Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#422970
drdino έγραψε:BMW 114i με σηματάκι M140i;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :eat:


:s_rofl

Touche!!!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#423132 Ροσκταρ, μεγάλο λάθος, μόνο που το έπιασε το κλειδί ανέβηκε η κατανάλωση του TS 5 λ/100 χλμ
Άβαταρ μέλους
By drdino
#423150 Είχα την ελπίδα ότι δεν θα έκανες το λάθος αυτό, αλλά...
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#423178 Rocsta ωραίο project. Μπράβο στο μεράκι!


< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#423579
rocsta έγραψε:
markvag έγραψε:Ρόκστα, αν πέσει κανένας κόκος σκόνης στο αμάξι, πάρε με τηλέφωνο, έρχομαι να το γλύψω! :inlove: :inlove:

Θα σου έλεγα να πας να το πάρεις μάτι, είναι και κοντά σου, αλλά φοβάμαι ότι θα μου κλέψεις το επόμενο project που κάθεται εκεί δίπλα του... :shifty:


Έχεις και άλλο βρε αθεόφοβε;;; :inlove: :inlove:

Just say the word, παρατάω δουλειές και |λογοκρισία| και ήρθα! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#424477 Βολτίτσα αστραπή 100 πήγαινε + 100 έλα χιλιομέτρων.
Στέλιος: Ελάτε για κανά βραδινό μπάνιο μετά τη δουλειά, είμαι μόνος στη βιλάρα.
rocsta: [Δεν μιλάω, απλά κάνω σχέδιο πώς θα πάω να αφήσω το ένα αμάξι και να πάρω το 156. Σκέφτομαι τα πιθανά σημεία που θα έχει αργούς οδηγούς σε ανηφόρα και θα με αναγκάσουν να χαλάσω το μη-italian tuneup που κάνω.] Ναι ρε εννοείται μέσα :lol: , 19:00 φεύγουμε, σου παίρνω ένα τσουρέκι Τερκενλή για αυριανό πρωϊνό και 20:10 είμαστε εκεί.

Με το που σταματάω για βενζίνη, θυμάμαι ότι έχω ξεχάσει τα δερμάτινα γαντάκια μου :rant:
Τέλος πάντων συνεχίζουμε :s_empathy
Πριν την μεγάλη ανηφόρα της Καρδίας βλέπω κινησούλα, ανεβάζω 4000rpm ώστε να μην κόψω πάνω στην ανηφόρα και μας κρεμάσει το μοτόρι με πολύ φορτίο και πολύ γκάζι και προσπερνάω στην ευθεία με την αστρονομική ταχύτητα των 120χαω. :s_sarcastic Ναι, τόσο βγάζει το θηρίο με το κοντό σαζμάν με 5η και 4000rpm
Μετά χαλαρώνουμε με BB King :s_music . Αμ δε. Ακούω κάτι θορύβους σαν να έχει τρωκτικά μέσα στους αεραγωγούς. ΓΤΜΣ κάνα κλαπέ λογικά θα είναι που τα έχει παίξει. Η Κατερίνα έχει χεστεί πάνω της, νομίζει ότι θα ανατιναχτεί το αμάξι απ' αυτό. :s_hang Δυναμώνω τον BB King :s_music :s_music και εξαφανίζω τον θόρυβο :lol: Ρολάρουμε με σχετικά καλή άνεση για Bilstein B8.
Αρχίζει το στροφιλίκι. Φυσικά και πάλι δεν πατάω πολύ, μικρό βύθισμα στο γκάζι και αλλαγές κάτω από 4500rpm. Γμτ το τιμόνι μου φαίνεται ελαφρώς αναίσθητο. Θα τσεκάρω μετά τον 15Αυγουστο την ευθυγράμμιση: μαμά 156 έχουν ελαφριά απόκλιση μπροστά, ενώ τα χαμηλωμένα sport kit λίγο μεγαλύτερη απόκλιση. Ελπίζω να είναι αυτό. Εναλλακτική πηγή του "προβλήματος" τα άστρωτα toyo .
"Στρώσιμο μοτέρ και χαρά της οδήγησης δεν πάνε μαζί :s_sad, ας χαλαρώσω απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα."
Εικόνα

Και κούτσα κούτσα φτάσαμε στη βάση μας για τη νύχτα
Εικόνα

JimmuClarku ετοιμάσου μετά τις 20 Αυγούστου να πάμε να πυροβολήσεις.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#424731 20 με 25 θα ειμαι και ανευ γυναικοπαιδου.! Στειλε pm sms άμεσα για νυχτερινή
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#428015
JimClark έγραψε:20 με 25 θα ειμαι και ανευ γυναικοπαιδου.! Στειλε pm sms άμεσα για νυχτερινή

JimClark έγραψε:Μου αρέσει η χθεσινή και φωτογράφιση μιας Κυρίας από τις λίγες.

