Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#571198
Zeus έγραψε:Προσφερει σημερα καποιος κατασκευαστης συστημα το οποιο να αναλαμβανει πληρως τον ελεγχο απο τον οδηγο? :hmmm:

224v έγραψε: εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται...

Αν το ειπε ετσι ακριβως, τοτε μαλλον ειναι ασχετος ο κυριος με τον τροπο με τον οποιο λειτουργουν τα συστηματα αυτα...


Ακούγεται πραγματικά απίθανο να βρεθεί σταματημένο όχημα στην αριστερή :protest: :protest:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#571211
red_monster έγραψε:
Zeus έγραψε:Προσφερει σημερα καποιος κατασκευαστης συστημα το οποιο να αναλαμβανει πληρως τον ελεγχο απο τον οδηγο? :hmmm:

224v έγραψε: εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται...

Αν το ειπε ετσι ακριβως, τοτε μαλλον ειναι ασχετος ο κυριος με τον τροπο με τον οποιο λειτουργουν τα συστηματα αυτα...


Ακούγεται πραγματικά απίθανο να βρεθεί σταματημένο όχημα στην αριστερή :protest: :protest:


Εμένα το μυαλό μου πάει σε δάκτυλο (μεσαίο) ασφαλιστικών. Χάκερζ βγάζουν εκτός τη δικλείδα για αυτοκίνητα σταματημένα σε αριστερές λωρίδες
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571238
Zeus έγραψε:Προσφερει σημερα καποιος κατασκευαστης συστημα το οποιο να αναλαμβανει πληρως τον ελεγχο απο τον οδηγο? :hmmm:

224v έγραψε: εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται...

Αν το ειπε ετσι ακριβως, τοτε μαλλον ειναι ασχετος ο κυριος με τον τροπο με τον οποιο λειτουργουν τα συστηματα αυτα...


Η Τέσλα το Autopilot το έδινε ως τέτοιο, υπάρχει και σχετικό βιντεάκιον στον γιουτούμπη. Ωστόσο, μετά από μερικά ατυχήματα (νομίζω 2 θανατηφόρα) τα μαζέψανε άρον άρον και τώρα το σύστημα απαιτεί να έχεις χέρια στο τιμόνι (αυτή είναι η εντύπωσή μου, διορθώστε με αν κάνω λάθος).

Α, κάτι ακόμα που ξέχασα στο προηγούμενο ποστ. Προφανώς και είναι γνωστό το ατύχημα του Τέσλα με το φορτηγό. Συζητήθηκε μάλιστα και σε αυτό το φόρουμ.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#571245 Η Tesla ενα Level 2 συστημα πουλαει και τιποτα παραπανω (οκ το λανσαρει ως κατι μεταξυ 2 και 3). Το πως το χρησιμοποιουσαν καποιοι στο youtube ειναι αλλη ιστορια. Αυτη τη στιγμη ειμαστε ακομα στο Level 2..
Εικόνα

Αυτο που λεει ειναι οτι το hardware που βαζει στα αυτοκινητα της θα ειναι σε θεση να σηκωσει ακομα και level 5 οταν αυτο παρουσιαστει (το θεωρω δυσκολο, αλλα οκ). Οι περισσοτεροι κατασκευαστες εχουν μαλιστα ανακοινωσει οτι θα κανουν skip το Level 3 γιατι θεωρειται ανασφαλες, αφου δεν ειναι τοσο διακριτο προς το χρηστη ποτε πρεπει να επεμβει και θα πανε σε level 4 κατευθειαν...κι αυτο υπο προυποθεσεις. Η βολβο πχ ανακοινωσε οτι θα προσφερει level 4 σε συγκεκριμενους μονο αυτοκινητοδρομους με το λανσαρισμα του νεου XC90 (2021) και μαλιστα θα μετονομασει το συστημα σε highway assist.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571246
Zeus έγραψε:Η Tesla ενα Level 2 συστημα πουλαει και τιποτα παραπανω (οκ το λανσαρει ως κατι μεταξυ 2 και 3). Το πως το χρησιμοποιουσαν καποιοι στο youtube ειναι αλλη ιστορια. Αυτη τη στιγμη ειμαστε ακομα στο Level 2..


Το λάνσαρε τότε ως Autopilot (που ο συνειρμός είναι προφανής: πατάω το κουμπάκι και ο αυτόματος πιλότος με πάει) και υπήρχαν και βιντεάκια ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (όχι του κάθε πικραμένου) που έδειχναν τέτοια λειτουργία. Και μετά από τα ατυχήματα μαζεύτηκε λίγο...


edit: Ακόμα το έχει... :vava: στο site της...

Και αφού λέει πόσο γαμάτο είναι και πόσο δεν χρειάζεται τον οδηγό, πετάει ένα ξεκάρφωτο:

Current Autopilot features require active driver supervision and do not make the vehicle autonomous.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#571251 Αυτο
All new Tesla cars come standard with advanced hardware capable of providing Autopilot features today, and full self-driving capabilities in the future—through software updates designed to improve functionality over time.

ειναι αυτο..
Zeus έγραψε:Αυτο που λεει ειναι οτι το hardware που βαζει στα αυτοκινητα της θα ειναι σε θεση να σηκωσει ακομα και level 5 οταν αυτο παρουσιαστει (το θεωρω δυσκολο, αλλα οκ).

..και ουσιαστικα κανει διαχωρισμο μεταξυ Lvl 2 = autopilot και lvl 4/5 = full self driving

Στο λανσαρισμα ελεγε
"We're advising drivers to keep their hands on the wheel just in case, because the software is still at an early stage,"


https://www.autonews.com/article/201510 ... to-model-s

Ναι θα ηταν πιο straight forward να πει προσφερουμε lvl 2 και να ειναι πιο σαφης ως προς τις δυνατοτητες του συστηματος, αντι ολες αυτες τις πιπες, αλλα επρεπε/πρεπει να πουλησει και λιγο hype..Η ουσια ειναι ειτε το ανακοινωνει, ειτε το αναγραφει στο μανουαλ (οπως και στο δικο μου) οτι ειναι lvl 2 και οχι φουλ αυτονομο.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#571280 καντε τον κοπο να ακουσετε τον Δασκαλακη για την τεχνητη νοημοσυνη στο δευτερο μερος με την Φλεσσα, καλο θα κανει για να ερμηνευετε τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#571347
Zeus έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Για πανε και δοκίμασε ένα subaru και θα πάθεις πλακα με το adaptive 224.
Τρελή βελτίωση στην ασφάλεια, μακάρι όλες οι μανούλες του κόσμου να το ειχαν :adminpower:

Εχει κατι το ιδιαιτερο το adaptive της subaru σε σχεση με των υπολοιπων κατασκευαστων?


Εγραψα στο οδήγησα σχετικά. Βασικά το σύστημα της σουμπαρου βασίζεται σε κάμερες και όχι σε ρανταρ (ισχυρίζεται οτι εχει πολύ καλύτερους αλγοριθμους αναγνώρισης) αλλα γενικότερα η υλοποίηση της εχει ως αποτέλεσμα ενα πολύ smooth συστημα.

Προφανώς απέχει ακόμα πολύ απο οποιοδήποτε autopilot
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571370
Zeus έγραψε:
Ναι θα ηταν πιο straight forward να πει προσφερουμε lvl 2 και να ειναι πιο σαφης ως προς τις δυνατοτητες του συστηματος, αντι ολες αυτες τις πιπες, αλλα επρεπε/πρεπει να πουλησει και λιγο hype..Η ουσια ειναι ειτε το ανακοινωνει, ειτε το αναγραφει στο μανουαλ (οπως και στο δικο μου) οτι ειναι lvl 2 και οχι φουλ αυτονομο.


Ε, αυτό... Ήταν (είναι) νομίζω εμφανής προσπάθεια να φουσκώσει το hype με δυνατότητες που είτε δεν έχει, είτε της απαγορεύεται να έχει. Με αποτέλεσμα κάποιοι να το πιστέψουν και να την πατήσουν... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#571401
rx8_drifter έγραψε:Εγραψα στο οδήγησα σχετικά. Βασικά το σύστημα της σουμπαρου βασίζεται σε κάμερες και όχι σε ρανταρ (ισχυρίζεται οτι εχει πολύ καλύτερους αλγοριθμους αναγνώρισης) αλλα γενικότερα η υλοποίηση της εχει ως αποτέλεσμα ενα πολύ smooth συστημα.

Προφανώς απέχει ακόμα πολύ απο οποιοδήποτε autopilot

Δεν εχω εμπειρια με το συστημα της Subaru, ουτε αμφισβητω την ομαλη λειτουργια που αναφερεις. Απλα τεχνικα απο τη στιγμη που βασιζεται μονο σε δυο καμερες σε αντιθεση με συνδιασμο καμερων/ρανταρ μου φαινεται υποδεεστερο, οσο καλους αλγοριθμους και να εχει. Περαν απο περισσοτερους περιορισμους (καιρικες συνθηκες, ορατοτητα κτλ) που υποθετω οτι θα εχει, βλεπω οτι και το ευρος λειτουργιας του ειναι πολυ μικροτερο (30-140km/h) απο αλλα συστηματα που λειτουργουν απο 0 εως και πανω απο 200...
Απο το τιποτα ή το απλο cruise ειναι η μερα με τη νυχτα, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι benchmark. Αξιζει να δοκιμασει κανεις και τα αλλα συστηματα για να σχηματισει καλυτερη αποψη. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#572117
Zeus έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Εγραψα στο οδήγησα σχετικά. Βασικά το σύστημα της σουμπαρου βασίζεται σε κάμερες και όχι σε ρανταρ (ισχυρίζεται οτι εχει πολύ καλύτερους αλγοριθμους αναγνώρισης) αλλα γενικότερα η υλοποίηση της εχει ως αποτέλεσμα ενα πολύ smooth συστημα.

Προφανώς απέχει ακόμα πολύ απο οποιοδήποτε autopilot

Δεν εχω εμπειρια με το συστημα της Subaru, ουτε αμφισβητω την ομαλη λειτουργια που αναφερεις. Απλα τεχνικα απο τη στιγμη που βασιζεται μονο σε δυο καμερες σε αντιθεση με συνδιασμο καμερων/ρανταρ μου φαινεται υποδεεστερο, οσο καλους αλγοριθμους και να εχει. Περαν απο περισσοτερους περιορισμους (καιρικες συνθηκες, ορατοτητα κτλ) που υποθετω οτι θα εχει, βλεπω οτι και το ευρος λειτουργιας του ειναι πολυ μικροτερο (30-140km/h) απο αλλα συστηματα που λειτουργουν απο 0 εως και πανω απο 200...
Απο το τιποτα ή το απλο cruise ειναι η μερα με τη νυχτα, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι benchmark. Αξιζει να δοκιμασει κανεις και τα αλλα συστηματα για να σχηματισει καλυτερη αποψη. :iconcool:


Μα δεν το συγκρίνω με απλό cruise control, μιλάω για τα adaptive της Toyota και της VW. Πέραν αυτού, το όλο πακέτο, με όσους περιορισμούς έχει καταφέρει να φέρει στη σουμπαρού τις ψηλότερες βαθμολογίες στα τεστ της ΙΙΗS.

https://www.cnet.com/roadshow/news/2019 ... pick-plus/

Ως benchmark θεωρούμε Tesla?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#572145 Το adaptive της Subaru είναι ίδιο με της Toyota;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#572184
rx8_drifter έγραψε:Μα δεν το συγκρίνω με απλό cruise control, μιλάω για τα adaptive της Toyota και της VW. Πέραν αυτού, το όλο πακέτο, με όσους περιορισμούς έχει καταφέρει να φέρει στη σουμπαρού τις ψηλότερες βαθμολογίες στα τεστ της ΙΙΗS.

https://www.cnet.com/roadshow/news/2019 ... pick-plus/

Ως benchmark θεωρούμε Tesla?

Δεν γνωριζω το ευρος λειτουργιας των adaptive της Toyota και της VW. Το συστημα της Audi παντως ειναι ενεργο μεχρι και πανω απο 200km/h, και μπορει να ακινητοποιησει πληρως το οχημα (οχι emergency braking) το ιδιο και σε Μerc, Bmw. Στο Volvo ειναι μεχρι τα 200..μιλαμε παντα για adaptive οχι για απλο σταθεροποιητη.

To τεστ του IIHS δεν ειναι σχεδιασμενο ωστε να κανει exploit περιορισμους που σχετιζονται με τις καιρικες συνθηκες. Βασικα δεν δοκιμαζει καν το adaptive cruise αλλα το crash avoidance και μαλιστα στο συγκεκριμενο ενα σεναριο με σταματημενο οχημα και με πολυ μικρες ταχυτητες (12-25mph). Επομενως το επιχειρημα οτι οι καμερες βλεπουν τον δρομο μπροστα οπως το ανθρωπινο ματι εγω μονο σαν μειονεκτημα το λαμβανω. Το οτι το sw μπορει να τις χρησιμοποιει στο μεγιστο δυνατο αυτο μπορει και να ισχυει, και μαγκια τους.

Δεν εχω εμπειρια απο Tesla ουτε γνωριζω αν θεωρειται απο την αγορα ως benchmark. Η κουβεντα γυρω απο την Tesla αφορα παντως το auto pilot με το steering assist (ενα level πανω απο το adaptive). Τετοιο συστημα εχω εκτενως χρησιμοποιησει μονο σε Volvo και σε Merc και βρηκα στο καθε ενα διαφορετικα θετικα κι αρνητικα ωστε δεν ειμαι σε θεση απολυτα να πω οτι καποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο.

Παντως το Euroncap φαινεται να εχει συνολικα περισσοτερα και πιο ρεαλιστικα τεστ (παλι φυσικα χωρις να λαμβανει υποψην καιρικες συνθηκες/ορατοτητα)


georgetz έγραψε:Α στο topic της Giulia είμαστε, οκ :oops:

Λεπτομερειες :oops:
Άβαταρ μέλους
By soch
#580070 Δοκιμαστές: «Κολλητή» με το συνεργείο η Alfa Romeo Giulia

Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo Giulia που φέρει το λογότυπο Quadrifoglio αποδείχθηκε πως είναι ένα αναξιόπιστο αυτοκίνητο.

https://www.newsauto.gr/news/kolliti-me ... 510-ippon/