Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#535627 Πετυχα ενα στο δρομο το ΣΚ ιδιο χρωμα με το δικο σου....οαση αναμεσα στα ασπρα και τα γκρι που κυκλοφορουν κατα χιλιαδες!
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#538806 Γράφω εντυπώσεις από το τριήμερο που πέρασε μιας και κάναμε ένα μικρο roadtrp των 1000 χιλιομετρων, οσα ειχα κανει δηλαδη εδώ και ένα μηνα που εχω το αμαξι.
Πιστεύω ότι οχημα και να ειχα χρησιμοποιήσει θα γύριζα αντίστοιχα ενθουσιασμένος καθως τα μερη που επισκευθηκαμε ηταν απιστευτα, ο καιρος απιθανος (τετοια λιακαδα με καταγαλανους ουρανους σπάνια θα βρεις στις Άλπεις) ενώ και οι δρόμοι στην Αυστρια, ειτε είναι οι αυτοκινητόδρομοι με τα νέα όρια των 140 είτε το επαρχιακό , είναι μια απόλαυση να οδηγάς με τέτοιες συνθήκες .
Εικόνα
Ελπίζω να κρατηθώ αντικειμενικός

Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το είδος αυτού του αυτοκινήτου , το SUV-like … ίσως η αλλαγή από το σεντάν, ίσως κάποια αντικειμενικά πλεονεκτήματα (θεα γύρω και από ψηλά, πολλοί χώροι μέσα, πολύ ευκολή πρόσβαση κτλ…). Νομίζω τελικά οποιο και να παίρναμε αυτού του είδους θα μας άρεσε αρκετά.
Γράφω μερικά θετικά που μου άρεσαν όπως τα έζησα σε όλες τις συνθήκες μεσα σε αυτό το ταξίδι, όχι κατ’αναγκη με κάποια προτίμηση

-η πανοραμική….. δεν θα ήταν το ίδιο αυτοκίνητο χωρίς. Εκτός από το πολύ φωτεινό εσωτερικό , ειδικά οι πίσω έχουνε φοβερή θέα. Και δε λέμε να βλέπεις ουρανό, σε φάσεις με σύννεφα, βροχή, σε δρόμους με πολλά δεντρα και δραματικά ορεινα σκηνικά (άλπεις) που θες να βλέπεις σχεδόν προς τα επάνω, είναι το καλύτερο παράθυρο. Εκατσε η γυναίκα μου πισω ένα διάστημα στο πήγαινε και το βρήκε ωραία εμπειρία. Τα παιδιά φυσικά το λατρεύουν

-το σαλόνι
οι χώροι για τους πίσω είναι άπλετοι, κάνανε διάφορα σκηνικά τα πιτσιρίκια. Τα καθισματα εμπρός με τις ανέσεις (πρωινά με 2C το θερμαινόμενο είναι πολύ γλυκό) , τις ατελείωτες ρυθμίσεις του οδηγού πχ, το μασαζ ειδικά στη μέση.. σε συνδιασμό με διακριτικό άρωμα είναι άλλη φάση . Αλλα και οι διάφοροι χώροι για πράγματα, πχ καφέδες (οι ποτηροθήκες είναι εξαιρετικές , δεν ξέρω στο manual πως είναι αλλα σε εμας ηταν ότι πρέπει), ο απύθμενος τεμπέλης που ψύχεται και χωραει μπουκάλι νερού 1.5L , το wireless charging pad. Από πορτμπαγκαζ όλα καλα, ακομα και με την πτυσσόμενη εταζερα εχεις πολύ χωρο.

