Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#594508 Γνωστό μαγαζί κι αυτό και δεν έχω διαβάσει τίποτα περίεργα. :hmmm:

Απλά μου κάνει εντύπωση που οι πολυεθνικοί οίκοι που ας πούμε κάνουν πιο εκτενές R&D έχουν κολλήσει έτσι άσχημα με τα φίλτρα σωματιδίων. Ίσως τους περιορίζει το γεγονός ότι πρέπει να δώσουν εγγύηση για κάτι τόσο φρέσκο και άρα παίζουν υπερβολικά safe.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#597649 Στον πολύ τον κόσμο αναφέρεσαι Στέφανε ή στον εαυτό σου;
Γιατί δίλιτρο τούρμπο υψηλής απόδοσης είχαν και οι Ιταλοί, με καμία υπόνοια ή υπόσχεση ότι θα ήταν προσιτός φυσικά.
Τώρα αν αναφέρεσαι στο λαουτζίκο, υπομονή μέχρι το φέησλιφτ που θα βγει ο 1.5 τούρμπο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#597675 Αναφέρομαι στο γεγονός ότι έχει πουλήσει 1Μ κομμάτια το Leon σε μία κατηγορία που η Alfa θα μπορούσε να αλωνίζει. 2λτ τούρμπο προφανώς και έχουν οι Ιταλοί αλλά το έχουν σε δύο καρότσες που δεν κάνουν για όλους. Ξέχωρα από το κόστος...

Τα περί 1.5 κτλ είναι αστειότητες. Εδώ ακόμα παλεύουν με εκδόσεις στη Giulietta που κοντεύει 10ετία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#597684 Το Leon πούλησε τόσα γιατί έχει άπειρες εκδόσεις. Η Alfa δεν κάνει ούτε τα στοιχειώδη, ενώ η βάση της είναι σωστή επί της αρχής. Η Giulietta με περισσότερες εκδόσεις και ένα face-lift θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική, κι ας έχει χρόνια στην αγορά.
Η Giulia έχει 2.5 μοτέρ και δεν έχει μικρά μοτέρ, ενώ το εσωτερικό της είναι μιας γενιάς πίσω.
Λογικά λοιπόν τα χάλια στις πωλήσεις, γιατί μια επένδυση απαιτεί συνέπεια και συνέχεια, όπως πχ το κάνουν στο 500, και όχι όπως το κάνουν στην Alfa. Τέλος, επιμένω πως είναι λάθος η κατάργηση της Lancia.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#597687
Deleted User 1 έγραψε:Τα περί 1.5 κτλ είναι αστειότητες. Εδώ ακόμα παλεύουν με εκδόσεις στη Giulietta που κοντεύει 10ετία.


Ε και; Δεν είναι κακό μια εταιρεία να ξεκινάει πρακτικά από την κατηγορία D και πάνω. Και η Jaguar το ίδιο κάνει.
Αλλά πρέπει να γίνει κάτι να πάρει μια ΑΝΑΣΑ αυτή η κατηγορία D. Εδώ λοιπόν ο 1.5 θα παίξει καθοριστικό ρόλο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#597726 Δεν υπάρχει 1.5. Ποιος 1.5? Αυτός που λένε οι προφήτες? Δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Αυτό είναι πρόβλημα μόνο σε υποανάπτυκτες αγορές σαν τη δική μας.

Η εταιρία ας ξεκινάει από όποια κατηγορία θέλει αλλά θα κρίνεται εκ του αποτελέσματος που για άλλη μία φορά είναι αρνητικό παρά το ΚΟΡΥΦΑΙΟ προϊόν.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#597737
Deleted User 1 έγραψε:https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/seat-leon-1000000-poliseis

Ναααα μλκς στην Αλφα Ρομέο που πάμε και παίρνουμε Seat επειδή εσείς ψ@λαρετε!

Εικόνα


:offtopic:
Για αυτήν την Alfa Romeo μιλάμε;

Η Lancia πέρασε σε πωλήσεις την Alfa Romeo στην Ευρώπη το 1ο εξάμηνο
Άβαταρ μέλους
By GTS
#597739
Deleted User 1 έγραψε:Δεν υπάρχει 1.5. Ποιος 1.5? Αυτός που λένε οι προφήτες? Δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Αυτό είναι πρόβλημα μόνο σε υποανάπτυκτες αγορές σαν τη δική μας.

Η εταιρία ας ξεκινάει από όποια κατηγορία θέλει αλλά θα κρίνεται εκ του αποτελέσματος που για άλλη μία φορά είναι αρνητικό παρά το ΚΟΡΥΦΑΙΟ προϊόν.


ΚΟΡΥΦΑΙΑ πλατφορμα ισως αλλα στην 1η της εκδοση χωρις πχ LED αλλα με Xenon παλιας τεχνολογιας, χωρις digital cockpit κλπ σιγουρα δεν ειναι κορυφαιο προιον.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#597740
Anonymous Founder έγραψε:Η Giulietta με περισσότερες εκδόσεις και ένα face-lift θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική, κι ας έχει χρόνια στην αγορά.


Αυτό θα έρθει του χρόνου με το MCA (Mid Cycle Action) της Giulietta. Ένα πολύ εκτεταμένο facelift δηλαδή, με πολύ διαφορετική εμφάνιση και άλλους κινητήρες (πλατφόρμα ίδια πάντως). Τότε είναι που θα έρθουν οι Firefly κινητήρες και οριστικά οι T-Jet θα μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Το θέμα είναι τί θα γίνει ΜΕΤΑ το Mid Cycle Action. Αυτό ούτε το μάνατζμεντ δεν το ξέρει. Ή θα βγάλουν κοντύτερη εκδοχή του πατώματος Giorgio, που σημαίνει θα γίνει της πουτάνας, ή η Giulietta θα αναπαυτεί οριστικά εις τόπον χλοερόν... όπως η Mito... και ο αντικαταστάτης της θα θεωρείται η Tonale.

ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΜΗΣΕΙ: Θεωρώ το Leon τρίτης γενιάς ένα εξαιρετικά πετυχημένο αυτοκίνητο σχεδιαστικά. Το καλύτερο Seat ever. Είμαι περίεργος να δω εάν η τέταρτη γενιά θα μπορέσει να το βελτιώσει (δύσκολο πάντως)!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#597749 Το Leon 3ης γενιάς είναι πολύ ολοκληρωμένο, αλλά ήταν το πρώτης γενιάς που έστρωσε το δρόμο.
Μιλάμε για αμάξι με 10αδες εκδόσεις, και τετρακίνηση και εσωτερικό καλύτερο από Golf τότε.
Ακόμη και το 3ης γενιάς, δεν έχει την πληρότητά της αν κάνεις τις συγκρίσεις.
Επιμένω πως η Seat ακόμη είναι η αδικημένη του group σε ότι αφορά το εσωτερικό.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#597764 Το leon πρώτης γενιάς ήταν όντως ένα καλό αυτοκίνητο, ποιοτικά ελάχιστα κατώτερο του golf.
Το leon τρίτης γενιάς είναι απλά φτηνιάρικο και αξίζει μόνο στις απλές εκδόσεις για να κάνεις τη δουλειά σου.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#597766 Πάντως μας έχουν τιμήσει με απίστευτα χαμηλές τιμές στην Ελλάδα . Το VFM στα καλύτερά του.