Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#532740 Ε και? Που το κέρδος? Λες και θα το κάνει κανείς big turbo.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#532748 Βολβοδία το νούμερο κατανάλωσης που βλέπουμε για την πρώτη διαδρομή αφορά φορτισμένες μπαταρίες;

Θυμάμαι ότι είχες κάνει κάτι αρκετά off (δοκίμασες το αυτοκίνητο αφόρτιστο για να δεις τι κατανάλωση είχε έτσι) και δεν ξέρω αν είναι αυτή η περίπτωση.

Το 4,1 εντός πόλης είναι διαστημικό, όχι απλά εντυπωσιακό.

Stefan όταν η Peugeot βγάλει υβριδικό δεν θα είναι πεταμένα λεφτά. :lol:

Ωραία γραφικά BTW Βολβοδία. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#532753 Του Δία είναι πετρέλαιο ρε. Από Τ8 είναι οι φώτο με το 4.1.

Και η ferrari να βγάλει υβρίδιο πάλι πεταμένα λεφτά θα είναι με τις υπάρχουσες τεχνολογίες. Ντάξει αν βγάλει η Alfa Romeo βέβαια θα είναι αλλιώς. Θα είναι μπαταρίες με ψυχή που θα βγάζουν τα volt ψηλά! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532755 Νομιζω χαθηκατε στη μεταφραση...stefan/monman μιλανε για τα προηγουμενα 5κυλινδρα μοτερ. Τα τωρινα D4/D5..
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εχει κι αλλες σελιδες αλλα you got the point :lol:

Δεν μεταφερει και κανενας μοντ ολα τα οφτοπικ σε κανενα αλλο πιο σχετικο γιατι το σκισαμε το τοπικ :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532760
EDDIE_147 έγραψε:Βολβοδία το νούμερο κατανάλωσης που βλέπουμε για την πρώτη διαδρομή αφορά φορτισμένες μπαταρίες;

Θυμάμαι ότι είχες κάνει κάτι αρκετά off (δοκίμασες το αυτοκίνητο αφόρτιστο για να δεις τι κατανάλωση είχε έτσι) και δεν ξέρω αν είναι αυτή η περίπτωση.

Το 4,1 εντός πόλης είναι διαστημικό, όχι απλά εντυπωσιακό.

Stefan όταν η Peugeot βγάλει υβριδικό δεν θα είναι πεταμένα λεφτά. :lol:

Ωραία γραφικά BTW Βολβοδία. :iconcool:

Καλα θυμασε, ειχα παρει ενα Τ8 για δοκιμη με αδεια μπαταρια, κι ειχε γραψει 10-11 αν θυμαμαι καλα.

Στη πρωτη φωτο απο το ταξιδι Καβαλα-Αθηνα, φαινεται οτι στα τελευταια 30χλμ εγινε εκτενης χρηση του ηλεκτρικου μοτερ, επομενως μαλλον θα ηταν φορτισμενο. Αλλα ετσι κι αλλιως, σε ταχυτητες ανω των 130χλμ/ωρα ο ηλεκτροκινητηρας δεν προσφερει τιποτα παρα μονο βαρος, αφου τα Τ8 δεν εχουν τον ηλεκτροκινητηρα των δυο ταχυτητων του i8 γιατι ηθελαν να ειναι direct replacement του πισω διαφορικου των 4κινητων εκδοσεων, και δεν θα χωρουσε. Αρα και φορτισμενες να ηταν δεν προσεφεραν ουτε επιδοσεις, ουτε οικονομια στις ταχυτητες αυτες.. :)

https://www.gkn.com/en/our-divisions/gk ... solutions/
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#532763
Deleted User 1 έγραψε:Του Δία είναι πετρέλαιο ρε. Από Τ8 είναι οι φώτο με το 4.1.

Και η ferrari να βγάλει υβρίδιο πάλι πεταμένα λεφτά θα είναι με τις υπάρχουσες τεχνολογίες. Ντάξει αν βγάλει η Alfa Romeo βέβαια θα είναι αλλιώς. Θα είναι μπαταρίες με ψυχή που θα βγάζουν τα volt ψηλά! :shifty:


Το κατάλαβα.

Diesel να βγάλει κατανάλωση 4,1 μέσα στην πόλη ούτε σβηστό στην κατηφόρα.
Το υβρίδιο είναι άγνωστη ποσότητα αυτή τη στιγμή γιατί κυκλοφορούν ελάχιστα μοντέλα πλην ενός κατασκευαστή.

Όταν μάθει ο κόσμος και τι ακριβώς είναι και πως ακριβώς λειτουργεί θα αλλάξουν πολλά δεδομένα.

Για Alfa κάπου πήρε το μάτι μου C-SUV.
Εικόνα
Εικόνα

Που καταντήσαμε Μπούσο...
:(

@Βολβοδία
νομίζω το αδίκησες το Τ8 αλλά τεσπα.
Είχες αναφέρει και ένα θέμα αξιοπιστίας από ΗΠΑ το οποίο δεν μπορώ φυσικά να αξιολογήσω.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#532764 Εγώ μια χαρά κατάλαβα. Απλά αναρωτήθηκα ποιο το όφελος των "ενισχυμένων" σωθικών που αναφέρθηκαν. Λες και θα κληθούν να διαχειριστούν τίποτα φοβερές πιέσεις.

Για τα τωρινά το ξέρω ότι είναι modular, εξ' ου και οι κοινοί κυβισμοί.
EDDIE_147 έγραψε:Το υβρίδιο είναι άγνωστη ποσότητα αυτή τη στιγμή γιατί κυκλοφορούν ελάχιστα μοντέλα πλην ενός κατασκευαστή.


Όχι και άγνωστη ποσότητα. 10+ χρόνια κυκλοφοράνε τα Lexus/Toyota. 3ης γενιάς είναι πλέον τα συστήματά τους?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#532766 1 κατασκευαστής (πες 2).

Μόλις ο Γερμανός πιάσει στο χέρι του την υβριδική τεχνολογία (έστω mild hybrid) να δεις τι έχει να γίνει.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#532770
EDDIE_147 έγραψε:@Βολβοδία
νομίζω το αδίκησες το Τ8 αλλά τεσπα.
Είχες αναφέρει και ένα θέμα αξιοπιστίας από ΗΠΑ το οποίο δεν μπορώ φυσικά να αξιολογήσω.

Ναι, ειχαν αρκετα θεματα software κυριως. Δεν εχω παρακολουθησει αν εχουν λυθει.. Επισης τα ΜΥ18 ειχαν 50λ ρεζερβουαρ, και θα επρεπε να περιμενω το ΜΥ19 για το 70λ, το οποιο θα παραλαμβανα καπου εδω κοντα ή και Οκτωβρη...4.5 μηνες τωρα εχω κανει 10800χλμ..το προτιμω :lol:

Deleted User 1 έγραψε:Όχι και άγνωστη ποσότητα. 10+ χρόνια κυκλοφοράνε τα Lexus/Toyota. 3ης γενιάς είναι πλέον τα συστήματά τους?

To be fair, τα Τ8 αλλα και αρκετες απο τις νεοτερες υλοποιησεις, δεν εχουν σχεση με αυτη της Lexus/Toyota. Τα Plug-in hybrid διαφερουν τεχνολογικα..
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#532782 Τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά έχουν σημαντικές διαφορές και άλλα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα σε σχέση με τα plug in.
Και εννοείται ότι είμαστε οφτοπικ.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#532789
EDDIE_147 έγραψε:1 κατασκευαστής (πες 2).

Μόλις ο Γερμανός πιάσει στο χέρι του την υβριδική τεχνολογία (έστω mild hybrid) να δεις τι έχει να γίνει.
Πάντως η s400 hybrid που θυμάμαι, είχε παρουσιαστεί το 2009.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#532807 Νομίζω ότι το να εισάγει η Μερκεντέ υβριδική τεχνολογία στην Α class πχ θα κάνει μια μικρή διαφορά σε σχέση με την S ή με SUV 6ψήφιας αξίας όπως ισχύει σήμερα.

Πολύ δε περισσότερο αν πιάσουμε μη premium κατασκευαστή (βλ. Φάουβε + Skoda/Seat).
Άβαταρ μέλους
By alexm
#532812
EDDIE_147 έγραψε:Νομίζω ότι το να εισάγει η Μερκεντέ υβριδική τεχνολογία στην Α class πχ θα κάνει μια μικρή διαφορά σε σχέση με την S ή με SUV 6ψήφιας αξίας όπως ισχύει σήμερα.

Πολύ δε περισσότερο αν πιάσουμε μη premium κατασκευαστή (βλ. Φάουβε + Skoda/Seat).
Εντάξει εκεί μόνο η Toyota υπάρχει (εκτός insight).

Πάντως τώρα που το θυμήθηκα.
Γνωστός είχε πάρει s400 το 2010 καινούργια από αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης.
Η αξιοπιστία της ήταν για κλάματα.
Το ίδιο διαβάζω για το xc90.
Προσωπικά θα απέφευγα υβριδικό Ευρωπαίου κατασκευαστή για πολλά χρόνια ακόμη.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#532813 Κλάματα meaning;

Μπορεί κάποιος mod να μεταφέρει τα τελευταία στο υβριδοτοπικό;