Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Tsardas
#471172
Simeon έγραψε:Καλό μήνα σε ολους . Εχω το 1.6 hdi του ´14 .
Το πήρα πέρσι μεταχειρισμένο από εξωτερικό και έχει κάνει σέρβις Ελλάδα όχι σε αντιπροσωπεία.
Πήγα φετος για ένα θεματάκι στο start stop στην Peugeot Γιαννίρης αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος .
Έχει να προτείνει κάποιος καλό συνεργείο στη Θεσσαλονικη?


Εγω το παω 10+ χρονια στους Βασιληδες. Ντομπροι ανθρωποι μπαμπας και γιος. Αλλα και ανατολικα ειναι ο Νικος καπου σε καθετο της Δελφων.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#473801 Ξεκινησε να μου το κανει 1-2 μηνες οταν πηγαινα να ξεκινησω με βαλμενο χειροφρενο (το οποιο βγαινει και με το που πας να ξεκινησεις..κανα 2 φορες το εκανε ομως). Χριστουγγενιατικο δεντρο..λαμπακια ενδειξεις στην οθονη. Απο χθες μου το κανει με το που βαζω μπρος το αυτοκινητο. Πιο συγκεκριμενο μου λεει βγαβη στο χειροφρενο (Parking brake faulty) . Αν επιχειρησω να ξεκινησω δε βγαινει..παραμενει το χειροφρενο και πρεπει να το βγαλω με τον αλλο τροπο (φρενο + χειροφρενο). Μετα απο 10 δευτερα απο το παραπανω μηνυμα περνω και 2ο μηνυμα (απο οταν το πρωτο επαθα 2 μηνες πριν εγινε και τοτε αυτο) . ESP/ASR system faulty. Αν ξεκινηση λοιπον ολα πανε καλα και αν σταματησω και σβησω τη μηχανη δεν μπαινει αυτοματα το χειροφρενο (προφανως λογω της βλαβης) αλλα αν το πατησω εγω μπαινει. Υποθετω δε (αν και δε το δοκιμασα) πως στην πραξη δουλευει και το ESP. Αν τωρα μετα που ξεκινησω σβησω βγαλω κλειδι ξαναβαλω (reboot). Ολα οκ.
Προφανως ηλεκτρολογικο (?) , ισως καμια πλακετα (?) . Δεν το βλεπω και μικρη βλαβη (σε κοστος)
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#473976 Μα το θεο το σκεφτηκα και εγω αυτο. Ειδικα απο το στιγμη που εδω και λιγο καιρο οταν βαζω μπρος φαινεται και να ζοριζεται και σβηνει και την οθονη σαν να μην αντεχει να τη κρατησει ανοιχτη
Άβαταρ μέλους
By drdino
#473984
mirage έγραψε:Μπαταρια;

< >
Αυτό.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#476113 Πρόσβαση στον πίσω πόλο της μπαταρίας είναι αδύνατη έτσι; Είναι χαμένος πίσω και κάτω από το πλαστικό κάλυμμα

.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#476117 Με την μπαταρία τοποθετημένη όχι. Τι χρειάζεσαι;
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#476165
drdino έγραψε:Με την μπαταρία τοποθετημένη όχι. Τι χρειάζεσαι;

Βασικα αν καμια μερα δε περνει (ωσπου να την αλλαξω) να το βαλω μπρος με jump starter-power bank που εχω
Άβαταρ μέλους
By drdino
#476171 Τότε δεν χρειάζεσαι τον αρνητικό της μπαταρίας, ίσα ίσα. Το μανιουαλ θα λεει το καταλληλότερο σημείο για να δώσεις ρεύμα, θέλεις να είσαι όσο πιο κοντά στην μίζα γίνεται και με τη καθαρότερη διαδρομή, είτε θα έχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο (πολλά Peugeot έχουν στην τραβέρσα μπροστά) είτε θα λεει πχ να χρησιμοποιήσεις τη βάση της μηχανής.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#476197
drdino έγραψε:Τότε δεν χρειάζεσαι τον αρνητικό της μπαταρίας, ίσα ίσα. Το μανιουαλ θα λεει το καταλληλότερο σημείο για να δώσεις ρεύμα, θέλεις να είσαι όσο πιο κοντά στην μίζα γίνεται και με τη καθαρότερη διαδρομή, είτε θα έχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο (πολλά Peugeot έχουν στην τραβέρσα μπροστά) είτε θα λεει πχ να χρησιμοποιήσεις τη βάση της μηχανής.
Δηλαδή να το χειριστώ σαν να τραβάω ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο. Σωστό θα μου πεις αφού δε θέλω να τη φορτίσω, αλλά να δώσω εκκίνηση μόνο

.
Άβαταρ μέλους
By zonas
#480687 Με 210000 που έχω το πρόβλημα με το χειρόφρενο μου έχει συμβεί πολλές φορές. Έχω παρατηρήσει ότι μπορεί να είναι θέμα μπαταρίας που έχω αλλάξει καμία 6 φορές
Άβαταρ μέλους
By eDime
#487738 Καλησπέρα σε όλους !
Είμαι καινούριος στην ομάδα, με Peugeot 3008 1.6 eHDi και θα ήθελα να ρωτήσω για τυχόν εμπειρία σας από OBD2 ανάγνωσης σφαλμάτων ή ακόμη και με επιπλέον δυνατότητα ρυθμίσεων λειτουργιών της Peugeot, που γίνονται με την χρήση του διαύλου CAN-BUS. Αν υπάρχει κάποια αξιόπιστη συσκευή βασικά που να καλύπτει πλήρως το 3008.
Τελευταία επεξεργασία από eDime και 22 Φεβ 2018, 20:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#487740 Εγώ έχω το OBD Link MX (bluetooth με πρόσβαση σε διάφορετικά buses ανάλογα με τον κατασκευαστή/μοντέλο). Είναι ακριβό αλλά πιο αξιόπιστο από τους κινέζικους κλώνους, από τους οποίος έχω δοκιμάσει αρκετούς.

Για mobile διαγνωστικό το πιο διαδεδομένο είναι το Torque, αλλά υπάρχει επίσης και το FAP στο Amazon App Store το οποίο έχει πρόσβαση σε περισσότερους εγκεφάλους (Peugeot-specific), μπορεί να κάνει test routines, διαβάζει πληροφορίες για FAP κλπ κλπ.

Eν συντομία, για καθημερινή χρήση και εποπτεία δεδομένων το Torque είναι το καλύτερο με πιο όμορφο HMI, δυνατότητα παραμετροποίησης skins κλπ. Για πιο λεπτομερή διάγνωση (σε κινητό πάντα) το FAP είναι καλύτερο.