηση της τιμής, το αυτοκίνητο συνεχίζει να παρουσιάζει ενδιαφέρον. Υπ΄ όψιν ότι για παραλαβές μετά τον Σεπτέμβρη, τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν σε περίπου 450€ για το χειροκίνητο και 550€ για το αυτόματο σύμφωνα με WLTP.
II. Πριν 2-3 βδομάδες είχε έρθει Ιάπωνας στέλεχος της SUZUKI για επιθεώρηση στην Ελλάδα και ανέφερε ότι ένας φίλος του στην Ιαπωνία θα παραλάμβανε εντός μήνα, παραγγελία που είχε γίνει πριν 12 μήνες. "12 μήνες πριν" σημαίνει 4 μήνες πριν καν παρουσιαστεί το αυτοκίνητο. :lol:
III. Όλες οι παραγγελίες πηγαίνουν ΜΟΝΟ σε ιδιώτες και όχι σε εταιρία. Ήμουν παρών σε διαδικασία/προσπάθεια παραγγελίας 10 αυτοκινήτων, χωρίς διάθεση έκπτωσης από τη μεριά του αγοραστή, δηλαδή €200κ, και ο Σφακιανάκης αρνήθηκε. Η αιτιολογία: κάθε παραγγελία πρέπει να γίνεται για φυσικό πρόσωπο και να παραδοθεί σε αυτό το πρόσωπο εν τέλει.
Τελευταία επεξεργασία από rocsta και 04 Μαρ 2019, 19:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#569771 Χτύπησαν φλέβα τα Τζαπόνια... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#569774
Focusman91 έγραψε:


Στο 1:41 διακρίνεται φωτογράφος? με αυτοκτονικές τάσεις .
Άβαταρ μέλους
By g8777
#569786 Μουσάτε είναι ενήμεροι οι Ιάπωνες για αυτή την συμπεριφορά, προσπαθούν να βρουν λύση. :(
Προσωρινά έχουν σταματήσει όλες οι παραδόσεις (αυτά που έγραψε παραπάνω ο ροκστα) περιμένουν παραλαβή χαλυβα για να τοποθετηθεί πρόσθετο υποπλαίσιο πρπ 480 κιλών κάτω από την ποδιά. Οι εξομοιώσεις έδειξαν ότι στο τεστ ταράνδου θα περνάει με 107 χλμ/ώρα.

:yahoo:

:s_drinks
Άβαταρ μέλους
By 224v
#571002 αν το ελαφροναν κατά 200 κιλα και μελιγωτερα ηλεκτρονικα θα ειχε πιο γλυκια συμπεριφορά, αλλα τι ηξερε ο τσαπμαν από τετοια...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#571011
224v έγραψε:αν το ελαφροναν κατά 200 κιλα και μελιγωτερα ηλεκτρονικα θα ειχε πιο γλυκια συμπεριφορά, αλλα τι ηξερε ο τσαπμαν από τετοια...

Χωρίς ηλεκτρονικά και με άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω και επιλεκτική τετρακίνηση, θα ήταν περίπου αδύνατο για τον μέσο οδηγό να ολοκληρώσει την παραπάνω δοκιμασία.