Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Govus
#519523 Μάλλον χωρίς τη ρεζέρβα τύπου "ανάγκης" ... Μία από τα ίδια που ίσχυαν και για το MkIII δηλαδή .
Άβαταρ μέλους
By Govus
#519584
Νίκος Παππάς έγραψε:60 λίτρα η Ρεζέρβα ανάγκης;

Από το Mi A1.


Ξέρω 'γω, λες να κάνει λάθος το TG :lol: ;
Για το 5θυρο MkIII πάντως οι χωρητικότητες αποσκευών για : κιτ επισκευής, ρεζέρβα τύπου ανάγκης και κανονική (ναι, υπήρχε σαν έξτρα ΚΑΙ αυτό :dizzy: ) ήταν αντίστοιχα 363, 316 και ...277 λίτρα :hmmm: .

Επιπλέον, όταν έχεις ρεζέρβα αντί για κιτ επισκευής, δεν χάνεις μόνο τον όγκο που "πιάνει" η ρεζέρβα, αλλά και όλο τον χώρο γύρω της, διότι απλά το πάτωμα του χώρου αποσκευών ξεκινάει από πιο "ψηλά" (αφού μειώνεται το ύψος του και "ρηχαίνει") .
Άβαταρ μέλους
By sargus
#526366 Το st line 1.5 182 ps το βλέπω στα 22.250!
Αν δεν πρόκειται περί λάθους, είναι απίθανη τιμή που -ανάλογα με τον εξοπλισμό- ανταγωνίζεται ακόμα και την τζάμπα τιμή του Leon fr 1.8 180ps.
Επίσης, αν είναι σωστή η τιμή αυτή, κάνει το civic 1.5 182 να φαίνεται πανάκριβο στα 25.600 και εμένα να έχω "second thoughts" που το παρήγγειλα...
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#526371
sargus έγραψε:Το st line 1.5 182 ps το βλέπω στα 22.250!
Αν δεν πρόκειται περί λάθους, είναι απίθανη τιμή που -ανάλογα με τον εξοπλισμό- ανταγωνίζεται ακόμα και την τζάμπα τιμή του Leon fr 1.8 180ps.
Επίσης, αν είναι σωστή η τιμή αυτή, κάνει το civic 1.5 182 να φαίνεται πανάκριβο στα 25.600 και εμένα να έχω "second thoughts" που το παρήγγειλα...
Δες εξοπλισμό και επιδόσεις πρώτα και μετά ξανασκεψου το

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#526373
sargus έγραψε:Το st line 1.5 182 ps το βλέπω στα 22.250!
Αν δεν πρόκειται περί λάθους, είναι απίθανη τιμή που -ανάλογα με τον εξοπλισμό- ανταγωνίζεται ακόμα και την τζάμπα τιμή του Leon fr 1.8 180ps.
Επίσης, αν είναι σωστή η τιμή αυτή, κάνει το civic 1.5 182 να φαίνεται πανάκριβο στα 25.600 και εμένα να έχω "second thoughts" που το παρήγγειλα...


ενα σιβικ πρεπει να κοστιζει παραπανω απο ενα φορντ.Δεν γινεται να εχουν ιδια τιμη.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#526379
dimviii έγραψε:
ενα σιβικ πρεπει να κοστιζει παραπανω απο ενα φορντ.Δεν γινεται να εχουν ιδια τιμη.


Με ποια λογική το λες;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#526382 με την λογικη της ποιοτητας που εχουν αμφοτερα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#526388 Εδώ έχει αναλυτικά και τον εξοπλισμό
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/o ... tin-ellada
Σε σχέση με το Σιβικ, αν και δεν θυμάμαι ακριβώς τον εξοπλισμό του Χοντα, βλέπω ότι το st line δεν έχει αυτόματο κλιματισμό, φώτα, καθαριστηρες, πιθανότατα μου διαφεύγουν και άλλα στοιχεία

< >
Άβαταρ μέλους
By sargus
#526434 Όντως, είναι πιο πλούσιο το σιβικ. Αυτά που λες συν την κάμερα οπισθοπορείας μπορώ να σκεφτώ έτσι στα γρήγορα.
Βέβαια, δεν ξέρω αν θα προτιμούσα να δώσω 3-3,5 χιλιάρικα λιγότερα και να μου λείψουν κάποια από αυτά τα πράγματα που είναι λίγο περιττά!
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#526490 Προσωπικά δεν θα το μετάνιωνα για +1 κύλινδρο, +120 λίτρα χώρο αποσκευών, +συστήματα ασφάλειας και +κάτι που δεν μοιάζει φωτοτυπία με το πίσω μέρος του tofas tipo
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#526491 Η φώκια 5 αστέρια στα κρασ τεστ , το σιβικ 4 . Συστήματα ασφαλείας , τα έχει όλα , υστερεί στασυστήματα άνεσης . Είναι τρικυλινδρο όπως και άλλα στην κατηγορία πχ bmw1, αν το θεωρείς μειονέκτημα για λόγους τραχυτητας λειτουργίας ,σωστά το θεωρείς , σαν απόδοση όμως δε βλέπω να υπάρχουν διαφορές . Για το χώρο αποσκευών έχεις δίκιο , φάουλ για οικογενειακό αυτοκίνητο .Εμένα το πίσω μέρος μου θυμίζει το προηγούμενο α6 avant .

Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πληροφοριακά ότι φοκους φτιάχνεται στη Γερμανία και το Σιβικ στην Αγγλία .
Άβαταρ μέλους
By Govus
#533005 Πλήρες φυλλάδιο και τιμές (επιτέλους...) εδώ και κάποιες μέρες στο σάιτ.
341 λίτρα τελικά ο χώρος αποσκευών (με μίνι ρεζέρβα), συν 25 λίτρα δηλ. από το απερχόμενο, 47 λίτρα ρεζερβουάρ στα βενζινοκίνητα :hmmm: ...

https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/g ... _focus.pdf
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/g ... L-Cars.pdf
Άβαταρ μέλους
By drdino
#533008
taxidiwtis έγραψε:Η φώκια 5 αστέρια στα κρασ τεστ , το σιβικ 4 . Συστήματα ασφαλείας , τα έχει όλα , υστερεί στασυστήματα άνεσης . Είναι τρικυλινδρο όπως και άλλα στην κατηγορία πχ bmw1, αν το θεωρείς μειονέκτημα για λόγους τραχυτητας λειτουργίας ,σωστά το θεωρείς , σαν απόδοση όμως δε βλέπω να υπάρχουν διαφορές . Για το χώρο αποσκευών έχεις δίκιο , φάουλ για οικογενειακό αυτοκίνητο .Εμένα το πίσω μέρος μου θυμίζει το προηγούμενο α6 avant .

Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πληροφοριακά ότι φοκους φτιάχνεται στη Γερμανία και το Σιβικ στην Αγγλία .
Fwiw, αρκετοί OEMs σκέφτονται να κόψουν τα LDW/LKA κλπ συστήματα από τον βασικό εξοπλισμό και να αρκεστούν στα 4 αστέρια καθώς η αγορά δείχνει πως πλέον δεν προσφέρει κάτι παραπάνω το έξτρα αστέρι στις πωλήσεις σε σχέση με το έξτρα κόστος για να γίνουν στάνταρ αυτά τα συστήματα, ειδικά στις κατηγορίες που το κόστος έχει μεγαλύτερο βάρος.