Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#751810
JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.


Ισχύει αυτό. Το θέμα ότι δεν θυμάμαι από ποια μεριά πρέπει να είναι αυτή η "μικρή" διαφορά. Λογικά σωστά τα έχει κάνει ο μάστορας.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#751814
mousatos έγραψε:
224v έγραψε:Πριν 25 χρονια η ghibli cup έβγαζε 350 άλογα από διλιτρο


330
https://www.maserati.com/international/ ... ghibli-cup

Έψαξα να δω because εγώ θυμόμουν 320. :)
Είδα προχθές εδώ την Νο 18, που την έχει ένας πρόσφατος φίλος πειραγμένη στα 350. Έχει αυξήσει λίγο την πίεση στα τούρμπο.
Δεν κάνει πολλά χλμ, και την προσέχει. Εύκολα την επαναφέρει στα 330.
Άλλωστε ποιος ζητάει πλέον από το όχημα του να πηγαίνει μονιμα πάνω από 5.000 στροφές
320 έβγαζε η τελευταία γενια τότε της απλής Ghibli.

.
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#751819
Giuseppe Busso έγραψε:
JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.


Ισχύει αυτό. Το θέμα ότι δεν θυμάμαι από ποια μεριά πρέπει να είναι αυτή η "μικρή" διαφορά. Λογικά σωστά τα έχει κάνει ο μάστορας.


Μα ειναι "επιθετικοτερη" η τιμη απο την πλευρα του οδηγου!
Αν υποθεσουμε οτι το εξτρα βαρος του οδηγου παιζει καποιο ρολο σε ενα πολιτικο αμαξι των κιλων του Leon (που imho δε νομιζω να γινεται αντιληπτο στην πραξη), τοτε σε φαση φορτισης η αριστερη πλευρα θα τσιμπαει ακομη περισσοτερη καμπερ.

Εν τω μεταξυ τωρα βλεπω οτι υποδιαιρει τη μοιρα σε εκατοστα(!) και οχι σε λεπτα, οποτε η διαφορα δεν ειναι 20λεπτα αλλα 12.
Anyway αν εχει καποια λογικη, θα ηθελα να την ξερω για να μαθαινουμε και κατι. (οπως επισης και γιατι καστερ μπροστα ειχες ιδια Δ-Α και μετα οχι)
Αν ειναι τσαπατσουλια, κακως ειναι τσαπατσουλης.

Ανισορροπια Μπουσε εννοω, οτι ισως νιωσεις στις δεξιες να μπαινεις καλυτερα και στις αριστερες να νιωθεις υποστροφη γρηγοροτερα.


Την Β14 την τυρανναω καιρο στο μυαλο μου για το μινι, αλλα ειλικρινα ειναι τοσο σκατα οι δρομοι στη Μακεδονια πλην Εγνατιας, που αμφιβαλλω αν θα τη χαρω ή θα χασω και σε "ανεση" και σε ταχυτητα εν τελει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#751824
sebastian έγραψε:
Μα ειναι "επιθετικοτερη" η τιμη απο την πλευρα του οδηγου!
Αν υποθεσουμε οτι το εξτρα βαρος του οδηγου παιζει καποιο ρολο σε ενα πολιτικο αμαξι των κιλων του Leon (που imho δε νομιζω να γινεται αντιληπτο στην πραξη), τοτε σε φαση φορτισης η αριστερη πλευρα θα τσιμπαει ακομη περισσοτερη καμπερ.


σωστος.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#751861 Ωραία αλλαγή Busso!

