Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By elteo
#626698 1.8 tsi BZB τον πρόγονο όλων των 1.8 tsi βάζω Mobil. Μια φορά έβαλα Castrol και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Το ίδιο feedback υπάρχει και από άλλους κατόχους που μιλάω.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#626701
elteo έγραψε:1.8 tsi BZB τον πρόγονο όλων των 1.8 tsi βάζω Mobil. Μια φορά έβαλα Castrol και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Το ίδιο feedback υπάρχει και από άλλους κατόχους που μιλάω.

Αν ηταν γνησια , φυσικα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#626716 Παντως στη Βελμαρ δεν τιθεται θεμα ποιοτητας λαδιου. Αντιθετα με την Καρεντα που εβαζε Kolben απο βαρελι, αυτοι ανοιγουν μονολιτρα Castrol μπροστα σου.

< >
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#626767
Deleted User 1 έγραψε:Παντως στη Βελμαρ δεν τιθεται θεμα ποιοτητας λαδιου. Αντιθετα με την Καρεντα που εβαζε Kolben απο βαρελι, αυτοι ανοιγουν μονολιτρα Castrol μπροστα σου.

< >

Όσες φορές ήμουν μπροστά και εγώ αυτό είχα παρατηρήσει,εσένα stefan ποια είναι η αποψή σου επί του θέματος? :hmmm:
Στο cupra τι θερμοκρασίες λαδιού έχεις?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#626782 Εγω δεν εχω δει ποτε τετοιες θερμοκρασιες. Σε πολυ κινηση καλοκαιρι εχω δει εως 103-105 και σε στροφοδιαδρομη αναβαση με ξυλο εχω δει εως 107.

Σε διαδρομές μισαωρου εντος αττικης τετοια εποχη δυσκολευεται πολυ να πιασει ακομα και 95-97 βαθμους.

Αυτο που δε θυμαμαι ειναι εαν το 1800αρι εχει 1 ή 2 ψυγεια λαδιου γιατι το Cupra εχει σιγουρα 2.

< >
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#626794 Ας εχει και 3 ψυγεια...Αφου λεει ειχε αλλες θερμοκρασιες πριν την αλλαγη λαδιων, κατι αλλαξε απο τοτε
Μαλλον διαφορετικο λαδι πιθανολογω
@thanasisr16 Πιεση λαδιου μπορεις να δεις? Ειναι οκ?
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#626810
alexandros.K έγραψε:Ας εχει και 3 ψυγεια...Αφου λεει ειχε αλλες θερμοκρασιες πριν την αλλαγη λαδιων, κατι αλλαξε απο τοτε
Μαλλον διαφορετικο λαδι πιθανολογω
@thanasisr16 Πιεση λαδιου μπορεις να δεις? Ειναι οκ?

Δεν έχει ένδειξη για πίεση,γνώμη μου είναι για αρχή να κάνω αλλαγή λαδιών και φίλτρου
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#626811 Εννοειται να κανεις
Πιεση απο κανενα torque ή vag-com κτλ
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#626833
Deleted User 1 έγραψε:Εγω δεν εχω δει ποτε τετοιες θερμοκρασιες. Σε πολυ κινηση καλοκαιρι εχω δει εως 103-105 και σε στροφοδιαδρομη αναβαση με ξυλο εχω δει εως 107.

Σε διαδρομές μισαωρου εντος αττικης τετοια εποχη δυσκολευεται πολυ να πιασει ακομα και 95-97 βαθμους.

Αυτο που δε θυμαμαι ειναι εαν το 1800αρι εχει 1 ή 2 ψυγεια λαδιου γιατι το Cupra εχει σιγουρα 2.

< >



Στα ίδια είμαι και εγώ. Χθες σε μποτιλιάρισμα νεκρά-1η-2η-νεκρά στο κέντρο, ανεβοκατέβαινε 101-102.
Στο γυρισμό, Συγγρού και Εθνική οδό, δεν πέρασε τους 97 σε διαδρομή μισαώρου με εξωτερική 5 θερμοκρασία 5 βαθμών.


Εγώ πάντως, στην προηγούμενη παρτίδα λάδια της Βελμάρ, αναφέρω και τον τύπο ξανά, Castrol Edge Titanium FST 5-30, είχα διαπιστώσει μια κατανάλωση λαδιού περίπου στα 200-250ml/1000km. Μιλάμε για λάδια που έβαλα στις 11000χλμ και έβγαλα στις 22500 και ηλικίας 12 μηνών. Εξ αρχής μάλιστα είχε γίνει η διαπίστωση.
Πράγμα που δεν συμβαίνει με τα τωρινά με σχεδόν 2000χλμ.
Να υπήρχε κάποια μουφοπαρτίδα;;; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627256 Προ ημερών κλείσαμε χρόνο με το Cupra και το "γιορτάσαμε" την Κυριακή με μία ημερήσια στην Αράχωβα...γνωστή διαδρομή με πολύ καλό δρόμο. :s_gamer

Ο απολογισμός στα μέχρι στιγμής 18.500χλμ είναι σίγουρα θετικός. Τα κόστη με πρόχειρους υπολογισμούς έχουν ως εξής:

Καύσιμο: 3.000€ (90% 100αρα, 11.01λτ/100 για αυτά τα 18.5Κ χλμ)
Τακτική συντήρηση: 166€ (λάδια/φίλτρο, κάρτα καυσαερίων)
Ασφάλιση: 380€ (ετήσια, όλες οι καλύψεις της HD πλην μικτής)
Φόρος Πολυτελείας: 440€ (δεν έχει έρθει ακόμα αλλά δεν τον γλιτώνω οπότε ας τον υπολογίσουμε)
Τέλη κυκλοφορίας: 275,65€

Στα κόστη δεν υπολογίζω τα 640€ για λάστιχα στα μόλις 1900χλμ λόγω διπλού κλαταρίσματος από λακούβα όπως επίσης και τα διάφορα retrofits ή το κεραμικό.

