Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By efthymis
#404342
citastak έγραψε:Συγνώμη, στο L αναφερόμουν.
Μα πως είναι δυνατόν το Χ να έχει τόσο διαφορετικό ratings στο small overlap με το L??
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicl ... -hatchback

Πάντως έχω την εντύπωση πως αν το IIHS επεκταθεί και σε οχήματα που δεν πωλούνται στην Αμερικανική αγορά (που δεν έχει λόγο να το κάνει) ή το Euroncap ξεκινά να κάνει αντίστοιχα τεστ, τότε θα τρίβουμε τα μάτια μας για οχήματα που σήμερα σκοράρουν 5/5...



Ισως να παιζει ρολο οτι εξελιχθηκε αργοτερα το X, ενω το L κυκλοφορει απο τα τελη του 2012.. Ειναι πολυ σημαντικο παντως το small overlap, θα επρεπε να το εχει υιοθετησει και το euroncap κατ'εμε
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#409664 Στο 03:40 εντυπωσιακή η λήψη που δείχνει την παραμόρφωση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.




Διαλύει το αμάξι και αυτός είναι μέσα? :dizzy: :lol: :s_rofl

Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#463902 Οι Κορεάτες παίρνουν ταυτότητες από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, like Fiat Punto 0 αστέρια, Giulietta: 3 αστέρια, κλπ.κλπ

http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea ... ncap-video
Άβαταρ μέλους
By mirage
#463904 Το Punto, ειδικα το Punto, ειναι παμπαλαιο και με 0 οδηγικα βοηθηματα λογικο να παρει 0 αστερια. Η Alfa επισης παλιο τεχνολογικα. Αναλογικά δεν τα πηγανε και ασχημα οπως και πολλά αλλά.
Να σημειωσω πως οι κακες επιδοσεις οφειλονται κυρίως σε συστηματα που αναφερονται ως μπλιμπλικια εδω μέσα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Govus
#463938 'Εχω την εντύπωση, ότι αφότου μπήκαν οι αμερικανοί στο παιχνίδι των μετρήσεων, είδαν τα πράγματα περισσότερο ρεαλιστικά :hmmm: .
Άβαταρ μέλους
By mirage
#463969 Για εμενα το iihs ειναι κορυφαίο. Αντιθετως η NHTSA αλλαζει πιο δυσκολα. Το euroncap ειναι καπου στην μεση αλλα ελπίζω να ακολουθήσει συντομα το iihs με δοκιμες φώτων και small overlap.

< >
Άβαταρ μέλους
By dstou
#463989 Oι αμερικάνοι μπήκαν στο παιχνίδι των μετρήσεων αρχικά στα έρλι σέβεντις. Οι κούκλες δοκιμών στα ευρωπαικά εργοστάσια ήταν αμερικάνικες μέχρι τη σύσταση του euroncap πριν καμιά 20αριά χρόνια όπου άλλαξαν τα μεγέθη και ο τρόπος υπολογισμού. Η 'κουλή' ταχύτητα πρόσκρουσης των 64 χαω είναι =40 μαω. :iconcool:
Αν ποτέ σας μπήκε η απορία γιατί 64 και όχι 60 ή 65 χαω δηλαδής.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#466865
mirage έγραψε:Να σημειωσω πως οι κακες επιδοσεις οφειλονται κυρίως σε συστηματα που αναφερονται ως μπλιμπλικια εδω μέσα.


Και γι αυτό ακριβώς είναι άδικο το test... Και μία e-class του τότε, τα ίδια αποτελέσματα θα είχε...
Άβαταρ μέλους
By stavrosg
#466876 Θυμάμαι (μια φορά κι έναν καιρό προφανώς) πως η προστασία των επιβαίνοντων έφτανε για max 4 αστέρια και τα "μπλιμπλίκια" έδιναν το 5ο, και τώρα ξαφνικά βγάζουμε άχρηστο ένα αυτοκίνητο γιατί δεν έχει lane assist ξέρω γω;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#466882 Η Corolla Verso μου είναι του 2005, έχει μόνο ESP κι ειδοποίηση για τις ζώνες των μπροστινών. Κι όμως, έχει 5 αστέρια.
Τελευταία επεξεργασία από Dimsabas και 22 Δεκ 2017, 14:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#466883 Είχε όταν την δοκίμασαν.
Αν η δοκιμή γινόταν τώρα δε νομίζω να είχε 5 αστέρια....
Άβαταρ μέλους
By mirage
#467002
Dimsabas έγραψε:Η Corolla Verso μου είναι του 2005, έχει μόνο ESP κι ειδοποίηση για τις ζώνες των μπροστινών. Κι όμως, έχει 5 αστέρια.
Είχε. Εχουν αλλαξει τα κριτήρια.

< >