Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577096 Εννοείται ζήτησε ότι δεδομένα θέλεις.
Απλά μην πας να τους ρίξεις μπαλάκι για κάτι που απ' ότι φαίνεται δεν έχουν ευθύνη.

Οσο για την σχέση μου μαζί τους την έχω γραμμένη...


Μεγάλο λάθος ΙΜΟ.
Αν κάποιος μπορεί να σε βοηθήσει αυτή τη στιγμή (από νέο κινητήρα, τοποθέτηση μεταχειρισμένου, πώληση του αυτοκινήτου, γουατέβερ) είναι η αντιπροσωπεία.

Για να αποφύγεις αισχροκέρδεια εις βάρος σου να ζητάς αναλυτικά κόστη για οποιαδήποτε εναλλακτική.
Πχ το άνοιγμα που έχει αναφερθεί εδώ και κάτι σελίδες δεν νομίζω ότι είναι φτηνή εργασία.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#577097
thanasisr16 έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Άσχετα με μηχανολογικά και τι είναι καλύτερο να γίνει, πριν γίνει οτιδήποτε στο αυτοκίνητο ζήτησε ξεκάθαρα κόστη.
Πχ αν τους πεις δείτε το --> μπορεί να σου έρθουν με hardcore ραβασάκι για λύσιμο κινητήρα.

Επίσης αν η επίσημη Seat σου πει ότι η καλύτερη λύση είναι αντικατάσταση κινητήρα, τότε φρόντισε ο μηχανικός που θα σου υποσχεθεί επισκευή με μικρότερο κόστος να το έχει ξανακάνει και να μην πειραματιστεί πάνω σου.

ΥΓ: αν το καταλαβαίνεις ότι είναι δική σου ευθύνη τότε μην χαλάς τη σχέση σου με την αντιπροσωπεία.
Δεν ξέρω αν μπορούν να σε βοηθήσουν με μτχ κινητήρα.

Άλλο δίκη μου ευθύνη και άλλο να κοιτάνε να τα αρπάξουνε.Ας μου δώσουν γραπτώς τι έδειξε το διαγνωστικό και τι κατέγραψε ο εγκέφαλος.Οσο για την σχέση μου μαζί τους την έχω γραμμένη...


Τι να δείχνει το διαγνωστικό?
Σφάλματα σε ένα σκασμό αισθητήρες του κινητήρα. Για αυτό και η πρόταση για αλλαγή κινητήρα.
Τώρα τι από αυτά είναι όντως χαλασμένα και τι δεν διαβάζει σωστά γιατί έχει λάδια κλπ είναι άλλο θέμα που απαιτεί να λυθεί το μοτέρ. Και εκεί μόνο το άνοιγμα και το αναλυτικό κοστολόγιο θα πάει άνετα μια 500άρα
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577098 Η πιο ασφαλής λύση είναι η πώληση νομίζω.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#577099
thanasisr16 έγραψε:Η πιο ασφαλής λύση είναι η πώληση νομίζω.



Θα συμφωνήσω με δεδομένο ότι θα έχεις υπομονή και δεν θα βιαστείς να το δώσεις.
Γενικά πάρε το χρόνο σου, ζύγισε τις επιλογές σου και μην βιαστείς, ότι έγινε έγινε πάμε για άλλα :s_yes
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#577102
red_monster έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Η πιο ασφαλής λύση είναι η πώληση νομίζω.



Θα συμφωνήσω με δεδομένο ότι θα έχεις υπομονή και δεν θα βιαστείς να το δώσεις.
Γενικά πάρε το χρόνο σου, ζύγισε τις επιλογές σου και μην βιαστείς, ότι έγινε έγινε πάμε για άλλα :s_yes

Έτσι και αλλιώς τον Αύγουστο μπαίνω φαντάρος όποτε δεν θα βιαστώ
Άβαταρ μέλους
By g8777
#577104
EDDIE_147 έγραψε:Εννοείται ζήτησε ότι δεδομένα θέλεις.
Απλά μην πας να τους ρίξεις μπαλάκι για κάτι που απ' ότι φαίνεται δεν έχουν ευθύνη.

Οσο για την σχέση μου μαζί τους την έχω γραμμένη...


Μεγάλο λάθος ΙΜΟ.
Αν κάποιος μπορεί να σε βοηθήσει αυτή τη στιγμή (από νέο κινητήρα, τοποθέτηση μεταχειρισμένου, πώληση του αυτοκινήτου, γουατέβερ) είναι η αντιπροσωπεία.

Για να αποφύγεις αισχροκέρδεια εις βάρος σου να ζητάς αναλυτικά κόστη για οποιαδήποτε εναλλακτική.
Πχ το άνοιγμα που έχει αναφερθεί εδώ και κάτι σελίδες δεν νομίζω ότι είναι φτηνή εργασία.


Το ζουμί. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577105 Θα ψηφίσεις ποτάμι;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#577115
EDDIE_147 έγραψε:Θα ψηφίσεις ποτάμι;


Κάναμε δικό μας κόμα με τον τζι. Στο σήμα ψαχνόμαστε ακόμα... Πρέπει να λέει κάτι για εμάς...

Αυτό πως σου φαίνεται;

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#577116 Σόμμερ μέχρι αγκώνα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#577127 Η αντιπροσωπεία και το εργοστασιο κατ' επέκτασιν, εφόσον καλείται να προσφέρει εγγύηση, δεν πρόκειται να ασχοληθεί με ημίμετρα. Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για το καθετί από το κατασκευαστή και σε τέτοιες περιπτώσεις θα είναι αρκετά σαφείς ώστε να μην μπορεί να έρθει μετά από ένα χρόνο κάποιος με καρφωμένο μοτέρ επειδή κυκλοφόρησαν ρινισματα που δεν καθαρίστηκαν καλά.

Από κει και πέρα, δεν έτυχε, υπήρχε σαφέστατη λειτουργία του μοτέρ εκτός φάσματος και κάτι παρέδωσε το πνεύμα του. Στο διαγνωστικό μπορεί να φανεί το timestamp, odo stamp, στροφές, θερμοκρασίες κλπ όταν αποθηκευτηκαν τα σφάλματα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#577130 Βασικά υπερστροφια απο κατέβασμα δεν σώζεται. Το να μην μπει η ταχύτητα ειναι περισσότερο θεμα τύχης imho.
Κατά τα άλλα ο OEM έχει πάντα σαφεις οδηγίες για το τι μπορεί να επισκευαστεί και τι πρέπει να αλλαχτεί ώστε να εγγυηθεί την καλη λειτουργία και πάλι. Ο καθένας βεβαια επιλέγει ποσο ρισκο θελει να πάρει.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#577131 χαζομαρίτσες ξέρουν να βάζουν στον extra εξοπλισμό τα εργοστάσια. Μια προστασία για υπερστροφάρισμα δεν υπάρχει. Μια έντονη ηχητική και οπτική ειδοποίηση για στάθμη-απώλεια ψυκτικού υγρού ??? σειρήνα :twisted: για υπερθέρμανση ?
Πλήρωνε καημένε ιδιοκτήτη .
Άβαταρ μέλους
By mirage
#577133 Φυσικά και υπάρχει. Τα λένε αυτόματα κιβώτια.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#577135 χαίρω πολύ, μιλάμε για μεγάλο κάψιμο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#577136
mousatos έγραψε:χαζομαρίτσες ξέρουν να βάζουν στον extra εξοπλισμό τα εργοστάσια. Μια προστασία για υπερστροφάρισμα δεν υπάρχει. Μια έντονη ηχητική και οπτική ειδοποίηση για στάθμη-απώλεια ψυκτικού υγρού ??? σειρήνα :twisted: για υπερθέρμανση ?
Πλήρωνε καημένε ιδιοκτήτη .


Πόσα μοτέρ καταστρέφονται από υπερστροφία vs του κόστους να βάλεις solenoids για κάθε σχέση που να αποκλείει την επιλογή σχέσης, καλωδίωση, το αντίστοιχο software, validation & verification κλπ κλπ; Και για κάτι που καλώς ή κακώς σπάνια θα γυρίσει στον κατασκευαστή (εκτός αν έχει πρόβλημα ευθυγράμμισης το σύστημα του επιλογέα, ακόμα πιο σπάνιο). Αντίθετα, πόσοι χρησιμοποιούν τις κάμερες παρκαρίσματος ή τα led φώτα;

Τα υπόλοιπα που λες υπάρχουν.