Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#577139 Είναι ξεκάθαρο λάθος του οδηγού το προκείμενο μουσάτε μου. Οδηγώντας μάνιουαλ κιβώτιο γνωρίζεις ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να προκαλέσεις ζημιά ακουσίως.
Συνεπώς ναι, εάν θες να αποκλείσεις αυτόν τον παράγοντα, μπορείς κάλλιστα να προτιμήσεις αυτόματο κιβώτιο στο τουτούνι σου.

Και για του στραβού το δίκιο, τα λάδια, υγρά κ.λπ. υπάρχουν οι αντίστοιχες ενδείξεις, ενώ το βιβλίο του κατασκευαστή περιέχει τους απαραίτητους ελέγχους που επαφίενται στον οδηγό.
Προφανώς θα μπορούσαν να υπάρχουν ακόμη περισσότερα monitoring συστήματα για βλάβες, αλλά φευ.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#577140
mousatos έγραψε:χαίρω πολύ, μιλάμε για μεγάλο κάψιμο.
Τεράστιο indeed.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577141
thanasisr16 έγραψε:Σίγουρα εγώ έχω την ευθύνη για αυτό που συνέβη,αλλά γιατί σε άλλα αυτοκίνητα να μην συνέβη τίποτα και σε αυτό τόσο μεγάλη ζημιά;


Όπως σου είπαν και οι άλλοι, η ζημιά είναι απόλυτα φυσιολογική. Είναι σαν να ρωτάς γιατί ένας που έπεσε από τον 3ο έσπασε απλά ένα πόδι και ένας άλλος σκοτώθηκε.


drdino έγραψε:Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για το καθετί από το κατασκευαστή και σε τέτοιες περιπτώσεις θα είναι αρκετά σαφείς


Ακριβώς. Υπάρχουν οδηγίες του στυλ "If X happens, then you follow procedure Y". Τώρα αν εσύ επιμείνεις για επισκευή κλπ, μην περιμένεις να το αναλάβουν και πολύ περισσότερο να δώσουν και εγγύηση. Ένα εξωτερικό συνεργείο ευχαρίστως θα το αναλάβει όμως, αλλά χωρίς καμία εγγύηση προφανώς.


mirage έγραψε:Το να μην μπει η ταχύτητα ειναι περισσότερο θεμα τύχης imho.


Και ποιότητας κιβωτίου. Καμιά φορά δεν είναι θετικό να έχεις πολύ καλά συγχρονιζέ. :lol:


mousatos έγραψε:Μια προστασία για υπερστροφάρισμα δεν υπάρχει.


Όταν με το ζόρι βάζεις τον κινητήρα να λειτουργήσει πάνω από τις μέγιστες στροφές του, τι μηχανισμός θέλεις να υπάρξει; Δεν είναι θέμα κόφτη π.χ., όταν οι τροχοί, δια μέσω των γραναζιών του κιβωτίου, εξαναγκάζουν το μοτέρ σε αυτές τις στροφές. Είναι καθαρά μηχανικό το θέμα, δεν μπορεί να ελεγχθεί ηλεκτρονικά. Ο μόνος τρόπος είναι να δώσεις τον έλεγχο του συμπλέκτη/κιβωτίου σε ηλεκτρονικό εγκέφαλο, άρα αυτόματο κιβώτιο, όπως είπε ο mirage. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577146
thanasisr16 έγραψε:
red_monster έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Η πιο ασφαλής λύση είναι η πώληση νομίζω.



Θα συμφωνήσω με δεδομένο ότι θα έχεις υπομονή και δεν θα βιαστείς να το δώσεις.
Γενικά πάρε το χρόνο σου, ζύγισε τις επιλογές σου και μην βιαστείς, ότι έγινε έγινε πάμε για άλλα :s_yes

Έτσι και αλλιώς τον Αύγουστο μπαίνω φαντάρος όποτε δεν θα βιαστώ


Ένας λόγος παραπάνω.

Αντί να ψάχνεις για συνεργεία που θα το αναλάβουν, ψάξε να το δώσεις όπως είναι με όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#577210 Πόσο στεναχωρο μου φαίνεται ότι από απροσεξία μπορεί να προκύψει τέτοια ζημιά....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#577220 Αν δεν γίνει γενναία έκπτωση ή δεν επισκευασθεί έξω αρκετά φθηνότερα, δεν αξίζει... κρίμα το αμαξάκι...
το λέω συνέχεια στους νέους οδηγούς... όχι καινούργια αυτοκίνητα! κάψου πρώτα με κανένα μεταχείρο να μην ζεις μέσα στο άγχος και να μην πληρώνεις ένα νεφρό αν παιχτεί μλκια και μετά τσίμπα ένα του κουτιού.
Τέτοια μλκια έκανε και φίλος μου και έσκασε 17k σε Fiesta ST Line...

περαστικά, λαμαρίνες είναι φτιάχνονται and shit... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#577224 Για μεταχειρισμενο κινητηρα γιατι λετε οχι; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nettos
#577226 Το θέμα είναι σε περίπτωση πώλησης τι θα πάρει. Γιατι πρόκειται για καινούργιο αυτοκίνητο (και άριστο απο οτι έχω καταλάβει, πλην του μηχανικού προβλήματος) και είναι κρίμα να το δώσει για λίγα χρήματα. Πόσα θα πρεπει να συμπληρώσει για να πάρει ένα ίδιο;

Κατα τα άλλα, όπως είπαν και παραπάνω, είναι απλα λαμαρίνες. Δέξου το όσο πιο χαλαρά μπορείς και πάρε τον χρόνο σου για να δεις τι σε συμφέρει. Μην βιαστείς...
Άβαταρ μέλους
By sargus
#577227 Οικονομικά, τον συμφέρει να αλλάξει ή φτιάξει (με οποιονδήποτε τρόπο) τον κινητήρα και να κρατήσει το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#577267 Ποσο αγοραστηκε το αμαξι και ποσο πωλειται στην τωρινη κατασταση; Η επισκευη* με εργασια θα παει γυρω στα 7 ή πολυ παραπανω;

*σωστη, στην αντιπροσωπια, με καινουριο κινητηρα

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577269
Y.V έγραψε:Για μεταχειρισμενο κινητηρα γιατι λετε οχι; :hmmm:


Σε καινούριο αυτοκίνητο; Κρίμα είναι...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#577272 Μήπως η επισκευή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος (φθηνό εξειδικευμένο - και αν - συνεργείο) και η πώληση του αυτοκίνητου είναι η πιο οικονομική λύση;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#577273
Scotch έγραψε:Μήπως η επισκευή με το χαμηλότερο δυνατό κόστος (φθηνό εξειδικευμένο - και αν - συνεργείο) και η πώληση του αυτοκίνητου είναι η πιο οικονομική λύση;

Εξαρταται. Αν πεις στον αγοραστη τι συνεβει, δεν νομιζω να ειναι η οικονομικοτερη. Αν δεν το πεις, δεν ειναι τιμιο.

Η γνωμη μου, η το πουλας οπως ειναι και αγοραζεις αλλο, η το φτιαχνεις οπως προτεινει η αντιπροσωπεια και το κρατας
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577274
sargus έγραψε:Οικονομικά, τον συμφέρει να αλλάξει ή φτιάξει (με οποιονδήποτε τρόπο) τον κινητήρα και να κρατήσει το αμάξι.


πρεπει να ανοιχθει ο κινητηρας ,να δεις την εκταση της ζημιας,και μετα να δεις εαν συμφερει ή οχι.