Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#637926
kostis20 έγραψε:Καλά τα 190 το μήνα στη Θεσσαλονίκη είναι τρελά.Δε ξέρω βέβαια πως είναι η κατάσταση.
Εγώ απέναντι από την Αμερικανική πρεσβεία πληρώνω 80 τελική με τιμολόγιο...

< A3003 >


Τσιμισκή λέει οπότε καρα-κέντρο. Σε απόσταση αμερικανικής πρεσβείας από το καρα-κέντρο Αθήνας και εδώ γύρω στα 70-80 θα έδινε. Η προσφορά πάρκινγκ πάντως δεν είναι πολύ μεγάλη όντως. Αντίστοιχα και η ζήτηση δεν είναι ίδια, για αυτό και κάτι πάρκινγκ αρκετά κοντά στο κέντρο αλλά στη λάθος μεριά είναι ιστορικά άδεια. Ανακολουθία γενικώς.

Τεράστια ποσά ρε συ thanasisr16, τι να πω. Ασφάλεια, πάρκινγκ, ζημιές...
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#637932
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
Σιγά μην έχει διαφορά σε εργοστασιακό αμάξι που ειναι φτιαγμένο να δουλεύει με βενζίνες μαδαγασκάρης, κίνας και ισλανδίας. Πλασίμπο είναι.... και στα βελτιωμένα έχει διαφορα γτ οι διάφοροι προγραμματιστές πειράζουν αβανς για να χαίρονται αυτοι που πληρώνουν οτι το αμαξάκι έχει ........ άρπαγμα :yahoo:


ρε Χρησταρα,ουτε ο Γιαννακης δεν εγραφε τετοια. :lol:


Μη μου πεις πως ο Γιαννάκης είναι αυτός που νομίζω? :P

Παντως αλήθεια λέω. Ίσως φταίει που οτι μη βελτιωμένο έχω οδηγήσει δεν ειναι φτιαγμένο για καύσιμο με ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#637934
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Δε βάζω Νίκο συνέχεια γιατί ναι μεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και οικονομικά δε με συμφέρει και ο κατασκευαστής γράφει 95αρα αλλά με μια μικρή μείωση της ισχύος σε σχέση με βενζίνη 100 οκτανίων. Προσωπικα διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει και κάνω γέμισμα που και που για καθαρισμό.

Αν θέλεις να κάνεις καθαρισμό, η πιο λογική κίνηση είναι να βάζεις την V-power 98 οκτανίων της Shell κάθε τρίτη. Έχει όλα τα καθαριστικά και η τιμή είναι αυτή της απλής. Εγώ αυτό κάνω μόνιμα στην ΒΜW, όχι βέβαια πως έχω παρατηρήσει διαφορά. Η 100άρα σε μη βελτιωμένο μοτέρ έχει ελάχιστη διαφορά. Και το λέω έχοντας κάποτε την δυνατότητα να βάζω δωρεάν 100άρα επειδή την πλήρωνε η δουλειά.
Δεν ξέρω αν σε turbo μοτέρ (απλό πάντα, χωρίς βελτίωση) έχει μεγαλύτερη διαφορά, αλλά και πάλι, δεν αξίζει το αυξημένο κόστος θεωρώ.
Τέλος, είναι όντως πολλά τα λεφτά σε ένα χρόνο, ακόμη και αφαιρώντας το κόστος αντικατάστασης του μοτέρ, και πάλι μιλάμε για 11Κ. Είναι ποσό. Και φαίνεται πως τα περισσότερα έξοδα είναι περίπου ανελαστικά, άρα μέχρι να το εξοφλήσεις, θα είσαι κοντά στο 10χίλιαρο το χρόνο.
:help:

Όσο δεν βγάζει ζημιές χοντρές η 120i, δεν κάνω κίνηση για αλλαγή με την καμία. Ούτως ή άλλως για σουπερμίνι ή B-SUV θα γίνει η αλλαγή, λόγω γυναίκας. :lipsealed: :help:


Η 98 ειναι αυτη αμεσως μετα την 95 ή 2 βαθμους μετα? Γιατι την εβαλα στο δικο μου και εσβυσε δυο φορες ο κινητηρας στα πρωτα 100 μετρα. Ουτε δουλεψε ποτε σωστα (ειχα βαλει μονο 20 ευρω ευτυχως) μεχρι που εβαλα πισω ΕΚΟ 95. 1.5 τουρμπο αλλος κινητηρας απο τον δικο σου. Τωρα το Σελλ στην Κηφισιας να ειχε μουφα βενζινη δεν ξερω.