Μέχρι να έρθουν οι φωτογραφίες της κυρίας, να πω εγώ για το πως πάει η κυρία.
Aνεβαίνουμε για το photoshoot, κύριος και ο οδηγός, κυρία και η κυρία. Αράζει ρελαντί, ακούγεται ελαφρώς μεταλλικά και μπερδεμένα, καίει καμιά 1lt/1΄ σταματημένη μετά τα χαϊδέματα του popol@rou :s_mad, και με το πέρας των μαγικών του JC κατηφορίζει. Λίγο χεσμένος εγώ μετά τις θεάσεις αγριογούρουνων στα πέριξ της αστικής Θεσσαλονίκης και το απόλυτο σκοτάδι, κατεβαίνω χαλαρά. Μέχρι που φτάνουμε κάτω στον επαρχιακό. Δεν ανεβάζω τρελά ακόμα (στρώνουμε λέμε), δηλαδή όχι πάνω από στιγμιαία 4500rpm και γκάζι έως 50% της διαδρομής (συνήθως μέχρι 30%). Aλλά ακόμα και έτσι είναι ποίημα. Το τιμόνι σου στέλνει και σου στέλνει πληροφορίες για το οδόστρωμα που το μυαλό σου δεν περιμένει και δεν μπορεί να διαχειριστεί. Το αυτοκίνητο δεν έχει σχέση με 147. (Θυμίζω-ενημερώνω ότι έχει λίγο πιο μακρύ μεταξόνιο, πιο φαρδύ πίσω μετατρόχιο και αρκετά διαφορετικές με την έννοια του λιγότερο επιθετικές γωνίες ανάρτησης). Εκεί που το περιμένεις να χαζοσπινιάρει σε έξοδο ή να σε κάνει να χαζοδιορθώσεις στην είσοδο, απλά δεν φέρνει κανένα κραδασμό στο τιμόνι, δεν δείχνει ότι μπορούν μέτριες ακτίνας στροφές να το φέρουν σε δύσκολη θέση, ενώ το μυτοτάκουνο γίνεται λες και είναι built-in feature. (Θυμίζω επίσης ότι λόγω στρωσίματος οι ρυθμοί είναι το πολύ 7/10, 6/10 επί το πλείστον, πράγμα που σημαίνει ότι μπαίνει με 3.5 - 4k rpm και βγαίνει με 2-2.5k αλλά με σχετική φόρα). Στην έξοδο επίσης έχει ένα χαρακτηριστικό που με εξιτάρει απίστευτα και έχει να κάνει με το πως βάζει τη δύναμη κάτω (sic). Είναι σαν να πετάει ο οδηγός ένα σχοινί με μία άγκυρα δεμένη στην άκρη του 100 μέτρα εμπρός από το αυτοκίνητο και αστραπιαία να τραβάει με δύναμη. Όβερκιλ ΣΕ λέω, ΟΒΕΡΚΙΛ. Λένε πολλοί για τη νέα Giulia ότι πας με 180χαω και νιώθεις ότι πας με 100χαω. E ένα ίδιo πράγμα και εδώ. NOT. Εδώ δεν έχει τέτοια μεσιέ. Πας με 120χαω στον επαρχιακό και τα νιώθεις τα χαω στα χέρια σου, στα αυτιά σου, και στον π@το σου. Μέσα σε όλα τα παραπάνω βάλε και τον πράσινο old school racing εσωτερικό φωτισμό, βάλε και τα ξύλα που πιάνουν τα χέρια σου, βάλε και το ντιζόγκαζο που είναι σαν να σε κάνει να αντιλαμβάνεσαι με τρομερή ακρίβεια το πόσο έχεις βυθίσει. Ε μετά πως να μην γυρίσεις σπίτι και να ψάχνεις τί σε χτύπησε. :s_shout :s_inlove
Άβαταρ μέλους
By markvag
#428021 :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#428056 Προβλέπω νέο μπάννερ σε πολλά Alfa Romeo fora.

Τα 1 2 κλικ που φανήκαν δυνατά απο την κάμερα, όντως φυσανε. :metalo: