Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#425144 Τί έγινε ρε παιδιά; Μόνο στην Αμερική χαλάνε οι Alfa;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#425445 Στην Αμερική την έχει τρέξει κανένας σε αγώνα?? για να δούμε αποδωση??. Τα περιοδικά εχουν τις αδυναμίες τους και η πίττα ειναι ακριβή. Δεν θέλουν ανταγωνισμούς και μάλιστα με τόσο δυνατούς αντιπάλους.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#434269
224v έγραψε:Στην Αμερική την έχει τρέξει κανένας σε αγώνα?? για να δούμε αποδωση??. Τα περιοδικά εχουν τις αδυναμίες τους και η πίττα ειναι ακριβή. Δεν θέλουν ανταγωνισμούς και μάλιστα με τόσο δυνατούς αντιπάλους.
Σε τι αγώνες;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#434572 Σε αγώνες που πάνε τα αντίστοιχα που την ανταγωνίζονται σε ισχύ και τιμή
Άβαταρ μέλους
By drdino
#570741 https://www.freep.com/story/money/cars/ ... 107709002/

Και τα έλεγες ρε συ 224v γι'αυτά τα συστήματα του διαβόλου, αλλά πού να φανταζόσουν ότι θα συνέβαινε σε ιταλική φίρμα κι όχι σε γερμανική
Άβαταρ μέλους
By 224v
#570988
drdino έγραψε:https://www.freep.com/story/money/cars/chrysler/2019/03/08/alfa-romeo-recall-giulia-stelvio/3107709002/

Και τα έλεγες ρε συ 224v γι'αυτά τα συστήματα του διαβόλου, αλλά πού να φανταζόσουν ότι θα συνέβαινε σε ιταλική φίρμα κι όχι σε γερμανική

Δεν θα το χρηιμοποιουσα το adaptive, πολύ δε περισσοτερο να το πληρωσω σαν εξτρα βοήθημα... γιατι απλα είναι μια λειτουργεια που κανει τον οδηγο να εφησυχαζει από το ενδεχομενο πρόβλημα με τον μπροστινο… αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα…

εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται....

Του διαβολου η όχι δεν είναι αξιοπιστα για να αφηνω την ζωη μου στους αισθητήρες και τις καμερες…. σορρυ κιόλας
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#571093
224v έγραψε:Δεν θα το χρηιμοποιουσα το adaptive, πολύ δε περισσοτερο να το πληρωσω σαν εξτρα βοήθημα... γιατι απλα είναι μια λειτουργεια που κανει τον οδηγο να εφησυχαζει από το ενδεχομενο πρόβλημα με τον μπροστινο… αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα…

εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται....

Του διαβολου η όχι δεν είναι αξιοπιστα για να αφηνω την ζωη μου στους αισθητήρες και τις καμερες…. σορρυ κιόλας
Άλλο το adaptive και άλλο το αυτόνομο.
Το adaptive είναι ακριβώς η αντιμετώπιση της περίπτωσης εφησυχασμού που αναφέρεις. Και πρακτικά είναι ωραία ευκολία αλλά και ασφάλεια εφόσον βέβαια λειτουργεί κανονικά.
Και είναι σύστημα που το εμπιστεύομαι ακόμα και τώρα σε αντίθεση με τα αυτόνομα που ακόμα δεν... έχει δρόμο ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#571140
224v έγραψε:
drdino έγραψε:https://www.freep.com/story/money/cars/chrysler/2019/03/08/alfa-romeo-recall-giulia-stelvio/3107709002/

Και τα έλεγες ρε συ 224v γι'αυτά τα συστήματα του διαβόλου, αλλά πού να φανταζόσουν ότι θα συνέβαινε σε ιταλική φίρμα κι όχι σε γερμανική

Δεν θα το χρηιμοποιουσα το adaptive, πολύ δε περισσοτερο να το πληρωσω σαν εξτρα βοήθημα... γιατι απλα είναι μια λειτουργεια που κανει τον οδηγο να εφησυχαζει από το ενδεχομενο πρόβλημα με τον μπροστινο… αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα…

εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται....

Του διαβολου η όχι δεν είναι αξιοπιστα για να αφηνω την ζωη μου στους αισθητήρες και τις καμερες…. σορρυ κιόλας


Βασικά εμπιστεύεσαι τη ζωή σου σε αισθητήρες συνεχώς (ABS, Airbag, κτλ). Επίσης, το να ισχυρίζεται κάποιος ότι θα έρθει ένα σύστημα (οποιοδήποτε κι αν είναι αυτό) και θα μηδενιστούν τα τροχαία, είναι εκτός πραγματικότητας.

Ωστόσο, αυτό που πρέπει πραγματικά να κοιτάμε είναι αν τα συγκεκριμένα συστήματα είναι ΠΙΟ ασφαλή από την εναλλακτική (αυτό το κομμάτι κρέας στο τιμόνι). Με τα μέχρι τώρα δεδομένα που έχω υπόψη μου (που δεν παίρνω όρκο πως είναι σωστά), η απάντηση είναι όχι. Προς το παρόν τουλάχιστον. Ωστόσο, η τεχνολογία προχωράει με πολύ γρήγορους ρυθμούς και δεν θα εκπλαγώ αν σε 5 χρόνια κυκλοφορούν ευρέως συστήματα που είναι 5 ή 10 φορές πιο ασφαλή από τον κάθε οδηγό. Γιατί ας μην ξεχνάμε πως σήμερα, αφήνεις τη ζωή σου στον κάθε μεθυσμένο, κοιμισμένο, άσχετο οδηγό που πιάνει τιμόνι και μπορεί να σε σκοτώσει ακόμα και όπως περπατάς στο πεζοδρόμιο. Προφανώς και ένα αυτόνομο σύστημα που έχει διορθώσει τα προβλήματα των τωρινών (που είναι απλά η πρώτη έκδοση) και ούτε θα κοιμάται ποτέ, ούτε θα χάνει την ψυχραιμία του, ούτε θα πίνει, κτλ θα είναι απείρως προτιμότερο.

Τέλος, ας μην ξεχνάμε πως αυτά τα συστήματα σήμερα είναι στο επίπεδο των υπολογιστών των αρχών της δεκαετίας του '80... Ποιος να το φανταζόταν τότε ότι θα υπήρχε ένας υπολογιστής με τον οποίο θα μπορείς να κάνεις βιντεοκλήση σε πραγματικό χρόνο με οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, να διαβάζεις σχεδόν το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης, να μαθαίνεις τον καιρό, να παίζεις παιχνίδια με συμπαίκτες από την άλλη άκρη του κόσμου, να βλέπεις ταινίες όποτε θέλεις, κτλ κτλ και αυτός θα είναι στην τσέπη μας;;; ΚΑΝΕΙΣ. Τα προβλήματα των τωρινών συστημάτων θα διορθωθούν (ή αν δεν διορθωθούν δεν θα κυκλοφορήσουν) και τα ατυχήματα θα μειωθούν κατά πολύ. Προφανώς και πάντα θα γίνονται σφάλματα, πάντα θα υπάρχουν δυσλειτουργίες, πάντα θα υπάρχει ένας αστάθμητος παράγοντας. Αλλά αν υπάρξει έστω και μία μείωση στα τροχαία κατά πχ 20% (που θεωρώ πως με την 3η ή 4η γενιά η μείωση θα είναι πολλαπλάσια), προφανώς αξίζουν με τα χίλια!
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#571171 Μην εμπιστεύεσαι βαλβίδες και αισθητήρες. Έξω οι βηματοδότες από τα ελληνικά νοσοκομεία. :protest:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#571182
red_monster έγραψε:Μην εμπιστεύεσαι βαλβίδες και αισθητήρες. Έξω οι βηματοδότες από τα ελληνικά νοσοκομεία. :protest:
Όχι στους αισθητήρες και τις κάμερες.

ΚΚΕ
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#571187 Προσφερει σημερα καποιος κατασκευαστης συστημα το οποιο να αναλαμβανει πληρως τον ελεγχο απο τον οδηγο? :hmmm:

224v έγραψε: εάν δειτε τον συνδεσμο που εβαλα στα αυτονομα οχήματα από την κουβεντα του Δασκαλακη με την Φλεσσα, εκει προς το τελος που λενε για τα αυτονομα θα μαθαίνατε ότι επεσε ΤΕΣΛΑ σε σταματημενο φορτηγο στην Αριστερη, γιατι δεν του ειχαν μαθει του συστηματος ότι ¨πιθανον¨ να υπαρχει σταματημενο στην αριστερη οσο και απιθανο αν ακούγεται...

Αν το ειπε ετσι ακριβως, τοτε μαλλον ειναι ασχετος ο κυριος με τον τροπο με τον οποιο λειτουργουν τα συστηματα αυτα...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#571190 Για πανε και δοκίμασε ένα subaru και θα πάθεις πλακα με το adaptive 224.
Τρελή βελτίωση στην ασφάλεια, μακάρι όλες οι μανούλες του κόσμου να το ειχαν :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#571193
rx8_drifter έγραψε:Για πανε και δοκίμασε ένα subaru και θα πάθεις πλακα με το adaptive 224.
Τρελή βελτίωση στην ασφάλεια, μακάρι όλες οι μανούλες του κόσμου να το ειχαν :adminpower:

Εχει κατι το ιδιαιτερο το adaptive της subaru σε σχεση με των υπολοιπων κατασκευαστων?