Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#745497
Chris έγραψε:4.11% ακυρη :rtfm:


95,89% έγκυρη. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#745499 Δηλαδη ενα χιλιαρικακι υποθεση. Αξιζε με τα χιλια η αναβαθμιση και μπραβο που τα περασες ολα μονος σου :s_howdy

Να φανταστω οτι αν πηγαινες σε κανεναν "ειδικο" και του ελεγες να στο γαργαλησει λιγο, θα πηγαινε κανενα 2χιλιαρο?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745501
red_monster έγραψε:
100% άκυρη


Αν το πηγαίνεις με κανόνες validation draggy, τότε είναι 100% άκυρη.

Θα δείξω μερικούς χρόνους:


60-160km/h

οι πρώτες 3 εικόνες είναι valid λόγω κλίσης μικρότερης του 1%, ενώ οι άλλες όχι.
Η 6η εικόνα είναι με το πρόγραμμα.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι έβαλα τη χαμηλότερη τιμή που πέτυχα ΧΩΡΙΣ πρόγραμμα για να τη συγκρίνω με αυτή ΜΕ πρόγραμμα. Έγιναν ακριβώς στο ίδιο σημείο. Με ίδια κλίση. Σε κλίση < ή = 1% ΜΕ & ΧΩΡΙΣ πρόγραμμα, η διαφορά είναι χαώδης και όχι μόνο 1.7sec που έβγαλα με το πρόγραμμα.
Δηλαδή σε ελαφρά κατωφέρεια, εξαλείφονται οι αδυναμίες του λιγότερου δυνατού αυτοκινήτου.


100-180km/h με και χωρίς πρόγραμμα


χωρίς η πρώτη, με η δεύτερη

Εικόνα

Εικόνα



και 100-200km/h

(χωρίς τα 2 πρώτα και με η τρίτη εικόνα)

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745504
George_Prix έγραψε:Δηλαδη ενα χιλιαρικακι υποθεση. Αξιζε με τα χιλια η αναβαθμιση και μπραβο που τα περασες ολα μονος σου :s_howdy

Να φανταστω οτι αν πηγαινες σε κανεναν "ειδικο" και του ελεγες να στο γαργαλησει λιγο, θα πηγαινε κανενα 2χιλιαρο?


Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω τι θα χρέωναν έξω. Πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση, μελέτησα αν μπορώ να τα βγάλω πέρα μόνος μου.
Είναι χόμπι εξάλλου.

Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήξερα ότι μπορεί το αμάξι να γίνει έτσι με τόσα "λίγα" χρήματα.

Είχα αρχίσει να προετοιμάζω το έδαφος για μόλις λήξει η εγγύηση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745505
JimClark έγραψε:Και αυτό ειναι το πρώτο ποστ από και γω δεν ξέρω πότε που κάποιος ασχολείται διεξοδικά με ιπποδυνάμεις και όχι κιλοβατώρες ανά σταθμούς διοδίων.

Υπάρχει ελπίδα... :inlove: :metalo:


Καλά, εμείς τα είπαμε και από κοντά. Το αμάξι το είδες πως πήγαινε. Σκέψου τώρα. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#745516 Μπέπε η διαφορά στις επιδόσεις είναι τρομακτική!!! Σε σημείο που να δυσκολεύομαι να την πιστέψω, ή να φοβάμαι για την αξιοπιστία του μοτέρ. Ελπίζω βέβαια ότι όλα θα είναι ΟΚ. Ωραίο, πετρολχέντικο δώρο Χριστουγέννων στον εαυτόν σου!!! :superman: Χρόνια πολλά και με προσοχή τώρα με τόση δύναμη. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745540 Οι διαφορές είναι συγκλονιστικές, πραγματικά απίστευτο!
Μπράβο σου GB κι ευχαριστούμε για την άψογη παρουσίαση!
Δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλάσεις 1000€!
Τώρα ναι, είναι ώρα να δείτε λίγο και τα φρένα, με λίγο ψάξιμο θα βρεις κάτι καλό από το ράφι του VAG.
Μ'αρέσει που μετά από αυτό λογικά δεν θα ξανασκεφτείς κάτι 118i που κοιτούσες πριν λίγο καιρό...
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745546
REALZEUS έγραψε:Μπέπε η διαφορά στις επιδόσεις είναι τρομακτική!!! Σε σημείο που να δυσκολεύομαι να την πιστέψω, ή να φοβάμαι για την αξιοπιστία του μοτέρ. Ελπίζω βέβαια ότι όλα θα είναι ΟΚ. Ωραίο, πετρολχέντικο δώρο Χριστουγέννων στον εαυτόν σου!!! :superman: Χρόνια πολλά και με προσοχή τώρα με τόση δύναμη. :innocent:


