Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#424610
rocsta έγραψε:Ξένε, εγω προσωπικά δεν θεωρώ σε καμια περιπτωση "συντηρηση" την αλλαγή ψαλιδιων και μεταβλητού,


Όπως βλέπεις όμως κάποιοι διαφωνούν.

red_monster έγραψε:Ο μεταβλητός και τα ψαλίδια δεν ήταν ζημιά, ήταν περισσότερο θέμα ακριβής συντήρησης.
Άβαταρ μέλους
By resq166
#424618
Giuseppe Busso έγραψε:resq166 σύνελθε φίλε. Δεν υπάρχουμε στο χάρτη. Λες Alfa Romeo έξω και κουνάνε το κεφάλι. :iconcool:
άλλαξε τον τρόπο όταν απευθύνεσαι σε εμένα φίλε, εξάλλου δεν είσαι εσύ αυτός που θα μου πει τι να κάνω, αν θέλεις να έχουμε μία συζήτηση περί οτιδήποτε. Τώρα περί ύπαρξης ο καθένας διαλέγει οπως αισθανεται. Αν με γεμίζει κατι αυτό με αρκεί για τους άλλους ............ Τωρα αν εσυ βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο με γεια σου με χαρά σου.

< 5 >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#424623
xenos έγραψε:
rocsta έγραψε:Ξένε, εγω προσωπικά δεν θεωρώ σε καμια περιπτωση "συντηρηση" την αλλαγή ψαλιδιων και μεταβλητού,

Όπως βλέπεις όμως κάποιοι διαφωνούν.

E καλά... Άλλοι μπορεί στο μέλλον να βλέπουν λογικό αν τους ζητήσει η AR 5k ευρώ επειδή θέλουν αλλαγή τα ανθρακονημάτινα κομμάτια της Giulia για σκοπούς ... συντήρησης. Τί να κάνω εγώ; :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#424624
xenos έγραψε:
rocsta έγραψε:Ξένε, εγω προσωπικά δεν θεωρώ σε καμια περιπτωση "συντηρηση" την αλλαγή ψαλιδιων και μεταβλητού,


Όπως βλέπεις όμως κάποιοι διαφωνούν.

red_monster έγραψε:Ο μεταβλητός και τα ψαλίδια δεν ήταν ζημιά, ήταν περισσότερο θέμα ακριβής συντήρησης.


Τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν ξέρω αν διαφωνώ απόλυτα. :hmmm:
Η mito στα 100k έχει ζητήσει ήδη μια φορά δίσκους, 2 φορές θηριώδη μπροστινά τακάκια και μια φορά τα πίσω.
Αλλά υπάρχουν και χειρότερα, το monster θέλει ιμάντες κάθε 7.5k + φρένα που τα τρώει σαν ψωμάκι :lol:

Αλλά αυτά τα γνωρίζεις από την αρχή και ανάλογα κάνεις τα κουμάντα σου, όχι ?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#424626 Παλιά η Mercedes θυμάμαι ότι προέβλεπε αντικατάσταση των ζαντών κάθε 200.000 ή 300.000 χλμ λόγω κόπωσης μετάλλου...

Όπως και να έχει δεν βλέπω να είναι πιο ζημιάρικα τα ιταλικά σε σχέση με τα αντίστοιχα ιταλικά. Μόνο τα ιαπωνικά (τα αυθεντικά) είναι πιο αξιόπιστα.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#424629 Προφανώς και δεν γνωρίζεις απ την αρχή οτι θες κάθε 60.000 χλμ ψαλίδια και μεταβλητό καθε ? χλμ

Τους ιμάντες και το κόστος τους το γνωρίζεις.

Βασικά γνωρίζεις ό,τι αναφέρεται στο βιβλιαράκι που παίρνεις με το αμάξι, τα υπόλοιπα τα μαθαίνεις με τα χρονια :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#424630
red_monster έγραψε:Αλλά αυτά τα γνωρίζεις από την αρχή και ανάλογα κάνεις τα κουμάντα σου, όχι ?

Eνημέρωναν δηλαδή οι αντιπρόσωποι το 2000 τους αγοραστές 156-147 ότι "σε 50k χλμ θα χρειαστείτε ψαλίδια, με κόστος 75 ευρώ έκαστο για τα πάνω εμπρόσθια και τoυς οπίσθιους βραχίονες, και 150 ευρω έκαστο για τα κάτω εμπρόσθια. Σούμα: 450 μπροστά και 300 πίσω. Α έχουμε και 450 για τους ιμάντες" :tomato:

Είχε κόσμο που πήγαιναν για 1ο μεγάλο σέρβις στα 50-60κ χλμ, άκουγαν ενάμιση χιλιάρικο και λιποθυμούσαν. Από εκεί και μετά οι αντιπροσωπίες έδωσαν οδηγία να μην λένε στους πελάτες ότι τα ψαλίδια τους ήταν για τα ανάθεμα γιατί δεν είχαν αρκετά κρεβάτια να στοιβάζουν τους ... λιπόθυμους. Αποτέλεσμα αυτού τα αυτοκίνητα που συντηρούνταν εντός επίσημου δικτύου να θέλουν 1 χιλιάρικο για μάζεμα της ανάρτησης. Κατά τα άλλα "τέλειο μτχ, συντήρηση μόνο αντιπροσωπεία".

:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#424701 Τώρα άμα πω ότι έχω συνάδελφο με 147 προ fl με αρκετά χιλιόμετρα που όταν τον ρώτησα αν έχει αλλάξει ψαλίδια απάντησε "γιατί"? Ο ίδιος θεωρεί απόλυτα λογικό ότι χρειάζεται να προσθέτει 4-5 δοχεία λαδιού το χρόνο ( βέβαια δεν κατάλαβα αν με το "δοχείο" εννοεί 4λίτρο ή 1λίτρο)

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#424825
rocsta έγραψε:
red_monster έγραψε:Αλλά αυτά τα γνωρίζεις από την αρχή και ανάλογα κάνεις τα κουμάντα σου, όχι ?

Eνημέρωναν δηλαδή οι αντιπρόσωποι το 2000 τους αγοραστές 156-147 ότι "σε 50k χλμ θα χρειαστείτε ψαλίδια, με κόστος 75 ευρώ έκαστο για τα πάνω εμπρόσθια και τoυς οπίσθιους βραχίονες, και 150 ευρω έκαστο για τα κάτω εμπρόσθια. Σούμα: 450 μπροστά και 300 πίσω. Α έχουμε και 450 για τους ιμάντες" :tomato:

Είχε κόσμο που πήγαιναν για 1ο μεγάλο σέρβις στα 50-60κ χλμ, άκουγαν ενάμιση χιλιάρικο και λιποθυμούσαν. Από εκεί και μετά οι αντιπροσωπίες έδωσαν οδηγία να μην λένε στους πελάτες ότι τα ψαλίδια τους ήταν για τα ανάθεμα γιατί δεν είχαν αρκετά κρεβάτια να στοιβάζουν τους ... λιπόθυμους. Αποτέλεσμα αυτού τα αυτοκίνητα που συντηρούνταν εντός επίσημου δικτύου να θέλουν 1 χιλιάρικο για μάζεμα της ανάρτησης. Κατά τα άλλα "τέλειο μτχ, συντήρηση μόνο αντιπροσωπεία".

:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:


Γενικά τείνω να συμφωνήσω μαζί σου κρατώντας μια επιφύλαξη για την υπερβολή του θέματος ψαλίδια-ιμάντες στο πρώτο μεγάλο σέρβις.
Αν στο πρώτο σέρβις μικρομεσαίο ζήταγε 1500 το έστελνα το επόμενο πρωί.-
Προσωπικά ψωνίζω με βάση την απλότητα των σέρβις και την πληθώρα των ανταλλακτικών σε ορίτζιναλ και μη
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#424836 Εγώ πάλι διαφωνώ.
Αμάξι δεν αγοράζεις κάθε χρόνο σαν να'ναι T-shirt.
Οπότε οι παράγοντες "μου αρέσει", "το γουστάρω" και άλλα τέτοια, ανεβαίνουν κατακόρυφα στην κλίμακα προτίμησης.
Καλή φάση τα οικονομοτεχνικά αλλά ακούστε κάτι magic. Μπορείς να χαλάσεις 0 ευρώ σε αυτοκίνητο, αν δεν αγοράσεις καθόλου αυτοκίνητο. Το ξέρατε αυτό; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#424842
Giuseppe Busso έγραψε:Εγώ πάλι διαφωνώ.
Αμάξι δεν αγοράζεις κάθε χρόνο σαν να'ναι T-shirt.
Οπότε οι παράγοντες "μου αρέσει", "το γουστάρω" και άλλα τέτοια, ανεβαίνουν κατακόρυφα στην κλίμακα προτίμησης.
Καλή φάση τα οικονομοτεχνικά αλλά ακούστε κάτι magic. Μπορείς να χαλάσεις 0 ευρώ σε αυτοκίνητο, αν δεν αγοράσεις καθόλου αυτοκίνητο. Το ξέρατε αυτό; :iconcool:


Καλή φάση το magic αλλά το θέμα είναι διελκυστίνδα. Αξίζει η "μαγεία" την τόσο διαφορά σε συντήρηση ? Σε μικρομεσαίο καθημερινό θα έλεγα όχι, σε 2τροχό για γούστα θα έλεγα ναι. Μαϊμού-σαπούνι :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#424851
red_monster έγραψε:Καλή φάση το magic αλλά το θέμα είναι διελκυστίνδα. Αξίζει η "μαγεία" την τόσο διαφορά σε συντήρηση ? Σε μικρομεσαίο καθημερινό θα έλεγα όχι, σε 2τροχό για γούστα θα έλεγα ναι. Μαϊμού-σαπούνι :lol:


Θα σου απαντήσω με το δικό μου παράδειγμα.
Αν το 2005 είχα αγοράσει λέω παραδείγματα με τα ίδια χρήματα, Golf 1.6 FSi 115ps ή Audi A3 1.6 8v 102ps, δε νομίζω να είχα αντέξει 12 χρόνια μαζί του.
Χαλάλι η συντήρηση και η βενζίνη της λοιπόν. Τουλάχιστον μου τα έφαγε αυτή και όχι οι εφορίες και οι μεταβιβάσεις. Χώρια που είχα αυτό που εγώ ήθελα και όχι αυτό που ήθελε η αγορά να λέει σαν καλό και αξιόπιστο (χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι κιόλας έτσι;).