όντως τώρα? :lol: :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#637941
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
Σιγά μην έχει διαφορά σε εργοστασιακό αμάξι που ειναι φτιαγμένο να δουλεύει με βενζίνες μαδαγασκάρης, κίνας και ισλανδίας. Πλασίμπο είναι.... και στα βελτιωμένα έχει διαφορα γτ οι διάφοροι προγραμματιστές πειράζουν αβανς για να χαίρονται αυτοι που πληρώνουν οτι το αμαξάκι έχει ........ άρπαγμα :yahoo:


ρε Χρησταρα,ουτε ο Γιαννακης δεν εγραφε τετοια. :lol:


Μη μου πεις πως ο Γιαννάκης είναι αυτός που νομίζω? :P

Παντως αλήθεια λέω. Ίσως φταίει που οτι μη βελτιωμένο έχω οδηγήσει δεν ειναι φτιαγμένο για καύσιμο με ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ :inlove:


100 οκτανια ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ μας πουλανε τα καθικια? :s_omg
να μαζευτουμε να κανουμε ΜΗΝΥΣΕΙΣ :adminpower:
ΜΗΝΥΣΕΙΣ και στη Σεατ και στη Μιτσουμπισι,και σε καμια δεκαρια αλλους κατασκευαστες,που εχουν κανει λομπυ με τους πετρελαιαδες να βαζουμε 20% ακριβοτερη βενζινη που ειναι ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ.
Δεν θα πληρωνω εγω τα μερισματα του Μουσατου. :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#637948
GTS έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Εν μέσω πανδημίας καθόμουν και σκεφτόμουν τα λεφτά που έδωσα από πέρυσι 1/3/19 όπου το FR έκλεισε ένα χρόνο μέχρι σήμερα 31/3/20.
Πέρυσι είχα διανύσει 17.500km και μετά από 13 μήνες με 2.5 μήνες που ήταν σε ακινησία λόγω της ζημιάς :vava: και του στρατού έχω διανύσει 29.500km και το οδόμετρο γράφει 47.000km σε 23 μήνες κυκλοφορίας :dizzy:
Έχουμε και λέμε τα εξοδα που έκανα από πέρυσι μέχρι φέτος σε 13 μήνες για το FR.
Αντικατάσταση κίνητρα 5.100€
Φυλασσόμενο πάρκινγκ 2.000€
Ασφάλεια HD (μικτή) 750€
Καύσιμα 3.400€ (90% 95αρα 10% 100αρα)
3 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία,2 λιπαντικά σεβρις,1 μεγάλο 600€
Αλλαγή δίσκων μπροστά,τακάκια εμπρός πίσω 250€
Αλλαγή ελαστικών με Pirelli pz4 225/40/18 450€
Πλυντήριο αυτοκινήτου 200€
Δόσεις δανείου 3.300€
Τέλη κυκλοφορίας 165€
Βαφή αεροτομής και χερούλι οδηγού 100€
Συνολικό Ποσο σε 13 μήνες 16.315€ :dizzy:


Εδω λεμε λεφτα να εχεις να κινεις την οικονομια (Ελλαδα και Ισπανια που δοκιμαζεται απο τον κορονα). Πρεπει να δωσουμε παρασημο στους γονεις σου που μπορουν και ξοδευουν ακομα. :metalo:

Δισκοι μπροστα γιατι τοσο γρηγορα; Η αντικατασταση κινητηρα οντως ηταν κατι που δεν νομιζω να το ξαναπαθεις στην οδηγικη σου ζωη. Ολοι θα κανουμε καποια ζημια στα αμαξια οταν ημαστε νεοι οδηγοι και απειροι απλα σε εσενα ετυχε κατι που τα τελευταια χρονια ειναι σπανιο (λογω πολλων αυτοματων κλπ).

Τα αλλα εξοδα ειναι νορμαλ αν κανεις τοσα χμ που εκανες & παρκαρεις επι πληρωμη κλπ.

Γιατί είχαν κάνει μεγάλη πατούρα,υποθέτω από το κυνήγι που έτρωγε στην αρχή.
Είπα και 'γω δε θα βρεθεί κάποιος να πει για τα λεφτά από τους γονείς.Δυστυχώς έπρεπε να εκπληρώσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις και δε μπορούσα να δουλεύω το μαγαζί μου εγώ,αλλά οι γονείς μου.Δεν λέω οτι δεν βοήθησαν,φυσικά και βοήθησαν αλλά δεν είμαι και από τις περιπτώσεις που το παίζω μούρη με τα λεφτά του μπαμπά. :)
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#637951
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
Σιγά μην έχει διαφορά σε εργοστασιακό αμάξι που ειναι φτιαγμένο να δουλεύει με βενζίνες μαδαγασκάρης, κίνας και ισλανδίας. Πλασίμπο είναι.... και στα βελτιωμένα έχει διαφορα γτ οι διάφοροι προγραμματιστές πειράζουν αβανς για να χαίρονται αυτοι που πληρώνουν οτι το αμαξάκι έχει ........ άρπαγμα :yahoo:


ρε Χρησταρα,ουτε ο Γιαννακης δεν εγραφε τετοια. :lol:


Μη μου πεις πως ο Γιαννάκης είναι αυτός που νομίζω? :P

Παντως αλήθεια λέω. Ίσως φταίει που οτι μη βελτιωμένο έχω οδηγήσει δεν ειναι φτιαγμένο για καύσιμο με ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ :inlove:


100 οκτανια ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ μας πουλανε τα καθικια? :s_omg
να μαζευτουμε να κανουμε ΜΗΝΥΣΕΙΣ :adminpower:
ΜΗΝΥΣΕΙΣ και στη Σεατ και στη Μιτσουμπισι,και σε καμια δεκαρια αλλους κατασκευαστες,που εχουν κανει λομπυ με τους πετρελαιαδες να βαζουμε 20% ακριβοτερη βενζινη που ειναι ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ.
Δεν θα πληρωνω εγω τα μερισματα του Μουσατου. :adminpower:


Εγω αν με φωνάξεις θα σε υποστηρίξω.
και μετά θα έρθεις εσύ που θα μηνύσω τη Unilever γτ πήγα με μια σταγόνα απορρυπαντικού να πλύνω 79 πιάτα και καθαρισαν τα 15 :x
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#637953 Στα καλά νέα με το μοτέρ το θέμα με τη θερμοκρασία λαδιού φαίνεται ότι έστρωσε,εκτός από την φορά που μόλις το οδήγησα μετά το σέρβισ η θερμοκρασία κυμαένται μεταξύ 99-105 βαθμούς
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#637954
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
dimviii έγραψε:
Miatakias έγραψε:
Σιγά μην έχει διαφορά σε εργοστασιακό αμάξι που ειναι φτιαγμένο να δουλεύει με βενζίνες μαδαγασκάρης, κίνας και ισλανδίας. Πλασίμπο είναι.... και στα βελτιωμένα έχει διαφορα γτ οι διάφοροι προγραμματιστές πειράζουν αβανς για να χαίρονται αυτοι που πληρώνουν οτι το αμαξάκι έχει ........ άρπαγμα :yahoo:


ρε Χρησταρα,ουτε ο Γιαννακης δεν εγραφε τετοια. :lol:


Μη μου πεις πως ο Γιαννάκης είναι αυτός που νομίζω? :P

Παντως αλήθεια λέω. Ίσως φταίει που οτι μη βελτιωμένο έχω οδηγήσει δεν ειναι φτιαγμένο για καύσιμο με ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ :inlove:


100 οκτανια ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ μας πουλανε τα καθικια? :s_omg
να μαζευτουμε να κανουμε ΜΗΝΥΣΕΙΣ :adminpower:
ΜΗΝΥΣΕΙΣ και στη Σεατ και στη Μιτσουμπισι,και σε καμια δεκαρια αλλους κατασκευαστες,που εχουν κανει λομπυ με τους πετρελαιαδες να βαζουμε 20% ακριβοτερη βενζινη που ειναι ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ.
Δεν θα πληρωνω εγω τα μερισματα του Μουσατου. :adminpower:


Εγω αν με φωνάξεις θα σε υποστηρίξω.
και μετά θα έρθεις εσύ που θα μηνύσω τη Unilever γτ πήγα με μια σταγόνα απορρυπαντικού να πλύνω 79 πιάτα και καθαρισαν τα 15 :x


δλδ εκτος οτι δεν βλεπεις διαφορα με 100αρα,δεν ξερεις να πλενεις και πιατα.
Το 12 αρι τσονυ απο το πλε το ξεχωριζεις,ή να ετοιμασω και εκει ΜΗΝΥΣΕΙΣ? :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#637972 Θα μπορούσες να διαιρέσεις τα έξοδα καυσίμων στα δύο, αλλά δεν τολμώ να προφέρω τη λέξη "υγραέριο" εδώ μέσα.

Από εκεί και πέρα, με ένα Tesla, ξεκινώντας γεμάτος από την Αθήνα και φουλάροντας στην Αταλάντη, μια χαρά φτάνεις Θεσσαλονίκη. Βέβαια, το Αθήνα-Αταλάντη μπορεί να γίνει τάπα, αλλά το Αταλάντη-Θεσσαλονίκη θα πρέπει να είναι προσεκτικό. Με κλιματισμό, λογικά δε θα πρέπει να ξεπεράσεις τα 120. Επειδή όμως η χρέωση στην Αταλάντη είναι ληστρική, δε θα κάνεις την απίστευτη οικονομία που περιμένεις. Δηλαδή το 1,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα ισχύει μόνο για φόρτιση σε νυχτερινό οικιακό τιμολόγιο.

Πολύ καλή λύση είναι το Leon 1.5 φυσικό αέριο. Πας με 150 και πληρώνεις 3,5 ευρώ στα 100. Κι έχεις σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο, άσε που μπορείς να του φορέσεις αμορτισέρ/ελατήρια/αντιστρεπτικές/τροχούς και να το φέρεις πάρα πολύ κοντά.

Με την υπάρχουσα κατάσταση, υγραέριο και ξερό ψωμί.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#637973
Dimsabas έγραψε:Θα μπορούσες να διαιρέσεις τα έξοδα καυσίμων στα δύο, αλλά δεν τολμώ να προφέρω τη λέξη "υγραέριο" εδώ μέσα.

Από εκεί και πέρα, με ένα Tesla, ξεκινώντας γεμάτος από την Αθήνα και φουλάροντας στην Αταλάντη, μια χαρά φτάνεις Θεσσαλονίκη. Βέβαια, το Αθήνα-Αταλάντη μπορεί να γίνει τάπα, αλλά το Αταλάντη-Θεσσαλονίκη θα πρέπει να είναι προσεκτικό. Με κλιματισμό, λογικά δε θα πρέπει να ξεπεράσεις τα 120. Επειδή όμως η χρέωση στην Αταλάντη είναι ληστρική, δε θα κάνεις την απίστευτη οικονομία που περιμένεις. Δηλαδή το 1,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα ισχύει μόνο για φόρτιση σε νυχτερινό οικιακό τιμολόγιο.

Πολύ καλή λύση είναι το Leon 1.5 φυσικό αέριο. Πας με 150 και πληρώνεις 3,5 ευρώ στα 100. Κι έχεις σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο, άσε που μπορείς να του φορέσεις αμορτισέρ/ελατήρια/αντιστρεπτικές/τροχούς και να το φέρεις πάρα πολύ κοντά.

Με την υπάρχουσα κατάσταση, υγραέριο και ξερό ψωμί.


Άρα τι προτείνεις να το μετατρέψει σε υγραέριο?

Γιατί νομίζω το τέσλα είναι λίγο εκτός budget του. :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#637974 Μετατροπή σε υγραέριο, εγκρίνω. Θα λυθεί και το ζήτημα με την τσιμπημενη κατανάλωση λαδιού.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#637976 Ο σχολιασμός για το ηλεκτρικό έγινε για το πόσο οικονομικά μπορεί να κινηθεί ένα τέτοιο όχημα κι αν μπορεί να βγάλει τόση μεγάλη απόσταση. Από εκεί και πέρα, φατσεμπουκικός γνωστός έφερε ένα Hyundai Kona electric από τη Γερμανία, ενάμιση έτους, 33 χιλιάρικα στην πόρτα του. Αυτονομία παραπλήσια με Tesla, 450+ χιλιόμετρα.

Στην παρούσα κατάσταση, το υγραέριο είναι μονόδρομος ΑΝ θέλει να κάνει οικονομία.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#637977
Dimsabas έγραψε:
Στην παρούσα κατάσταση, το υγραέριο είναι μονόδρομος ΑΝ θέλει να κάνει οικονομία.


Σχετικό είναι αυτό. Υπάρχει κόστος εγκατάστασης, υπάρχει απώλεια χώρου αποσκευών, υπάρχει ενδεχόμενο σε κάποια, αρκετά ίσως, χιλιόμετρα να πάρει έδρες βαλβίδων στο χέρι..
Όπου τότε η όποια οικονομία θα πάει περίπατο.

Σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν θα το έκανα ποτέ. Είναι μία μετατροπή η οποία θα μειώσει ακόμα και την μεταπώληση του.

Αν θες οικονομία αγοράζεις υβριδικό ή ντίζελ.

Για να αγοράσει τούρμπο 1,8 λίτρων δεν νομίζω ότι είχε σαν προτεραιότητα αυτήν.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#637979
thanasisr16 έγραψε:
GTS έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Εν μέσω πανδημίας καθόμουν και σκεφτόμουν τα λεφτά που έδωσα από πέρυσι 1/3/19 όπου το FR έκλεισε ένα χρόνο μέχρι σήμερα 31/3/20.
Πέρυσι είχα διανύσει 17.500km και μετά από 13 μήνες με 2.5 μήνες που ήταν σε ακινησία λόγω της ζημιάς :vava: και του στρατού έχω διανύσει 29.500km και το οδόμετρο γράφει 47.000km σε 23 μήνες κυκλοφορίας :dizzy:
Έχουμε και λέμε τα εξοδα που έκανα από πέρυσι μέχρι φέτος σε 13 μήνες για το FR.
Αντικατάσταση κίνητρα 5.100€
Φυλασσόμενο πάρκινγκ 2.000€
Ασφάλεια HD (μικτή) 750€
Καύσιμα 3.400€ (90% 95αρα 10% 100αρα)
3 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία,2 λιπαντικά σεβρις,1 μεγάλο 600€
Αλλαγή δίσκων μπροστά,τακάκια εμπρός πίσω 250€
Αλλαγή ελαστικών με Pirelli pz4 225/40/18 450€
Πλυντήριο αυτοκινήτου 200€
Δόσεις δανείου 3.300€
Τέλη κυκλοφορίας 165€
Βαφή αεροτομής και χερούλι οδηγού 100€
Συνολικό Ποσο σε 13 μήνες 16.315€ :dizzy:


Εδω λεμε λεφτα να εχεις να κινεις την οικονομια (Ελλαδα και Ισπανια που δοκιμαζεται απο τον κορονα). Πρεπει να δωσουμε παρασημο στους γονεις σου που μπορουν και ξοδευουν ακομα. :metalo:

Δισκοι μπροστα γιατι τοσο γρηγορα; Η αντικατασταση κινητηρα οντως ηταν κατι που δεν νομιζω να το ξαναπαθεις στην οδηγικη σου ζωη. Ολοι θα κανουμε καποια ζημια στα αμαξια οταν ημαστε νεοι οδηγοι και απειροι απλα σε εσενα ετυχε κατι που τα τελευταια χρονια ειναι σπανιο (λογω πολλων αυτοματων κλπ).

Τα αλλα εξοδα ειναι νορμαλ αν κανεις τοσα χμ που εκανες & παρκαρεις επι πληρωμη κλπ.

Γιατί είχαν κάνει μεγάλη πατούρα,υποθέτω από το κυνήγι που έτρωγε στην αρχή.
Είπα και 'γω δε θα βρεθεί κάποιος να πει για τα λεφτά από τους γονείς.Δυστυχώς έπρεπε να εκπληρώσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις και δε μπορούσα να δουλεύω το μαγαζί μου εγώ,αλλά οι γονείς μου.Δεν λέω οτι δεν βοήθησαν,φυσικά και βοήθησαν αλλά δεν είμαι και από τις περιπτώσεις που το παίζω μούρη με τα λεφτά του μπαμπά. :)

Δεν το εγραψα γιαυτο, απλα ειχα την εντυπωση ότι λογω ηλικιας δεν θα εχεις βγαλει ακομα δικα σου χρηματα. Αν πραγματι εχεις ένα πετυχημενο μαγαζι, μια χαρα τοτε τα εξοδα που κανεις είναι λογικα για τα χμ που εβαλες στο αμαξι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#637988
thanasisr16 έγραψε:Καύσιμα 3.400€ (90% 95αρα 10% 100αρα)


Αν έχεις κάνει 47000χλμ και έχεις χαλάσει 3400€ σε καύσιμα:

-αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε 1€, έκανες 13.8χλμ
-με μια μέση τιμή βενζίνης τα 1.6€/λτ αυτά τα 2 χρόνια
-συνεπάγεται ότι κάθε 1€ βενζίνης, είναι 0.625 λίτρα
-δηλαδή θες 0.625λτ για να διανύσεις 13.8χλμ
-συνεπάγεται ότι γράφεις μια κατανάλωση καυσίμου της τάξεως των 4.53λτ/100χλμ

Πραγματικά τα πιο οικονομικά 180 άλογα σε όλο το διαγαλαξιακό σύστημα...


edit: 29500km έκανες

άρα

-αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε 1€, έκανες 8.68χλμ
-με μια μέση τιμή βενζίνης τα 1.6€/λτ αυτά τα 2 χρόνια
-συνεπάγεται ότι κάθε 1€ βενζίνης, είναι 0.625 λίτρα
-δηλαδή θες 0.625λτ για να διανύσεις 8.68χλμ
-συνεπάγεται ότι γράφεις μια κατανάλωση καυσίμου της τάξεως των 7.2λτ/100χλμ
Τελευταία επεξεργασία από Giuseppe Busso και 31 Μαρ 2020, 17:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά