- 10 Αύγ 2017, 20:17
#424477
Βολτίτσα αστραπή 100 πήγαινε + 100 έλα χιλιομέτρων.
Στέλιος: Ελάτε για κανά βραδινό μπάνιο μετά τη δουλειά, είμαι μόνος στη βιλάρα.
rocsta: [Δεν μιλάω, απλά κάνω σχέδιο πώς θα πάω να αφήσω το ένα αμάξι και να πάρω το 156. Σκέφτομαι τα πιθανά σημεία που θα έχει αργούς οδηγούς σε ανηφόρα και θα με αναγκάσουν να χαλάσω το μη-italian tuneup που κάνω.] Ναι ρε εννοείται μέσα
, 19:00 φεύγουμε, σου παίρνω ένα τσουρέκι Τερκενλή για αυριανό πρωϊνό και 20:10 είμαστε εκεί.
Με το που σταματάω για βενζίνη, θυμάμαι ότι έχω ξεχάσει τα δερμάτινα γαντάκια μου
Τέλος πάντων συνεχίζουμε
Πριν την μεγάλη ανηφόρα της Καρδίας βλέπω κινησούλα, ανεβάζω 4000rpm ώστε να μην κόψω πάνω στην ανηφόρα και μας κρεμάσει το μοτόρι με πολύ φορτίο και πολύ γκάζι και προσπερνάω στην ευθεία με την αστρονομική ταχύτητα των 120χαω.
Ναι, τόσο βγάζει το θηρίο με το κοντό σαζμάν με 5η και 4000rpm
Μετά χαλαρώνουμε με BB King
. Αμ δε. Ακούω κάτι θορύβους σαν να έχει τρωκτικά μέσα στους αεραγωγούς. ΓΤΜΣ κάνα κλαπέ λογικά θα είναι που τα έχει παίξει. Η Κατερίνα έχει χεστεί πάνω της, νομίζει ότι θα ανατιναχτεί το αμάξι απ' αυτό.
Δυναμώνω τον BB King
και εξαφανίζω τον θόρυβο
Ρολάρουμε με σχετικά καλή άνεση για Bilstein B8.
Αρχίζει το στροφιλίκι. Φυσικά και πάλι δεν πατάω πολύ, μικρό βύθισμα στο γκάζι και αλλαγές κάτω από 4500rpm. Γμτ το τιμόνι μου φαίνεται ελαφρώς αναίσθητο. Θα τσεκάρω μετά τον 15Αυγουστο την ευθυγράμμιση: μαμά 156 έχουν ελαφριά απόκλιση μπροστά, ενώ τα χαμηλωμένα sport kit λίγο μεγαλύτερη απόκλιση. Ελπίζω να είναι αυτό. Εναλλακτική πηγή του "προβλήματος" τα άστρωτα toyo .
"Στρώσιμο μοτέρ και χαρά της οδήγησης δεν πάνε μαζί
, ας χαλαρώσω απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα."
Και κούτσα κούτσα φτάσαμε στη βάση μας για τη νύχτα
JimmuClarku ετοιμάσου μετά τις 20 Αυγούστου να πάμε να πυροβολήσεις.