Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97069
KWSN-Men έγραψε:Length 4,611 mm

Curb weight 1,393 kg


Καλό;


Μηκος οκ, απο εμενα :lol: , "περναει" το πρωτο "τεστ", εστω οριακα, ξαναλεω για τα δικα μου γουστα...
Για το βαρος, αναμενω την ωμη...πραγματικοτητα μεχρι να ζυγισουν καλα εξοπλισμενη εκδοση, σοβαρα ξενα/εγχωρια εντυπα...
Άβαταρ μέλους
By nass
#97100
Κίκιζας . έγραψε:
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Περα απο τα Renderings προσωπικα προβλεπω να ειναι τρελη μ@υναρα :lol: , το θεμα ομως ειναι οτι μαλλον θα φτανει πολυ κοντα στα 5 μετρα, αρα θα μιλαμε για τρελο..."πλοιο"... :hmmm:

(τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα, αναγκες, και ως οριο για την καλυτερη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, θεωρω τα 1,500κιλα και τα 4,5-4,6 μετρα...)




BMW M3 ---> :thumbsdown:
Evo X ---> :thumbsdown:
GT-R ---> :thumbsdown:

:lol:


Παραδειγμα:

Boxster/Cayman 987 > BMW M3 ---> :thumbsdown:
EVO VI Tommy ή Impreza STI MKIII 265 > Evo X ---> :thumbsdown:
GT-R ---> :thumbsdown:


Nα προσθεσω και αλλο ενα ως μετρο προτιμησης, ακομα και εαν υποθετικα μπορουσα να αποκτησω οποιο απο τα δυο ηθελα...
Porsche 991 GTS > Porsche 991 Turbo S ---> :thumbsdown:


Τσου αγαπητέ, τα "όρια" (δικό σου όρος) είτε τα περνάς και κόβεσαι είτε δεν τα περνάς και ...περνάς.
Evo VI > Evo IX (1563 κιλά επισήμως) Σοβαρά ?
Μ3 Ε46 = 1550 κιλά επίσης
Οσο για τη σύγκριση Cayman με Μ3 ---> :slap:
Το GT-R αποτυγχάνει στο τεστ ". Κίκιζα" :s_cool

Εχει δίκιο όμως ο rocsta :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97209 Νομίζω ότι ο Κίκιζας έχει το B.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#97240
EDDIE_147 έγραψε:Νομίζω ότι ο Κίκιζας έχει το B.


Το "καλό" για όσους δε γνωρίζουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#97289
mirage έγραψε:Ποσες Brera πιο ακαμπτη θα ειναι απο την 159;


Γύρω στις 6,2 την κόβω, σε καμία περίπτωση πάνω από 7 ή κάτω από 5,5! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97334
EDDIE_147 έγραψε:Νομίζω ότι ο Κίκιζας έχει το B.


:)

Μηκος: 4,48m
Bαρος: 1230κιλα

Οχι οτι εχει σημασια, απλα ως απαντηση σε κακεντρεχη, κακοπληροφορημενα τρολλακια που βιαζονται να πεταξουν την κοτσανα...

P.S Η γενικοτερη δικη μου αποψη-οριο των 1500κιλων και 4,5-4,6μετρων εχει να κανει με το τι θεωρω ΙΔΑΝΙΚΟ για τα δικα μου γουστα, το ξαναλεω γιατι προφανως καποιοι, αλλα διαβαζουν, αλλα καταλαβαινουν, και τοποθετουνται εντελως λαθος, τουλαχιστον σε οτι αφορα δικη μου δημοσιευση.

Μπορει να οδηγουσα σε καθημερινη βαση και "πλοιο" 5 μετρων, στα 1700κιλα, εαν πχ αυτο προυπηρχε στην οικογενεια, ή αυτο με καλυπτε εφοσον ημουν παντρεμενος με δυο παιδια.
Εγω αναφερω για εμενα, εφοσον μπορουσα, ειχα την δυνατοτητα, ανεξαρτητως οικογενειακων αναγκων, να επελεγα κατι, πρωτιστως για δικη μου ευχαριστηση.

