Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#637865 Εαν εξαιρέσεις τη ζημιά στο κινητήρα τα υπόλοιπα θα τα γλύτωνες μόνο με Uber ή ταξί. Μια χαρά έξοδα ειναι οπότε μη τα προσθέτεις καλύτερα γιατί η συζήτηση μπορεί να καταλήξει στο αν χρειάζεσαι αυτοκίνητο ή όχι :D

Για την 95άρα μια χαρά κάνεις και τη βάζεις και προφανώς δε βλέπεις διαφορά με τη 100άρα. Καθαρισμό (και καλά) θα μπορούσες να κάνεις και με πρόσθετα στην 95αρα (θα σου έβγαινε πιο ακριβά αλλά πιθανώς με καλύτερα αποτελέσματα )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#637866
thanasisr16 έγραψε:Δε βάζω Νίκο συνέχεια γιατί ναι μεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και οικονομικά δε με συμφέρει και ο κατασκευαστής γράφει 95αρα αλλά με μια μικρή μείωση της ισχύος σε σχέση με βενζίνη 100 οκτανίων. Προσωπικα διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει και κάνω γέμισμα που και που για καθαρισμό.

Αν θέλεις να κάνεις καθαρισμό, η πιο λογική κίνηση είναι να βάζεις την V-power 98 οκτανίων της Shell κάθε τρίτη. Έχει όλα τα καθαριστικά και η τιμή είναι αυτή της απλής. Εγώ αυτό κάνω μόνιμα στην ΒΜW, όχι βέβαια πως έχω παρατηρήσει διαφορά. Η 100άρα σε μη βελτιωμένο μοτέρ έχει ελάχιστη διαφορά. Και το λέω έχοντας κάποτε την δυνατότητα να βάζω δωρεάν 100άρα επειδή την πλήρωνε η δουλειά.
Δεν ξέρω αν σε turbo μοτέρ (απλό πάντα, χωρίς βελτίωση) έχει μεγαλύτερη διαφορά, αλλά και πάλι, δεν αξίζει το αυξημένο κόστος θεωρώ.
Τέλος, είναι όντως πολλά τα λεφτά σε ένα χρόνο, ακόμη και αφαιρώντας το κόστος αντικατάστασης του μοτέρ, και πάλι μιλάμε για 11Κ. Είναι ποσό. Και φαίνεται πως τα περισσότερα έξοδα είναι περίπου ανελαστικά, άρα μέχρι να το εξοφλήσεις, θα είσαι κοντά στο 10χίλιαρο το χρόνο.
:help:

Όσο δεν βγάζει ζημιές χοντρές η 120i, δεν κάνω κίνηση για αλλαγή με την καμία. Ούτως ή άλλως για σουπερμίνι ή B-SUV θα γίνει η αλλαγή, λόγω γυναίκας. :lipsealed: :help:
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#637869
Anonymous Founder έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Δε βάζω Νίκο συνέχεια γιατί ναι μεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και οικονομικά δε με συμφέρει και ο κατασκευαστής γράφει 95αρα αλλά με μια μικρή μείωση της ισχύος σε σχέση με βενζίνη 100 οκτανίων. Προσωπικα διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει και κάνω γέμισμα που και που για καθαρισμό.


Δεν ξέρω αν σε turbo μοτέρ (απλό πάντα, χωρίς βελτίωση) έχει μεγαλύτερη διαφορά, αλλά και πάλι, δεν αξίζει το αυξημένο κόστος θεωρώ.
Όσο δεν βγάζει ζημιές χοντρές η 120i, δεν κάνω κίνηση για αλλαγή με την καμία. Ούτως ή άλλως για σουπερμίνι ή B-SUV θα γίνει η αλλαγή, λόγω γυναίκας. :lipsealed: :help:


Σιγά μην έχει διαφορά σε εργοστασιακό αμάξι που ειναι φτιαγμένο να δουλεύει με βενζίνες μαδαγασκάρης, κίνας και ισλανδίας. Πλασίμπο είναι.... και στα βελτιωμένα έχει διαφορα γτ οι διάφοροι προγραμματιστές πειράζουν αβανς για να χαίρονται αυτοι που πληρώνουν οτι το αμαξάκι έχει ........ άρπαγμα :yahoo:

