Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#812835
BARHonda έγραψε:https://youtu.be/hzJl3s55M8Q


δεν κυνηγας τα πορσε στην εθνικη γιατι αυτα μπορουν να πηγαινουν συνεχεια με 200-250 χωρις προβλημα. :oops: :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#812836 Δεν το έχω δει ολόκληρο ακόμα, επιφυλάσσομαι να σχολιάσω, απλά το έβαλα να υπάρχει
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#813969 Από εδώ:
viewtopic.php?p=813931#p813931

Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα


Βρεθήκαμε προχθές μια παρέα. Είχαμε μαζί μας 1000άρι Ibiza (με πρόγραμμα), Leon mk4 1.5 manual, 3 Leon mk3 1.8 FR με διάφορα στάδια ιπποδύναμης, Nissan GTR με 4 ψηφία ιπποδύναμη (δεν είναι στη φωτό) και έσκασαν και άλλα παιδιά γνωστοί γνωστών κλπ. Δύο RS3 8V (ένα sedan, ένα hatch), ένα Mitsu EVO8 400ps, Audi mk2 TTS με μεθανόλες, VW Golf R mk7.5 και μια Alfa Romeo Mito TB.

Κάποια στιγμή βαρέθηκα, άντε πάμε να πατήσουμε λέω εγώ στο κόκκινο Leon mk3. Μου λένε, πάτα με τη Mito. Οπότε κανονίσαμε με τη Mito τελικά.

Το παλικάρι δήλωνε το αμάξι περίπου 270-280 άλογα. Φορούσε τούρμπο Garrett GBC, κούλερ, εξάτμιση.

Κάναμε τρία πατήματα. Ένα από 50km/h με 2ες, ένα από 60 και ένα από 50 πάλι.

Στα 2 πατήματα από 50km/h ήμουν πίσω 2 αμάξια στα 200km/h και σ'αυτό από τα 60 ήμουν 1 αμάξι περίπου. Πίσω μας είχαμε και το TTS (καμιά 400άρα+) να μας ακολουθεί για τα "πειστήρια". Αποδεχτήκαμε όλοι τη διαφορά. Περάσαμε ωραία και σε πολύ φιλικό κλίμα. Απλά το αναφέρω διότι το αμάξι μου φοράει περιφερειακά χωρίς πλέον το αναβαθμισμένο πρόγραμμα το οποίο θα μου δώσει 20-30 άλογα. :shifty:

Μετά έγιναν και κάτι άλλα πατήματα μεταξύ μας, απλά αναφέρω αυτό που έκανα εγώ με ένα ξένο παιδί ουσιαστικά.



https://zeperfs.com/en/duel5815-2445.htm

Το παραπάνω λινκ το βάζω για να έχουμε μια τάξη μεγέθους στα κιλά. Λογικά θα υπάρχει εύκολα μια διαφορά των 100 κιλών, για να μην πω 150.

Στάθηκε πολύ καλά το Leon κατά τη γνώμη μου. Περίμενα μεγαλύτερη διαφορά για να είμαι ειλικρινής όταν μου είπε άλογα (πριν πατήσουμε). Ήθελα απλά να δω που βρίσκεται στο περίπου το αμάξι μου.


ΥΓ: Θέλω σχόλιο Ντίμη τι σημαίνει όταν στις κόντρες κάποιος "δηλώνει" άλογα. Επίσης ο Εβάκιας ήταν φίλος του Φώτη.
ΥΓ2: με προσοχή και σε άδειο εντελώς δρόμο
ΥΓ3: είχαμε και drone αλλά δυστυχώς το παλικάρι ξεχάστηκε και είχε γεμάτη μνήμη για τα βίντεο :vava:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#813971 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Επίσης εδώ κάποιες μετρήσεις του Intake Air Temperature (IAT) με εξωτερική θερμοκρασία 13,5 βαθμών Κελσίου. Στο πάτημα 2ης-3ης-4ης στις 6500 πέφτει στους 17-18 βαθμούς περίπου και είδα στις 4500rpm να πέφτει στους 16. Βέβαια η πίεση του τούρμπο στο πάτα είναι 1.2 bar και στις 6500 είναι στο 1.1bar.
Μόλις μπει το stage2 file θα σηκώνει παραπάνω πίεση θα δούμε πόσο θα είναι το ΙΑΤ. Αν και νομίζω ότι και πάλι θα είναι ΟΚ. Αυτή και η χρήση του κούλερ. Πατάς και ξαναπατάς και ξαναπατάς και παίρνεις την ίδια απόδοση από τον κινητήρα. Δεν βράζει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#814032
Giuseppe Busso έγραψε:

ΥΓ: Θέλω σχόλιο Ντίμη τι σημαίνει όταν στις κόντρες κάποιος "δηλώνει" άλογα. Επίσης ο Εβάκιας ήταν φίλος του Φώτη.

αλλοι δηλωνουν αλογα βαση με αυτα που εχουν κανει στο αυτοκινητο τους χωρις να εχουν μετρησει σε δυναμομετρο.
αλλοι δηλωνουν λιγοτερα
αλλοι δηλωνουν οτι τους ειπαν στο δυναμομετρο.
Δεν βγαζεις ακρη,ειδικα με αγνωστους.
Εμενα δεν με ενδιεφεραν ποτε τα αλογα,αλλα το τι εχει κανει στο αυτοκινητο.
Στα εβο πχ εαν σου ελεγε οτι εχει μαμα τουρμπο δεν ειχε σημασια τι αλογα θα ελεγε.
Ηξερες πανω κατω μολις παταγατε,εαν σου ειχε πει αληθεια η οχι.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#814034
Giuseppe Busso έγραψε: Πατάς και ξαναπατάς και ξαναπατάς και παίρνεις την ίδια απόδοση από τον κινητήρα. Δεν βράζει.


καλο δειχνει.Το καλοκαιρι ομως να ξαναμετρησεις σε καποια ζεστη μερα να δουμε και εκει τι ψαρια πιανει.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#814195
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Επίσης εδώ κάποιες μετρήσεις του Intake Air Temperature (IAT) με εξωτερική θερμοκρασία 13,5 βαθμών Κελσίου. Στο πάτημα 2ης-3ης-4ης στις 6500 πέφτει στους 17-18 βαθμούς περίπου και είδα στις 4500rpm να πέφτει στους 16. Βέβαια η πίεση του τούρμπο στο πάτα είναι 1.2 bar και στις 6500 είναι στο 1.1bar.
Μόλις μπει το stage2 file θα σηκώνει παραπάνω πίεση θα δούμε πόσο θα είναι το ΙΑΤ. Αν και νομίζω ότι και πάλι θα είναι ΟΚ. Αυτή και η χρήση του κούλερ. Πατάς και ξαναπατάς και ξαναπατάς και παίρνεις την ίδια απόδοση από τον κινητήρα. Δεν βράζει.


Που είναι ο IAT sensor σου? Είσαι σίγουρος ότι είναι μετά το ιντερκουλερ? Λογκαρεις MAT?

Στο εβο iat είναι στην εισαγωγή, πριν το ιντερκουλερ...mat είναι στην intake manifold, μετά το ιντερκουλερ και το turbo.

MAT είναι ενδιαφέρον να δεις και τι διαφορά έχεις μεταξύ των δύο (iat vs mat πρέπει να είσαι περίπου 10 βαθμούς διαφορά)


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#814232
Nikos! έγραψε:
Που είναι ο IAT sensor σου? Είσαι σίγουρος ότι είναι μετά το ιντερκουλερ? Λογκαρεις MAT?

Στο εβο iat είναι στην εισαγωγή, πριν το ιντερκουλερ...mat είναι στην intake manifold, μετά το ιντερκουλερ και το turbo.

MAT είναι ενδιαφέρον να δεις και τι διαφορά έχεις μεταξύ των δύο (iat vs mat πρέπει να είσαι περίπου 10 βαθμούς διαφορά)


< >


IAT αισθητήρας και MAP είναι ένας σε εμάς και είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#814246 Κάνω και μια αναδημοσιεύση εδώ


Από εδώ
viewtopic.php?p=799405#p799405

Giuseppe Busso έγραψε:Πάνε 2-3 εβδομάδες τώρα που είπα να λύσω ξανά πολλαπλασιαστές και να βγάλω έξω τα μπουζί.


