Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571238
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#571245 Η Tesla ενα και τιποτα παραπανω (οκ το λανσαρει ως κατι μεταξυ 2 και 3). Το πως το χρησιμοποιουσαν καποιοι στο youtube ειναι αλλη ιστορια. Αυτη τη στιγμη ειμαστε ακομα στο Level 2..
Εικόνα

Αυτο που λεει ειναι οτι το hardware που βαζει στα αυτοκινητα της θα ειναι σε θεση να σηκωσει ακομα και level 5 οταν αυτο παρουσιαστει (το θεωρω δυσκολο, αλλα οκ). Οι περισσοτεροι κατασκευαστες εχουν μαλιστα ανακοινωσει οτι θα κανουν skip το Level 3 γιατι θεωρειται ανασφαλες, αφου δεν ειναι τοσο διακριτο προς το χρηστη ποτε πρεπει να επεμβει και θα πανε σε level 4 κατευθειαν...κι αυτο υπο προυποθεσεις. Η βολβο πχ ανακοινωσε οτι θα προσφερει level 4 σε συγκεκριμενους μονο αυτοκινητοδρομους με το λανσαρισμα του νεου XC90 (2021) και μαλιστα θα μετονομασει το συστημα σε highway assist.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571246
Άβαταρ μέλους
By 224v
#571280 καντε τον κοπο να ακουσετε τον Δασκαλακη για την τεχνητη νοημοσυνη στο δευτερο μερος με την Φλεσσα, καλο θα κανει για να ερμηνευετε τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571370
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#572145 Το adaptive της Subaru είναι ίδιο με της Toyota;
Άβαταρ μέλους
By soch
#580070 Δοκιμαστές: «Κολλητή» με το συνεργείο η Alfa Romeo Giulia

Η κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo Giulia που φέρει το λογότυπο Quadrifoglio αποδείχθηκε πως είναι ένα αναξιόπιστο αυτοκίνητο.

https://www.newsauto.gr/news/kolliti-me ... 510-ippon/