@nass
Ως συνηθως, καταλαβες αλα νταλα της παρασκευης το γαλα...
Η υποτιθεμενη ανισωση που εθεσα ως παραδειγμα, δειχνει οτι για εμενα ιδανικο θα ηταν πχ το ΕVO 6
εφοσον ηθελα Ιαπωνικο 4κινητο, το οποιο στην ζυγαρια των 4τροχων (358 Ιουλιος 2000) εδειξε 1260κιλα.
Ναι ακομα και ως μτχ, για να προλαβω επομενη ερωτηση...

Αντιστοιχα η τριτη γενια του STI με τον 2λιτρο 265ps το οποιο και ειχα την τυχη να οδηγησω, ειναι επισης σημαντικα ελαφρυτερο, -και σιγουρα κατω απο 1,500κιλα- απο το τελευταιο STI.

H M3 E46 ειναι ενα εξαιρετικο all round -και all time classic- πλεον σπορ κουπε, που μπορει να χρησιμοποιηθει ανετα για καθημερινη χρηση. Το θαυμαζω, χαρηκα πολυ που χαρις τον Μανο, ειχα την δυνατοτητα να δω απο την θεση του οδηγου, εστω σε ενα σχεδον σβελτο-αξιοπρεπη ρυθμο, τις δυνατοτητες της, αλλα εαν ειχα τα αντιστοιχα χρηματα και ηθελα κατι σπορ, προφανως με μεγαλυτερους συμβιβασμους βεβαια, θα επελεγα μια Boxster/cayman.

Mπορει για εσενα να μην συγκρινονται, το κοστος κτησης τους ως (κυριως) καινουργια ομως ηταν πολυ κοντινο, και εν τελη και τα δυο ειναι πρωτιστως σπορ.

Για το GT-R, παροτι δεν υπηρξε προσωπικη οδηγικη επαφη, εντουτοις, ειδα σε ενα καλο βαθμο τις δυνατοτητες που ειχε, απο το δεξι μπακετ χαρις τον Βασιλη (sign-b στο αλλο forum) με μια αρκετα γρηγορη βολτα στην διαδρομη προς Σουνιο, αλλα και λιγους μηνες αργοτερα, αλλη μια φορα με γνωστο μου, σε πιο σφιχτη διαδρομη (Λουτρακι προς Περαχωρα) αυτη την φορα σχεδον οσο γρηγορα μπορουσε να παει, στα χερια καποιου που εχει κανει πρωτο χρονο Ελληνα σε προσφατο Ραλλλυ Ακροπολις.

Ασσυληπτες δυνατοτητες, ταχυτητες που δεν μπορουσα να πιστεψω σε καποια σημεια της διαδρομης, και σε ανοιχτα γλυστερα κομματια, ακομα πιο ευχαριστο ξεκολημμενο. Το πολυ υψηλο βαρος ομως δυσκολευε τον χειρισμο σε σφιχτα κομματια και προκαλουσε το λιγοτερο δυσφορια, υπο πραγματικη πιεση. Και ολα αυτα με
πολυ ικανο χειριστη στα πηδαλια, με αποδεδειγμενο ταλεντο και εμπειρια.

Ναι θα "σκοτωνα" για να το οδηγησω, εστω και μια φορα σε καλη διαδρομη. Οχι δεν το θεωρω ιδανικο για τα γουστα μου και πιθανοτατα δεν θα το αγοραζα με σκοπο να το κρατησω καιρο, αν ειχα το διαθεσιμο Budget, παροτι "κοροιδευει" αυτοκινητα διπλασιας αξιας.
Θα επαιρνα κατι αλλο, ειτε Cayman S, ειτε Exige S,ή κατι αλλο στο αντιστοιχο Budget.

Προφανως και ο rocsta τελικα εχει δικιο, οχι ομως για τον λογο που νομιζεις εσυ...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#97337 Η μετεμψύχωση του Chapman είναι γεγονός :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By nass
#97554 Κοίτα @ΓΚ, όταν γράφεις:

(τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα, αναγκες, και ως οριο για την καλυτερη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, θεωρω τα 1,500κιλα και τα 4,5-4,6 μετρα...)