1-4 κύλινδρος από αριστερά προς δεξιά

Εικόνα

1

Εικόνα

2

Εικόνα

3

Εικόνα

Εικόνα

4

Εικόνα

1

Εικόνα

2

Εικόνα

3

Εικόνα

4

Εικόνα

Τα μπουζί είναι ιριδίου NGK για Audi RS3/RS7 και ένα βαθμό πιο ψυχρά από τα ΟΕΜ. Έχουν περίπου 8500km από πέρσι και αμέσως μετά το αμάξι έγινε stage 1.


και από εδώ σήμερα
viewtopic.php?p=814169#p814169

Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Άλλαξα τα μπουζί με φρέσκα. Είχαν 13+ χιλιάδες χλμ. Όλα με πρόγραμμα. Αυτή τη φορά όμως δεν είχαν καθόλου λάδι από όταν άλλαξα PCV και τα σκούπισα.


Με έξτρα 5Κ χλμ.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#817025 Εικόνα

Έσπασε το 6 (διόρθωση στα 6.12sec)

Μπορώ και καλύτερα αλλά δεν έχει νόημα. Απλά είχα καιρό να κάνω στάση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#823060 Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα σε ένα Dyno-Day. Λέω δε πάει στα κομμάτια, μας έκανε 30€ τιμή, οπότε έβαλα για πρώτη φορά κάποιο αμάξι μου σε δυναμόμετρο.

Έγιναν 4 απανωτές μετρήσεις. Η πρώτη στη μεγάλη πίεση (σηκώνει πάνω από 1.5 bar over), η 2η και 3η μέτρηση έγιναν στη μικρή πίεση (0.8 σηκώνει και μπορεί να κάνει over μέχρι 0.9 ή και σπάνια 1 bar) και καπάκι μια 4η μέτρηση ξανά στη μεγάλη πίεση.

Τα αποτελέσματα της 1ης και 4ης μέτρησης (μεγάλη πίεση) ήταν αυτά:

Εικόνα

Η πρώτη μέτρηση έβγαλε 261,2 άλογα στις 5263rpm και 39,5 κιλά ροπής στις 3920rpm.


Το δυναμόμετρο ήταν ένα Dynomet. Δεν έχω ιδέα από δυναμόμετρα και τι σημαίνει σφιχτό ή χαλαρό dyno. Απλά θα πω ότι κάποια αυτοκίνητα που θυμάμαι έβγαλαν τα εξής νούμερα:

- Ένα Nissan 350 (ή 370 δεν θυμάμαι καλά) έβγαλε 261 άλογα και φορούσε ολόσωμη εξάτμιση
- Ένα Huyndai i20N GPF delete και παράλληλο, έβγαλε 218 άλογα
- Ένα Golf mk8 eTSi με παράλληλο έβγαλε 170 άλογα (μαμά 150)
- Έnα Golf GTD mk7 με πρόγραμμα έβγαλε 192 αν δεν με απατά η μνήμη μου

κλπ κλπ


Εδώ και μια φωτό που θυμήθηκα να βγάλω προς το τέλος και δείχνει και την μικρή πίεση η οποία είναι καμιά 50αριά άλογα κάτω.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#833404 Λογικό είναι, από την στιγμή που το πείραμα με την Cupra τους βγήκε, βελτιώνοντας την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων τους και προσθέτωντας περίπου δωρεάν premiumοσύνη, δεν είχαν λόγο να μείνει η Seat στην αγορά. Ατύχησε σε σχέση με την Skoda ακόμη και στην VW εποχή να θεωρείται το φθηνό παρακλάδι του ομίλου, λόγω κυρίως των φθηνών υλικών του εσωτερικού (που ήταν επιλογή της διοίκησης βέβαια, πχ αν δείτε εσωτερικό σε Leon MK1 και σε MK2 καταλαβαίνεις την τεράστια διαφορά με πολλά βήματα προς τα πίσω που έγιναν).
Και πάλι πάντως, η VW κάθε άλλο παρά έτοιμη είναι για την electrified era. Περιμένω ακόμη πιο δραστικές λύσεις.