Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#532664 Βάλε κι εσύ από βενζίνης σε ένα ντίζελ και θα έχεις τελική 127... :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By italakias
#532665 Λογω χαμηλων σαλ.
Τελωσπαντως εγω δεν κανω το ασπρο μαυρο.
Θες ταχυτητα και ισχυς πας σε βενζινη, θες να τραβηξεις ανηφοριες με φορτια πας σε ντιζελ.
Το καθενα εχει τα θετικα και αρνητικα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#532677 Για καθημερινά μικρομεσαία και μεσαία κουβαδάκια βάζεις στην εξίσωση τα ετήσια χλμ και την τιμή κτήσης και αναλόγως αποφασίζεις
Η οικονομία είναι μεγάλη αν ξέρεις τον λόγο που το αγοράζεις.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσω ότι τα σύγχρονα βιοντίζελ αν μείνουν σε αδράνεια για διάστημα > των 6 μηνών (χωρίς κατάλληλα πρόσμικτα) στερεοποιούνται βουλώνοντας τα πάντα

Για 7-8κ χλμ ετησίως ΔΕΝ αξίζει να μπλέξεις με πετρέλαια.

Για τα δικά μου 35-40κ είναι μονόδρομος :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532695
Vagnar έγραψε:
mirage έγραψε:Εχεις δει XC60 με 16αρι diesel με 110 άλογα να βάζει φωτια στην άσφαλτο; Αντε και με 130.
Δε νομίζω να ειχε θεμα ενας 2λιτρος με 240 άλογα και περιπου 220 nm ροπης να κινησει το XC60 εκτος κι αν πιστεύεις πως χωρις το 2ο προφιλ εκκεντροφορων ενεργοποιημενο ηταν ψόφιο.


Για ίδια ισχύ σκεφτόμουν. Θα έβαζες κάτι σαν τον κινητήρα του S2000 στο XC60 με τα 240 hp / (220 Nm-7300 rpm), αντί π.χ. τον τωρινό που έχει με τα 250 hp /( 350 Nm-1800-4500 rpm); Θα ήταν το ίδιο ευκολοοδήγητο;

___________________________

Οι δίλιτροι της Volvo έχουν ίδια διάμετρο/διαδρομή. Δεν θα πήραν το memo του italakia. :(
Οι δίλιτροι της VW, 2,7 mm διαφορά στην διαδρομή.


Καταλαβαινω το σκεπτικο σου (νομιζω) αλλα δεν θεωρω και παλι οτι μιλαμε για πλεονεκτημα πετρελαιου ενταντι βενζινης γιατι απλουστατα μιλαμε για διαφορετικης φιλοσοφιας μοτερ. Η ολη ιστορια με τα πετρελαια και τις ροπες ξεκινησε οταν τα βενζινοκινητα ηταν χωρις υπερτροφοδοτηση. Για να συγκρινουμε ομοια πραγματα λοιπον θα πρεπει να δουμε ποσο ευκολοδηγητα και αποδοτικα ειναι σε σχεση με ενα αντιστοιχο υπερτροφοδοτουμενο βενζινης.

Το παραδειγμα του XC60 ειναι πολυ καλο οντως, γιατι οι κινητηρες βενζινης/πετρελαιου ειναι modular και σε μεγαλο βαθμο εφαρμοζουν σχεδον ολες τις τεχνολογιες που υπαρχουν αυτη τη στιγμη. Το Τ5 λοιπον με ενα τουρμπο αποδιδει 250 αλογα και 35κιλα ροπη ενω το D5 με δυο τουρμπο 235 αλογα 48 κιλα ροπη. Και τα δυο ευκολοδηγητα ειναι, το βενζινοκινητο ειναι πιο αποδοτικο επομενως και πιο γρηγορο, αλλα καει 12ρια μικτη οταν το D5 μου ειναι 8.7! Αν βαλουμε στην εξισωση και την τιμη αγορας, το D5 κοστιζει οσο το T6, το οποιο εχει κι αυτο δυο τουρμπο αλλα αποδιδει 310 αλογα και 40 κιλα ροπη, επομενως η φαση ειναι τσοντα :lol: , οπως αντιστοιχα ομως και στην καταναλωση!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#532696 E, αυτό λέμε και από την αρχή και όντως η σύγκριση με τα μοτέρ της Volvo είναι αποκαλυπτική: αν προτεραιότητα είναι οι επιδόσεις, τότε βενζίνη, αν η προτεραιότητα είναι η κατανάλωση, πετρέλαιο.
Ειδικά βέβαια σε τέτοια οχήματα όπως το XC60 το πετρέλαιο σημαίνει 50% σχεδόν οικονομία και αυτό δύσκολα το αντιπαρέρχεται κάποιος.
Βέβαια, αν πάμε στο υβριδικό ( :shifty: :s_biggrin ), αλλάζει το πράγμα.
:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#532700
Zeus έγραψε:
Vagnar έγραψε:
mirage έγραψε:Εχεις δει XC60 με 16αρι diesel με 110 άλογα να βάζει φωτια στην άσφαλτο; Αντε και με 130.
Δε νομίζω να ειχε θεμα ενας 2λιτρος με 240 άλογα και περιπου 220 nm ροπης να κινησει το XC60 εκτος κι αν πιστεύεις πως χωρις το 2ο προφιλ εκκεντροφορων ενεργοποιημενο ηταν ψόφιο.


