Από 17.969 ευρώ το νέο Seat Ibiza Cupra
Η αντιπροσωπεία της Seat ανακοίνωσε επίσης τη διάθεση του αναβαθμισμένου Leon Cupra, με τον 2λιτρο κινητήρα TSI να αποδίδει πλέον 290 ίππους. Η τιμή της ξεκινάει από 27.950 ευρώ με απόσυρση (30.750 χωρίς απόσυρση) για την 3θυρη έκδοση SC.
Νομίζω καλό VFM.
< >
GTS έγραψε:Δεν μπορω να πειστω που ακριβως θα χρειαστουν οι 290 ιπποι...
Έχεις ένα point.
Καποιος μικρότερος σε ηλικία όμως, πειθεται.
< >
Δηλ. να κάνεις όνειρα..
Μου είναι αδιάφορο να τους έχω στους εμπρός, για να μην πω πως είναι μάλλον άχρηστοι: θα τους χρησιμοποιήσεις κυρίως σε ευθείες, με μεγάλη πιθανότητα κάποια στιγμή να σου πάρουν το δίπλωμα αν σε πιάσουν.
Στην Ελλάδα σήμερα, ακόμη και οι λίγοι 170 που έχω εγώ, μου επιτρέπουν να κινούμαι πιο γρήγορα από το 99% των υπολοίπων αυτοκινήτων στο δρόμο και να είμαι εύκολα παντού σχεδόν με διπλάσια χιλιόμετρα από το όριο ταχύτητας.
Anonymous Founder έγραψε:Θα ήθελα πολύ να είχα 290 ίππους στους πίσω τροχούς.
Μου είναι αδιάφορο να τους έχω στους εμπρός, για να μην πω πως είναι μάλλον άχρηστοι: θα τους χρησιμοποιήσεις κυρίως σε ευθείες, με μεγάλη πιθανότητα κάποια στιγμή να σου πάρουν το δίπλωμα αν σε πιάσουν.
Στην Ελλάδα σήμερα, ακόμη και οι λίγοι 170 που έχω εγώ, μου επιτρέπουν να κινούμαι πιο γρήγορα από το 99% των υπολοίπων αυτοκινήτων στο δρόμο και να είμαι εύκολα παντού σχεδόν με διπλάσια χιλιόμετρα από το όριο ταχύτητας.
Κι εγώ θα τους ήθελα πίσω, ίσως για αλλαγή θα δοκίμαζα στους 4 (πχ ένα evo X) αλλα ένα καλοστημενο προσθιοκινητο με μπλοκε θα ήταν ενδιαφέρον.
Το λεον έχει μηχανικό, οπότε ανυπομονώ να το πιεσω.
< >
Ό,τι και να κάνει όμως, την χαρά να πας έστω λίγο διπλωμένος σε υπερστροφή ισχύος, δεν θα την φτάσει ποτέ. Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, αν μπορείς να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικα και έχεις πολύ θάρρος, με ένα μηχανικο καλό μπλοκέ και κίνηση εμπρός, μπορείς να βρεθείς σε τρελες γωνίες με full lock, αλλά δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο σε δημόσιο δρόμο.
Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς και θα κάνει διαφορά ένα μηχανικο μπλοκέ, εδώ έκανε τεράστια διαφορά το ηλεκτρομπλοκέ Q2 της MiTo QV που οδήγησα κάποια στιγμή.
Ό,τι και να κάνει όμως, την χαρά να πας έστω λίγο διπλωμένος σε υπερστροφή ισχύος, δεν θα την φτάσει ποτέ. Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, αν μπορείς να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικα και έχεις πολύ θάρρος, με ένα μηχανικο καλό μπλοκέ και κίνηση εμπρός, μπορείς να βρεθείς σε τρελες γωνίες με full lock, αλλά δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο σε δημόσιο δρόμο.
Εντάξει γενικώς τα RWD είναι πιο παιχνιδιάρικα.
Ακόμα και με λίγους ίππους μπορείς να χαμογελάσεις...απλά με περισσότερους το χαμόγελο διαρκεί.
dimviii έγραψε:και με σωστα/δυνατα προσθιοκινητα μπορεις να χαρεις το ιδιο.Ευχαριστηση στη γρηγορη οδηγηση δεν ειναι μονο η υπερστροφη ισχυος.
Η πρώτη φορά που συμφωνούμε.
< >
GTS έγραψε:Το performance pack το εβαλε;
Θύμισε μου τι περιλαμβάνει.
< >