- 19 Απρ 2019, 13:24
#577141
thanasisr16 έγραψε:Σίγουρα εγώ έχω την ευθύνη για αυτό που συνέβη,αλλά γιατί σε άλλα αυτοκίνητα να μην συνέβη τίποτα και σε αυτό τόσο μεγάλη ζημιά;
Όπως σου είπαν και οι άλλοι, η ζημιά είναι απόλυτα φυσιολογική. Είναι σαν να ρωτάς γιατί ένας που έπεσε από τον 3ο έσπασε απλά ένα πόδι και ένας άλλος σκοτώθηκε.
drdino έγραψε:Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για το καθετί από το κατασκευαστή και σε τέτοιες περιπτώσεις θα είναι αρκετά σαφείς
Ακριβώς. Υπάρχουν οδηγίες του στυλ "If X happens, then you follow procedure Y". Τώρα αν εσύ επιμείνεις για επισκευή κλπ, μην περιμένεις να το αναλάβουν και πολύ περισσότερο να δώσουν και εγγύηση. Ένα εξωτερικό συνεργείο ευχαρίστως θα το αναλάβει όμως, αλλά χωρίς καμία εγγύηση προφανώς.
mirage έγραψε:Το να μην μπει η ταχύτητα ειναι περισσότερο θεμα τύχης imho.
Και ποιότητας κιβωτίου. Καμιά φορά δεν είναι θετικό να έχεις πολύ καλά συγχρονιζέ.
mousatos έγραψε:Μια προστασία για υπερστροφάρισμα δεν υπάρχει.
Όταν με το ζόρι βάζεις τον κινητήρα να λειτουργήσει πάνω από τις μέγιστες στροφές του, τι μηχανισμός θέλεις να υπάρξει; Δεν είναι θέμα κόφτη π.χ., όταν οι τροχοί, δια μέσω των γραναζιών του κιβωτίου, εξαναγκάζουν το μοτέρ σε αυτές τις στροφές. Είναι καθαρά μηχανικό το θέμα, δεν μπορεί να ελεγχθεί ηλεκτρονικά. Ο μόνος τρόπος είναι να δώσεις τον έλεγχο του συμπλέκτη/κιβωτίου σε ηλεκτρονικό εγκέφαλο, άρα αυτόματο κιβώτιο, όπως είπε ο mirage.