Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι πως η seat έχει τον 1.8 tsi και η vw όχι?
Έτσι πες μου.
Deleted User 1 έγραψε:Ο τωρινός 1.8 είναι της Audi. Μόνο Seat και Audi τον φοράνε. Άγνωστο το γιατί. Πχ τα μεσαία suv του ομίλου πιστεύω θα ήταν τρομερές επιλογές με αυτό το μοτόρι.
Ο 1.8 ειναι ο βασικος κινητηρας στα μεξικανικα Τζεττα τα τελευταια χρονια.
GTS έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Ο τωρινός 1.8 είναι της Audi. Μόνο Seat και Audi τον φοράνε. Άγνωστο το γιατί. Πχ τα μεσαία suv του ομίλου πιστεύω θα ήταν τρομερές επιλογές με αυτό το μοτόρι.
Ο 1.8 ειναι ο βασικος κινητηρας στα μεξικανικα Τζεττα τα τελευταια χρονια.
O 2l με τα 115 ατιθασα ειναι ο βασικος στα μεξικανικα, δλδ σε αυτα που διατιθενται στην Μεξικανικη και LATAM αγορα, Jetta. Μετα παμε στον 2.5 με τα 170. Το δε Vento ξεκινα με 1.6 και 105 με τοπ τον 1.5 και 110.
< >
mirage έγραψε:GTS έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Ο τωρινός 1.8 είναι της Audi. Μόνο Seat και Audi τον φοράνε. Άγνωστο το γιατί. Πχ τα μεσαία suv του ομίλου πιστεύω θα ήταν τρομερές επιλογές με αυτό το μοτόρι.
Ο 1.8 ειναι ο βασικος κινητηρας στα μεξικανικα Τζεττα τα τελευταια χρονια.
O 2l με τα 115 ατιθασα ειναι ο βασικος στα μεξικανικα, δλδ σε αυτα που διατιθενται στην Μεξικανικη και LATAM αγορα, Jetta. Μετα παμε στον 2.5 με τα 170. Το δε Vento ξεκινα με 1.6 και 105 με τοπ τον 1.5 και 110.
< >
Μεξικανικα εννοω αυτα που ερχονται απο το εργοστασιο στο Μεξικο που παραδοσιακα τροφοδοτει την Β. Αμερικη. Βλεπω ομως οτι εχουν και τον 1.4 και τον 1.8.
Ο 2λιτρος τον εδιναν πριν 17 χρονια στην Αμερικη μετα εβαλαν εναν 5κυλινδρο 2.5 απο Αουντι σαν βασικο! Μετα περασαν σε τουρμπο μονο.