- 25 Απρ 2015, 16:51
#104517
Jason Bourne έγραψε:Τα τέλη κυκλοφορίας του Cupra 280 (154gr Co2) είναι 262€. Εγώ δίνω 265€ επειδή το 1600άρι που έχω είναι αγορασμένο πριν το τέλος του 2010.
Φθηνότερα 280 άλογα σε καινούργιο δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια... Το Golf GTI performance pack με 230ps και χωρίς τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που έχει το Cupra στο βασικό εξοπλισμό έχει 3.500€ επιπλέον... Μας κοροϊδεύουν προκλητικά θα έλεγα...
Εγώ περιμένω τις επόμενες μέρες να ανακοινωθούν οι τιμές και ο εξοπλισμός του Leon MY16 για να αποφασίσω για το 1.8tsi 180.
Μην παρεξηγηθώ, δεν είπα πως υπάρχουν φθηνότερα 280 άλογα κάπου αλλού, είπα πως το κόστος ετησίως είναι τέλη+φόρος πολυτελείας, που σύμφωνα και με αυτό που λες είναι:
Για τα πρώτα 5 χρόνια: 262+440=702€
Για τα επόμενα 5 χρόνια: 262+308=570€
Αυτά είναι πολλά λεφτά (πληρώνω αντίστοιχα 660+308=968€ και κάθε χρονιά ματώνει η τσέπη μου με αυτή την ιστορία) και δεν θα πονάει μόνον όταν θα τα πληρώνει, αλλά και όταν θα πάει να το πουλήσει.
Τέλος, το έχουμε ξαναπεί, το ότι είναι τα φθηνότερα 280 άλογα, δεν φταίει μόνον το σήμα στην μάσκα, κάπου θα έχουν γίνει και αλλού εκπτώσεις. Αυτός που αγοράζει κάτι ακριβότερο (πχ ένα S3) δεν αγοράζει μόνον το σηματάκι.
Όσον αφορά την μεταπώληση, το θέμα δεν είναι μόνον τα χρήματα που θα κερδίσεις ή θα χάσεις, αλλά το πόσο εφικτή είναι και πόσο θα περιμένεις. Βάζω και στοίχημα πως στην μεταπώληση τα 3500€ που κοστίζει το Golf παραπάνω, θα επιστρέψουν, γιατί πιο πιθανό είναι να βρεθεί αγοραστής (μετά από πολύ κόπο βέβαια...) για το Golf παρά για το Cupra.
Αν κάνω λάθος, διορθώστε με, αλλά νομίζω πως αυτή είναι η εικόνα στην αγορά.
Από εκεί και μετά, καλοτάξιδο και καλότυχο, μίλησα μόνον για τα οικονομοτεχνικά. Από εκεί και μετά, το αυτοκίνητο είναι πύραυλος, τι να λέμε...