Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#576794
thanasisr16 έγραψε:Πάθαμε χοντρή ζημιά με το Leon.Εκει που πήγαινα σε επιτάχυνση με 3η φορτωμένη και πηγαίνοντας να κάνω αλλαγή σε 4η πήρε 2α. :vava: Ανάβει epc και αναβοσβήνει check,προχωράω γιατί ήμουν κηφισό να σταματήσω κάπου ασφαλής,ανοίγω βλέπω να έχει πετάξει λάδια.Οδική,το πάμε βελμαρ,δεν το έχουν βάλει ακόμα πάνω αλλά η πρώτη εκτίμηση είναι καινούργιος κινητήρας και χωρίς να το καλύψει η εγγύηση. :vava:

Πωωωω, περαστικά! :help:
Ελπίζω να σου το καλύψει η εγγύηση, μην χάνεις το κουράγιο σου αμέσως. :s_yes
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#576795 Η κακιά η ώρα είναι. Το χω πάθει κι εγώ 2-3 φορές αλλά είτε το πρόλαβα με συμπλεκτάρισμα είτε απλα με κάποιο τρόπο κράτησε ο κινητήρας. 3η και κόφτη πάει σχεδόν 7.000σαλ το 1.8. Σκεφτείτε τι γίνεται αν εκεί κατέβει 2α...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#576797
sargus έγραψε:
drdino έγραψε:Γιατί αν έχεις 3η στον κόφτη και βάλεις 2α, η υπερστροφία δεν θα κάνει καλό.

Δηλαδή αν έχεις 4η μισογεμάτη δε μπορείς πριν τη στροφή να κατεβάσεις σε 2α να σε φρενάρει; Πρέπει να πέσεις και εσύ στα φρένα; Είναι ίδιον των καινούργιων αυτοκινήτων; Γιατί παλιά φρέναρα έτσι και από 5η.


Εξαρτάται σε τι στροφές θα σε πάει το κατέβασμα. Αν σε πάει στις 9000σαλ όταν έχεις κόφτη στις 7000σαλ, τα μπιελοπίστονα θα τραγουδήσουν, θα μαραθεί η πιπεριά κλπ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#576799
Anonymous Founder έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Πάθαμε χοντρή ζημιά με το Leon.Εκει που πήγαινα σε επιτάχυνση με 3η φορτωμένη και πηγαίνοντας να κάνω αλλαγή σε 4η πήρε 2α. :vava: Ανάβει epc και αναβοσβήνει check,προχωράω γιατί ήμουν κηφισό να σταματήσω κάπου ασφαλής,ανοίγω βλέπω να έχει πετάξει λάδια.Οδική,το πάμε βελμαρ,δεν το έχουν βάλει ακόμα πάνω αλλά η πρώτη εκτίμηση είναι καινούργιος κινητήρας και χωρίς να το καλύψει η εγγύηση. :vava:

Πωωωω, περαστικά! :help:
Ελπίζω να σου το καλύψει η εγγύηση, μην χάνεις το κουράγιο σου αμέσως. :s_yes


Η εγγυηση πως μπορει να το καλυψει?? Λογικα εχει log στο ECU που θα εχει γραψει τις στροφες που ανεβασε ο κινητήρας.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#576800 Αδύνατο να καλύψει τόσο εμφανές ανθρώπινο λάθος η εγγύηση. Το πολύ να παίξει καμιά καλή good will έκπτωση. Μακάρι να βγω ψεύτης βέβαια.

https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/part-number/06k100035c/part/engine/partid/8527131/

Άραγε τουρμπίνες και λοιπά περιφερειακά την ακούνε ή μόνο μπλοκ, καπάκι κτλ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#576801 Εξαρτάται τι έσπασε, αν κυκλοφόρησε τπτ στο κύκλωμα λίπανσης, στο κύκλωμα καθαρού αέρα κλπ.

Εγγύηση χλωμό, θα έχει καταγραφεί η υπερστροφία... Δεν μιλάμε για έναν αισθητήρα άλλωστε δυστυχώς... :(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#576802
GTS έγραψε:Η εγγυηση πως μπορει να το καλυψει?? Λογικα εχει log στο ECU που θα εχει γραψει τις στροφες που ανεβασε ο κινητήρας.


