- 07 Απρ 2015, 01:49
#97815
EDDIE_147 έγραψε: Το παράδειγμα έδειχνε αυτό που είπα προηγουμένως, ότι το μήκος από μόνο του λέει από λίγα ως τίποτα για τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.
Συμφωνω, αλλα στο συγκεκριμενο παραδειγμα που εθεσες, του οποιου τα ορια ειναι σημαντικα κατω απο τα 4,5-4,6μετρα (4,2μετρα ειπες).
EDDIE_147 έγραψε:Καταλαβαίνω ότι έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου το οποίο σιγά σιγά το βγάζεις (όγκος-βάρος), αλλά προσπαθώ να σου πω ότι το μήκος μόνο του δεν έχει νόημα.
Αν θες ντε και καλά να βάλεις κριτήριο μια διάσταση, βάλε το μεταξόνιο να συνεννοούμαστε.
Μετα απο ενα σημειο (αυτα τα 4,5-4,6 μετρα δυστυχως, για τα δικα μου ξαναλεω δεδομενα) ΕΧΕΙ διαφορα το μηκος, ΟΜΩΣ για τα Ελληνικα δεδομενα, και τις ιδιαιτεροτητες με το αντιστοιχο οδικο δικτυο.
Προφανως ομως και με την νοοτροπια "all other things equal" η μεταβαση στην επομενη κατηγορια, απο μικρομεσαιο (μεχρι 4,5μετρα συνηθως) σε μεσαιο (απο 4,5μετρα συνηθως και ανω) εχει και μια αξιοσεβαστη διαφορα βαρους η οποια με την σειρα της επηρεαζει σε ενα βαθμο, αρνητικα, τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου.
Αυτο υπαρχει και σε μικροτερες κατηγοριες, το επισημαινω ομως ως κατι εντονοτερο και διακριτο
σε επιπεδο οδηγικης ευχαιστησης, στην συγκεκριμενη μεταβαση κατηγοριας
EDDIE_147 έγραψε:ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΑΝΤΩΣ (κεφαλαία μπας και το διαβάσει κανείς) ότι είμαστε καραμπινάτα ΟΤ.
Το αμάξι απευθύνεται κατά 90% σε οικογενειάρχες, δυνητικούς αγοραστές Α4, σειρά 3, C class, οπότε μιλάμε για 4,7 μέτρα μήκος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο.
Αυτο χωραει πολλη συζητηση, καθοτι και η αντιστοιχης κατηγοριας Bmw απευθυνεται σε οικογενειαρχες, το ερωτημα ομως ειναι: απλως οικογενειαρχες? ή οικογενειαρχες που επιθυμουν κατι ΞΕΚΑΘΑΡΑ πιο σπορ απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο, περα απο το πρεστιζ του ονοματος?
EDDIE_147 έγραψε:Οι χεράδες ας ψωνίσουν GT-R.
Απο την μικρη μου αλλα αρκετα κατατοπιστικη συνοδηγικη εστω εμπειρια, δυο φορες με GT-R, την κουβεντα, τουλαχιστον με εναν εκ των δυο κατοχων, αλλα και εξ' οσων παρακολουθω σε διαφορα εγχωρια και ξενα fora, εχω να σου πω οτι οι χεραδες για πραγματικη ευχαριστηση σε απομακρυσμενες διαδρομες, και οχι οι "χεραδες" για αυτοπροβολη/κοντρες σε φαναρια με κοσμο, ή για στοιχηματα, επιλεγουν κυριως δυο Ευρωπαικες μαρκες, και αλλες δυο-τρεις Ιαπωνικες, οχι ομως τελικα τοσο πολυ το GT-R...Χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι ενα ευχαριστο, απιστευτο κατασκευασμα και ακρως αποτελεσματικο δημιουργημα, που με την ελευση του ξεφτιλησε κυριολεκτικα το υπερεγω της Στουτγαρδης και οχι μονο...