Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#788221 0-200 34 δευτερολεπτα το gti με καμια κυβερνηση, τυπογραφικο λαθος, ωραιο ποστ μπουσσε, αλλα τα φρενα του κουπρα δεν ειναι και τοοσο εντυπωσιακα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#788222
gto250swb έγραψε:0-200 34 δευτερολεπτα το gti με καμια κυβερνηση, τυπογραφικο λαθος, ωραιο ποστ μπουσσε, αλλα τα φρενα του κουπρα δεν ειναι και τοοσο εντυπωσιακα. :lol:


Περί φρένων. Θέλω να κάνω και μια απαιτητική στροφοδιαδρομή και θα αναφέρω. Αλλά το ένα φρένο από πολλά km/h το έχουν πολύ καλά.
Από την άλλη το δικό μου αμάξι είναι μερικά κιλά πιο ελαφρύ από το Cupra. Σίγουρα 50 ίσως και 100 αν μιλάμε για μοντέλο Cupra με DSG.
Σίγουρα το μαμά τακάκι δεν είναι το πιο σκληρό όμως φίλε μου εκτιμώ σε καθημερινή χρήση πόσο αθόρυβα είναι (και ας λερώνουν).
Πάντως, χειρότερα από πριν, δεν είναι τα φρένα. Στο εγγυώμαι. Θα ήθελα να κάνω και μια μέτρηση 100-0 με dragy.

Ευχαριστώ...


EDDIE_147 έγραψε:Μέχρι τα 160 δούλευε μια χαρά και μετά επηρεάστηκε από τη ζέστη;


Παίζει τυπογραφικό
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#788236 Ωραια πατηματακια Μπουσε. :thumbsup:
Αποφευγεται να βγαζεται ομως συμπερασματα,ουτε ολα τα αυτοκινητα ειναι ιδια ,ουτε οδηγουνται σωστα.Εδω ο ιδιος πας να κανεις 3-4 πατηματα μονος σου,και βγαζεις σημαντικες δαφορες.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#788258
Giuseppe Busso έγραψε:Από την άλλη το δικό μου αμάξι είναι μερικά κιλά πιο ελαφρύ από το Cupra. Σίγουρα 50 ίσως και 100 αν μιλάμε για μοντέλο Cupra με DSG.


Σωστο κι αυτο, γενικα τα φρενα δεν κανουν fade ευκολα πχ. σε γρηγορη καταβαση, και ειναι αθορυβα, αν θυμαμαι καλα για το πεζο, το δαγκωμα ηταν πιο εντυπωσιακο αν και τελικα οι πρωτες συλλογες με τους χαραγμενους δισκους της αλκον σφυριζανε, μετα -νομιζω- τους αλλαξανε στο facelift μοντελο, εγω ειχα οδηγησει (για λιγο) ενα μεταχειρισμενο. Το πεζο ειναι-ηταν πολυ ελαφρυ λες και οδηγουσες 206, και ο μαμα κινητηρας απο τις μεσαιες λυσσαγε. Εχεις πισω αεριζομενους?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#788259
gto250swb έγραψε:Εχεις πισω αεριζομενους?


Όχι, έχω 272x10mm μονό δίσκο, μη αεριζόμενο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#788976
BARHonda έγραψε:Busso μιας και έχεις αναφέρει ότι έχεις βάλει

https://en.oreca-store.com/powerflex-bl ... mount.html
https://en.oreca-store.com/silent-bloc- ... ur-en.html

Που καταλαβαίνεις τη διαφορά?



Σκοπεύεις να μπεις πίστα; το έχεις για trackday car? μόνο τότε βάλε το μαύρο.