Με άλλα λόγια τα δεύτερα πιο φθηνά (σχεδόν) 300hp της αγοράς, έχουν ένα κόστος χρήσης περί τα 355€ το μήνα με καμία προσπάθεια να γίνει κάπου οικονομία και με πολύ κακές συνθήκες κίνησης. Διόλου αμελητέο, σαφώς, αλλά σίγουρα όχι και εντελώς απαγορευτικό μιας και το αυτοκίνητο μπορεί ανετότατα να εξυπηρετήσει μία μικρή οικογένεια ως βασικό όχημα.

Θα το ξανάπαιρνα εάν γύριζα ένα χρόνο πίσω? Ξεκάθαρα ναι. Μου είχε λείψει γρήγορο, σχετικά μικρό αμαξάκι και θεωρώ ότι με το συγκεκριμένο πετυχαίνει κανείς και φοβερό vmf. Σίγουρα θα ήθελα ένα πιο επικοινωνιακό τιμόνι και πλαίσιο, όπως σίγουρα θα ήθελα και 4κίνηση, αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες. Μπορεί να του λείπει η προσωπικότητα αλλά εξυπηρετεί το σκοπό του και με το παραπάνω. Να δούμε πότε θα σταματήσω να κάνω την κότα και θα πάω να βάλω και το Revo να τελειώνουμε... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#627259
Deleted User 1 έγραψε: αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες.

Deleted User 1 έγραψε: Να δούμε πότε θα σταματήσω να κάνω την κότα και θα πάω να βάλω και το Revo να τελειώνουμε... :ninja:

:lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627266 Παλιά ίσως... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#627267
Deleted User 1 έγραψε:Να δούμε πότε θα σταματήσω να κάνω την κότα και θα πάω να βάλω και το Revo να τελειώνουμε... :ninja:


Γιατί Revo; και όχι κάτι άλλο;
Πχ από etuners δεν έμεινες ευχαριστημένος;

https://www.onlyrevo.com/products-for-v ... gineid=197
Βλέπω στη σελίδα τους για μένα:


Stage1: Ανεβαίνει από 228-248 ίππους με 549€
Torque for DSG7 Gearbox vehicles will be limited to 300 -320 NM
Torque for DSG6 / Manual Gearbox vehicle will see 350 - 376 NM
3 Performance modes
OBD Port Install


Stage2: από 238-268 ίππους με 599€
Torque for DSG7 Gearbox vehicles will be limited to 300 -320 NM
Torque for DSG6 / Manual Gearbox vehicle will see 350 - 410 NM
3 Performance modes
OBD Port Install

Μάλιστα μας δίνει και μια πληροφορία η Revo. Ότι το manual 6άρι μου και το παλιό DSG6, είναι λογικά αυτούσιο από Cupra/Golf GTi.
Το DSG7 σηκώνει χαμηλότερη ροπή.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#627269
Stage 1 Software
Το πρόγραμμα Stage 1 της REVO είναι σχεδιασμένο για αυτοκίνητα τα οποία δεν διαθέτουν καμία μηχανική επέμβαση και προσφέρουν αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα λειτουργίας, με βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόκρισης γκαζιού και κατανάλωσης καυσίμου.


Το συγκεκριμένο λογισμικό λειτουργεί σε απόλυτη αρμονία με το αυτοκίνητο, μεγιστοποιώντας την παρεχόμενη απόδοση, λειτουργώντας όμως πάντα μέσα στις εργοστασιακές ανοχές και δικλείδες ασφαλείας του κινητήρα.
Stage 2 Software
Το πρόγραμμα Stage 2 της REVO είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιτυγχάνει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα απόδοσης, σε αυτοκίνητα με περιφερειακές επεμβάσεις όπως ελεύθερη εξάτμιση και καταλύτη, σύστημα εισαγωγής αέρα και intercooler.


Το Stage 2 δένει μεταξύ τους αυτές τις επεμβάσεις, και μεγιστοποιεί τις δυνατότητες απόδοσης του αυτοκινήτου.


Η μέση βελτίωση της απόδοσης ανέρχεται στο 10-15% επιπλέον του Stage 1, όταν και εφόσον χρησιμοποιούνται προτεινόμενα από τη REVO περιφερειακά.
*Για το Stage 2 απαιτούνται:
Ελεύθερη Εξάτμιση ( full set down pipe/catalyst)
Ελεύθερο φίλτρο / kit Εισαγωγής Αέρα
Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου 4Bar ( Μόνο σε κινητήρες 20VT)


https://www.cargate.gr/tuning-software/8612.html


Εδώ τα γράφει αναλυτικά ένας dealer της Revo εν Ελλάδι.