Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627977
red_monster έγραψε:
kostis20 έγραψε:Ανεβαίνει και στη κίνηση πολύ όχι μόνο με σκίσιμο...



Κωστή τι θερμοκρασίες βλέπεις εσυ ; :hmmm:

110-112max. Συνήθως γύρω στο 90.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#627988 Δε μπορώ να καταλάβω πως βγαίνει ότι φταίει ο τρόπος οδήγησης για την αυξημένη θερμοκρασία.Με 6η στην εθνική 130km και 2.800 στροφές και η θερμοκρασία έπαιζε στους 109-110 βαθμούς,δηλαδή θα τρελαθούμε εντελώς;
Είναι ξεκάθαρο ότι κάτι πάει λάθος και δεν έχω την πολυτέλεια να αλλάζω τα λάδια κάθε 7.000km δίνοντας τους 150€ σε κάθε αλλαγή.
Λάδια δικά μου δεν τους πάω γιατί μετά θα βρουν πάτημα αν γίνει κάτι ότι φταίνε τα λάδια που τους πήγα.
Τώρα έχω διανύσει 9.700km με αυτά τα λάδια,θα τα αλλάξω στα 10 να φύγει και αυτό το ενδεχόμενο και μετά θα απαιτήσω να φτιαχτεί.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627989 Εγω το ξαναλεω. Πανε Μακρη. Στο μαγαζι του Γαλατσιου. Δεν εγινε τπτ να μην πας μια φορα Βελμαρ επειδη εκει αλλαξες το μοτορι. Ειναι δεδομενο οτι κατι δεν παει καλα και θεωρω απιθανο να φταινε τα λαδια.

Επειδη ειμαι καμμενος απ το γκρουπ εχω ρωτησει επι τουτου συνεργατη μου στην Τεχνοκαρ και μου εχει πει οτι αν ποτε εχω κανα περιεργο θεμα να παω κατευθειαν στο Μακρη.

< >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#627999
Deleted User 1 έγραψε:Εγω το ξαναλεω. Πανε Μακρη. Στο μαγαζι του Γαλατσιου. Δεν εγινε τπτ να μην πας μια φορα Βελμαρ επειδη εκει αλλαξες το μοτορι. Ειναι δεδομενο οτι κατι δεν παει καλα και θεωρω απιθανο να φταινε τα λαδια.

Επειδη ειμαι καμμενος απ το γκρουπ εχω ρωτησει επι τουτου συνεργατη μου στην Τεχνοκαρ και μου εχει πει οτι αν ποτε εχω κανα περιεργο θεμα να παω κατευθειαν στο Μακρη.

< >

Έτσι και αλλιώς το πρώτο σέρβις το είχα κάνει στην ωτολουξ και όχι στη βελμαρ γιατί δεν μπορούσα να συννεοηθω μαζί τους
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628002 Θαναση τωρα που θα αλλαξεις λαδια,στειλτα για αναλυση.Θα δειξει εαν υπαρχει θεμα με το μοτερ.
η πιεση λαδιου ειναι φυσιολογικη σε ρελαντι/υψηλο φορτιο? μπορεις να την δεις?
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#628007
dimviii έγραψε:Θαναση τωρα που θα αλλαξεις λαδια,στειλτα για αναλυση.Θα δειξει εαν υπαρχει θεμα με το μοτερ.
η πιεση λαδιου ειναι φυσιολογικη σε ρελαντι/υψηλο φορτιο? μπορεις να την δεις?

Μέσω obd μπορείς να τη δεις,τα λάδια που τα στέλνουμε για ανάλυση;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628011
thanasisr16 έγραψε:
dimviii έγραψε:Θαναση τωρα που θα αλλαξεις λαδια,στειλτα για αναλυση.Θα δειξει εαν υπαρχει θεμα με το μοτερ.
η πιεση λαδιου ειναι φυσιολογικη σε ρελαντι/υψηλο φορτιο? μπορεις να την δεις?