Τώρα, που καταλαβαίνεις τη διαφορά σε αυτό. Την καταλαβαίνεις σε manual σασμάν που δεν μπορείς να πλησιάσεις τις αλλαγές του DSG και θα κάνεις λόξιγκα. Επίσης το καταλαβαίνεις στο φρένο, με την μετατόπιση που κάνει ο κινητήρας. Εκεί ανεξάρτητα από το σασμάν. Επίσης ανεξάρτητα από το σασμάν βοηθάει και στην εκκίνηση γιατί εξαλείφει το φαινόμενο του wheel hop, αφού και πάλι δεν αφήνει τον κινητήρα να κάνει μετατόπιση.
Όλα τέλεια μέχρι εδώ; ναι.
Το τίμημα είναι ότι έχει κραδασμούς στο τιμόνι, στο κάθισμα, στην καμπίνα. Αφού αυτό το πράγμα κάνει τον κινητήρα να "ακουμπάει" πιο πολύ, πιο καλά το σασί και άρα μεταφέρει πιο άγριο, πιο σπορ ήχο και ένα περίεργο vibration που σε συνδυασμό με τα βεντιλατέρ ή/και το clima, γίνεται εντονότερο. Φυσικά και στην όπισθεν. Θέλει 500-1000χλμ να διανύσεις για να μαλακώσει κατά ένα 50%. Αλλά και πάλι θα υπάρχει. Εμένα προσωπικά με πορώνει. Αν είσαι μοναχός σου, βάλτο. Αν έχεις οικογένεια και παιδιά, άσε το καλύτερα.

Γενικώς βοηθάει στο racing του πράγματος αλλά αφαιρεί πόντους από το NVH.

ΥΓ: Καλοφόρετο...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#788978
BARHonda έγραψε:Busso μιας και έχεις αναφέρει ότι έχεις βάλει

https://en.oreca-store.com/powerflex-bl ... mount.html
https://en.oreca-store.com/silent-bloc- ... ur-en.html

Που καταλαβαίνεις τη διαφορά?


το ξεχασες ηδη.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#788979
dimviii έγραψε:
BARHonda έγραψε:Busso μιας και έχεις αναφέρει ότι έχεις βάλει

https://en.oreca-store.com/powerflex-bl ... mount.html
https://en.oreca-store.com/silent-bloc- ... ur-en.html

Που καταλαβαίνεις τη διαφορά?


το ξεχασες ηδη.
Τι bullying είναι αυτό ρπμ!!!!

Να σου πω όμως, δεν θα κάνεις μισές δουλειές, φτιάξε ένα .doc τι επιτρέπεται να κάνω να μην ψάχνω άδικα!
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#788981
Giuseppe Busso έγραψε:
BARHonda έγραψε:Busso μιας και έχεις αναφέρει ότι έχεις βάλει

https://en.oreca-store.com/powerflex-bl ... mount.html
https://en.oreca-store.com/silent-bloc- ... ur-en.html

Που καταλαβαίνεις τη διαφορά?



Αν είσαι μοναχός σου, βάλτο.

ΥΓ: Καλοφόρετο...


Το μόνο σίγουρο

Τώρα για το καλοφόρετο, περιμένω έγκριση από dimviii (αλλά όπως διάβασες πήρα ήδη τα @@ μου. Μόνο στην καφετιέρα μου θα κάνω tuning)
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#789018
BARHonda έγραψε:
Τώρα για το καλοφόρετο, περιμένω έγκριση από dimviii (αλλά όπως διάβασες πήρα ήδη τα @@ μου. Μόνο στην καφετιέρα μου θα κάνω tuning)


Καλά, μην πολυακούς τον Ντίμη. Έχει γεράσει πριν την ώρα του. Πούλησε το Έβο, αγοράζει New Balance και φυτεύει ελιές. Τώρα γράφει και τα απομνημονεύματα της καλύβας του Μπαρμπά Θωμά. Οπότε τι περιμένεις.


ΥΓ: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#789525

Το πάει ωραία!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#790592 Χρόνια πολλά στους Έλληνες πατριώτες του φόρουμ.


PROJECT: TURBO MUFFLER DELETE


Σήμερα το πρωί βρήκα το χρόνο να ασχοληθώ με μια μικρή μετατροπή που όμως λόγω χώρου και θέσης στον κινητήρα, είναι χρονοβόρα και δύσκολη.

Τι είναι αυτό το muffler όμως;

The standard part is located on the outlet of the turbo compressor and is simply designed to reduce engine bay acoustics.


Whilst it subdues the harmonic noises generated by the turbo, it also adds in disruptive turbulence to the airflow right where you don't want it.


και τι θα κάνει το νέο και υποθετικά καλύτερο ανταλλακτικό;

By replacing the standard part with our maximum diameter Turbo Muffler Delete, you’ll replace this unwanted restriction with a smooth CFD-developed uninterrupted air path.


The result: noticeably better boost response giving a little more power and throttle reaction, all the while being able to actually hear your turbo working.


Αυτά αναφέρει στη σελίδα του ο βελτιωτικός οίκος Racingline
https://www.racingline.com/turbo-muffle ... vwr16g7del

ενώ ο RTMG Performance οίκος, από όπου προέρχεται και το νέο muffler αναφέρει:

Description
Muffler Delete Adapter for IHI IS12, IS20 and IS38 Turbochargers. The EA888 GEN3 IHI IS turbochargers have a muffler in the compressor housing, which resonates the turbocharger noise and creates turbulence in the airflow.

This results in reduced airflow and performance, especially in high performance applications.

* This product is suitable only for EA888 GEN 3 engines.


https://rtmgperformance.com/el/collecti ... bochargers


Εικόνα
Εικόνα


Ξεκινάμε το λύσιμο. Αρχικά βγάζω το silicone hose που πίσω από το φιλτροκούτι οδηγεί στην εισαγωγή του turbo inlet. Μετά βγάζω όλο το φιλτροκούτι. Μετά λύνω πόλους μπαταρίας, πρώτα αφαιρώ τον αρνητικό και έπειτα τον θετικό. Μετά βγάζω όλες τις βίδες από την ίδια τη βάση της μπαταρίας για να μπορώ να την κουνήσω και να έχω άνεση χώρου να βάλω τα χέρια από κάτω. Και τέλος χαλαρώνω τη βίδα της μαύρης πλαϊνής boost pipe που αρχίζει από την εξαγωγή του turbo και ουσιαστικά του turbo muffler delete. Όπως θα δείτε παρακάτω

Εικόνα
Εικόνα


Με μια μικρή καστάνια χαλαρώνω τα δύο καρυδάκια που είναι δεμένα το ένα στην έξοδο του τούρμπο πάνω στο muffler και το άλλο στην μαύρη πίπα (boost pipe). Το αφαιρώ εντελώς για να έχω όσο το δυνατόν καλύτερη πρόσβαση στις βίδες του muffler. Ο κίνδυνος να χάσεις κάποια μέσα στο μηχανοστάσιο είναι μεγάλος...

Εικόνα

έπειτα έχω την "άνεση" (γελάμε) που θέλω για να κάνω το λύσιμο σε 3 βίδες torx. Με την καστάνια και το κατάλληλο καρυδάκι και πότε με προέκταση και πότε χωρίς, καταφέρνω και έχω τελικά το muffler delete στα χέρια μου. Όπως θα δείτε βγήκε και μια φλάντζα τύπου O-Ring η οποία θα χρησιμοποιηθεί πάλι. Μπαίνει πάνω στο τούρμπο. Έχω ειδικό θυρίδωμα.
Όπως βλέπετε το ΟΕΜ turbo muffler delete δεν είναι κλειστό. Υποτίθεται ότι αυτό που θα βάλουμε έχει καλύτερη ροϊκότητα και λόγω του ότι είναι κλειστό έχει πιο έντονη ηχητική παρουσία.

Εικόνα
Εικόνα


Τοποθετώ τη φλάντζα πάλι στη θέση της, αφού παίρνω λίγο λάδι μηχανής που είχε πάνω στο muffler και τη λαδώνω καλά, και τσεκάρω επιμελώς ξανά και ξανά αν έχει σταθεί στο σημείο που πρέπει. Είναι πολύ σημαντικό αυτό το βήμα. Υπάρχει τεράστιος κίνδυνος αν δεν κάτσει καλά το O-Ring αυτό και δεν βιδώσει καλά το νέο muffler, να υπάρχει απώλεια πίεσης στο τούρμπο!
Αφού έχει μπει το δαχτυλίδι, ήρθε η ώρα να μπει το νέο muffler. Άλλο ένα δύσκολο κομμάτι είναι να μπουν και πάλι τα τορξάκια με κίνδυνο να σου γλιστρήσουν από τα ακροδάχτυλα. Κάνω την αρχή και το στερεώνω προχείρως με την πρώτη και πιο εύκολα προσβάσιμη βίδα. Συνεχίζω με τη δεύτερη και έπειτα με την τρίτη. Αρχίζει το σφίξιμο με την καστάνια. Μπελάς σωστός καθώς έχεις μόλις λίγες μοίρες περιθώριο για στρίψιμο. Και πρέπει να σφίξεις γερά. Είπαμε, πίεση...
Τελικά είναι στη θέση του και τσεκάρω ξανά και ξανά ψηλαφίζοντας αν έχει έρθει ωραία πάνω στην έξοδο της IHI IS12.