Για ίδια ισχύ σκεφτόμουν. Θα έβαζες κάτι σαν τον κινητήρα του S2000 στο XC60 με τα 240 hp / (220 Nm-7300 rpm), αντί π.χ. τον τωρινό που έχει με τα 250 hp /( 350 Nm-1800-4500 rpm); Θα ήταν το ίδιο ευκολοοδήγητο;

___________________________

Οι δίλιτροι της Volvo έχουν ίδια διάμετρο/διαδρομή. Δεν θα πήραν το memo του italakia. :(
Οι δίλιτροι της VW, 2,7 mm διαφορά στην διαδρομή.


Καταλαβαινω το σκεπτικο σου (νομιζω) αλλα δεν θεωρω και παλι οτι μιλαμε για πλεονεκτημα πετρελαιου ενταντι βενζινης γιατι απλουστατα μιλαμε για διαφορετικης φιλοσοφιας μοτερ. Η ολη ιστορια με τα πετρελαια και τις ροπες ξεκινησε οταν τα βενζινοκινητα ηταν χωρις υπερτροφοδοτηση. Για να συγκρινουμε ομοια πραγματα λοιπον θα πρεπει να δουμε ποσο ευκολοδηγητα και αποδοτικα ειναι σε σχεση με ενα αντιστοιχο υπερτροφοδοτουμενο βενζινης.

Το παραδειγμα του XC60 ειναι πολυ καλο οντως, γιατι οι κινητηρες βενζινης/πετρελαιου ειναι modular και σε μεγαλο βαθμο εφαρμοζουν σχεδον ολες τις τεχνολογιες που υπαρχουν αυτη τη στιγμη. Το Τ5 λοιπον με ενα τουρμπο αποδιδει 250 αλογα και 35κιλα ροπη ενω το D5 με δυο τουρμπο 235 αλογα 48 κιλα ροπη. Και τα δυο ευκολοδηγητα ειναι, το βενζινοκινητο ειναι πιο αποδοτικο επομενως και πιο γρηγορο, αλλα καει 12ρια μικτη οταν το D5 μου ειναι 8.7! Αν βαλουμε στην εξισωση και την τιμη αγορας, το D5 κοστιζει οσο το T6, το οποιο εχει κι αυτο δυο τουρμπο αλλα αποδιδει 310 αλογα και 40 κιλα ροπη, επομενως η φαση ειναι τσοντα :lol: , οπως αντιστοιχα ομως και στην καταναλωση!


Ίσως δεν ήμουν ξεκάθαρος, η σύγκριση που ήθελα να κάνω ήταν μεταξύ 2 κινητήρων βενζίνης με ίδια ή περίπου ίδια ισχύ αλλά διαφορετικά χαρακτηριστικά ροπής. Για αυτό λέω για του S2000 και τον τωρινό T5.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532703
Anonymous Founder έγραψε:Βέβαια, αν πάμε στο υβριδικό ( :shifty: :s_biggrin ), αλλάζει το πράγμα.
:iconcool:

Αλλαζει αναλογα τη χρηση...καταναλωση Τ8, Καβαλα-Αθηνα
Εικόνα

Το D5 στην εθνικη εχει μεση ~7.5 (7.2 με σταθεροποιητη στα 130 και μαξ 7.8 στα 150!).. (εδιτ: κι ειναι πιο τσοντα γιατι εγω εχω τις 21" με τα 255 και το παλικαρι τις 19" με το 235 του Inscription)

Στην πολη ομως με φορτισμενες μπαταριες...
Εικόνα

:iconcool:
Τελευταία επεξεργασία από Zeus και 04 Σεπ 2018, 11:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532704
Vagnar έγραψε:Ίσως δεν ήμουν ξεκάθαρος, η σύγκριση που ήθελα να κάνω ήταν μεταξύ 2 κινητήρων βενζίνης με ίδια ή περίπου ίδια ισχύ αλλά διαφορετικά χαρακτηριστικά ροπής. Για αυτό λέω για του S2000 και τον τωρινό T5.

