Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#637991
Giuseppe Busso έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Καύσιμα 3.400€ (90% 95αρα 10% 100αρα)


Αν έχεις κάνει 47000χλμ και έχεις χαλάσει 3400€ σε καύσιμα:

-αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε 1€, έκανες 13.8χλμ
-με μια μέση τιμή βενζίνης τα 1.6€/λτ αυτά τα 2 χρόνια
-συνεπάγεται ότι κάθε 1€ βενζίνης, είναι 0.625 λίτρα
-δηλαδή θες 0.625λτ για να διανύσεις 13.8χλμ
-συνεπάγεται ότι γράφεις μια κατανάλωση καυσίμου της τάξεως των 4.53λτ/100χλμ

Πραγματικά τα πιο οικονομικά 180 άλογα σε όλο το διαγαλαξιακό σύστημα...


3400 χαλασε τον τελευταιο χρονο. προφανως ειναι πολυ παραπανω.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#637992
Νίκος Παππάς έγραψε:
Dimsabas έγραψε:
Στην παρούσα κατάσταση, το υγραέριο είναι μονόδρομος ΑΝ θέλει να κάνει οικονομία.


Σχετικό είναι αυτό. Υπάρχει κόστος εγκατάστασης, υπάρχει απώλεια χώρου αποσκευών, υπάρχει ενδεχόμενο σε κάποια, αρκετά ίσως, χιλιόμετρα να πάρει έδρες βαλβίδων στο χέρι..
Όπου τότε η όποια οικονομία θα πάει περίπατο.

Σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν θα το έκανα ποτέ. Είναι μία μετατροπή η οποία θα μειώσει ακόμα και την μεταπώληση του.

Αν θες οικονομία αγοράζεις υβριδικό ή ντίζελ.

Για να αγοράσει τούρμπο 1,8 λίτρων δεν νομίζω ότι είχε σαν προτεραιότητα αυτήν.

Από το Mi A1.


Το κόστος εγκατάστασης είναι στο χιλιάρικο και το έχεις αποσβέσει σε 20 χιλιάδες χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, θα γλιτώνεις ένα 500άρικο κάθε 10Κ χιλιόμετρα. Ναι, μπορεί σε 200Κ να βγάλει βλάβη στις βαλβίδες, αν κι αυτό ισχύει για τα ιαπωνικά, όχι για τα ευρωπαϊκά. Ε, θα δώσεις ένα χιλιάρικο και θα έχει γλιτώσει άλλα 9 στο μεταξύ.

Εννοείται ότι σε καινούριο αυτοκίνητο, επιλέγεις εξαρχής άλλο καύσιμο κι όχι το χειρότερο από θέμα οικονομίας. Αφού όμως το αγόρασε, τώρα μία είναι η λύση.

Ο χώρος αποσκευών μειώνεται όσο όγκο καταλαμβάνει η ρεζέρβα στο πορτ μπαγκάζ. Κλάιν δηλαδή αν μιλάμε για εργένη ή ζευγάρι μέσα σε Leon, στη χειρότερη θα βάλουν κάτι στο πίσω κάθισμα.

Γενικώς, ο μόνος λόγος να μη βάλεις υγραέριο είναι να το φυσάς ή να έχεις κόλλημα με κάποιες πεπαλαιωμένες απόψεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#637993
GTS έγραψε:
3400 χαλασε τον τελευταιο χρονο. προφανως ειναι πολυ παραπανω.


έκανα edit

-αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε 1€, έκανες 8.68χλμ
-με μια μέση τιμή βενζίνης τα 1.6€/λτ αυτά τα 2 χρόνια
-συνεπάγεται ότι κάθε 1€ βενζίνης, είναι 0.625 λίτρα
-δηλαδή θες 0.625λτ για να διανύσεις 8.68χλμ
-συνεπάγεται ότι γράφεις μια κατανάλωση καυσίμου της τάξεως των 7.2λτ/100χλμ
Άβαταρ μέλους
By GTS
#637996
Giuseppe Busso έγραψε:
GTS έγραψε:
3400 χαλασε τον τελευταιο χρονο. προφανως ειναι πολυ παραπανω.


έκανα edit

-αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε 1€, έκανες 8.68χλμ
-με μια μέση τιμή βενζίνης τα 1.6€/λτ αυτά τα 2 χρόνια
-συνεπάγεται ότι κάθε 1€ βενζίνης, είναι 0.625 λίτρα
-δηλαδή θες 0.625λτ για να διανύσεις 8.68χλμ
-συνεπάγεται ότι γράφεις μια κατανάλωση καυσίμου της τάξεως των 7.2λτ/100χλμ


Ναι το εδα μολις ποσταρα.

Προφανως και το αμαξι ειναι πολυ οικονομικο γιατι εχει τελευταιας τεχνολογιας κινητηρα. Βοηθανε και τα συνεχη ταξιδια να κατεβει η μεση καταναλωση. 7.2 ειναι πολυ καλο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#637998
Dimsabas έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:
Dimsabas έγραψε:
Στην παρούσα κατάσταση, το υγραέριο είναι μονόδρομος ΑΝ θέλει να κάνει οικονομία.


Σχετικό είναι αυτό. Υπάρχει κόστος εγκατάστασης, υπάρχει απώλεια χώρου αποσκευών, υπάρχει ενδεχόμενο σε κάποια, αρκετά ίσως, χιλιόμετρα να πάρει έδρες βαλβίδων στο χέρι..
Όπου τότε η όποια οικονομία θα πάει περίπατο.

Σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν θα το έκανα ποτέ. Είναι μία μετατροπή η οποία θα μειώσει ακόμα και την μεταπώληση του.

Αν θες οικονομία αγοράζεις υβριδικό ή ντίζελ.

Για να αγοράσει τούρμπο 1,8 λίτρων δεν νομίζω ότι είχε σαν προτεραιότητα αυτήν.

Από το Mi A1.


Το κόστος εγκατάστασης είναι στο χιλιάρικο και το έχεις αποσβέσει σε 20 χιλιάδες χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, θα γλιτώνεις ένα 500άρικο κάθε 10Κ χιλιόμετρα. Ναι, μπορεί σε 200Κ να βγάλει βλάβη στις βαλβίδες, αν κι αυτό ισχύει για τα ιαπωνικά, όχι για τα ευρωπαϊκά. Ε, θα δώσεις ένα χιλιάρικο και θα έχει γλιτώσει άλλα 9 στο μεταξύ.

Εννοείται ότι σε καινούριο αυτοκίνητο, επιλέγεις εξαρχής άλλο καύσιμο κι όχι το χειρότερο από θέμα οικονομίας. Αφού όμως το αγόρασε, τώρα μία είναι η λύση.

Ο χώρος αποσκευών μειώνεται όσο όγκο καταλαμβάνει η ρεζέρβα στο πορτ μπαγκάζ. Κλάιν δηλαδή αν μιλάμε για εργένη ή ζευγάρι μέσα σε Leon, στη χειρότερη θα βάλουν κάτι στο πίσω κάθισμα.

Γενικώς, ο μόνος λόγος να μη βάλεις υγραέριο είναι να το φυσάς ή να έχεις κόλλημα με κάποιες πεπαλαιωμένες απόψεις.

Τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού συνεργάζονται με λίγα και εξειδικευμένα κιτ και με αρκετά θέματα. Σχεδόν πάντα θέλει υγρού ψεκασμού και το κόστος ήταν άνω των 2000€. Επίσης, τα θέματα αξιοπιστίας ήταν πάρα πολλά.
Δεν είναι τόσο απλό λοιπόν όπως το λες, αλλιώς θα το έκαναν όλοι. Προσωπικά οι περισσότεροι που ξέρω, είχαν αρκετά θέματα , ευτυχώς κανένας δεν πήρε μοτέρ στο χέρι, αλλά έχω διαβάσει αρκετές ιστορίες τρόμου.

Γενικώς, έτσι και βάλεις υγραέριο σε ένα αυτοκίνητο σαν το FR, πιθανότατα θα δυσκολευτείς πολύ να το πουλήσεις και μάλλον για ένα κομμάτι ψωμί.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#637999
GTS έγραψε:Ναι το εδα μολις ποσταρα.

Προφανως και το αμαξι ειναι πολυ οικονομικο γιατι εχει τελευταιας τεχνολογιας κινητηρα. Βοηθανε και τα συνεχη ταξιδια να κατεβει η μεση καταναλωση. 7.2 ειναι πολυ καλο.



Το πάω και αλλιώς για το δικό μου.
Έχω διανύσει 25000χλμ και έχω μια μέση κατανάλωση ας πούμε 9λτ/100χλμ.
Πρακτικά έχω καταναλώσει 2250 λίτρα στο περίπου.
Με μια μέση τιμή 100άρας τα 1.8€, έχω δαπανήσει 4050€.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#638002 Σόρι, δεν ξέρω αν έχει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες. Πάντως, στα πιο απλά τεχνολογικά μοτέρ, δεν υπάρχει η παραμικρή δυσλειτουργία. Καλό σύστημα σε σωστό εγκαταστάτη = εργοστασιακή ποιότητα λειτουργίας. Οι ιστορίες τρόμου προέρχονται από την αρχή της κρίσης, εκεί στο 2011, που η λίστα αναμονής είχε φτάσει το εννιάμηνο κι έβαζε ο κάθε άσχετος συστήματα από Τουρκία και Κίνα. Πλέον έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#638006 Σήμερα δεν υπάρχουν απλά τεχνολογικά μοτέρ, εκτός αν μιλάμε για κάνα 1.2 FIRE της FIAT που αντέχει τα πάντα και πρέπει να είναι χασάπης ο εγκαταστάτης για να το πάρεις στο χέρι. Σε τέτοια μοτέρ, ΟΚ, να βάλεις υγραέριο. Αλλά στα TSI δεν θα το τολμούσα με τίποτε.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#638007
Anonymous Founder έγραψε:Σήμερα δεν υπάρχουν απλά τεχνολογικά μοτέρ, εκτός αν μιλάμε για κάνα 1.2 FIRE της FIAT που αντέχει τα πάντα και πρέπει να είναι χασάπης ο εγκαταστάτης για να το πάρεις στο χέρι. Σε τέτοια μοτέρ, ΟΚ, να βάλεις υγραέριο. Αλλά στα TSI δεν θα το τολμούσα με τίποτε.


Γιατί θα βάζατε στον 1.0Τ της Ford? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#638012 Έτσι κι αλλιώς, κανείς δε θα πάει να βάλει υγραέριο σε μοντέλο του κουτιού. Θα βάλει στο παλιό του, που θέλει να το κάνει να μην καίει και δεν έχει λεφτά για καινούριο. Η πλειοψηφία είναι οχήματα δεκαετίας και βάλε.

Τώρα, ο Θανάσης προφανώς δεν καίγεται για οικονομία, αλλιώς θα είχε επιλέξει εξαρχής κάτι διαφορετικό. Αν ήμουν στη θέση του πάντως, θα έκανα μια ερώτηση στον εγκαταστάτη μου.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#638015 Εγώ περιμένω να δω το tce 1.0T LPG :eat:

Και μάλλον θα αγοράσω είμαι αποφασισμένος μετά από όλα αυτά :tomato:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#638022 Σουσ μην αποκαλύπτεις
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#638052
kostis20 έγραψε:Το 8μπεκο δεν είναι?

Ναι με αμεσο και εμμεσο ψεκασμό