Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By JBT
#210552 Μάλιστα.

Γενικότερα τι παίζει με μπαταρίες κλπ; Πότε χρήζουν αντικατάστασης; Ποιος επωμίζεται το κόστος; κλπ


:s_bye
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#210581
JBT έγραψε:Το Τεσλα άντε και το τσιμπησα, στην ψαροκωσταινα πού στην ευχή θα κάνω σερβις;;
Χμ, τακάκια, υγρά φρένων σε οποιοδήποτε μάστορα, λάστιχα στους λαστιχάδες, υαλοκαθαριστήρες και υγρό για πιτσιλιστήρια μόνος σου.... δεν μοιάζει άσχημα... και για τα υπόλοιπα το συνδέεις με το εργοστάσιο μέσω ίντερνετ να σου το τσεκάρουν και να σου ανανεώσουν και το πρόγραμμα. Αν τρακάρεις όμως την πάτησες.... μέχρι τότε όμως μάλλον πατάς σχεδόν τα πάντα σε ρεπρίζ!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#210610 Αρκεί να μην κάνεις πάνω από 350-400χλμ πήγαιν' έλα γιατί δεν θα έχεις που να το φορτίσεις! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#220586
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#220744 Οι μπαταρίες στη toyota έχουν 10 έτη εγγύηση. Επίσης αν δεν κάνω λάθος στο yaris τα τακάκια έχουν διάρκεια ζωής 100.000 χιλιόμετρα λόγω ειδικής κατασκευής αφού απορροφούν θερμότητα για φόρτιση μπαταρίας. Για μένα το yaris είναι ιδανικό αν κάνεις μεγάλες διαδρομές σε μποτιλιάρισμα επιπέδου κέντρο Θεσσαλονίκης Αθήνας με αναλογία 60% . τουλάχιστον. Δεν μου άρεσε ο υψηλός θόρυβος σε φάουλ επιτάχυνση. Ικανοποιητικές επιδόσεις σε ρεπριζ επιτάχυνση.( εμπειρίες άλλοι 4-5 μέρες με το 1500 yaris 2015 , υβριδικό) αρνητικό επίσης στην όλη εμπειρία ή έλλειψη cruise control....

< >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#384207 αφού σου άρεσε το παραπάνω να και ένα καινούργιο plug in

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#384229 Υβριδικά περιπολικά στις ΗΠΑ από τη FORD, έχει ενδιαφέρον το σημείο που αναφέρεται στην λειτουργία των περιπολικών σε ρελαντί, τι να ισχύει άραγε στα δικά μας;

Police Responder Hybrid Sedan customers could see nearly $3,900 a year in potential fuel savings per vehicle relative to the Police Interceptor, if a police vehicle is driven 20,000 miles per year, runs two shifts per day, 365 days per year, idles 4.9 hours per 8-hour shift, and is fueled at an average gas price of $2.50/gallon.

http://jalopnik.com/ford-will-now-help- ... 1794171065
Άβαταρ μέλους
By elteo
#384753
MONMAN έγραψε:Υβριδικά περιπολικά στις ΗΠΑ από τη FORD, έχει ενδιαφέρον το σημείο που αναφέρεται στην λειτουργία των περιπολικών σε ρελαντί, τι να ισχύει άραγε στα δικά μας;

Police Responder Hybrid Sedan customers could see nearly $3,900 a year in potential fuel savings per vehicle relative to the Police Interceptor, if a police vehicle is driven 20,000 miles per year, runs two shifts per day, 365 days per year, idles 4.9 hours per 8-hour shift, and is fueled at an average gas price of $2.50/gallon.

http://jalopnik.com/ford-will-now-help- ... 1794171065

Μπειζανης_modeΕικόνα

Στάλθηκε με Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By talaipwros
#502131 ωραιο subforum κριμα που δεν εχει συμμετοχη

Lexus CT εδω, μια χαρα το υβριδιο αλλα σχετικα αργο.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#502237
talaipwros έγραψε:ωραιο subforum κριμα που δεν εχει συμμετοχη

Lexus CT εδω, μια χαρα το υβριδιο αλλα σχετικα αργο.


Θα μπορουσες να μας πεις καποια παραπανω πραγματα;
Πχ ποτε αγοραστηκε, χιλιομετρα που εχει, αν σε εβγαλε κανα προβλημα, ενα mini review πανω κατω.

Οπως εχω ξαναπει (ξερω οτι ισως ειναι κουραστικο) στην οικογενεια μου εχουμε ενα lexus gs450h.
Το αυτοκινητο αγοραστηκε καινουργιο απο την αντιπροσωπεια της lexus στη θεσσαλονικη το 2007.
Αυτη τη στιγμη εχει 300.000 χιλιομετρα τα οποια εχουν γινει κυριως σε χαλαρους ρυθμους.

Οι λογοι που επιλεχθηκε εναντιον των αντιπαλων της εποχης (κυριως e60 525) ηταν η αξιοπιστια, η πληθωρα στανταρ εξοπλισμου που για να τοποθετηθει στη μπεμπα θα φταναμε τα 90000€ και η μεγαλη διαφορα στην επιταχυνση λογω ιπποδυναμης.

Μεχρι στιγμης ειμαστε αρκετα ικανοποιημενοι καθως το αμαξι με σχετικα νορμαλ συντηρηση το μονο θεμα που βγαλε ηταν μια βλαβη στην μοναδα abs στα 270-280 χιλιαδες χιλιομετρα και κατα την οποια η εδω αντιπροσωπεια (αλεξανδριδης) εδειξε ελεεινη συμπεριφορα.
Ευτυχως βρεθηκε μεταχειρισμενη και το ολο κοστος της επισκευης ηταν κατω απο το 1/3 της αξιας της καινουργιας μοναδας.
Επισης προληπτικα στα 180.000 χιλιομετρα αλλαχθηκαν οι μπαταριες του υβριδικου συστηματος μεσα στα πλαισια της εγγυησης.

Σορρυ για το σεντονι


< >
Άβαταρ μέλους
By talaipwros
#502241 αγοραστηκε καινουριο οκτωβριο του 2016 σαν δευτερο αυτοκινητο ( για την συζυγο κυριως αλλα κιεγω τα ΣΚ)
εχει κανει 12000 μιλια ( περι τα 19000 χιλιομετρα)
Εκδοση Sport+

μηδεν προβληματα πουθενα ( πλην καποιων ελαφρων τριγμων απο την πορτα σε ανωμαλο εδαφος)
Για αυτοκινητο πολης ειναι μια χαρα. η αναρτηση ειναι λιγο σκληρη και οι επιδοσεις, αν και αξιοπρεπεις δεν σου δινουν την εντυπωση οτι οδηγεις κατι με 136 αλογα. Μεγαλη η διαφορα στην αποκριση αν πας απο το Normal σε sport mode.
Χωροι ετσι και ετσι. Χωρεσε ομως με λιγο τεχνη 3 βαλιτσες + πισω οποτε και σαν πρωτο αυτοκινητο δεν εχει προβλημα
Ο κυριως λογος αγορας ειναι η ποιοτητα κατασκευης. Θυμιζω οτι ολα τα Lexus που ερχονται ευρωπη κατασκευαζονται Ιαπωνια ( δεν ξερω αν μερικα RX ειναι αμερικανικα)
Καταναλωση περι τα 42mpg σε πολη κυριως.( 6.7 lt/100km) Δεν ακουγεται εντυπωσιακο αλλα πανω κατω ειναι το ιδιο με το skoda citigo αυτοματο που ειχα στην συζυγο πιο πριν
Σε full battery mode μην φανταστειτε οτι κανει πανω απο κανα μιλι και αυτο αν πας σιγα σιγα. Για αυτο που το ηθελα ειναι καλο, τωρα περιμενω το UX με τον καινουριο χρονο και βλεπουμε

οτι αλλο θετε παρακαλω ρωτηστε
Άβαταρ μέλους
By TxTrue
#681067 εχει κανεις εμπειρια απο τα νεα υβριδικα ή ηλεκτρικα. αξιζει?