Κουμπώνω και το μικρό κομμάτι σωλήνας σιλικόνης με τα δύο καρυδάκια. Σφίγγω και πάλι την μαύρη πλαστική boost pipe και αρχίζω την τελική συναρμολόγηση. Βάση μπαταρίας, μπαταρία, inlet, κολάρα, φιλτροκούτι κλπ. Γίνεται έλεγχος στα πάντα. Σφίξιμο, τσεκάρισμα ξανά και ξανά.

Νομίζω είμαστε έτοιμοι.

Εικόνα
Εικόνα


Ήρθε η ώρα να βάλουμε μπροστά. Το αμάξι χριστουγεννιάτικο δέντρο. Εκεί χέστηκα λίγο. Λέω τι στο καλό, κούνησα καμιά φίσα στα βγάλε-βάλε; Είχα βγάλει και τη μπαταρία κανά δυο ώρες ε. Περιμένω λίγο να πέσουν οι στροφές και αρχίζω μικρές μαρσαρισιές. Μια διαφορά στον ήχο υπάρχει λέω.

Αφήνω ανοιχτή τη μηχανή να δουλεύει και κατεβάζω λάπτοπ και καλώδιο να μπριζώσω να πάρω scan. Πράγματι βγάζει καμιά 5αριά σφάλματα που αφορούσαν τα φρένα, σύστημα ευστάθειας απενεργοποιημένο, δεν λειτουργεί το AutoHold στο χειρόφρενο και άλλα. Κάνω σκανάρισμα και απόπειρα διαγραφής τους και δεν σβήνουν όλα.
Τέλος πάντων λέω. Πάμε να το κάνουμε μια γύρα. Πραγματικά στα πρώτα 10 μέτρα και αφού τσίμπησα το πρώτο φρένο, έσβησαν όλα ως διά μαγείας. Ησύχασα.

Αφού ησύχασα με τα λαμπάκια και ενώ ήμουν εν πορεία, είχα αφήσει το λάπτοπ να κάνει κι άλλο σκανάρισμα. Όταν τελειώνει σταματώ δεξιά, κανένα περίεργο σφάλμα πια. Ξεμπριζώνω και κλείνω.

Εικόνα
Εικόνα


Ήρθε η ώρα να πάμε στο άλλο τεστ. Βγάζω την άλλη ασύρματη φίσα που έχω που δουλεύει με προγράμματα τύπου Torque Pro, CarScanner Pro κλπ.
Αφού έχω ζεστάνει το αμάξι, ήρθε η ώρα να πατήσω για να δω μέχρι τι πίεση πιάνει. Ένα άγχος υπάρχει. Το αμάξι έπιασε 1.24bar στιγμιαία μέγιστη πίεση. Όσο δούλευε σαν μέγιστη και πριν. Έφυγε κάθε ίχνος άγχους τότε...
(πάνω δεξιά στην κάτω εικόνα, θα δείτε με πορτοκαλί χρώμα την μέγιστη τιμή)

Εικόνα



Τέλος καλό, όλα καλά. Περισσότερες εντυπώσεις αυτή τη στιγμή δεν έχω, πέραν του ηχητικού και του πιο έντονου γους. Σήμερα ήθελα απλά να τοποθετήσω και να λειτουργούν όλα στην εντέλεια.

Συνολική διάρκεια της όλης διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένου και των δοκιμών στο δρόμο: 3 ΩΡΕΣ


ΥΓ: Μου άξιζε να φάω ένα καλό πεϊνιρλί κάπου ωραία μετά από όλα αυτά όμως

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By postruck
#790612 :s_thumbsup ωραίος ο μαστροbusso!!! Oσο για τα λαμπάκια που είχες στην αρχή και στο δικό μου altea οταν βγάζω τους πόλους της μπαταρίας τα ίδια λαμπάκια ανάβουν.