- 05 Απρ 2015, 22:23
#97334
EDDIE_147 έγραψε:Νομίζω ότι ο Κίκιζας έχει το B.
Μηκος: 4,48m
Bαρος: 1230κιλα
Οχι οτι εχει σημασια, απλα ως απαντηση σε κακεντρεχη, κακοπληροφορημενα τρολλακια που βιαζονται να πεταξουν την κοτσανα...
P.S Η γενικοτερη δικη μου αποψη-οριο των 1500κιλων και 4,5-4,6μετρων εχει να κανει με το τι θεωρω ΙΔΑΝΙΚΟ για τα δικα μου γουστα, το ξαναλεω γιατι προφανως καποιοι, αλλα διαβαζουν, αλλα καταλαβαινουν, και τοποθετουνται εντελως λαθος, τουλαχιστον σε οτι αφορα δικη μου δημοσιευση.
Μπορει να οδηγουσα σε καθημερινη βαση και "πλοιο" 5 μετρων, στα 1700κιλα, εαν πχ αυτο προυπηρχε στην οικογενεια, ή αυτο με καλυπτε εφοσον ημουν παντρεμενος με δυο παιδια.
Εγω αναφερω για εμενα, εφοσον μπορουσα, ειχα την δυνατοτητα, ανεξαρτητως οικογενειακων αναγκων, να επελεγα κατι, πρωτιστως για δικη μου ευχαριστηση.
@nass
Ως συνηθως, καταλαβες αλα νταλα της παρασκευης το γαλα...
Η υποτιθεμενη ανισωση που εθεσα ως παραδειγμα, δειχνει οτι
για εμενα ιδανικο θα ηταν πχ το ΕVO 6
εφοσον ηθελα Ιαπωνικο 4κινητο, το οποιο στην ζυγαρια των 4τροχων (358 Ιουλιος 2000) εδειξε 1260κιλα.
Ναι ακομα και ως μτχ, για να προλαβω επομενη ερωτηση...
Αντιστοιχα η τριτη γενια του STI με τον 2λιτρο 265ps το οποιο και ειχα την τυχη να οδηγησω, ειναι επισης σημαντικα ελαφρυτερο, -και σιγουρα κατω απο 1,500κιλα- απο το τελευταιο STI.
H M3 E46 ειναι ενα εξαιρετικο all round -και all time classic- πλεον σπορ κουπε, που μπορει να χρησιμοποιηθει ανετα για καθημερινη χρηση. Το θαυμαζω, χαρηκα πολυ που χαρις τον Μανο, ειχα την δυνατοτητα να δω απο την θεση του οδηγου, εστω σε ενα σχεδον σβελτο-αξιοπρεπη ρυθμο, τις δυνατοτητες της, αλλα εαν ειχα τα αντιστοιχα χρηματα και ηθελα κατι σπορ, προφανως με μεγαλυτερους συμβιβασμους βεβαια, θα επελεγα μια Boxster/cayman.
Mπορει για εσενα να μην συγκρινονται, το κοστος κτησης τους ως (κυριως) καινουργια ομως ηταν πολυ κοντινο, και εν τελη και τα δυο ειναι πρωτιστως σπορ.
Για το GT-R, παροτι δεν υπηρξε προσωπικη οδηγικη επαφη, εντουτοις, ειδα σε ενα καλο βαθμο τις δυνατοτητες που ειχε, απο το δεξι μπακετ χαρις τον Βασιλη (sign-b στο αλλο forum) με μια αρκετα γρηγορη βολτα στην διαδρομη προς Σουνιο, αλλα και λιγους μηνες αργοτερα, αλλη μια φορα με γνωστο μου, σε πιο σφιχτη διαδρομη (Λουτρακι προς Περαχωρα) αυτη την φορα σχεδον οσο γρηγορα μπορουσε να παει, στα χερια καποιου που εχει κανει πρωτο χρονο Ελληνα σε προσφατο Ραλλλυ Ακροπολις.
Ασσυληπτες δυνατοτητες, ταχυτητες που δεν μπορουσα να πιστεψω σε καποια σημεια της διαδρομης, και σε ανοιχτα γλυστερα κομματια, ακομα πιο ευχαριστο ξεκολημμενο. Το πολυ υψηλο βαρος ομως δυσκολευε τον χειρισμο σε σφιχτα κομματια και προκαλουσε το λιγοτερο δυσφορια, υπο πραγματικη πιεση. Και ολα αυτα με
πολυ ικανο χειριστη στα πηδαλια, με αποδεδειγμενο ταλεντο και εμπειρια.
Ναι θα "σκοτωνα" για να το οδηγησω, εστω και μια φορα σε καλη διαδρομη. Οχι δεν το θεωρω ιδανικο για τα γουστα μου και πιθανοτατα δεν θα το αγοραζα με σκοπο να το κρατησω καιρο, αν ειχα το διαθεσιμο Budget, παροτι "κοροιδευει" αυτοκινητα διπλασιας αξιας.
Θα επαιρνα κατι αλλο, ειτε Cayman S, ειτε Exige S,ή κατι αλλο στο αντιστοιχο Budget.
Προφανως και ο rocsta τελικα εχει δικιο, οχι ομως για τον λογο που νομιζεις εσυ...