red_monster έγραψε:kostis20 έγραψε:Ανεβαίνει και στη κίνηση πολύ όχι μόνο με σκίσιμο...
Κωστή τι θερμοκρασίες βλέπεις εσυ ;
110-112max. Συνήθως γύρω στο 90.
red_monster έγραψε:kostis20 έγραψε:Ανεβαίνει και στη κίνηση πολύ όχι μόνο με σκίσιμο...
Κωστή τι θερμοκρασίες βλέπεις εσυ ;
Deleted User 1 έγραψε:Εγω το ξαναλεω. Πανε Μακρη. Στο μαγαζι του Γαλατσιου. Δεν εγινε τπτ να μην πας μια φορα Βελμαρ επειδη εκει αλλαξες το μοτορι. Ειναι δεδομενο οτι κατι δεν παει καλα και θεωρω απιθανο να φταινε τα λαδια.
Επειδη ειμαι καμμενος απ το γκρουπ εχω ρωτησει επι τουτου συνεργατη μου στην Τεχνοκαρ και μου εχει πει οτι αν ποτε εχω κανα περιεργο θεμα να παω κατευθειαν στο Μακρη.
< >
dimviii έγραψε:Θαναση τωρα που θα αλλαξεις λαδια,στειλτα για αναλυση.Θα δειξει εαν υπαρχει θεμα με το μοτερ.
η πιεση λαδιου ειναι φυσιολογικη σε ρελαντι/υψηλο φορτιο? μπορεις να την δεις?
thanasisr16 έγραψε:dimviii έγραψε:Θαναση τωρα που θα αλλαξεις λαδια,στειλτα για αναλυση.Θα δειξει εαν υπαρχει θεμα με το μοτερ.
η πιεση λαδιου ειναι φυσιολογικη σε ρελαντι/υψηλο φορτιο? μπορεις να την δεις?
Μέσω obd μπορείς να τη δεις,τα λάδια που τα στέλνουμε για ανάλυση;
21 quadra έγραψε:Το να την έχει ακούσει ο αισθητήρας ή να είναι χαλαρή η επαφή του δεν παίζει τέτοια περίπτωση ?
kostis20 έγραψε:red_monster έγραψε:kostis20 έγραψε:Ανεβαίνει και στη κίνηση πολύ όχι μόνο με σκίσιμο...
Κωστή τι θερμοκρασίες βλέπεις εσυ ;
110-112max. Συνήθως γύρω στο 90.
thanasisr16 έγραψε:Ο κινητήρας έχει διανύσει 22.600km,έχουν γίνει 2 αλλαγές λαδιών,η μια στα 1000km μετά το στρώσιμο και η άλλη στα 13.000km,από την δεύτερη αλλαγή και μετά παρατήρησα αυξημένη θερμοκρασία.
Nikos! έγραψε:thanasisr16 έγραψε:Ο κινητήρας έχει διανύσει 22.600km,έχουν γίνει 2 αλλαγές λαδιών,η μια στα 1000km μετά το στρώσιμο και η άλλη στα 13.000km,από την δεύτερη αλλαγή και μετά παρατήρησα αυξημένη θερμοκρασία.
Μέχρι τότε ήταν νορμάλ? Τι θερμοκρασίες έβλεπες στις ίδιες συνθήκες?
< 1 >
REALZEUS έγραψε:Κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετικό φάκελο λειτουργίας οπότε δεν μπορούμε να συγκρίνουμε άμεσα. Μια καταγραφή από το διαγνωστικό θα δείξει τις θερμοκρασίες και αν αυτές ήταν εκτός φυσιολογικών ορίων. Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο οι αισθητήρες και τα όργανα των αυτοκινήτων έχουν μια κάποια ακρίβεια. Προσωπικά 120+ βαθμούς σε λάδι είδα μόνον τελικιασμένος (260+ kph κοντερίσια - Στην Γερμανία φυσικά, σε unlimited Autobahn ) για 10 λεπτά.
https://www.bbc.com/news/live/world-middle-east-68[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]