- 27 Οκτ 2020, 16:49
#671520
Ψάχνοντας κάτι άσχετο πέτυχα μια λεπτομέρεια, από το 2020 και μετά άλλαξε το εμπρόσθιο τεστ και χρησιμοποιούν το
Mobile Progressive Deformable Barrier και η ταχύτητα του αμαξιού είναι στα 50 χλμ/ώρα αντί για τα 64 χλμ/ώρα που είχε το προηγούμενο
Offside Deformable Barrier.
Λόγος αλλαγής:
https://www.researchgate.net/publication/337224180_Euro_NCAP_-New_Frontal_Impact_Test_with_Mobile_Progressive_Deformable_Barrier_MPDBIn 2015 Euro NCAP announced that the current offset deformable barrier frontal impact test procedure would be revised and a frontal impact working group was setup to develop the new procedure. The aim was to bring together individual research efforts by FIMCAR [1], ADAC and other organisations [2,3] on the development of a 'moving barrier to vehicle' frontal impact test and derive common specifications for the new Euro NCAP test and assessment procedure from this.
Ψάχνω να καταλάβω τι διαφορές υπάρχουν πρακτικά και γιατί διάλεξαν την μικρότερη φαινομενικά* αυτή ταχύτητα.
Ενδεικτικά:
https://www-esv.nhtsa.dot.gov/proceedings/24/files/24ESV-000254.PDF*Φαινομενικά γιατί στην εξήγηση του ODB αναφέρουν πως η σύγκρουση με τα 64 χλμ/ωρα προσομοιάζει σύγκρουση με 50 χλμ/ώρα:
...the car is driven at 64km/h and with 40 percent overlap into a deformable barrier which represents the oncoming vehicle. The test replicates a crash between two cars of the same weight, both travelling at a speed of 50km/h
Κωνσταντίνος
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.