Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:60 λίτρα η Ρεζέρβα ανάγκης;
Από το Mi A1.
Ξέρω 'γω, λες να κάνει λάθος το TG ;
Για το 5θυρο MkIII πάντως οι χωρητικότητες αποσκευών για : κιτ επισκευής, ρεζέρβα τύπου ανάγκης και κανονική (ναι, υπήρχε σαν έξτρα ΚΑΙ αυτό ) ήταν αντίστοιχα 363, 316 και ...277 λίτρα .
Επιπλέον, όταν έχεις ρεζέρβα αντί για κιτ επισκευής, δεν χάνεις μόνο τον όγκο που "πιάνει" η ρεζέρβα, αλλά και όλο τον χώρο γύρω της, διότι απλά το πάτωμα του χώρου αποσκευών ξεκινάει από πιο "ψηλά" (αφού μειώνεται το ύψος του και "ρηχαίνει") .
Από 17.900 € (1000άρι Trend, με 6άρι κιβώτιο και 125 ίππους) .
Αν δεν πρόκειται περί λάθους, είναι απίθανη τιμή που -ανάλογα με τον εξοπλισμό- ανταγωνίζεται ακόμα και την τζάμπα τιμή του Leon fr 1.8 180ps.
Επίσης, αν είναι σωστή η τιμή αυτή, κάνει το civic 1.5 182 να φαίνεται πανάκριβο στα 25.600 και εμένα να έχω "second thoughts" που το παρήγγειλα...
sargus έγραψε:Το st line 1.5 182 ps το βλέπω στα 22.250!Δες εξοπλισμό και επιδόσεις πρώτα και μετά ξανασκεψου το
Αν δεν πρόκειται περί λάθους, είναι απίθανη τιμή που -ανάλογα με τον εξοπλισμό- ανταγωνίζεται ακόμα και την τζάμπα τιμή του Leon fr 1.8 180ps.
Επίσης, αν είναι σωστή η τιμή αυτή, κάνει το civic 1.5 182 να φαίνεται πανάκριβο στα 25.600 και εμένα να έχω "second thoughts" που το παρήγγειλα...
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
sargus έγραψε:Το st line 1.5 182 ps το βλέπω στα 22.250!
Αν δεν πρόκειται περί λάθους, είναι απίθανη τιμή που -ανάλογα με τον εξοπλισμό- ανταγωνίζεται ακόμα και την τζάμπα τιμή του Leon fr 1.8 180ps.
Επίσης, αν είναι σωστή η τιμή αυτή, κάνει το civic 1.5 182 να φαίνεται πανάκριβο στα 25.600 και εμένα να έχω "second thoughts" που το παρήγγειλα...
ενα σιβικ πρεπει να κοστιζει παραπανω απο ενα φορντ.Δεν γινεται να εχουν ιδια τιμη.
dimviii έγραψε:
ενα σιβικ πρεπει να κοστιζει παραπανω απο ενα φορντ.Δεν γινεται να εχουν ιδια τιμη.
Με ποια λογική το λες;
https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/o ... tin-ellada
Σε σχέση με το Σιβικ, αν και δεν θυμάμαι ακριβώς τον εξοπλισμό του Χοντα, βλέπω ότι το st line δεν έχει αυτόματο κλιματισμό, φώτα, καθαριστηρες, πιθανότατα μου διαφεύγουν και άλλα στοιχεία
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
Βέβαια, δεν ξέρω αν θα προτιμούσα να δώσω 3-3,5 χιλιάρικα λιγότερα και να μου λείψουν κάποια από αυτά τα πράγματα που είναι λίγο περιττά!
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πληροφοριακά ότι φοκους φτιάχνεται στη Γερμανία και το Σιβικ στην Αγγλία .
341 λίτρα τελικά ο χώρος αποσκευών (με μίνι ρεζέρβα), συν 25 λίτρα δηλ. από το απερχόμενο, 47 λίτρα ρεζερβουάρ στα βενζινοκίνητα ...
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/g ... _focus.pdf
https://www.ford.gr/content/dam/guxeu/g ... L-Cars.pdf
taxidiwtis έγραψε:Η φώκια 5 αστέρια στα κρασ τεστ , το σιβικ 4 . Συστήματα ασφαλείας , τα έχει όλα , υστερεί στασυστήματα άνεσης . Είναι τρικυλινδρο όπως και άλλα στην κατηγορία πχ bmw1, αν το θεωρείς μειονέκτημα για λόγους τραχυτητας λειτουργίας ,σωστά το θεωρείς , σαν απόδοση όμως δε βλέπω να υπάρχουν διαφορές . Για το χώρο αποσκευών έχεις δίκιο , φάουλ για οικογενειακό αυτοκίνητο .Εμένα το πίσω μέρος μου θυμίζει το προηγούμενο α6 avant .Fwiw, αρκετοί OEMs σκέφτονται να κόψουν τα LDW/LKA κλπ συστήματα από τον βασικό εξοπλισμό και να αρκεστούν στα 4 αστέρια καθώς η αγορά δείχνει πως πλέον δεν προσφέρει κάτι παραπάνω το έξτρα αστέρι στις πωλήσεις σε σχέση με το έξτρα κόστος για να γίνουν στάνταρ αυτά τα συστήματα, ειδικά στις κατηγορίες που το κόστος έχει μεγαλύτερο βάρος.
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πληροφοριακά ότι φοκους φτιάχνεται στη Γερμανία και το Σιβικ στην Αγγλία .
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.