Με ψήνει και εμένα μήνες τώρα η B12 για την 1, γιατί αντικειμενικά η ανάρτηση είναι το αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου, αλλά το σχεδόν χιλιάρικο θα μπορούσε να πέσει σε χίλια δύο πράγματα ακόμα και δεν έχω ψηθεί στο που θα το επενδύσω.. M Pack retrofit, integration ένα Android Auto στη μαμά οθόνη, πρόγραμμα σε κινητήρα και κιβώτιο? Γυάλισμα/κεραμικό? :lol:

Βαρέλι χωρίς πάτο τα γ_μημένα :x
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#751862 Γτ ο ευθυγραμμισάς χρησιμοποίησε το μηχάνημα αφού έκανε την ευθυγράμμιση στην τύχη; Ειδικά τωρα με τα τιμολόγια του ρεύματος στο θεο
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#751863 Να κλέψω τη δόξα από τον Busso ή να έρθω σε λίγες ημέρες??

Fuck this shit ας γράψω.

Σε μια κρίση τεράστιας βαρεμάρας και αποδοχής ότι το Ford σιγά σιγά αρχίζει να ζητάει, περνάω από γνωστή αντιπροσωπεία των Δυτικών Προαστίων.

Leon Fr Plus 1,5 tsi σε γκρι μεταλλικό.
Τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι 25.850€ και παράδοση σε 2 μήνες.

Ρε πουστη μου που φτάσανε οι τιμές??
Οκ δεν αντιλέγω είναι φουλ εξοπλισμένο αλλά σκέφτομαι ότι αυτή η έκδοση στο προηγούμενης γενιάς έκανε 22.000-23.000€.

Ιδωμεν, ελπίζω να καλυτερέψουν οικονομικά τα πράγματα και το καλοκαίρι να έχουμε εξελίξεις.

Υγ. Πάλι καλά που είναι στους δύο μήνες η παράδοση, περίμενα να ακούσω κάνα 6-8αρι μήνες! Δεν είναι και έκδοση που βλέπεις συχνά.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#751865 Δε θα έλεγα ότι είναι ακριβό το συγκεκριμένο πακέτο, μα ότι τα 22,000 γρόσια και κάτι ρέστα για το προηγούμενο FR σε έκανε να τσιμπιέσαι με την ίδια του την ύπαρξη ως αντίστοιχο πακέτο. Σε κάθε περίπτωση, από καιρό μυρίζει η δουλειά ότι ο Λέοντας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το μέλλον σου. :iconcool:

Επίσης να ευχηθώ μεγειές στον μπούσο. :)
Τελευταία επεξεργασία από diplomat και 16 Φεβ 2022, 19:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#751867 Κοίτα, θα θελα να το οδηγήσω να δω αν θα Μ αρέσει και σ' αυτόν τον τομέα, μην κοιτάμε μόνο τα looks.
Με διακανονισμό με προκαταβολή 7.000€ και 60 δόσεις βγαίνει κάθε μήνα 390€.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#751868 Αν θέλεις Seat, δες και το Cupra Porn. Με την επιδότηση και την όποια άλλη εξοικονόμηση μπορεί να σου βγαίνουν οι υπολογισμοί.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#751869 Πάντως γνωστός μου που πήρε FR με τα πάντα πλην ηλιοροφής (άγγιξε τα 28Κ νομίζω), από δίμηνο τον ξεκίνησαν και παρέλαβε χθες μετά από 7 (ΕΠΤΑ) μήνες, κόντεψε να βγει Facelift. Θα πήγαινα σε κανένα ετοιμοπαράδοτο με λίγες θυσίες εξοπλισμού, άλλωστε vag είσαι, retrofitαρονται τα πάντα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#751873
sebastian έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
JimClark έγραψε:Έχω ακούσει αφήνουν διαφορά κ καλά για να "ερθει στα ίσα του" όταν μπει το βάρος του οδηγού.


Ισχύει αυτό. Το θέμα ότι δεν θυμάμαι από ποια μεριά πρέπει να είναι αυτή η "μικρή" διαφορά. Λογικά σωστά τα έχει κάνει ο μάστορας.