αυτο ακριβως. Στην καλυτερη των περιπτωσεων,καποια καλη εκπτωση στο νεο μοτερ/μπλοκ,και στην εργασια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#576804
Deleted User 1 έγραψε:Αδύνατο να καλύψει τόσο εμφανές ανθρώπινο λάθος η εγγύηση. Το πολύ να παίξει καμιά καλή good will έκπτωση. Μακάρι να βγω ψεύτης βέβαια.

https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/information/part-number/06k100035c/part/engine/partid/8527131/

Άραγε τουρμπίνες και λοιπά περιφερειακά την ακούνε ή μόνο μπλοκ, καπάκι κτλ?


θελει ΠΑΡΑ πολυ προσεκτικο ελεγχο σε ιντερκουλερ,ψυγεια λαδιου,τουρμπο κλπ.Μπορει να εχουν θεμα,μπορει και οχι,αναλογα τι εσπασε και πως.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#576805 Πως μπήκε η 2α? Πρέπει να τη ζόρισες για να μπει, και να την "οδήγησες" αριστερά, σωστά?

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#576807
drdino έγραψε:
Εξαρτάται σε τι στροφές θα σε πάει το κατέβασμα. Αν σε πάει στις 9000σαλ όταν έχεις κόφτη στις 7000σαλ, τα μπιελοπίστονα θα τραγουδήσουν, θα μαραθεί η πιπεριά κλπ. :lol:


ο φιλος με το νιτρατο 9αρι,σε ντραγκστερ εκανε το ιδιο λαθος,κατεγραψε ο Μοτεκ 10,400 στροφες (μαμα κοφτης 7600). :dizzy: :lipsealed: :omg: :lol:
Δεν επαθε τιποτα.Αλλαξανε ενα λουρι χρονισμου και την επομενη μερα ξανατρεξε.
Στοκ μοτερ 4G63.
Το αν θα καρφωσει εχει να κανει με την σχεδιαση του μοτερ.
Καποια ειναι δυσκολο να καρφωσουν οπως στο παραπανω παραδειγμα,καποια αλλα καρφωνουν ευκολα,φαντασου οτι καποια κοβουν ιμαντα χρονισμου και δεν καρφωνουν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#576808
Nikos! έγραψε:Πως μπήκε η 2α? Πρέπει να τη ζόρισες για να μπει, και να την "οδήγησες" αριστερά, σωστά?

< >


δεν θελει πολυ να γινει το λαθος.Δεν ειναι ο πρωτος που την παθαινει.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#576809 Η βαλβίδα τρύπησε το καπάκι.
Κόστος 6.300€ και θα γίνει προσπάθεια για κάτι καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#576811 Ασχετο αν ειχε το αυτοματο , θα τον αφηνε το κιβωτιο να κατεβασει σε 2η ;
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#576812
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:
Εξαρτάται σε τι στροφές θα σε πάει το κατέβασμα. Αν σε πάει στις 9000σαλ όταν έχεις κόφτη στις 7000σαλ, τα μπιελοπίστονα θα τραγουδήσουν, θα μαραθεί η πιπεριά κλπ. :lol:


ο φιλος με το νιτρατο 9αρι,σε ντραγκστερ εκανε το ιδιο λαθος,κατεγραψε ο Μοτεκ 10,400 στροφες (μαμα κοφτης 7600). :dizzy: :lipsealed: :omg: :lol:
Δεν επαθε τιποτα.Αλλαξανε ενα λουρι χρονισμου και την επομενη μερα ξανατρεξε.
Στοκ μοτερ 4G63.
Το αν θα καρφωσει εχει να κανει με την σχεδιαση του μοτερ.
Καποια ειναι δυσκολο να καρφωσουν οπως στο παραπανω παραδειγμα,καποια αλλα καρφωνουν ευκολα,φαντασου οτι καποια κοβουν ιμαντα χρονισμου και δεν καρφωνουν.

Παίζει ρόλο ότι αυτό φοράει καδένα και όχι ιμάντα;
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#576813
taxidiwtis έγραψε:Ασχετο αν ειχε το αυτοματο , θα τον αφηνε το κιβωτιο να κατεβασει σε 2η ;

Όχι δεν σε αφήνει το DSG