Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#357046 Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#357188
Άβαταρ μέλους
By elvet
#385905 http://news247.gr/eidiseis/viral/vinteo-otan-ta-kras-test-ginontan-me-zwntanous-ethelontes.4628624.html?utm_source=News247&utm_medium=MintaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#398489 http://www.essexlive.news/woman-taken-to-hospital-after-a128-crash/story-30346787-detail/story.html

Small overlap δοκιμή του αφεντικού μου.

Εικόνα

The other party:
Εικόνα

Το οποίο το κάνανε καμπριολε για να βγάλουν τους από πίσω...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#398496 Ντινο γιατι δεν μπορουσαν να βγουνε οι πισω? δεν φαινεται να εχει παθει τοσο μεγαλη ζημια.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#398497 Αυτό αναρωτιόμασταν στο γραφείο σήμερα, υποθέτω πως οι διασώστες υποψιάζονταν τραύματα στην σπονδυλική στήλη κλπ οπότε έπρεπε να τους βγάλουν χωρίς κάμψη, με κολάρο κλπ. Είχε αρκετή μετακίνηση η κολώνα του 500 πάντως.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#398522 Γερή στούκα πάντως... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#398556 Λογικα απογειωθηκαν οι πισω αξονες.

Αιματα ειναι στην πισω κολωνα του φιατ?

Πολυ επαγγελματικα "κοψιματα" οι διασωστες
Άβαταρ μέλους
By drdino
#398571
Chris έγραψε:Λογικα απογειωθηκαν οι πισω αξονες.

Αιματα ειναι στην πισω κολωνα του φιατ?

Πολυ επαγγελματικα "κοψιματα" οι διασωστες


Δεν ξέρω, μήπως είναι τπτ μαρκαρίσματα; Έχει τα ίδια κοκκινάδια και στα δύο κοψίματα πίσω.

Μέσα στο σοβαρό το ζητήματος, μου άρεσε αυτό:
However, even though the road was ready to re-open at 8.30pm, it was unable to do so, as one of the fire engines that attended the crash has broken down.

:lol:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#399187 Λίγα από τα μικρά πάνε καλά στα small overlap tests.
Βλέποντας ωστόσο τις πωλήσεις τους νομίζω πως είναι προφανές πως οι κατ/τες δεν αξιολογούν σωστά τις επιδόσεις στα crash tests.

Προχθες είχα αυτή την κουβέντα με συνεργάτη που θέλει να παραγγείλει το Fiat 500x (ή L). Τον έβαλα και είδε IIHS, "ανατρίχιασε" και πήγε και το παρήγγειλε.

Τι λέτε εσείς;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#399396 Ο κοζμάκης δεν αγοράζει με βάση τις δοκιμές. Οι οποίες έτσι όπως γίνονται άλλωστε τουλάχιστον στα μέρη μας, σχεδόν όλα τα αμάξια παίρνουν 5 αστέρια εδώ και χρόνια.
Ο IIHS είναι στο αμέρικα, εκεί πήρε το Φίατ ή εδώ?
Άβαταρ μέλους
By efthymis
#401028
citastak έγραψε:Λίγα από τα μικρά πάνε καλά στα small overlap tests.
Βλέποντας ωστόσο τις πωλήσεις τους νομίζω πως είναι προφανές πως οι κατ/τες δεν αξιολογούν σωστά τις επιδόσεις στα crash tests.

Προχθες είχα αυτή την κουβέντα με συνεργάτη που θέλει να παραγγείλει το Fiat 500x (ή L). Τον έβαλα και είδε IIHS, "ανατρίχιασε" και πήγε και το παρήγγειλε.

Τι λέτε εσείς;


To 500x παντως μια χαρα αποτελεσμα εβγαλε στο small overlap http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicl ... 4-door-suv
Άβαταρ μέλους
By citastak
#401895 Συγνώμη, στο L αναφερόμουν.
Μα πως είναι δυνατόν το Χ να έχει τόσο διαφορετικό ratings στο small overlap με το L??
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicl ... -hatchback

Πάντως έχω την εντύπωση πως αν το IIHS επεκταθεί και σε οχήματα που δεν πωλούνται στην Αμερικανική αγορά (που δεν έχει λόγο να το κάνει) ή το Euroncap ξεκινά να κάνει αντίστοιχα τεστ, τότε θα τρίβουμε τα μάτια μας για οχήματα που σήμερα σκοράρουν 5/5...