Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745685
rx8_drifter έγραψε:Πολύ μου αρεσει η φαση backyard session :metalo:
Busse το θεμα αναθυμιάσεων λαδιού δεν εχεις σκοπό να το κοιτάξεις? Τι λεει η εμπειρία απο δαύτα, εχει νόημα να βάλεις κανένα canister για να μη σου βρωμίζει εισαγωγές?


Βασικά όταν έλυσα το turbo inlet και είδα τα ζουμιά (βλέπε ανάλογη φώτο) μέσα στην τουρμπίνα, ψιλοχέστηκα :lol:
Πήρα ένα φίλο τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό. Και στο δικό του είχε.
Δεν νομίζω να κάνω κάτι. Θα το συζητήσω πάντως και θα αναφέρω.


Παίδες σας ευχαριστώ πολύ όλους. Όταν μπορέσω και βρεθεί τόπος και χρόνος, θα κάνω legit μετρήσεις. Αν και δεν με ενδιαφέρει τόσο. Ήθελα απλά να πάρει τα πόδια του το αμάξι και να μην είναι σαν φιμωμένο. Καλά, αντικειμενικά δεν ήταν. Πήγαινε πολύ σβέλτα και πριν. Απλά τώρα παραπήρε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745686 Η επανακυκλοφορία γίνεται απ όσο ξέρω μόνο για περιβαλοντικούς λόγους. Αν μπορεις να τις μαζέψεις σε κάνιστρο με ενα φίλτρο ενεργού άνθρακα, θεωρω οτι μονο καλό κανεις στον κινητήρα σου, απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#745689 Αυτό είναι diy!
Ωραίος ρε φίλε. Μερακλής.
Αυτό είναι το καλό με τα vag και τα μοτέρ τους βέβαια. Έχουν βγάλει τόσες εκδόσεις και είναι δοκιμασμένα σε παραπάνω πιέσεις που μπορείς εύκολα και αξιόπιστα να πάρεις έξτρα δύναμη.
Και το Λεόν πάντα ήταν αμαξαρα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745692
rx8_drifter έγραψε:Η επανακυκλοφορία γίνεται απ όσο ξέρω μόνο για περιβαλοντικούς λόγους. Αν μπορεις να τις μαζέψεις σε κάνιστρο με ενα φίλτρο ενεργού άνθρακα, θεωρω οτι μονο καλό κανεις στον κινητήρα σου, απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο



Κάτι τέτοιο εννοείς;
https://www.ebay.co.uk/itm/284198200548 ... 101224.m-1
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745695
Giuseppe Busso έγραψε:
rx8_drifter έγραψε:Η επανακυκλοφορία γίνεται απ όσο ξέρω μόνο για περιβαλοντικούς λόγους. Αν μπορεις να τις μαζέψεις σε κάνιστρο με ενα φίλτρο ενεργού άνθρακα, θεωρω οτι μονο καλό κανεις στον κινητήρα σου, απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο



Κάτι τέτοιο εννοείς;
https://www.ebay.co.uk/itm/284198200548 ... 101224.m-1


τετοιο λεει,αλλα δεν υπαρχει λογος να φορτωσεις το μηχανοστασιο σου με εξτρα συμπραγαλα.
Εγω δεν θα το εβαζα.Το λαδακι που βλεπεις εκει δεν ειναι προβλημα,και λειτουργει θετικα σε λιπανση αξονα πεταλουδας,οδηγους βαλβιδων κλπ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745696 Οχι, αυτο ειναι για το ντεπόζιτο, επειδη δεν επιτρέπουν την διαφύγη πτητικών υδρογονανθράκων.

Κάτι τέτοιο, αλλα αυτο ειναι ψιλογυφτέ:

https://www.amazon.com/Engine-Separator ... B078H6C2Q5

Η αυτό

https://www.amazon.com/Heinmo-Universal ... B076J8LY2C

Ειμαι σίγουρος οτι σε εξειδικευμένα φόρουμ το χουν καλύψει το ζήτημα, για ρίξε μια ματιά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#745699 Αυτό;
https://store.ngpracing.com/racingline- ... -gen3.html


dimviii έγραψε:Το λαδακι που βλεπεις εκει δεν ειναι προβλημα,και λειτουργει θετικα σε λιπανση αξονα πεταλουδας,οδηγους βαλβιδων κλπ.


Ωραίος :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745732 Άρα εχουν ασχοληθεί μ αυτο το θέμα, και στα καινούργια μοντέλα.

Δεν ξέρω αν αυτο το λάδι κανει καλό, απλά θυμάμαι παλιότερα που διάβαζα οτι δημιουργεί επικαθήσεις στην πεταλούδα και στους αυλούς εισαγωγής πχ. Αν το εχουν λύσει αυτο διοχετεύοντάς το σε άλλα σημεία δεν έχω ιδέα.

Να εξαρτάται η λίπανσης της τουρμπίνας απο δαύτο ή να την βελτιώνει, μου φαίνεται απίθανο. Η επανακυκλοφορία επαναλαμβάνω είναι λύση ανάγκης καθαρά για περιβαλοντικούς λόγους και κρατάω μια πισινή αν σ αυτα τα χρόνια δεν δημιουργεί τα προβλήματα που δημιουργούσε
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745737 oxi στη τουρμπινα Παναγιωτη,στον αξονα της πεταλουδας γκαζιου.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745740 Ώπα, λαθος διαβασα. Ε, ειναι σα να μου λες το να καίει λάδι προστατεύει τις βαλβίδες :hmmm:
Εγω θυμαμαι φωτός απο πεταλούδες VAG παλιότερα μες στη μπίχλα και ο βασικός λόγος ηταν η ανακύκλωση καυσαερίων :s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745741
rx8_drifter έγραψε:Ώπα, λαθος διαβασα. Ε, ειναι σα να μου λες το να καίει λάδι προστατεύει τις βαλβίδες :hmmm:
Εγω θυμαμαι φωτός απο πεταλούδες VAG παλιότερα μες στη μπίχλα και ο βασικός λόγος ηταν η ανακύκλωση καυσαερίων :s_scratchhead


αμα ειναι ρδελο το μοτερ δεν του φταινε οι αναθυμιασεις. Χιλιαδες μοτερ απο 40 αλογα μεχρι 800 που δεν εχουν κανενα θεμα με τις αναθυμιασεις μεσα οπως προβλεπουν οι κατασκευαστες.
Τωρα εαν εχει απωλεια συμπιεσης,και ανεβαζει μεγαλη ποσοτητα αναθυμιασεων στο κυκλωμα,και τα κανει ολα λουτανα ειναι αλλο θεμα.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745743 Σε κανενα αμαξι δεν κανουν καλό ρε, λύση ανάγκης ειναι. Και το δικό μου σε κάποια φάση χρειάστηκε καθάρισμα πεταλούδας που αν δεν υπήρχε η επανακυκλοφορία πιθανόν να μην χρειάζονταν
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#745744
rx8_drifter έγραψε:Σε κανενα αμαξι δεν κανουν καλό ρε, λύση ανάγκης ειναι. Και το δικό μου σε κάποια φάση χρειάστηκε καθάρισμα πεταλούδας που αν δεν υπήρχε η επανακυκλοφορία πιθανόν να μην χρειάζονταν


εσυ αγορι μου θελεις κανα γερμανικο μοτερ ,για να παψεις να θεωρεις προβλημα το καθαρισμα της πεταλουδας μετα απο 20 χρονια και 300.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#746500
rx8_drifter έγραψε:Πολύ μου αρεσει η φαση backyard session :metalo:
Busse το θεμα αναθυμιάσεων λαδιού δεν εχεις σκοπό να το κοιτάξεις? Τι λεει η εμπειρία απο δαύτα, εχει νόημα να βάλεις κανένα canister για να μη σου βρωμίζει εισαγωγές?