-τα ηλεκτρονικά
ισως το game changer σε σχέση με ότι ειχα παλιότερα. Βρήκα όλες τις λειτουργίες εύχρηστες και πραγματικά δεν καταλαβαίνω αν κάποιος εχει χρησιμοποιήσει smartphone πως μπορει να δυσκολευτει με κλιματισμο κτλ, είναι πανευκολη η χρήση με 1-2 κλικ κανεις τα παντα.
το ACC δουλεύει καλα και προοδευτικά όταν ρυθμίσεις τη σωστή απόσταση .. αν πηγαινεις επιθετικα και κανεις εσυ προσπεράσεις πρεπει να το βαλεις στο πολύ κοντα, αν πηγαινεις συντηρητικά και σε περνανε το βαζεις στο μεσαιο και ευτυχως ειναι αρκετα εξυπνο να καταλαβει όταν χωθεί καποιος εμπρος σου μολις σε προσπερασε αλλα με μεγαλυτερη ταχυτητα να απομακρυνεται , να μην σε κοψει.
Η αναγνωση των οριων ταχυητατας δουλευει αξιόπιστα (πολύ δυσκολα να χάσει πινακιδα) και είναι πολύ βολικο γιατι δινει αμεσα πληροφορια του οριου.. δεν ξερω Ελλαδα αν εχει τοσο σημασία γιατι παμε λιγο χυμα γενικα αλλα εδώ που αλλαζουν τα ορια πχ στο τουνελ 100 και παιζει να φας κληση για πλακα αν δεν προσαρμοστείς αμεσα , είναι critical να ξερεις το οριο ευκολα ανα πασα στιγμή
Αυτό όμως που εκανε την εκπληξη , γιατι μεσα στην πολη δεν δουλειει (ενεργοποιείται από τα 70 και πανω) και δεν πιστευα ότι θα το χρησιμοποιω είναι το lane assist … μαλλον από τα πιο χρησιμα πράγματα που εφευρέθηκαν στο αυτοκίνητο, προτείνω σε οποιον δεν το εχει χρησιμοποιήσει long term να μην το απορρίπτει ετσι ευκολα. Ηταν ο βοηθος μου σε ολη την εθνικη , πολύ διακριτικα αλλα ακουραστα συνεχως σε φυλαει και όταν πλησιαζεις τις λωρίδες εκατεροθεν θα σε ειδοποιησει και παρολο που δεν το αφηνω μονο του (περα από το αρχικό σταδιο εντυπωσιασμού) γρηγορα ο εγκεφαλος σου συνηθίζει το input και τη διόρθωση που απαιτει και αντιδρα χωρις σκεψη χωρις καν να βλεπεις τι κανεις … αμα μου λεγανε παλαιοτερα ότι θα εμπαινε τοσο μα τοσο συχνα θα ελεγα αποκλειεται, ως μεσος οδηγος δεν εχω αναγκη εγω…ε αμα δε το ζησεις δεν καταλαβαινεις ποσο ευκολα παρασύρεσαι και πλησιαζεις τις διαγραμμίσεις. Γραφω το παραπανω ξερωντας ότι ευκολα καποιος θα πει ότι ειμαι κουλαδι οδηγος και ότι στον ιδιο δε θα συνέβαινε, μπορει και να είναι αληθεια αλλα μια δοκιμη μεγαλης αποστασης (δε λεμε για 5 χιλιομτρα που εισαι στην τσιτα όταν το τεσταρεις) πιστευω θα του αλλαζε οπτικη
Το android auto είναι αρκετα καλο κατά τα γνωστά, αλλα βρηκα ανέλπιστα πρακτικο το build in navi me to live feed από τα connected services της Peugeot… πχ να βλεπεις live στο χαρτη τις τιμες βενζίνης ώστε να διαλεξεις βενζιναδικο στο τσακα τσακα, ουτε καλωδια ουτε google…

-Κύληση & ταξιδι
Παλι ισως χανω την αντικειμενικότητα μου καθως ειμαι ενθουσιασμένος από την μετάβαση , manual->auto… αυτόματο για πάντα, δεν ξανα γυρνάω….. το κιβώτιο είναι κομμένο στα μετρα μου, αλλάζει ακριβώς την στιγμή που θα άλλαζα μόνος μου. Απόδειξη πως ποτε δεν κανω upshift… μονο κανα downshift σε φαση επιβράδυνσης μπορει να κανω… και μαλιστα πως το καταφερνουν και αν δεν κοιτας το δεικτη σχεσης δεν καταλαβαινεις καν ότι κατεβηκε (πχ 4η σε 3η) . Having said that, ενδεχομένως να φανει αργο σε καποιους το κιβωτιο , αλλα δυστυχως δεν ειμαι ο καταλληλος για τετοιο review … δεν πατησα καν ουτε μια φορα σε ολο το ταξιδι το sport mode ακομα και σε αναβάσεις κολαση με μαυρη αυστριακή ασφαλτο σε στροφοδιαδρομη…
Από κινητηρα νομιζω είναι μια χαρα ο συνδιασμος… επιταχυνση σε ανηφορες εθνικης , κανενα θεμα.. κατι ανοιγματα (για καλο σκοπο, δοκιμαστικό) από τα 130 μεχρι τα 160-165 , τα φταναμε ανετοτατα.. πολύ σταθερο σε μεγαλες ταχυτητες χωριες καμια μεταβολη ειτε πας με 120 ειτε με 150 , ειτε από ισορροπια ειτε από θορυβο. Το τελευταιο κυριως γιατι εχει , κατά τη γνωμη μου, εξαιτερικη αεροδυναμικη ηχομόνωση. Από τις 3 συνιστώσες θορύβου μονο ο κυλησης περναει λιγο (εχει και 18αρια all terrain) ανεξαρτητου ταχυτητας , με μεγαλη διαφοροποίηση αναλογα το οδοστρωμα.

-καταναλωση
είναι το τελευταίο που θα με ενδιέφερε στο αυτοκίνητο αυτό , είναι στα ιδια περιπου με το C5, καπου στα 7 μ.ο. σε ταξιδι. Απλα το καταγραφω και το προσπερνάω

Τι θα άλλαζα
>Ποτηροθηκες πισω δεν εχει, θα επρεπε να εχει
>θελω πισω τους υαλοκαθαριστήρες που κλείνουν στο κεντρο αντι να δουλεύουν παραλληλα….
>o σενσορας των φωτων καμια φορα αραια και που (1 στις δεκα; ) τεμπελιαζει και δεν αλλαζει state αμεσα με την αποτομη αλλαγη (εισοδος ή εξοδος σε τουνελ)
> ηλεκτρικά καθίσματα και για τους πίσω , λείπουν
> εκει που εχει τη θυρα USB για το android auto είναι λιγο δυσκολο να φτασεις αν εχεις χοντρο χερι.. για μενα δεν είναι θεμα αλλα ισως για καποιον άλλο να είναι σημαντικό

Περιμένουμε την ευκαιρία για την επόμενη εκδρομήΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#538815 Άσχετο με το review αλλα λιακαδα και καταγαλανοι ουρανοί παιζουν παρα πολυ συχνά στις Άλπεις. Μάλλον πρέπει να πολλαπλασιασετε τις βολτες σας.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#538817
mirage έγραψε:Άσχετο με το review αλλα λιακαδα και καταγαλανοι ουρανοί παιζουν παρα πολυ συχνά στις Άλπεις. Μάλλον πρέπει να πολλαπλασιασετε τις βολτες σας.

...και άπνοια , να μην κουνάει φύλλο... Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#538824 Και στα 2100μ με κοντομάνικο και να μην έχει το νερό ρυτίδα :-)Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#538827 Λάθος θέμα. Και πάλι θα το ξαναπώ. Να πηγαίνετε πιο συχνά
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#538847 Στο Ινσμπρουκ είχαν διεθνείς πολύ γνωστούς αγώνες ποδηλάτου και ήταν πολύ ενθουσιασμένοι για την καλοκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#538905
KiloMeater έγραψε:> ηλεκτρικά καθίσματα και για τους πίσω , λείπουν

Ηλεκτρικα ρυθμιζομενα πισω μονο σε λιμουζινες βρισκεις....εκτος αν εννοεις θερμαινομενα. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#540295 Γιατί ο τύπος που το ανέφερε στο ξένο φόρουμ, άπο κάποια νότια χώρα, είπε πως το δικό του δεν είχε και έψαχνε να δει αν τα βάζουν βόρεια μόνο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#543611 Ανακάλυψα κατα τύχη ενα πολυ cool feature του αυτόματου κλεισίματος 5ης πόρτας με το πόδι

Το σενάριο ειναι οτι εχεις πράγματα απο σουπερμάρκετ πίσω τα παίρνεις και φορτωμένος θες να πας σπιτι αλλά δεν εχεις τρόπο να κλειδώσεις το αμάξι , εκτός και κρατάς το κλειδί στο χέρι η αφήσεις μια τσάντα και κολυμπήσεις το χερούλι για να κλειδώσει

Λοιπόν η ακολουθία ειναι ως εξής
Παρκάρεις και σβήνεις κινητήρα
Αμέσως μετά διπλό πατάς το κουμπι στην κονσόλα και ανοίγει η Πέμπτη πόρτα . Ταυτόχρονα κλείνουν καθρεπτες, αυτό ειναι το τιπ που με έκανε και το έψαξα...
Κατεβαίνεις κλείνεις την πόρτα του οδηγού απλά χωρίς άλλη κίνηση, παίρνεις τα πράγματα απο πίσω και ενώ είσαι φορτωμένος σα το γαϊδούρι βάζεις ποδαράκι και κλείνει και η Πέμπτη πόρτα , κλειδώνοντας όμως τώρα όλο το αμάξι μαζί !
Άβαταρ μέλους
By mirage
#543627 Το manual το διάβασες;


< >