Να φανταστω οτι αν πηγαινες σε κανεναν "ειδικο" και του ελεγες να στο γαργαλησει λιγο, θα πηγαινε κανενα 2χιλιαρο?
red_monster έγραψε:
100% άκυρη
Αν το πηγαίνεις με κανόνες validation draggy, τότε είναι 100% άκυρη.
Θα δείξω μερικούς χρόνους:
60-160km/h
οι πρώτες 3 εικόνες είναι valid λόγω κλίσης μικρότερης του 1%, ενώ οι άλλες όχι.
Η 6η εικόνα είναι με το πρόγραμμα.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι έβαλα τη χαμηλότερη τιμή που πέτυχα ΧΩΡΙΣ πρόγραμμα για να τη συγκρίνω με αυτή ΜΕ πρόγραμμα. Έγιναν ακριβώς στο ίδιο σημείο. Με ίδια κλίση. Σε κλίση < ή = 1% ΜΕ & ΧΩΡΙΣ πρόγραμμα, η διαφορά είναι χαώδης και όχι μόνο 1.7sec που έβγαλα με το πρόγραμμα.
Δηλαδή σε ελαφρά κατωφέρεια, εξαλείφονται οι αδυναμίες του λιγότερου δυνατού αυτοκινήτου.
100-180km/h με και χωρίς πρόγραμμα
χωρίς η πρώτη, με η δεύτερη
και 100-200km/h
(χωρίς τα 2 πρώτα και με η τρίτη εικόνα)
George_Prix έγραψε:Δηλαδη ενα χιλιαρικακι υποθεση. Αξιζε με τα χιλια η αναβαθμιση και μπραβο που τα περασες ολα μονος σου
Να φανταστω οτι αν πηγαινες σε κανεναν "ειδικο" και του ελεγες να στο γαργαλησει λιγο, θα πηγαινε κανενα 2χιλιαρο?
Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω τι θα χρέωναν έξω. Πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση, μελέτησα αν μπορώ να τα βγάλω πέρα μόνος μου.
Είναι χόμπι εξάλλου.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν ήξερα ότι μπορεί το αμάξι να γίνει έτσι με τόσα "λίγα" χρήματα.
Είχα αρχίσει να προετοιμάζω το έδαφος για μόλις λήξει η εγγύηση.
JimClark έγραψε:Και αυτό ειναι το πρώτο ποστ από και γω δεν ξέρω πότε που κάποιος ασχολείται διεξοδικά με ιπποδυνάμεις και όχι κιλοβατώρες ανά σταθμούς διοδίων.
Υπάρχει ελπίδα...
Καλά, εμείς τα είπαμε και από κοντά. Το αμάξι το είδες πως πήγαινε. Σκέψου τώρα.
Μπράβο σου GB κι ευχαριστούμε για την άψογη παρουσίαση!
Δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλάσεις 1000€!
Τώρα ναι, είναι ώρα να δείτε λίγο και τα φρένα, με λίγο ψάξιμο θα βρεις κάτι καλό από το ράφι του VAG.
Μ'αρέσει που μετά από αυτό λογικά δεν θα ξανασκεφτείς κάτι 118i που κοιτούσες πριν λίγο καιρό...
REALZEUS έγραψε:Μπέπε η διαφορά στις επιδόσεις είναι τρομακτική!!! Σε σημείο που να δυσκολεύομαι να την πιστέψω, ή να φοβάμαι για την αξιοπιστία του μοτέρ. Ελπίζω βέβαια ότι όλα θα είναι ΟΚ. Ωραίο, πετρολχέντικο δώρο Χριστουγέννων στον εαυτόν σου!!! Χρόνια πολλά και με προσοχή τώρα με τόση δύναμη.
Δία χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Καταρχάς ο εν λόγω κινητήρας ήταν detuned από το εργοστάσιο για να μην κανιβαλίσει άλλες εκδόσεις οχημάτων του Vag.
Σκέψου να το έβγαζε με 23Κ με 220-230 άλογα την ώρα που ένα Golf GTi κόστιζε 10Κ πάνω.
Δεύτερον αυτά τα μοτέρ κλειστά αντέχουν 420 άλογα τουλάχιστον, είναι δοκιμασμένα. Η τουρμπίνα δε, δουλεύει εντός ορίου ανοχών και μάλιστα πιο κάτω.
Παρά ταύτα, δεν μπορώ να σου πω ότι το σκέφτηκα καιρό, το μελέτησα, πήρα πληροφορίες και το προχώρησα αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Ούτε για εργοστασιακό αμάξι μπορείς να είσαι.
Βέβαια, όπως ανέφερα, κυκλοφορώ καθημερινά στο Eco & Normal, δηλαδή τον μικρό χάρτη με τα 220+ άλογα. Εκεί οι πιέσεις είναι τουλάχιστον 0.2-0.3bar χαμηλότερες. Για αυτό πλήρωσα για multimap.
Anonymous Founder έγραψε:Οι διαφορές είναι συγκλονιστικές, πραγματικά απίστευτο!
Μπράβο σου GB κι ευχαριστούμε για την άψογη παρουσίαση!
Δεν νομίζω πως υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλάσεις 1000€!
Τώρα ναι, είναι ώρα να δείτε λίγο και τα φρένα, με λίγο ψάξιμο θα βρεις κάτι καλό από το ράφι του VAG.
Μ'αρέσει που μετά από αυτό λογικά δεν θα ξανασκεφτείς κάτι 118i που κοιτούσες πριν λίγο καιρό...
Να 'σαι καλά ..
Η 118i ήταν το sweet spot για να πάω ανάποδες σκέψεις. Σας τα έγραφα πριν καιρό ότι έφυγε από το μυαλό μου οριστικά. Κανείς δεν κατάλαβε τότε γιατί μιλούσα για αναρτήσεις κλπ...
Τα υπόλοιπα θα τα δούμε εν καιρώ.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Είχα 4 μέρες να μπω
fixed. κακίες
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Να το χαρείς, αναλογικά με τα χρήματα που διέθεσες αξίζει σίγουρα τον κόπο.
Δοκίμασε και το xHP https://www.xhpflashtool.com/ να φλασαρεις μόνο το κιβώτιο να δεις διαφορά.
Το έχω αρκετά χλμ τώρα αρχικά stage 2 και πριν 2-3 μήνες το έβαλα stage 3 και μεταμορφωθηκε το ατμοσφαιρικό 320.
< >
Busse το θεμα αναθυμιάσεων λαδιού δεν εχεις σκοπό να το κοιτάξεις? Τι λεει η εμπειρία απο δαύτα, εχει νόημα να βάλεις κανένα canister για να μη σου βρωμίζει εισαγωγές?