Όσο βλέπεις το αυτοκίνητο με οικονομοτεχνικά κριτήρια η αλλαγή δεν ειναι ποτε επιβεβλημένη, πάντα σχεδόν θα συμφέρει να το κρατήσεις. Άρα το κάνεις μόνο αν αλλάξουν οι ανάγκες (και προφανώς εαν δε μιλάμε για ειδικά αμάξια) που και πάλι να δώσεις ένα κοινό χατσμπακ για να πάρεις ενα αντίστοιχο B-segm???
Άβαταρ μέλους
By elteo
#637870
Miatakias έγραψε:Για την 95άρα μια χαρά κάνεις και τη βάζεις και προφανώς δε βλέπεις διαφορά με τη 100άρα. Καθαρισμό (και καλά) θα μπορούσες να κάνεις και με πρόσθετα στην 95αρα (θα σου έβγαινε πιο ακριβά αλλά πιθανώς με καλύτερα αποτελέσματα )


BP active 95 καθαρίζει σε νορμάλ τιμή για 95αρα.
https://www.bp.com/el_gr/greece/retail/ ... logie.html
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#637871 Νομίζω ότι καλή λύση καθαρισμού είναι το Carbon off που κάνουν κάποιοι:
https://carbonenginecleaning.gr/

Αμφιβάλω αν η βενζίνη κάνει κάτι ουσιαστικό.

Τώρα σχετικά με τα έξοδα, το θέμα είναι ό,τι κάνεις να το απολαμβάνεις και ο Θανάσης το χαίρεται. Τώρα αν αυτό κοστίζει 50, 500 ή 1000 ευρώ το μήνα λίγη σημασία έχει εφόσον τα διαθέτει και το απολαμβάνει το παιδί. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#637872
Nikos! έγραψε:Νομίζω ότι καλή λύση καθαρισμού είναι το Carbon off που κάνουν κάποιοι:
https://carbonenginecleaning.gr/



Αυτοί έχουν καμία φωτογραφία με πριν/μετά;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#637873
Miatakias έγραψε:
Σιγά μην έχει διαφορά σε εργοστασιακό αμάξι που ειναι φτιαγμένο να δουλεύει με βενζίνες μαδαγασκάρης, κίνας και ισλανδίας. Πλασίμπο είναι.... και στα βελτιωμένα έχει διαφορα γτ οι διάφοροι προγραμματιστές πειράζουν αβανς για να χαίρονται αυτοι που πληρώνουν οτι το αμαξάκι έχει ........ άρπαγμα :yahoo:


ρε Χρησταρα,ουτε ο Γιαννακης δεν εγραφε τετοια. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#637876
Anonymous Founder έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Δε βάζω Νίκο συνέχεια γιατί ναι μεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και οικονομικά δε με συμφέρει και ο κατασκευαστής γράφει 95αρα αλλά με μια μικρή μείωση της ισχύος σε σχέση με βενζίνη 100 οκτανίων. Προσωπικα διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει και κάνω γέμισμα που και που για καθαρισμό.

Αν θέλεις να κάνεις καθαρισμό, η πιο λογική κίνηση είναι να βάζεις την V-power 98 οκτανίων της Shell κάθε τρίτη. Έχει όλα τα καθαριστικά και η τιμή είναι αυτή της απλής. Εγώ αυτό κάνω μόνιμα στην ΒΜW, όχι βέβαια πως έχω παρατηρήσει διαφορά. Η 100άρα σε μη βελτιωμένο μοτέρ έχει ελάχιστη διαφορά. Και το λέω έχοντας κάποτε την δυνατότητα να βάζω δωρεάν 100άρα επειδή την πλήρωνε η δουλειά.
Δεν ξέρω αν σε turbo μοτέρ (απλό πάντα, χωρίς βελτίωση) έχει μεγαλύτερη διαφορά, αλλά και πάλι, δεν αξίζει το αυξημένο κόστος θεωρώ.


Βγάλε το κόστος απ'έξω. Όντως δεν έχει καμία διαφορά. Είναι placebo.



Εκτός



και






αν






σκεφτείς ότι εγώ με χειροκίνητο 1.8 μαμά και 100άρα βενζίνη και φίλος με 1.8 DSG μαμά και 95άρα βενζίνη, στέκεται πίσω μου...









είναι ΦΩΤΟΣΟΠ
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#637877 Τα έξοδα για parking είναι πολλά μόνο.Και ουσιαστικά τα μόνα που θα μπορούσαν να μειωθούν.
Αλλά άμα πληρώνεις και στο σπίτι και στη δουλειά...
Καλά τα 190 το μήνα στη Θεσσαλονίκη είναι τρελά.Δε ξέρω βέβαια πως είναι η κατάσταση.
Εγώ απέναντι από την Αμερικανική πρεσβεία πληρώνω 80 τελική με τιμολόγιο...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#637881 Κωστή, δεν έχει καμία σχέση η προσφορά πάρκινγκ στην Αθήνα σε σχέση με την Θεσσαλονική. Στην Αθήνα και ειδικά στο κέντρο (δεν εννοώ Πλάκα, Μοναστηράκι κλπ, εκεί είναι ακριβώς το αντίθετο), υπάρχουν πάρα πολλά και ο ανταγωνισμός έχει ρίξει τις τιμές στα τάρταρα. Εγώ όταν κατεβαίνω για δουλειά, συνήθως πληρώνω 5 ή 6€ για 3-4 ώρες που θα μείνω εκεί.
Ειδικά με το Parkaround στο κινητό, βρίσκεις πάντα πολύ φθηνά.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#637889
thanasisr16 έγραψε:Εν μέσω πανδημίας καθόμουν και σκεφτόμουν τα λεφτά που έδωσα από πέρυσι 1/3/19 όπου το FR έκλεισε ένα χρόνο μέχρι σήμερα 31/3/20.
Πέρυσι είχα διανύσει 17.500km και μετά από 13 μήνες με 2.5 μήνες που ήταν σε ακινησία λόγω της ζημιάς :vava: και του στρατού έχω διανύσει 29.500km και το οδόμετρο γράφει 47.000km σε 23 μήνες κυκλοφορίας :dizzy:
Έχουμε και λέμε τα εξοδα που έκανα από πέρυσι μέχρι φέτος σε 13 μήνες για το FR.
Αντικατάσταση κίνητρα 5.100€
Φυλασσόμενο πάρκινγκ 2.000€
Ασφάλεια HD (μικτή) 750€
Καύσιμα 3.400€ (90% 95αρα 10% 100αρα)
3 επισκέψεις στην αντιπροσωπεία,2 λιπαντικά σεβρις,1 μεγάλο 600€
Αλλαγή δίσκων μπροστά,τακάκια εμπρός πίσω 250€
Αλλαγή ελαστικών με Pirelli pz4 225/40/18 450€
Πλυντήριο αυτοκινήτου 200€
Δόσεις δανείου 3.300€
Τέλη κυκλοφορίας 165€
Βαφή αεροτομής και χερούλι οδηγού 100€
Συνολικό Ποσο σε 13 μήνες 16.315€ :dizzy:


Εδω λεμε λεφτα να εχεις να κινεις την οικονομια (Ελλαδα και Ισπανια που δοκιμαζεται απο τον κορονα). Πρεπει να δωσουμε παρασημο στους γονεις σου που μπορουν και ξοδευουν ακομα. :metalo:

Δισκοι μπροστα γιατι τοσο γρηγορα; Η αντικατασταση κινητηρα οντως ηταν κατι που δεν νομιζω να το ξαναπαθεις στην οδηγικη σου ζωη. Ολοι θα κανουμε καποια ζημια στα αμαξια οταν ημαστε νεοι οδηγοι και απειροι απλα σε εσενα ετυχε κατι που τα τελευταια χρονια ειναι σπανιο (λογω πολλων αυτοματων κλπ).

Τα αλλα εξοδα ειναι νορμαλ αν κανεις τοσα χμ που εκανες & παρκαρεις επι πληρωμη κλπ.
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 31 Μαρ 2020, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By GTS
#637892
Anonymous Founder έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Δε βάζω Νίκο συνέχεια γιατί ναι μεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και οικονομικά δε με συμφέρει και ο κατασκευαστής γράφει 95αρα αλλά με μια μικρή μείωση της ισχύος σε σχέση με βενζίνη 100 οκτανίων. Προσωπικα διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει και κάνω γέμισμα που και που για καθαρισμό.

Αν θέλεις να κάνεις καθαρισμό, η πιο λογική κίνηση είναι να βάζεις την V-power 98 οκτανίων της Shell κάθε τρίτη. Έχει όλα τα καθαριστικά και η τιμή είναι αυτή της απλής. Εγώ αυτό κάνω μόνιμα στην ΒΜW, όχι βέβαια πως έχω παρατηρήσει διαφορά. Η 100άρα σε μη βελτιωμένο μοτέρ έχει ελάχιστη διαφορά. Και το λέω έχοντας κάποτε την δυνατότητα να βάζω δωρεάν 100άρα επειδή την πλήρωνε η δουλειά.
Δεν ξέρω αν σε turbo μοτέρ (απλό πάντα, χωρίς βελτίωση) έχει μεγαλύτερη διαφορά, αλλά και πάλι, δεν αξίζει το αυξημένο κόστος θεωρώ.
Τέλος, είναι όντως πολλά τα λεφτά σε ένα χρόνο, ακόμη και αφαιρώντας το κόστος αντικατάστασης του μοτέρ, και πάλι μιλάμε για 11Κ. Είναι ποσό. Και φαίνεται πως τα περισσότερα έξοδα είναι περίπου ανελαστικά, άρα μέχρι να το εξοφλήσεις, θα είσαι κοντά στο 10χίλιαρο το χρόνο.
:help:

Όσο δεν βγάζει ζημιές χοντρές η 120i, δεν κάνω κίνηση για αλλαγή με την καμία. Ούτως ή άλλως για σουπερμίνι ή B-SUV θα γίνει η αλλαγή, λόγω γυναίκας. :lipsealed: :help:


Η 98 ειναι αυτη αμεσως μετα την 95 ή 2 βαθμους μετα? Γιατι την εβαλα στο δικο μου και εσβυσε δυο φορες ο κινητηρας στα πρωτα 100 μετρα. Ουτε δουλεψε ποτε σωστα (ειχα βαλει μονο 20 ευρω ευτυχως) μεχρι που εβαλα πισω ΕΚΟ 95. 1.5 τουρμπο αλλος κινητηρας απο τον δικο σου. Τωρα το Σελλ στην Κηφισιας να ειχε μουφα βενζινη δεν ξερω.
Τελευταία επεξεργασία από GTS και 31 Μαρ 2020, 12:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By JBT
#637893 Πόσο θα ήταν άραγε το μαλλί εάν ήταν ηλεκτρικό το αυτοκίνητο; :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#637895
JBT έγραψε:Πόσο θα ήταν άραγε το μαλλί εάν ήταν ηλεκτρικό το αυτοκίνητο; :lipsealed:


Δεν θα μπορουσε να κανει το Αθηνα-Θεσ. με ηλεκτρικο που τα πολλα χμ πηγαν στο πανω κατω. Οποτε δεν ειναι συγκρισιμο. Το Λεον που εχει μια χαρα οικονομικο ειναι και γρηγορο αμαξι. Καλυτερο συνδυασμο δεν θα μορουσε να βρει. Απλα εκανε πολλα χμ.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#637897 @JBT ανεβάζεις το λέβελ δυσκολίας γιατί το παιδί θα πρέπει να βρει γκαράζ και θέση με πρίζα φόρτισης. :lol:


drdino έγραψε:
Nikos! έγραψε:Νομίζω ότι καλή λύση καθαρισμού είναι το Carbon off που κάνουν κάποιοι:
https://carbonenginecleaning.gr/



Αυτοί έχουν καμία φωτογραφία με πριν/μετά;


Έχει κάτι φωτογραφίες εδώ:

https://carbonenginecleaning.gr/%ce%ba% ... %89%ce%bd/