- 31 Μαρ 2020, 11:30
#637866
thanasisr16 έγραψε:Δε βάζω Νίκο συνέχεια γιατί ναι μεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και οικονομικά δε με συμφέρει και ο κατασκευαστής γράφει 95αρα αλλά με μια μικρή μείωση της ισχύος σε σχέση με βενζίνη 100 οκτανίων. Προσωπικα διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει και κάνω γέμισμα που και που για καθαρισμό.
Αν θέλεις να κάνεις καθαρισμό, η πιο λογική κίνηση είναι να βάζεις την V-power 98 οκτανίων της Shell κάθε τρίτη. Έχει όλα τα καθαριστικά και η τιμή είναι αυτή της απλής. Εγώ αυτό κάνω μόνιμα στην ΒΜW, όχι βέβαια πως έχω παρατηρήσει διαφορά. Η 100άρα σε μη βελτιωμένο μοτέρ έχει ελάχιστη διαφορά. Και το λέω έχοντας κάποτε την δυνατότητα να βάζω δωρεάν 100άρα επειδή την πλήρωνε η δουλειά.
Δεν ξέρω αν σε turbo μοτέρ (απλό πάντα, χωρίς βελτίωση) έχει μεγαλύτερη διαφορά, αλλά και πάλι, δεν αξίζει το αυξημένο κόστος θεωρώ.
Τέλος, είναι όντως πολλά τα λεφτά σε ένα χρόνο, ακόμη και αφαιρώντας το κόστος αντικατάστασης του μοτέρ, και πάλι μιλάμε για 11Κ. Είναι ποσό. Και φαίνεται πως τα περισσότερα έξοδα είναι περίπου ανελαστικά, άρα μέχρι να το εξοφλήσεις, θα είσαι κοντά στο 10χίλιαρο το χρόνο.
Όσο δεν βγάζει ζημιές χοντρές η 120i, δεν κάνω κίνηση για αλλαγή με την καμία. Ούτως ή άλλως για σουπερμίνι ή B-SUV θα γίνει η αλλαγή, λόγω γυναίκας.