- 13 Αύγ 2022, 18:41
#777083
Giuseppe Busso έγραψε:
Καταρχάς το εν λόγω αμάξι πουλήθηκε Ντίμη. Το λινκ δεν λειτουργεί πια.
στον φιλο μου πουληθηκε,σημερα μιλησα μαζι του,απλα εχουν συμφωνησει να τον περιμενει μεχρι 29 του μηνα που θα παραλαβει καποιο τιχουαν,απο αλλον ιδιωτη,ωστε να μην μεινει απο αυτοκινητο.
Του ειπε ο δικος μου για προκαταβολη,αλλα του ειπε οχι.Μακαρι να ειναι αξιοπιστος.
Giuseppe Busso έγραψε: Καινούριο έκανε κάπου στα 26Κ, που είναι τα λεφτά του DSG μαζί με το φόρο πολυτέλειας που ξεπερνούσε κι άλλο σκαλοπάτι στην ΛΤΠΦ. Το θέμα δεν είναι πόσο έκανε τότε. Το θέμα είναι πόσο κάνει τώρα, μιας και λόγω συγκυρίας μοτέρ αλλά και συνθηκών στα εργοστάσια παραγωγής, αυτή η έκδοση κράτησε αξία.
αρα εκει που εχουν παει οι τιμες,τα πολλα και καλα εξτρα που φοραει,και τα 33κ χλμ ειναι οντως καλη η τιμη.
Αυτο εχει ευκολα πανω απο 10κ εξτρα πανω.
Giuseppe Busso έγραψε:Το 7άρι το DSG αντέχει λιγότερη ροπή από τι δικό μου χειροκίνητο. Το εν λόγω 7άρι ε. Το οποίο είναι το DQ200, όχι το DQ250.
Οι προγραμματιστές πάνε τα DQ200 μέχρι όριο τα 40 κιλά ροπής. Μη σου πω όλοι τα παίζουν στα 36-38 κιλά, ενώ τα δικά μας χειροκίνητα αντέχουν και 45 κιλά.
αυτο το συγκεκριμενο φοραει φτερο, και ειναι γυρω στα 340 με 42 κιλα ροπη.
Δεν γνωριζω αλλες λεπτομερειες,μολις μαθω θα αναφερω.
Giuseppe Busso έγραψε:Αν ο φίλος σου το έχασε, κρίμα γιατί με 23Κ έπαιρνε έτοιμο αμάξι. Ας πάει να δει το λευκό της Autolux στο Χαϊδάρι. Έχει 75Κ χλμ αλλά το δίνουν 19Κ ευρώ νομίζω.
για δωσε κανα λινκ,μην εχουμε τιποτα λιγουρες να υπαρχει εναλλακτικη.
Giuseppe Busso έγραψε:Με ψίχουλα θα φτιάξει αμάξι με πολλή δύναμη.
ειναι μανουλα σε αυτα αυτος,ειναι αυτος που ειχε το νιτρατο εβο σε διαφορα σταδια απο 400-800 αλογα οταν ειχε βαλει το μεγαλο τουρμπο.
Θενκς Μπουσε.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'