- 31 Μαρ 2020, 17:55
#637992
Νίκος Παππάς έγραψε:Dimsabas έγραψε:
Στην παρούσα κατάσταση, το υγραέριο είναι μονόδρομος ΑΝ θέλει να κάνει οικονομία.
Σχετικό είναι αυτό. Υπάρχει κόστος εγκατάστασης, υπάρχει απώλεια χώρου αποσκευών, υπάρχει ενδεχόμενο σε κάποια, αρκετά ίσως, χιλιόμετρα να πάρει έδρες βαλβίδων στο χέρι..
Όπου τότε η όποια οικονομία θα πάει περίπατο.
Σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν θα το έκανα ποτέ. Είναι μία μετατροπή η οποία θα μειώσει ακόμα και την μεταπώληση του.
Αν θες οικονομία αγοράζεις υβριδικό ή ντίζελ.
Για να αγοράσει τούρμπο 1,8 λίτρων δεν νομίζω ότι είχε σαν προτεραιότητα αυτήν.
Από το Mi A1.
Το κόστος εγκατάστασης είναι στο χιλιάρικο και το έχεις αποσβέσει σε 20 χιλιάδες χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, θα γλιτώνεις ένα 500άρικο κάθε 10Κ χιλιόμετρα. Ναι, μπορεί σε 200Κ να βγάλει βλάβη στις βαλβίδες, αν κι αυτό ισχύει για τα ιαπωνικά, όχι για τα ευρωπαϊκά. Ε, θα δώσεις ένα χιλιάρικο και θα έχει γλιτώσει άλλα 9 στο μεταξύ.
Εννοείται ότι σε καινούριο αυτοκίνητο, επιλέγεις εξαρχής άλλο καύσιμο κι όχι το χειρότερο από θέμα οικονομίας. Αφού όμως το αγόρασε, τώρα μία είναι η λύση.
Ο χώρος αποσκευών μειώνεται όσο όγκο καταλαμβάνει η ρεζέρβα στο πορτ μπαγκάζ. Κλάιν δηλαδή αν μιλάμε για εργένη ή ζευγάρι μέσα σε Leon, στη χειρότερη θα βάλουν κάτι στο πίσω κάθισμα.
Γενικώς, ο μόνος λόγος να μη βάλεις υγραέριο είναι να το φυσάς ή να έχεις κόλλημα με κάποιες πεπαλαιωμένες απόψεις.