ο πτωχός τω πνεύματι εγώ καταλαβαίνω ότι πάνω από τα 1500 κιλά και 4.5-4.6 μέτρα χαλάει η οδηγική ευχαρίστηση -πάντα για τις δικές σου ανάγκες, γούστα κτλ.

Που μου φαίνεται μια σαχλαμάρα -μετά συγχωρήσεως- διότι είναι τόσοι πολλοί οι σχετιζόμενοι με την οδηγική ευχαρίστηση παράγοντες, που ΙΜΗΟ δεν μπορείς να βάλεις ένα hard limit, όπως αυτό που έβαλες. Να έλεγες "όσο ελαφρύτερο και μικρότερο τόσο καλύτερο" (που είναι αυτό που λες μετά με τα "ιδανικό" κτλ. δηλ. κωλοτούμπα διότι την επίμαχη λέξη "όριο" την απέφυγες επιμελώς :whistlink:) κανείς δεν θα διαφωνούσε μαζί σου αλλά τα "ξερά" νούμερα και τα hard limits είναι η σαχλαμάρα της υπόθεσης. Και αυτό σου αποδεικνύω με τόσα αυτοκίνητα, που όλοι οι petrolheads εδώ μέσα θα ήταν απόλυτα ευχαριστημένοι να τα οδηγούν και ας είναι > 1500 κιλά και > 4.5 μέτρα, εκτός από το μέγα πιουρίστα και connoisseur της αυτοκίνησης ΓΚ.

Τώρα το ποιός "κατάλαβε λάθος" ή το ποιός δεν ξέρει αρκετά καλά γραπτά ελληνικά, ας το αφήσουμε.

Για τις (συν)οδηγικές σου εμπειρίες, εκτός του ό,τι όλοι εδώ μέσα ξέρουμε το (συν)οδηγικό σου παλμαρές, είναι εν ολίγοις προφανείς: μας λες ότι όσο βαρύτερο και μεγαλύτερο ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερο ζορίζεται στα "κλειστά" ? :omg: Οταν (συν)οδηγήσεις με Evo VI vs. Evo IX ή με καμιά 911 996 vs. 911 991 στα πατημένα-ανοιχτά, και σου πάει (συγκριτικά) το σκατό στην κάλτσα -μετά συγχωρήσεως πάντα- θα μας πεις κάτι εξίσου προφανές ή μπα ?

Οσο για τις συκρίσεις ας τις αφήσουμε και αυτές, όταν κάνεις ολόκληρο θέμα για τα μη δυνάμενα να συγκριθούν "sportscars" vs. "supercars" και μετά πας και μου συγκρίνεις Cayman vs. M3 επειδή κάνουν τα ίδια λεφτά :omg: Και ναι, να συμφωνήσω, η Cayman δίνει μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση από την Μ3, μόνο που δεν είναι μόνο εξαιτίας βάρους και μεγέθους αλλά για 1002 λόγους (οι πολλοί παράγοντες που έλεγα παραπάνω), που η σύγκριση δεν αποδεικνύει τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97607 Μια παρατήρηση μόνο.
Το μήκος ενός αυτοκινήτου καθαυτό μικρή σημασία έχει στη συζήτηση που κάνουμε.
Οι διαστάσεις που έχουν σημασία είναι μεταξόνιο και μετατρόχιο.

Θυμάμαι ένα άρθρο του Πολίτη με τύπο που θεωρούσε τη BMW 1 "μικρή" και ο Πολίτης διαπίστωσε ότι είχε ίδιο μεταξόνιο με την 635 που οδηγούσε.

Ούτως ή άλλως μιλάμε για ένα μεσαίο οικογενειακό και όχι για κάποιο ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΧΕΙΡΟΣ (το ΧΕΙΡΟΣ όχι του χεριού αλλά του χερά).
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97624
EDDIE_147 έγραψε:Μια παρατήρηση μόνο.
Το μήκος ενός αυτοκινήτου καθαυτό μικρή σημασία έχει στη συζήτηση που κάνουμε.
Οι διαστάσεις που έχουν σημασία είναι μεταξόνιο και μετατρόχιο.

Θυμάμαι ένα άρθρο του Πολίτη με τύπο που θεωρούσε τη BMW 1 "μικρή" και ο Πολίτης διαπίστωσε ότι είχε ίδιο μεταξόνιο με την 635 που οδηγούσε.

Ούτως ή άλλως μιλάμε για ένα μεσαίο οικογενειακό και όχι για κάποιο ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΧΕΙΡΟΣ (το ΧΕΙΡΟΣ όχι του χεριού αλλά του χερά).


Προφανως, για το θεμα της οδηγικης ευχαριστησης, μια ξερη αναφορα, που να θετει συγκεκριμενο οριο μηκους και μονο, ακουγεται κατι πολυ ρηχο και ανουσιο.

Εαν ομως το δεις λιγο βαθυτερα, οδηγησεις καποια αυτοκινητα (οδηγοκεντρικα παντα) σε αυτες τις διαστασεις που αναφερω, θα διαπιστωσεις οτι τελικα αυτο το οριο μηκους (4,5 - 4,6 μετρα) δεν ειναι τυχαιο, τουλαχιστον για το Ελληνικο, ιδιαιτερο οδικο δικτυο, με οτι συνεπαγεται αυτο σε μετριας ποιοτητας, και συνηθως σφιχτης-στενης χαραξης οδοστρωμα.

Ενα απλο παραδειγμα, με δυο εξαιρετικα μοντελα, το καθενα στην κατηγορια του, και μαλιστα ιδια μαρκα.
Βmw 116i manual vs Bmw 316i 8speed, και τα δυο με νορμαλ αναρτησεις-στησιμο, με 16αρηδες τροχους η πρωτη, και 17αρηδες η 3αρα, με την δευτερη μαλιστα να μην χανει καθολου σε επιδοσεις απο την πρωτη, λογω του εξαιρετικου αυτοματου με 8 σχεσεις.
Η πρωτη εδειχνε να ταιριαζει "κουτι" σχεδον σε οποιαδηποτε διαδρομη.

Η δευτερη, εδειχνε "πλοιο" σε αντιστοιχη διαδρομη, και ενω ειχε πολυ καλη οδηγικη αισθηση, το συγκριτικα μεγαλυτερο μηκος και φαρδος, την εκαναν να δειχνει οτι ειναι ενα μεγαλο αυτοκινητο, και παροτι τελικα μπορει να κινηθει γρηγορα με ασφαλεια, εντουτοις, δεν εμπνεει να την πιεσεις.
Ολα αυτα για μια 3αρα η οποια εχει μηκος 4,62μετρα και βαρος 1489κιλα συμφωνα με την ζυγαρια των 4τροχων (508 Ιανουαριος 2013) για την αυτοματη εκδοση.

Τα ιδια πχ διαπιστωσα και με Giulietta 170 vs 159 tbi 200, με νορμαλ αναρτησεις και τα δυο. Σιγουρα θα δεχτω οτι σε ενα βαθμο, η tbi πχ με την σπορ αναρτηση, θα εκρυβε σε μεγαλο βαθμο το βαρος της και θα εδειχνε ακομα πιο ευελικτη, και με πιο...αθλητικο πατημα γενικοτερα. Ομως κατα την ιδια εννοια μετα, η αυξημενη σταθεροτητα υπο πιεση, "παρακαλαει" για καμμια 30αρια αλογα παραπανω, ωστε να θυμιζει τα δυναμικα χαρακτηριστικα της Giulietta 170, και η ιστορια παει λεγοντας...

Κοντολογοις αυτο που θελω να πω ειναι οτι η μεταβαση πχ απο την κατηγορια ενος μικρομεσαιου, σε ευτη ενος μεσαιου, την σημερινη εποχη οπου τα μεγεθη και βαρη ακομα ειναι σε σχετικα υψηλα νουμερα, εξαλειφει σε μεγαλο βαθμο τα οποια σπορτιφ χαρακτηριστικα μπορει να υπαρχουν στο μεγαλυτερο μοντελο.

Τα τελευταια για να εξισορροπηθουν και φτασουν σχεδον στα ιδια επιπεδα...αδρεναλινης που παρεχει η αμεσως μικροτερη κατηγορια, θα πρεπει να εμλουτιστουν με ακομα πιο σφιχτες -συγκριτικα- αναρτησεις, αλλα και σημαντικα περισσοτερη δυναμη-ροπη απο τον κινητηρα, χωρις και παλι αυτο να αποτελει εγγυηση για αντιστοιχα ευχαριστο αποτελεσμα, οδηγικα.

Για αυτο και το ερωτηματικο μου (και αναμονη για το τελικο...ζυγισμα απο σοβαρα περιοδικα) σε οτι αφορα την επερχομενη Giulia.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#97627 Άλλο σου λέω, άλλο μου απαντάς.

Λέω ότι η συζήτηση περί διαστάσεων αφορά το μεταξόνιο και όχι το μήκος.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97629
nass έγραψε: Κοίτα @ΓΚ, όταν γράφεις:

(τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα, αναγκες, και ως οριο για την καλυτερη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, θεωρω τα 1,500κιλα και τα 4,5-4,6 μετρα...)


ο πτωχός τω πνεύματι εγώ καταλαβαίνω ότι πάνω από τα 1500 κιλά και 4.5-4.6 μέτρα χαλάει η οδηγική ευχαρίστηση -πάντα για τις δικές σου ανάγκες, γούστα κτλ.


Προφανως και μαλλον αφηρημενος(?) το πνευματι, -δυστυχως- για τα παρακατω που λες...

nass έγραψε: Που μου φαίνεται μια σαχλαμάρα -μετά συγχωρήσεως- διότι είναι τόσοι πολλοί οι σχετιζόμενοι με την οδηγική ευχαρίστηση παράγοντες, που ΙΜΗΟ δεν μπορείς να βάλεις ένα hard limit, όπως αυτό που έβαλες. Να έλεγες "όσο ελαφρύτερο και μικρότερο τόσο καλύτερο" (που είναι αυτό που λες μετά με τα "ιδανικό" κτλ. δηλ. κωλοτούμπα διότι την επίμαχη λέξη "όριο" την απέφυγες επιμελώς :whistlink:) κανείς δεν θα διαφωνούσε μαζί σου αλλά τα "ξερά" νούμερα και τα hard limits είναι η σαχλαμάρα της υπόθεσης. Και αυτό σου αποδεικνύω με τόσα αυτοκίνητα, που όλοι οι petrolheads εδώ μέσα θα ήταν απόλυτα ευχαριστημένοι να τα οδηγούν και ας είναι > 1500 κιλά και > 4.5 μέτρα, εκτός από το μέγα πιουρίστα και connoisseur της αυτοκίνησης ΓΚ.


Μπορει να σου φαινεται οσο σαχλαμαρα θελεις. Δικο σου θεμα, δικη σου αποψη.
Ειναι νουμερα, που απλα η δικη μου μικρη εμπειρια με καποια γρηγορα μοντελα, σε αυτο με οδηγει, για την Ελληνικη πραγματικοτητα. Εαν μιλαγαμε για αλλες πολεις, με δρομαρες, σε Ευρωπη-Αμερικη, ολα αυτα θα περναγαν σε δευτερη μοιρα...

nass έγραψε:Τώρα το ποιός "κατάλαβε λάθος" ή το ποιός δεν ξέρει αρκετά καλά γραπτά ελληνικά, ας το αφήσουμε.