Μέσω obd μπορείς να τη δεις,τα λάδια που τα στέλνουμε για ανάλυση;


καποια παιδια εχουν στειλει απο εδω λαδια για αναλυση,θα σε βοηθησουν για το πως τα στελνεις.
Τσεκαρησε την πιεση λαδιου σου σε σχεση με αλλα ιδια μοτερ.Προσοχη ομως σε ιδιες συνθηκες θερμοκρασιες λαδιου.
Πχ ψυχρη εκκινηση ποσο εχει στο ρελαντι.Ποσο πιεση στο ρελαντι στους 80 βαθμους και στους 100 βαθμους.
Ποσο πιεση εχει στους 80 και 100 βαθμους στις 3000 στροφες. Εαν μπορουσες να τσεκαρεις με ενα αλλο ιδιο μοτερ θα ηταν βοηθεια.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#628014 Μήπως φοράει κανένα πιο λεπτό λάδι ρονταρίσματος από τότε που στο έβαλαν και τώρα αν το αλλάξεις θα είναι νορμάλ?

Για να στείλεις τα λάδια σου έξω για ανάλυση, ζήτα δωρεάν κιτ εδώ:

https://www.blackstone-labs.com/product ... 45sbusvbz0))%2f

Εμένα μου ήρθε σε 2 εβδομάδες οπότε αν είναι να το αλλάξεις, βάλε 250-300μλ σε ένα μπουκάλι όπως στο βγάζουν και μετά κάνε μετάγγιση σε αυτό που θα σου στείλουν και στειλ'το πίσω.

Σε λίγο καιρό θα το στείλω κι εγώ (μόλις βρω χρόνο να πάω να τα αλλάξω).
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#628018 Το να την έχει ακούσει ο αισθητήρας ή να είναι χαλαρή η επαφή του δεν παίζει τέτοια περίπτωση ?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628019
21 quadra έγραψε:Το να την έχει ακούσει ο αισθητήρας ή να είναι χαλαρή η επαφή του δεν παίζει τέτοια περίπτωση ?


σφιχτες ανοχες σε κομβια θα δικαιολογουσαν τετοια συμπεριφορα στη θερμ λαδιου?
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#628034
kostis20 έγραψε:
red_monster έγραψε:
kostis20 έγραψε:Ανεβαίνει και στη κίνηση πολύ όχι μόνο με σκίσιμο...



Κωστή τι θερμοκρασίες βλέπεις εσυ ; :hmmm:

110-112max. Συνήθως γύρω στο 90.



:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#628045 Ο κινητήρας έχει διανύσει 22.600km,έχουν γίνει 2 αλλαγές λαδιών,η μια στα 1000km μετά το στρώσιμο και η άλλη στα 13.000km,από την δεύτερη αλλαγή και μετά παρατήρησα αυξημένη θερμοκρασία.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#628066
thanasisr16 έγραψε:Ο κινητήρας έχει διανύσει 22.600km,έχουν γίνει 2 αλλαγές λαδιών,η μια στα 1000km μετά το στρώσιμο και η άλλη στα 13.000km,από την δεύτερη αλλαγή και μετά παρατήρησα αυξημένη θερμοκρασία.

Μέχρι τότε ήταν νορμάλ? Τι θερμοκρασίες έβλεπες στις ίδιες συνθήκες?

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#628092
Nikos! έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Ο κινητήρας έχει διανύσει 22.600km,έχουν γίνει 2 αλλαγές λαδιών,η μια στα 1000km μετά το στρώσιμο και η άλλη στα 13.000km,από την δεύτερη αλλαγή και μετά παρατήρησα αυξημένη θερμοκρασία.

Μέχρι τότε ήταν νορμάλ? Τι θερμοκρασίες έβλεπες στις ίδιες συνθήκες?

< 1 >

Από 100 έως 105 και με πολύ σκίσιμο 108-109 μέχρι εκεί
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#628130
REALZEUS έγραψε:Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικό φάκελο λειτουργίας οπότε δεν μπορούμε να συγκρίνουμε άμεσα. Μια καταγραφή από το διαγνωστικό θα δείξει τις θερμοκρασίες και αν αυτές ήταν εκτός φυσιολογικών ορίων. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο οι αισθητήρες και τα όργανα των αυτοκινήτων έχουν μια κάποια ακρίβεια. Προσωπικά 120+ βαθμούς σε λάδι είδα μόνον τελικιασμένος (260+ kph κοντερίσια - Στην Γερμανία φυσικά, σε unlimited Autobahn :innocent: ) για 10 λεπτά.


Σε 10’ με 260+ Km/h ξέρεις πόση απόσταση έχει διανύσει το αυτοκίνητο ; :hmmm:

:shifty: