Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#578048
red_monster έγραψε:Με δεδομένο ότι σαν υπάλληλος ήσουν ο τελευταίος τροχός της αμάξης (να έπαιρνες το 50% στην καλύτερη) και με δεδομένη την αναλογία τιμών του Σκραπ
http://www.agorametallon.gr/?gclid=CjwK ... 8YQAvD_BwE
Λογικά πρέπει να κάνατε καθαίρεση σε κανένα υποσταθμό της ΔΕΗ ή κανένα παλιό θερμικό εργοστάσιο σε μεγάλη βιομηχανία αν μήνα για να βγει το μαρούλι... :shifty:

εγω δεν ειπα οτι απο τα παλια πληρωσα το ρενω. Αυτο μονο εσυ το καταλαβες.
Μιλησα για παλια ανταλακτικα,και για παλια σιδερα/μπαταριες,και οτι βγαζαμε καλο μεροκαματακι απο αυτα.
Τον αριθμο των μπαταριων,το βαρος του αλουμινιου κλπ δεν μπορεις να το ξερεις.Οποτε μην βγαζεις συμπερασματα για πραγματα που αγνοεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#578049 Ε σκυλιά...υπερβολές! Σίγουρα καλύτερα από τα ΕΑ888 gen B βέβαια. Γενικώς βλέποντας τι έπαθε το μοτόρι του Θανάση δεν ενθουσιάστηκα κιόλας με την ανθεκτικότητα του CJSA. Όχι τίποτα άλλο αλλά και το δικό μου είναι συγγενικό μοτέρ και δεν είμαστε για τα ωραία του Audi πάλι.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#578052
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:Με δεδομένο ότι σαν υπάλληλος ήσουν ο τελευταίος τροχός της αμάξης (να έπαιρνες το 50% στην καλύτερη) και με δεδομένη την αναλογία τιμών του Σκραπ
http://www.agorametallon.gr/?gclid=CjwK ... 8YQAvD_BwE
Λογικά πρέπει να κάνατε καθαίρεση σε κανένα υποσταθμό της ΔΕΗ ή κανένα παλιό θερμικό εργοστάσιο σε μεγάλη βιομηχανία αν μήνα για να βγει το μαρούλι... :shifty:

εγω δεν ειπα οτι απο τα παλια πληρωσα το ρενω. Αυτο μονο εσυ το καταλαβες.
Μιλησα για παλια ανταλακτικα,και για παλια σιδερα/μπαταριες,και οτι βγαζαμε καλο μεροκαματακι απο αυτα.
Τον αριθμο των μπαταριων,το βαρος του αλουμινιου κλπ δεν μπορεις να το ξερεις.Οποτε μην βγαζεις συμπερασματα για πραγματα που αγνοεις.


Όταν πας σκραπ για ανακύκλωση ξεκαθαρίζεις το είδος
Χαλκό
Προφίλ αλουμινίου κλπ
Και τον τρόπο μεταφοράς

Στο χώρο τους υπάρχει ζυγός η πλάστιγγα ανάλογα το φορτίο. Σου κόβει παραστατικό με σφραγίδα για την απαλλαγή βάση νόμου
Έτσι πουλάς νόμιμα σκραπ, τα υπόλοιπα είναι δικές σου ιστορίες για αρκούδες
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#578053
Deleted User 1 έγραψε:Ε σκυλιά...υπερβολές! Σίγουρα καλύτερα από τα ΕΑ888 gen B βέβαια. Γενικώς βλέποντας τι έπαθε το μοτόρι του Θανάση δεν ενθουσιάστηκα κιόλας με την ανθεκτικότητα του CJSA. Όχι τίποτα άλλο αλλά και το δικό μου είναι συγγενικό μοτέρ και δεν είμαστε για τα ωραία του Audi πάλι.

Εσύ έχεις dsg όμως και δεν είσαι και κουλάδι σαν και μένα :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#578055 Κουλαδι δεν ξέρω αλλά θέλει προσπάθεια για να βάλεις από γεμάτη 3η ....2α. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#578057
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:Με δεδομένο ότι σαν υπάλληλος ήσουν ο τελευταίος τροχός της αμάξης (να έπαιρνες το 50% στην καλύτερη) και με δεδομένη την αναλογία τιμών του Σκραπ
http://www.agorametallon.gr/?gclid=CjwK ... 8YQAvD_BwE
Λογικά πρέπει να κάνατε καθαίρεση σε κανένα υποσταθμό της ΔΕΗ ή κανένα παλιό θερμικό εργοστάσιο σε μεγάλη βιομηχανία αν μήνα για να βγει το μαρούλι... :shifty:

εγω δεν ειπα οτι απο τα παλια πληρωσα το ρενω. Αυτο μονο εσυ το καταλαβες.
Μιλησα για παλια ανταλακτικα,και για παλια σιδερα/μπαταριες,και οτι βγαζαμε καλο μεροκαματακι απο αυτα.
Τον αριθμο των μπαταριων,το βαρος του αλουμινιου κλπ δεν μπορεις να το ξερεις.Οποτε μην βγαζεις συμπερασματα για πραγματα που αγνοεις.