Δία χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Καταρχάς ο εν λόγω κινητήρας ήταν detuned από το εργοστάσιο για να μην κανιβαλίσει άλλες εκδόσεις οχημάτων του Vag.
Σκέψου να το έβγαζε με 23Κ με 220-230 άλογα την ώρα που ένα Golf GTi κόστιζε 10Κ πάνω.

Δεύτερον αυτά τα μοτέρ κλειστά αντέχουν 420 άλογα τουλάχιστον, είναι δοκιμασμένα. Η τουρμπίνα δε, δουλεύει εντός ορίου ανοχών και μάλιστα πιο κάτω.
Παρά ταύτα, δεν μπορώ να σου πω ότι το σκέφτηκα καιρό, το μελέτησα, πήρα πληροφορίες και το προχώρησα αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Ούτε για εργοστασιακό αμάξι μπορείς να είσαι.

Βέβαια, όπως ανέφερα, κυκλοφορώ καθημερινά στο Eco & Normal, δηλαδή τον μικρό χάρτη με τα 220+ άλογα. Εκεί οι πιέσεις είναι τουλάχιστον 0.2-0.3bar χαμηλότερες. Για αυτό πλήρωσα για multimap.


Anonymous Founder έγραψε:Οι διαφορές είναι συγκλονιστικές, πραγματικά απίστευτο!
Μπράβο σου GB κι ευχαριστούμε για την άψογη παρουσίαση!
Δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλάσεις 1000€!
Τώρα ναι, είναι ώρα να δείτε λίγο και τα φρένα, με λίγο ψάξιμο θα βρεις κάτι καλό από το ράφι του VAG.
Μ'αρέσει που μετά από αυτό λογικά δεν θα ξανασκεφτείς κάτι 118i που κοιτούσες πριν λίγο καιρό...
:lol:


Να 'σαι καλά ..

Η 118i ήταν το sweet spot για να πάω ανάποδες σκέψεις. Σας τα έγραφα πριν καιρό ότι έφυγε από το μυαλό μου οριστικά. Κανείς δεν κατάλαβε τότε γιατί μιλούσα για αναρτήσεις κλπ... :shifty:


Τα υπόλοιπα θα τα δούμε εν καιρώ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#745547 Θα έχει ενδιαφέρον μια κοντρίτσα με τον Στέφανο και το Cupra του. Ιδέες ρίχνω απλά... :whistlink: :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#745552 Είχα 4 μέρες να μπω και βλέπω όλο ωραία στα αυτοκινητιστικά του φόρουμ! :metalo:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#745582 Busso έγινε σοβαρή δουλειά, παρόμοιες αλλαγές θα έκανα κ εγώ στον άσο αν δεν ήταν στη μέση το αυτόματο κιβώτιο και τα χιλιόμετρα του. Πισωκίνητο με πάνω από 200 άλογα θα ήταν ιδανικό sweet spot για διασκέδαση, αλλά το φοβάμαι :s_cry

Να το χαρείς, αναλογικά με τα χρήματα που διέθεσες αξίζει σίγουρα τον κόπο. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#745598 Δεν νομίζω να έχεις να φοβηθείς κάτι από το αυτόματο.

Δοκίμασε και το xHP https://www.xhpflashtool.com/ να φλασαρεις μόνο το κιβώτιο να δεις διαφορά.

Το έχω αρκετά χλμ τώρα αρχικά stage 2 και πριν 2-3 μήνες το έβαλα stage 3 και μεταμορφωθηκε το ατμοσφαιρικό 320.

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745645 Πολύ μου αρεσει η φαση backyard session :metalo:
Busse το θεμα αναθυμιάσεων λαδιού δεν εχεις σκοπό να το κοιτάξεις? Τι λεει η εμπειρία απο δαύτα, εχει νόημα να βάλεις κανένα canister για να μη σου βρωμίζει εισαγωγές?