Μ' αρέσει αρκετά, μένει να το δούμε και από κοντά φυσικά.
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
REALZEUS έγραψε:Ε, τώρα μιλάμε για σοβαρά αυτοκίνητα και αναφέρουμε υβριδικά Auris? Τι τρολλάρισμα είναι αυτό;
Το Μκ1 δεν είχε σοβαρά μοτέρ, αλλά είχε στήσιμο, design και αρκετά καλή κατασκευή.
Το Μκ2 είχε ένα πολύ ωραίο 1600άρι Ti-VCT, πολύ καλό στήσιμο, ποιότητα και εξοπλισμό απόλυτα ανταγωνιστικά.
Το Μκ3 για μένα το έχασε αρχικά, καθώς μαλάκωσε, αλλά οι Ecoboost 1600&1500 ήταν ωραία μοτέρ και στο facelift έστρωσαν και το στήσιμο.
Το Μ4, θα φανεί...
MONMAN έγραψε:Εεεε 2018 έχουμε, που πας κακομοίρα Ford χωρίς υβριδική - ηλεκτρική επιλογή , εδω καλα καλα σοβαρό αυτόματο σασμάν δεν έχουν, στούς ecoboost τώρα to eco ΔΕΝ ισχύει , καίνε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
EDDIE_147 έγραψε:Του χρόνου πάντως Δία το σοβαρό Focus θα έχει ημιάκαμπτο και το ασόβαρο Auris διπλά ψαλίδια.
dimik έγραψε:Εγώ πάντως Ford, VW, Toyota κα για μαζικούς κατασκευαστές τιμιων λαϊκών αυτοκινήτων τους είχα.
Αν μου πει κάποιος για εταιρείες που απευθύνονται σε οδηγούς σίγουρα αλλού θα πάει το μυαλό μου.
< >
Govus έγραψε:Το 1.5 με τους 150 και εξοπλισμό ST Line φάνηκε να τους άρεσε πολύ εκεί στο Top Gear, αλλά, για το Θεό ρε πστη μου, αυτή χωρητικότητα αποσκευών βγάζει ΠΑΛΙ μάτι (και επιβεβαιώνει δυστυχώς τις φωτό) !Στο μεταξύ στη δοκιμή δεν κάνουν καμιά αναφορά στο πορτ-μπαγκάζ ενώ βάζουν τους χώρους στα θετικά...
Αν άδειασε, θα αρχίσει να καθαρίζει ακόμα περισσότ[…]
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]