Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By nass
#97634
Κίκιζας . έγραψε:Συγνωμη κιολας που δεν τα κανω ταληρακια συνεχεια και ανα πασα στιγμη, αλλα -αναγκαστικα- μετα απο ακατασχετη, αφελη και ρηχη επιθεση...


Καμία επίθεση δεν σου έκανα αγαπητέ , ίσα-ίσα που εσύ απάντησες ειρωνικά-προσβλητικά:

Κίκιζας . έγραψε:Ως συνηθως, καταλαβες αλα νταλα της παρασκευης το γαλα...


και σε προκαλώ να μου δείξεις που σου έκανα "ακατάσχετη, αφελή και ρηχή επίθεση" πριν γράψεις το παραπάνω ώστε να απαντήσεις έτσι όπως απάντησες.

Ασε που μια χαρά κατάλαβα και έγραψα (όχι "ταληράκια", το παραδέχομαι, μόνο με emoticons), ότι για σένα οι Μ3, τα Evo IX, X και το GT-R δεν είναι επαρκώς οδηγικά ευχάριστα ---> :thumbsdown: λόγω βάρους και μεγέθους :dizzy: :help: και εσύ απάντησες "αλα νταλα της παρασκευής το γάλα" (από ελληνικά σκίζουμε βλέπω)

Κατά τα λοιπά, αν εκλαμβάνεις ως "επίθεση" την κριτική σε κάθε μεγαλόστομη "σοφία" που πετάς, είναι προφανώς δικό σου πρόβλημα. Δεν είναι η πρώτη φορά που νομίζεις ότι είναι στραβός ο γυαλός και σίγουρα ούτε η τελευταία.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97635 Ξαναλέω ότι από οδηγική άποψη, οι διαστάσεις που παίζουν ρόλο είναι το μεταξόνιο και το μετατρόχιο.

Το συνολικό μήκος και πλάτος έχουν νόημα για το παρκάρισμα και το πόσο βολεύει σε αστικό περιβάλλον.

Οπότε μετέτρεψε τα νούμερα που αναφέρεις σε μεταξόνιο για να έχει νόημα η συζήτηση.

Πχ Η 997 και η Maserati Coupe έχουν το ίδιο μήκος (4,5 μέτρα) όμως 30 πόντους διαφορά σε μεταξόνιο (μεγαλύτερο της Maserati) που τα καθιστά τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#97637 Το μήκος έχει σημασία :rtfm: όταν οδηγείς συνέχεια off-balance και βρίσκεις στις μπαριέρες των στενών (όπως Κορσική) ελληνικών δρόμων.
Απόδειξη υπερατού: στο WRC το 206WRC με μήκος 4 m ήταν καλύτερο από το Skoda WRC με μήκος 4.5 m :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97656
EDDIE_147 έγραψε:Ξαναλέω ότι από οδηγική άποψη, οι διαστάσεις που παίζουν ρόλο είναι το μεταξόνιο και το μετατρόχιο.

Το συνολικό μήκος και πλάτος έχουν νόημα για το παρκάρισμα και το πόσο βολεύει σε αστικό περιβάλλον.

Οπότε μετέτρεψε τα νούμερα που αναφέρεις σε μεταξόνιο για να έχει νόημα η συζήτηση.

Πχ Η 997 και η Maserati Coupe έχουν το ίδιο μήκος (4,5 μέτρα) όμως 30 πόντους διαφορά σε μεταξόνιο (μεγαλύτερο της Maserati) που τα καθιστά τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.


Eντυ, δυστυχως οχι, δεν παιζουν ρολο ΜΟΝΟ αυτα που λες, απο οδηγικη αποψη.
Οδηγησε μια 116i και μια 316i με το ιδιο -ειτε στανταρ στησιμο, ειτε με σπορ αναρτησεις- και θα καταλαβεις τι εννοω...Ή πχ μια Giulietta 170 vs 159 tbi...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97667 . από τα ζεύγη που μου αναφέρεις μόνο στο αλφίστικο υπάρχει συζήτηση γιατί τα μπεμβεδικά έχουν και διαφορετικό μεταξόνιο.

Η διαφορά που -φαντάζομαι ότι- θα αποκομίζω από την 159 πιστεύω ότι έχει να κάνει με το πολύ μεγαλύτερο βάρος (100-200 κιλά; ) και όχι με 20 επιπλέον πόντους σε προβόλια.

Για να δώσω ένα πολύ συγκεκριμένο παράδειγμα να γουστάρει και ο nass.

