JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.
Ισχύει αυτό. Το θέμα ότι δεν θυμάμαι από ποια μεριά πρέπει να είναι αυτή η "μικρή" διαφορά. Λογικά σωστά τα έχει κάνει ο μάστορας.
JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.
mousatos έγραψε:Είδα προχθές εδώ την Νο 18, που την έχει ένας πρόσφατος φίλος πειραγμένη στα 350. Έχει αυξήσει λίγο την πίεση στα τούρμπο.224v έγραψε:Πριν 25 χρονια η ghibli cup έβγαζε 350 άλογα από διλιτρο
330
https://www.maserati.com/international/ ... ghibli-cup
Έψαξα να δω because εγώ θυμόμουν 320.
Giuseppe Busso έγραψε:JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.
Ισχύει αυτό. Το θέμα ότι δεν θυμάμαι από ποια μεριά πρέπει να είναι αυτή η "μικρή" διαφορά. Λογικά σωστά τα έχει κάνει ο μάστορας.
sebastian έγραψε:
Μα ειναι "επιθετικοτερη" η τιμη απο την πλευρα του οδηγου!
Αν υποθεσουμε οτι το εξτρα βαρος του οδηγου παιζει καποιο ρολο σε ενα πολιτικο αμαξι των κιλων του Leon (που imho δε νομιζω να γινεται αντιληπτο στην πραξη), τοτε σε φαση φορτισης η αριστερη πλευρα θα τσιμπαει ακομη περισσοτερη καμπερ.
sebastian έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.
Ισχύει αυτό. Το θέμα ότι δεν θυμάμαι από ποια μεριά πρέπει να είναι αυτή η "μικρή" διαφορά. Λογικά σωστά τα έχει κάνει ο μάστορας.
Μα ειναι "επιθετικοτερη" η τιμη απο την πλευρα του οδηγου!
Αν υποθεσουμε οτι το εξτρα βαρος του οδηγου παιζει καποιο ρολο σε ενα πολιτικο αμαξι των κιλων του Leon (που imho δε νομιζω να γινεται αντιληπτο στην πραξη), τοτε σε φαση φορτισης η αριστερη πλευρα θα τσιμπαει ακομη περισσοτερη καμπερ.
Εν τω μεταξυ τωρα βλεπω οτι υποδιαιρει τη μοιρα σε εκατοστα(!) και οχι σε λεπτα, οποτε η διαφορα δεν ειναι 20λεπτα αλλα 12.
Anyway αν εχει καποια λογικη, θα ηθελα να την ξερω για να μαθαινουμε και κατι. (οπως επισης και γιατι καστερ μπροστα ειχες ιδια Δ-Α και μετα οχι)
Αν ειναι τσαπατσουλια, κακως ειναι τσαπατσουλης.
Ανισορροπια Μπουσε εννοω, οτι ισως νιωσεις στις δεξιες να μπαινεις καλυτερα και στις αριστερες να νιωθεις υποστροφη γρηγοροτερα.
Την Β14 την τυρανναω καιρο στο μυαλο μου για το μινι, αλλα ειλικρινα ειναι τοσο σκατα οι δρομοι στη Μακεδονια πλην Εγνατιας, που αμφιβαλλω αν θα τη χαρω ή θα χασω και σε "ανεση" και σε ταχυτητα εν τελει.
socratesn έγραψε:Ωραία αλλαγή Busso!
Με ψήνει και εμένα μήνες τώρα η B12 για την 1, γιατί αντικειμενικά η ανάρτηση είναι το αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου, αλλά το σχεδόν χιλιάρικο θα μπορούσε να πέσει σε χίλια δύο πράγματα ακόμα και δεν έχω ψηθεί στο που θα το επενδύσω.. M Pack retrofit, integration ένα Android Auto στη μαμά οθόνη, πρόγραμμα σε κινητήρα και κιβώτιο? Γυάλισμα/κεραμικό?
Βαρέλι χωρίς πάτο τα γ_μημένα
Focusman91 έγραψε:Να κλέψω τη δόξα από τον Busso ή να έρθω σε λίγες ημέρες??
diplomat έγραψε:
Επίσης να ευχηθώ μεγειές στον μπούσο.
Miatakias έγραψε:Γτ ο ευθυγραμμισάς χρησιμοποίησε το μηχάνημα αφού έκανε την ευθυγράμμιση στην τύχη; Ειδικά τωρα με τα τιμολόγια του ρεύματος στο θεο
socratesn έγραψε:Απ' όσο ξερώ απλό = Ημιάκαμπτος , fr= Πολλαπλών.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]