Ειναι διαφορετικης λογικης κινητηρες για διαφορετικης ομως λογικης οχηματα! Θεωρω οτι μια χαρα θα κινουσε οποιοδηποτε απο αυτα και τα δυο οχηματα, αλλα ταιριαζει καλυτερα ο Τ5 στο suv και ο Vtec στο roadster
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#532709 Τρανή απόδειξη το παραπάνω ότι τα υβριδικά είναι πεταμένα λεφτά ακόμα. Ότι κερδίζεις στην πόλη, το χάνεις στον αυτοκινητόδρομο που υποτίθεται είναι και το φυσικό περιβάλλον τέτοιων αυτοκινήτων. Με τεχνολογία 10ετίας, 4 άτομα, μπαγκάζια, πρόγραμμα κτλ, έκαψα κάτω από 11λτ είτε Αθήνα-Πορτό Χέλι, είτε Αθήνα-Μαρμάρι τώρα το ΣΚ που χα πάει στο εξοχικό. Πάντα cc στα 140χαω και στους επαρχιακούς κάργα προσπεράσματα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#532717 Σε ταξίδι στην εθνική, πάλι το diesel κλέβει εκκλησίες, γιατί εκεί ούτε το μοτέρ ενοχλεί, ούτε οι κραδασμοί, και απολαμβάνεις και την χαμηλή κατανάλωση.
Για κάποιον που κάνει το 80% των χιλιομέτρων εκτός πόλης και σε αυτοκινητοδρόμους, το diesel είναι προφανής επιλογή.
Για πιο μεικτή χρήση, έχει νόημα το υβριδικό.
Δυστυχώς, σε τέτοια οχήματα νομίζω το σκέτο βενζίνη δεν έχει πολύ νόημα, εκτός αν δεν σε νοιάζει καθόλου το κόστος.
:s_no
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#532724 Πάω στοίχημα ότι το νέο Q5 με την επιλεκτική 4κίνηση και το ελαφρώς μειωμένο βάρος καίει εύκολα 1-2λτ λιγότερα από το δικό μου στον αυτοκινητόδρομο. Επομένως ποιο το όφελος του υβριδίου? Πιο γρήγορο δεν είναι (τουλάχιστον όχι ανά πάσα στιγμή), πιο οικονομικό δεν είναι, πιο βαρύ είναι (άρα χειρότερο στο δρόμο) και σίγουρα πιο ακριβό. Οπότε μάλλον το υβρίδιο είναι για early adopters που δεν τους νοιάζει το κόστος, παρά η βενζίνη.

Το πετρέλαιο είναι καλή περίπτωση ακριβώς γιατί δεν εκτοξεύει την κατανάλωση υπό πίεση αλλά και πάλι υπολείπεται. Έτυχε και ψιλοάνοιξα με XC60 D5 και έπεσε φάπα από το μουσειακό σαπάκι μου κι ας λένε τα νούμερα της ροπής ότι θέλουν. Αντίστοιχη φάπα έχει πέσει και σε F-Pace 180αρι πετρέλαιο (λογικό μιας και μας χωρίζουν καμιά 70αρια άλογα).
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532732
Deleted User 1 έγραψε: Έτυχε και ψιλοάνοιξα με XC60 D5 και έπεσε φάπα από το μουσειακό σαπάκι μου κι ας λένε τα νούμερα της ροπής ότι θέλουν.

Επειδη ψιλοανοιξες, εδω ειμαστε να σου λυσουμε τις αποριες :s_devil


:lol:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#532733 Κοίτα μην ανοίξεις μόνο με κανα D5 που να φοράει πρόγραμμα όπως εσυ :iconcool: που δεν χρειάζεται, D4 αρκεί...για δες πόσο δυνατά τα κάνει πχ η bsr.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#532735 Α με το δικό σου δεν ξέρω τι γίνεται. Εγώ με το 2.4 άνοιξα, προηγούμενης γενιάς. Σαν το δικό σου μόνο με D4 έχω επίσης ψιλοανοίξει αλλά ήταν τσόντα.

MONMAN έγραψε:Κοίτα μην ανοίξεις μόνο με κανα D5 που να φοράει πρόγραμμα όπως εσυ :iconcool: που δεν χρειάζεται, D4 αρκεί...για δες πόσο δυνατά τα κάνει πχ η bsr.

Εγώ φοράω ότι πιο απλό από πρόγραμμα. Ούτε καν για 100αρα δεν είναι και με περιφερειακά της πλάκας (λίγο μεγαλύτερο i/c, ελεύθερο φίλτρο, πολ/στες). Ζήτημα να χω πάρει 40 άλογα και έχω και μία τουρμπίνα με 155Κ χλμ στην πλάτη της. Επομένως δε νομίζω ότι έχει καμιά τραγική διαφορά.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#532739 Να και μια άλλη διαφορά ακόμα και στα D4 τα σωθικά -και όχι μόνο - είναι υπερενισχυμένα !