Group B
Audi --> μεταξόνιο 2,3 μέτρα και μήκος 4,2 μέτρα
Peugeot 205 --> μεταξόνιο 2,5 μέτρα και μήκος 3,8 μέτρα

http://www.supercars.net/cars/2050.html
http://www.supercars.net/cars/104.html

Οι 40 πόντοι λαμαρίνα του Audi είχαν επιβληθεί από το τμήμα marketing για προφανείς λόγους και πέρα από σουβενίρ που άφηναν στα σοκάκια της Κορσικής δεν είχαν κάποιο άλλο αντίκτυπο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Σε χρόνους όντως στοίχιζαν (...) αλλά δεν νομίζω ότι αναφέρεσαι σε κάτι τέτοιο.
Το αν ένα όχημα είναι ευέλικτο, νευρικό κλπ επηρεάζεται από το μεταξόνιο.

ΥΓ: Ενδιαφέρουσα συζήτηση αλλά κάργα off topic αφού θυμίζω ότι μιλάμε για ένα μεσαίο οικογενειακό.
Άβαταρ μέλους
By nass
#97671
EDDIE_147 έγραψε:Το αν ένα όχημα είναι ευέλικτο, νευρικό κλπ επηρεάζεται από το μεταξόνιο.


...μεταξύ άλλων.
(Αν και φαντάζομαι εννοείς "επηρεάζεται από το μεταξόνιο περισσότερο απ΄ό,τι επηρεάζεται από το μήκος")
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97694 Προφανως
Άβαταρ μέλους
By markvag
#97696
EDDIE_147 έγραψε:
Πχ Η 997 και η Maserati Coupe έχουν το ίδιο μήκος (4,5 μέτρα) όμως 30 πόντους διαφορά σε μεταξόνιο (μεγαλύτερο της Maserati) που τα καθιστά τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.


Ε, καλά... εδώ παίζει και έναν μικρό ρόλο και το ότι στο ένα ο κινητήρας είναι σε λάθος μέρος... :shifty: :lol:


Αφήνω στη φαντασία του αναγνώστη να αποφασίσει ποιο είναι αυτό... :shifty: :lol: (έγραψε και έφαγε ban για υποκίνηση flame war... :lol: )
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97749 @EDDIE_147

Καταρχας το πρωτο λαθος συγκρισης που κανεις, σε οτι αφορα την συγκεκριμενη συζητηση, εγκειται στο οτι φερεις παραδειγμα αγωνιστικων...
Τα αγωνιστικα εξ ορισμου ειναι ιδανικα στημενα, τουλαχιστον σιγουρα πολυ ανωτερα στημενα, απο νορμαλ σπορτιφ/σπορ προτασεις. Οπερ και τυχον υπαρκτες διαφορες, μπορουν να περασουν σχεδον απαρατηρητες, και δη στις διαστασεις που αναφερεις, αλλα και βαρη-ιπποδυναμεις που ειχαν τα συγκεκριμενα.

Το δευτερο και ακομα σημαντικοτερο ειναι οτι το παραδειγμα σου σε επιπεδο διαστασεων-συνολικου μηκους εχει ουσιαστικα να κανει με τα σημερινα supermini vs μικρομεσαια, οπερ και η αντιστοιχια 3,8μετρα εναντι 4,2.

Εγω αναφερομαι συγκεκριμενα, ΜΕΤΑ απο ενα οριο συνολικου μηκος, και αυτο ειναι οπως ειπα και πριν τα 4,5-4,6 μετρα. Απο εκει και περα, και ΠΑΝΤΑ σε σχεση με το Ελληνικο δικτυο, με τις ιδιαιτεροτητες που ανεφερα και πριν, εντοπιζω -για τα δικα μου γουστα ξαναλεω- τις οποιες διαφοροποιησεις σε οδηγικη ευχαριστηση, ειτε μικροτερες (εαν το μεγαλο βαρυ αυτοκινητο ειναι πχ...τερμα στημενο) ειτε μεγαλυτερες (εαν το μεγαλο βαρυ αυτοκινητο φερει νορμαλ ρυθμισεις στην αναρτηση και οχι σπορ).

Προφανως και οι διαφορες μεταξονιου αποτελουν σημαντικο παραγοντα, εξισου ομως σημαντικος, ειναι και ο συνδυασμος ογκου-βαρους που αναφερω, ΜΕΤΑ το συγκεκριμενο ευρος μηκους, αλλα και το βαρος που εθεσα ως καθοριστικης σημασιας για την διαφοροποιηση στην οδηγικη ευχαριστηση... :)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97795 Το παράδειγμα έδειχνε αυτό που είπα προηγουμένως, ότι το μήκος από μόνο του λέει από λίγα ως τίποτα για τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.

Καταλαβαίνω ότι έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου το οποίο σιγά σιγά το βγάζεις (όγκος-βάρος), αλλά προσπαθώ να σου πω ότι το μήκος μόνο του δεν έχει νόημα.
Αν θες ντε και καλά να βάλεις κριτήριο μια διάσταση, βάλε το μεταξόνιο να συνεννοούμαστε.

ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΑΝΤΩΣ (κεφαλαία μπας και το διαβάσει κανείς) ότι είμαστε καραμπινάτα ΟΤ.
Το αμάξι απευθύνεται κατά 90% σε οικογενειάρχες, δυνητικούς αγοραστές Α4, σειρά 3, C class, οπότε μιλάμε για 4,7 μέτρα μήκος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο.

Οι χεράδες ας ψωνίσουν GT-R.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97815
EDDIE_147 έγραψε: Το παράδειγμα έδειχνε αυτό που είπα προηγουμένως, ότι το μήκος από μόνο του λέει από λίγα ως τίποτα για τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.


Συμφωνω, αλλα στο συγκεκριμενο παραδειγμα που εθεσες, του οποιου τα ορια ειναι σημαντικα κατω απο τα 4,5-4,6μετρα (4,2μετρα ειπες).

EDDIE_147 έγραψε:Καταλαβαίνω ότι έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου το οποίο σιγά σιγά το βγάζεις (όγκος-βάρος), αλλά προσπαθώ να σου πω ότι το μήκος μόνο του δεν έχει νόημα.
Αν θες ντε και καλά να βάλεις κριτήριο μια διάσταση, βάλε το μεταξόνιο να συνεννοούμαστε.


Μετα απο ενα σημειο (αυτα τα 4,5-4,6 μετρα δυστυχως, για τα δικα μου ξαναλεω δεδομενα) ΕΧΕΙ διαφορα το μηκος, ΟΜΩΣ για τα Ελληνικα δεδομενα, και τις ιδιαιτεροτητες με το αντιστοιχο οδικο δικτυο.

Προφανως ομως και με την νοοτροπια "all other things equal" η μεταβαση στην επομενη κατηγορια, απο μικρομεσαιο (μεχρι 4,5μετρα συνηθως) σε μεσαιο (απο 4,5μετρα συνηθως και ανω) εχει και μια αξιοσεβαστη διαφορα βαρους η οποια με την σειρα της επηρεαζει σε ενα βαθμο, αρνητικα, τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου.

Αυτο υπαρχει και σε μικροτερες κατηγοριες, το επισημαινω ομως ως κατι εντονοτερο και διακριτο
σε επιπεδο οδηγικης ευχαιστησης, στην συγκεκριμενη μεταβαση κατηγοριας

EDDIE_147 έγραψε:ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΑΝΤΩΣ (κεφαλαία μπας και το διαβάσει κανείς) ότι είμαστε καραμπινάτα ΟΤ.
Το αμάξι απευθύνεται κατά 90% σε οικογενειάρχες, δυνητικούς αγοραστές Α4, σειρά 3, C class, οπότε μιλάμε για 4,7 μέτρα μήκος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο.


Αυτο χωραει πολλη συζητηση, καθοτι και η αντιστοιχης κατηγοριας Bmw απευθυνεται σε οικογενειαρχες, το ερωτημα ομως ειναι: απλως οικογενειαρχες? ή οικογενειαρχες που επιθυμουν κατι ΞΕΚΑΘΑΡΑ πιο σπορ απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο, περα απο το πρεστιζ του ονοματος?

EDDIE_147 έγραψε:Οι χεράδες ας ψωνίσουν GT-R.


Απο την μικρη μου αλλα αρκετα κατατοπιστικη συνοδηγικη εστω εμπειρια, δυο φορες με GT-R, την κουβεντα, τουλαχιστον με εναν εκ των δυο κατοχων, αλλα και εξ' οσων παρακολουθω σε διαφορα εγχωρια και ξενα fora, εχω να σου πω οτι οι χεραδες για πραγματικη ευχαριστηση σε απομακρυσμενες διαδρομες, και οχι οι "χεραδες" για αυτοπροβολη/κοντρες σε φαναρια με κοσμο, ή για στοιχηματα, επιλεγουν κυριως δυο Ευρωπαικες μαρκες, και αλλες δυο-τρεις Ιαπωνικες, οχι ομως τελικα τοσο πολυ το GT-R...Χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι ενα ευχαριστο, απιστευτο κατασκευασμα και ακρως αποτελεσματικο δημιουργημα, που με την ελευση του ξεφτιλησε κυριολεκτικα το υπερεγω της Στουτγαρδης και οχι μονο... :lol:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#97824 Είναι το GTR μάρκα; :hmmm: