George_Prix έγραψε:Τι εκανε ο ανθρωπος παλι!!! Ρισπεκτ απο καποιον σαν εμενα που το συμπληρωμα λαδιου του φαινεται εξαντλητικη διαδικασια
Εξαρτάται απο την συχνότητα.
Που συμπληρώνεις λάδια.
bill33 έγραψε:George_Prix έγραψε:Τι εκανε ο ανθρωπος παλι!!! Ρισπεκτ απο καποιον σαν εμενα που το συμπληρωμα λαδιου του φαινεται εξαντλητικη διαδικασια
Εξαρτάται απο την συχνότητα.
Που συμπληρώνεις λάδια.
Γεγονος ειναι οτι τσιμπαει παραπανω λαδακι απο το κανονικο
When the going gets tough, the tough get going
Ένας έλεγχος μετά από καμιά 250αρια χιλιόμετρα. Τα πράγματα δείχνουν στεγνά
αλλα στην καθημερινοτητα αμα μπορούμε να απαλλαγούμε απο αυτα τα υλικά , κέρδος θα ειναι
Γιάννη χρόνια πολλά για χθες.
Ολοκλήρωσα την εισαγωγή με μια ανοιχτού τύπου του οίκου RAMAIR. Το αμάξι κάνει γαμώ τους ήχους, ναι οκ έχει και δόσεις καγκουριάς γιατί ακούς συνέχεια τη σκάστρα πλέον, αλλά είναι Ντίμη approved οπτικοακουστικά.
Έγιναν και οι απαραίτητες μετρήσεις. Αρχικά δεν μου άρεσαν τα νούμερα που είδα και έτσι επέστρεψα να πάρω μαζί μου το μαμά φ/κ. Φεύγω ξανά και πάω σε σημείο που θα κάνω όσο μπορώ το ίδιο πάτημα με Ramair αλλά και με ΟΕΜ φ/κ. Πατάω, πάω λύνω και δένω με τα εργαλεία μέσα στη νύχτα και με διαφορά 20 περίπου λεπτών η νέα εισαγωγή έδωσε 0.17sec διορθωμένο νούμερο σε απόλυτη ευθεία υπέρ της Ramair και περίπου 2-3 μέτρα λιγότερο στα 200km/h. Είναι μια σημαντική διαφορά αφού αυτό μπορεί να σου δώσει τη νίκη σε μια κόντρα. Πωπω τι λέω. Ποιος έχει χακάρει το ακάου μου
Μαμά φιλτροκούτι
διορθωμένο 15,86
Ramair
διορθωμένο 15,69
Πέρα από την πλάκα, πιο πολύ το έκανα για τον ήχο. Ούτως ή άλλως το 80% της εισαγωγής σε αυτά τα μοτέρ είναι το turbo inlet και η σωλήνα μετά το κουτί. Αλλά και το ΟΕΜ κουτί είναι άριστα σχεδιασμένο απλά περιορίζει τον ήχο. Εξάλλου τοποθετείται αυτούσιο στα 2λτ 320 ίππων.
sebastian έγραψε:Μεγειεες!
Δε θελει διορθωση το προγραμμα με την αλλαγη?
Κοίτα, στο stage1 που είμαι, μάλλον δεν χρειάζεται. Όταν πας για stage2, που είναι φουλ περιφερειακά, καλό είναι να τα φοράς από πριν εννοείται για να δει ο προγραμματιστής στα logs τι μπορεί να δώσει και που. Και αυτό αφορά τα custom προγράμματα, όχι επώνυμες κονσέρβες.
Ευχαριστώ
Εσύ θα καταλάβεις το γιατί αλλά P-Gear P610 να πάρεις. Τέρμα πια οι ζητιανιές
Σήμερα έβαλα και μια μπάρα θόλων που είχα αγοράσει. Ομολογώ ότι με έχει εντυπωσιάσει το δέσιμο που έκανε στο αμάξι. Δεν το περίμενα.