NickTG έγραψε:The platform underpinning the car is thought to be a lower-cost version of the rear-wheel-drive platform found in Maserati’s Ghibli and Quattroporte sedans.
Code-named Giorgio, the new platform will offer the option of all-wheel drive and will eventually be used for a handful of Alfa products as well as the next-generation Dodge Challenger and next-generation versions of the Chrysler 300 and Dodge Charger.
Βασικά, συγνώμη για το (ελαφρώς) off topic, αλλά απλά φαντάζομαι ένα Charger με σασί καλής Alfa (αν εν τέλει λέει κάτι το σασί) και έναν καλό hemi μπροστά...
Σκάσε και δούλευε τώρα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, ο τζημάρ εμφανίστηκε πρωί πρωί σε αντιπροσωπεία να δώσει παραγγελία.
ΚΩ-ΛΑ-ΡΑ
ΥΓ: άγνωστο αν θα μοιάζει με το παραπάνω, μάλλον όχι
.
(τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα, αναγκες, και ως οριο για την καλυτερη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, θεωρω τα 1,500κιλα και τα 4,5-4,6 μετρα...)
Κίκιζας . έγραψε:Περα απο τα Renderings προσωπικα προβλεπω να ειναι τρελη μ@υναρα , το θεμα ομως ειναι οτι μαλλον θα φτανει πολυ κοντα στα 5 μετρα, αρα θα μιλαμε για τρελο..."πλοιο"...
(τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα, αναγκες, και ως οριο για την καλυτερη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, θεωρω τα 1,500κιλα και τα 4,5-4,6 μετρα...)
BMW M3 --->
Evo X --->
GT-R --->
nass έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:Περα απο τα Renderings προσωπικα προβλεπω να ειναι τρελη μ@υναρα , το θεμα ομως ειναι οτι μαλλον θα φτανει πολυ κοντα στα 5 μετρα, αρα θα μιλαμε για τρελο..."πλοιο"...
(τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα, αναγκες, και ως οριο για την καλυτερη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, θεωρω τα 1,500κιλα και τα 4,5-4,6 μετρα...)
BMW M3 --->
Evo X --->
GT-R --->
Παραδειγμα:
Boxster/Cayman 987 > BMW M3 --->
EVO VI Tommy ή Impreza STI MKIII 265 > Evo X --->
GT-R --->
Nα προσθεσω και αλλο ενα ως μετρο προτιμησης, ακομα και εαν υποθετικα μπορουσα να αποκτησω οποιο απο τα δυο ηθελα...
Porsche 991 GTS > Porsche 991 Turbo S --->