Μα ειναι "επιθετικοτερη" η τιμη απο την πλευρα του οδηγου!
Αν υποθεσουμε οτι το εξτρα βαρος του οδηγου παιζει καποιο ρολο σε ενα πολιτικο αμαξι των κιλων του Leon (που imho δε νομιζω να γινεται αντιληπτο στην πραξη), τοτε σε φαση φορτισης η αριστερη πλευρα θα τσιμπαει ακομη περισσοτερη καμπερ.

Εν τω μεταξυ τωρα βλεπω οτι υποδιαιρει τη μοιρα σε εκατοστα(!) και οχι σε λεπτα, οποτε η διαφορα δεν ειναι 20λεπτα αλλα 12.
Anyway αν εχει καποια λογικη, θα ηθελα να την ξερω για να μαθαινουμε και κατι. (οπως επισης και γιατι καστερ μπροστα ειχες ιδια Δ-Α και μετα οχι)
Αν ειναι τσαπατσουλια, κακως ειναι τσαπατσουλης.

Ανισορροπια Μπουσε εννοω, οτι ισως νιωσεις στις δεξιες να μπαινεις καλυτερα και στις αριστερες να νιωθεις υποστροφη γρηγοροτερα.


Την Β14 την τυρανναω καιρο στο μυαλο μου για το μινι, αλλα ειλικρινα ειναι τοσο σκατα οι δρομοι στη Μακεδονια πλην Εγνατιας, που αμφιβαλλω αν θα τη χαρω ή θα χασω και σε "ανεση" και σε ταχυτητα εν τελει.


Ευχαριστώ για την επεξήγηση. Θέλω να δω το αμάξι σε καλές στροφές και θα επανέλθω. Αν χρειαστεί, θα περάσω να μου κάνουν διόρθωση.

Η Β14 είναι καταπληκτική ανάρτηση. Αν θες να μην χάσεις σε άνεση, ρίξε μια ματιά στο Β12 ProKit.

socratesn έγραψε:Ωραία αλλαγή Busso!

Με ψήνει και εμένα μήνες τώρα η B12 για την 1, γιατί αντικειμενικά η ανάρτηση είναι το αδύναμο σημείο του αυτοκινήτου, αλλά το σχεδόν χιλιάρικο θα μπορούσε να πέσει σε χίλια δύο πράγματα ακόμα και δεν έχω ψηθεί στο που θα το επενδύσω.. M Pack retrofit, integration ένα Android Auto στη μαμά οθόνη, πρόγραμμα σε κινητήρα και κιβώτιο? Γυάλισμα/κεραμικό? :lol:

Βαρέλι χωρίς πάτο τα γ_μημένα :x


Αν έχεις σκοπό να το κρατήσεις το αμάξι, να τα ρίξεις. Το βαρέλι δίχως πάτο, είναι σχετικό. Πάντως το να δώσεις 60Κ για να κάνεις οικονομία, είναι όχι απλά βαρέλι δίχως πάτο, αλλά ο ίδιος ο πάτος. Ποιος έχει 60Κ εξάλλου.

Focusman91 έγραψε:Να κλέψω τη δόξα από τον Busso ή να έρθω σε λίγες ημέρες??


Καμία δόξα. Ελεύθερα και άντε, σε περιμένουμε στην παρέα μας. Πάρε να σε φτιάξω. Ξεκινάμε vcds, φίλτρο, αφαίρεση πνίχτη... :whistlink: :lol:

diplomat έγραψε:
Επίσης να ευχηθώ μεγειές στον μπούσο. :)


:s_howdy

Miatakias έγραψε:Γτ ο ευθυγραμμισάς χρησιμοποίησε το μηχάνημα αφού έκανε την ευθυγράμμιση στην τύχη; Ειδικά τωρα με τα τιμολόγια του ρεύματος στο θεο


Τηλ: 210 4014140

Να σου λύσει την απορία.


socratesn έγραψε:Απ' όσο ξερώ απλό = Ημιάκαμπτος , fr= Πολλαπλών.


150 άλογα και κάτω, έχουν άξονα.