Συγνωμη κιολας που δεν τα κανω ταληρακια συνεχεια και ανα πασα στιγμη, αλλα -αναγκαστικα- μετα απο ακατασχετη, αφελη και ρηχη επιθεση...

nass έγραψε:Για τις (συν)οδηγικές σου εμπειρίες, εκτός του ό,τι όλοι εδώ μέσα ξέρουμε το (συν)οδηγικό σου παλμαρές, είναι εν ολίγοις προφανείς: μας λες ότι όσο βαρύτερο και μεγαλύτερο ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερο ζορίζεται στα "κλειστά" ? :omg: Οταν (συν)οδηγήσεις με Evo VI vs. Evo IX ή με καμιά 911 996 vs. 911 991 στα πατημένα-ανοιχτά, και σου πάει (συγκριτικά) το σκατό στην κάλτσα -μετά συγχωρήσεως πάντα- θα μας πεις κάτι εξίσου προφανές ή μπα ?


Το σκατο στην καλτσα, αποδεδειγμενα δεν μου εχει φυγει με οδηγους αγωνων παγκοσμιου φημης, και επιτυχιων, να οδηγουν ειτε σε πιστα, ειτε σε κλειστη διαδρομη, καποιο σοβαρο "οπλο", (αντιθετως αναζητω οσο πιο συχνα μπορω τετοιες κατασατσεις) οποτε κρατα τις συγκρισεις και τα παραδειγματα, περι υποτιθεμενου φοβου για τον εαυτο σου.
Το προβλημα σου ειναι οτι βλεπεις τα πραγματα μονοδιαστατα. Δεν ειπα οτι δεν "παει" γρηγορα και σε ενα βαθμο ευχαριστα ενα πιο βαρυ "πυροβολο" , ειπα-εννοουσα οτι δεν ειναι τοσο πολυ ευχαριστο οσο ενα πιο μαζεμενο σε διαστασεις, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.
Πιο Ελληνικα δεν γινεται να το πω. [μπαμπινιωτης mode off]

nass έγραψε: Οσο για τις συκρίσεις ας τις αφήσουμε και αυτές, όταν κάνεις ολόκληρο θέμα για τα μη δυνάμενα να συγκριθούν "sportscars" vs. "supercars" και μετά πας και μου συγκρίνεις Cayman vs. M3 επειδή κάνουν τα ίδια λεφτά :omg: Και ναι, να συμφωνήσω, η Cayman δίνει μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση από την Μ3, μόνο που δεν είναι μόνο εξαιτίας βάρους και μεγέθους αλλά για 1002 λόγους (οι πολλοί παράγοντες που έλεγα παραπάνω), που η σύγκριση δεν αποδεικνύει τίποτα.


Aλλο ενα μηπως και εστω τωρα το καταλαβεις...Bmw 235i vs Bmw 435i m-pack (+30 αλογα με προγραμμα πχ για να βλεπει την ελαφρυτερη 235i , "στα ισια")
Η 4αρα κουπε ειναι 100φορες πιο ομορφη σχεδιαστικα στα ματια μου, την θεωρω μ@υναρα, οδηγικα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν θα με απογοητευε.
Η 235i ομως εχει τις ιδανικες διαστασεις για να την ευχαριστηθεις περισσοτερο, εχει τις καταλληλες διαστασεις για να εξαντλεις τα ορια της πιο ευχαριστα, με μεγαλυτερη ασφαλεια, και σχεδον παντου.

Αμα το επιασες εχει καλως, αμα οχι, απο εμενα τελος, δεν προκειται να σου απαντησω επ' αυτου...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#97630
EDDIE_147 έγραψε:Άλλο σου λέω, άλλο μου απαντάς.

Λέω ότι η συζήτηση περί διαστάσεων αφορά το μεταξόνιο και όχι το μήκος.


Oχι ρε συ Εντυ, για εμενα η συζητηση αφορα κυριως το συνολικο μηκος...Νομιζω αυτο φανηκε και απο το προηγουμενο παραδειγμα με τις Bmw. H σειρα 1 ας πουμε εχει πολυ μεγαλο μεταξονιο (2,69μ αν θυμαμαι καλα) για το μηκος της...Δεν με ενοχλησε ποτε το συγκριτικα μεγαλυτερο μεταξονιο, το αντιθετο.