Όταν πας σκραπ για ανακύκλωση ξεκαθαρίζεις το είδος
Χαλκό
Προφίλ αλουμινίου κλπ
Και τον τρόπο μεταφοράς

Στο χώρο τους υπάρχει ζυγός η πλάστιγγα ανάλογα το φορτίο. Σου κόβει παραστατικό με σφραγίδα για την απαλλαγή βάση νόμου
Έτσι πουλάς νόμιμα σκραπ, τα υπόλοιπα είναι δικές σου ιστορίες για αρκούδες


κοιμασε ορθιος μαστορα,μην το συνεχιζεις.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#578061
elteo έγραψε:Κουλαδι δεν ξέρω αλλά θέλει προσπάθεια για να βάλεις από γεμάτη 3η ....2α. :s_sarcastic

Τώρα που το έχω πάρει το αμάξι και το έχω βάλει στο πάρκινγκ στο σπίτι μπήκα μέσα και αλλαζα τις ταχύτητες για να καταλάβω πως το έκανα.Ε λοιπόν για λίγα εκατοστά πιο αριστερά να πας το χέρι σου και με δεδομένο ότι εκείνη την ώρα έκανα γρήγορη αλλαγή το κακό είναι πολύ κοντά.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#578062
thanasisr16 έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ε σκυλιά...υπερβολές! Σίγουρα καλύτερα από τα ΕΑ888 gen B βέβαια. Γενικώς βλέποντας τι έπαθε το μοτόρι του Θανάση δεν ενθουσιάστηκα κιόλας με την ανθεκτικότητα του CJSA. Όχι τίποτα άλλο αλλά και το δικό μου είναι συγγενικό μοτέρ και δεν είμαστε για τα ωραία του Audi πάλι.

Εσύ έχεις dsg όμως και δεν είσαι και κουλάδι σαν και μένα :iconcool:

Καλά το κουλάδι είναι σχετικό. Μια χαρά το χω πάθει κι εγώ αυτό που έπαθες απλά δε μάσησε τότε η 147 ή ίσως το πρόλαβα με γρήγορο συμπλεκτάρισμα. Shit happens.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#578064 +1, το εχω παθει σε 4η προς 5η, ειδα το δεικτη να εχει περασει τα κοκκινα, ευτυχως πατησα συμπλεκτη αμεσως


< >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#578065 +2
Κι εγώ το 'χω πάθει, αλλά το γλύτωσα με τσαρούχωμα συμπλέκτη, δεν ήταν σε πολύ γρήγορη αλλαγή όμως άρα πρόλαβα ψιλοάνετα.

Εφόσον είναι πιθανό να γίνει (όπως και έγινε) το κακό, πολλή προσοχή από δω και πέρα, και να 'ναι φυσικά το τελευταίο.
Εναλλακτικά, να 'χουμε να γκρεμίζουμε που έλεγε και μια ψυχή. :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#578067 Βασικά όσο πιο γρήγορο και σαφές το κιβώτιο, τόσο πιο εύκολο να το πάθεις σε περίπτωση που το κυνηγάς το αμάξι. Και το κιβώτιο του Leon και είναι τα δύο.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#578069
Deleted User 1 έγραψε:Βασικά όσο πιο γρήγορο και σαφές το κιβώτιο, τόσο πιο εύκολο να το πάθεις σε περίπτωση που το κυνηγάς το αμάξι. Και το κιβώτιο του Leon και είναι τα δύο.


Α, άρα δεν κινδύνεψα ποτέ με την κορολλάρα μου. :inlove:

Τζαπανήζ σουπρέμασυ. :protest:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#578076
thanasisr16 έγραψε:
elteo έγραψε:Κουλαδι δεν ξέρω αλλά θέλει προσπάθεια για να βάλεις από γεμάτη 3η ....2α. :s_sarcastic

Τώρα που το έχω πάρει το αμάξι και το έχω βάλει στο πάρκινγκ στο σπίτι μπήκα μέσα και αλλαζα τις ταχύτητες για να καταλάβω πως το έκανα.Ε λοιπόν για λίγα εκατοστά πιο αριστερά να πας το χέρι σου και με δεδομένο ότι εκείνη την ώρα έκανα γρήγορη αλλαγή το κακό είναι πολύ κοντά.


Το θέμα είναι ότι δε πρέπει να το πας αριστερά το χέρι σου αλλά ευθεία κάτω για 4η. :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#578082
Nikos! έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:
elteo έγραψε:Κουλαδι δεν ξέρω αλλά θέλει προσπάθεια για να βάλεις από γεμάτη 3η ....2α. :s_sarcastic

Τώρα που το έχω πάρει το αμάξι και το έχω βάλει στο πάρκινγκ στο σπίτι μπήκα μέσα και αλλαζα τις ταχύτητες για να καταλάβω πως το έκανα.Ε λοιπόν για λίγα εκατοστά πιο αριστερά να πας το χέρι σου και με δεδομένο ότι εκείνη την ώρα έκανα γρήγορη αλλαγή το κακό είναι πολύ κοντά.


Το θέμα είναι ότι δε πρέπει να το πας αριστερά το χέρι σου αλλά ευθεία κάτω για 4η. :lol:


:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#578098 καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς, αλλά ούτε εγώ έχω κάνει τέτοιο miss-shift...